Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 30 oktober 2020 om 12:21
Tekst of foto's wat je irriteert?Vivi3338 schreef: ↑30-10-2020 12:17Geen (al kiest iedereen logisch z’n beste foto’s), kan zelf ook weleens irriteren aan cliché profielen van mannen. Maar ergens denk ik dan ach; uiteindelijk zit achter elk profiel iemand die ook gewoon een partner zoekt. Daarom leven en laten leven, kunnen niet allemaal elkaars type zijn![]()
Ik ben wel benieuwd hoor..vind het zelf ook altijd ruk om een tekst te verzinnen..foto's test ik meestal op Paiq uit..die geeft scores dus dan zie je vanzelf welke het beter doen en welke niet
vrijdag 30 oktober 2020 om 12:26
Ah dat foto’s scoren is handig inderdaad!
Irritatie is met name bij de SM profielen, in boxershort, op zoek naar trio en die gelijk een eisenlijstje in tekst hebben
vrijdag 30 oktober 2020 om 12:31
Maar dat is op tinder toch ook zo?
Nog maar niet te spreken over normale fotos maar als je ze aan de telefoon hebt dan blijkt t een complotgekkie te zijn of zoiets.
Thanks Tom! Merk wel dat ik echt wantrouwig ben geworden, echt een irritante eigenschap die ik niet leuk vind en die ik nooit had. Toch fijn, nog een kadootje van die eikel van een tijd geleden.
Nog maar niet te spreken over normale fotos maar als je ze aan de telefoon hebt dan blijkt t een complotgekkie te zijn of zoiets.
Thanks Tom! Merk wel dat ik echt wantrouwig ben geworden, echt een irritante eigenschap die ik niet leuk vind en die ik nooit had. Toch fijn, nog een kadootje van die eikel van een tijd geleden.
vrijdag 30 oktober 2020 om 12:33
SM profielen? daar zijn toch aparte sites voor?
Vind dat overigens wel een hiaat in dating apps..sexuele voorkeuren zijn eigenlijk not done in profielen doorgaans.. Naast co-ouder en lief en aardig en slim kan je ook best nog een prive leven hebben
Zie wel heel af en toe iets maar dan zit er ook een eisenlijst aan vast vaak dat je denkt..tja....
deze week wel een hele schattige gezien..iets over fit, goed libido en fijn gereedschap..zoiets..heel lief zo verdekt maar toch wel even wat neerleggen haha
Vind dat overigens wel een hiaat in dating apps..sexuele voorkeuren zijn eigenlijk not done in profielen doorgaans.. Naast co-ouder en lief en aardig en slim kan je ook best nog een prive leven hebben
Zie wel heel af en toe iets maar dan zit er ook een eisenlijst aan vast vaak dat je denkt..tja....
deze week wel een hele schattige gezien..iets over fit, goed libido en fijn gereedschap..zoiets..heel lief zo verdekt maar toch wel even wat neerleggen haha
vrijdag 30 oktober 2020 om 12:57
Waarom niet met vriendinnen?tomcat schreef: ↑30-10-2020 11:49ok, niet doen dames
- overdreven grote ogen trekken op foto's
- getuite lippen
- 5 foto's uit dezelfde, blijkbaar goede, hoek en met dezelfde blik..
- Fotofilters
- tong uitsteken
- met vriendinnen op de foto
- met kinderen op de foto
- met honden op de foto (voor mij dan)
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:00
Goed nieuws Limo! Snap je wantrouwen. Maar probeer jezelf ook voor te houden dat deze man niet de vorige isLimo76 schreef: ↑30-10-2020 12:31Maar dat is op tinder toch ook zo?
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:07
De gemiddelde vrouw heeft 3 of 4 foto's..Sabbieehhhh schreef: ↑30-10-2020 12:57Waarom niet met vriendinnen?als de rest wel duidelijk van jezelf is dan he
![]()
Of alle 4 bijna hetzelfde, zelfde pose, zelfde hoek, ander bloesje ofzo..
Of op alle 4 een totaal ander mens, kort haar, lang haar, gala, vaak een gekke foto met een half gezicht of een achterkant ofzo..sport zie je ook wel..een schim op een paard of op een fiets..of zo'n na 10 km over de finish rood hoofd..laatste tijd zie ik opvallend veel aan het roer van een zeilboot..
Als 1 van die 4 ook nog met vriendinnen is zoek je je helemaal een bult op die foto..vaker kom je er niet uit dan wel om wie het nou gaat op die foto.
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:08
Kop op Limo, je bent een reteslimme vrouw volgens mij..onderzoek hem alsof ie sollicitant is..dan prik je zo door de leugens in zijn cv heenLimo76 schreef: ↑30-10-2020 12:31Maar dat is op tinder toch ook zo?
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:21
5 maanden toch in de leugens getrapt, dus zo slim bleek ik niet te zijn
Maar ik ga wel op onderzoek uit. Thanks!
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:22
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:27
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:28
Had het ook over tinder haha, zit niet op FB dating. Vind het zelf vrij heftig om al gelijk je seksuele voorkeuren op een profiel neer te zetten, maar had het in dit geval ook over mannen die gelijk foto van zichzelf in latex pak en een meesteres zoeken
Daar zijn andere sites voor denk ik dan..
En kan me voorstellen dat opnieuw vertrouwen lastig is Limo! Heb dat zelf ook, vraag me soms af hoe ik weer mezelf kan openstellen.. Maar blijven de moed erin houden!
En kan me voorstellen dat opnieuw vertrouwen lastig is Limo! Heb dat zelf ook, vraag me soms af hoe ik weer mezelf kan openstellen.. Maar blijven de moed erin houden!
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:29
Vivi3338 schreef: ↑30-10-2020 12:17Geen (al kiest iedereen logisch z’n beste foto’s), kan zelf ook weleens irriteren aan cliché profielen van mannen. Maar ergens denk ik dan ach; uiteindelijk zit achter elk profiel iemand die ook gewoon een partner zoekt. Daarom leven en laten leven, kunnen niet allemaal elkaars type zijn![]()
Ik vraag mij af of iedereen zijn beste foto's neerzet.
Regelmatig zie ik wazige foto's, begrafenis blik, oude kinder- en jeugdfoto's
En ik denk dan hoe snel wil je een vrouw zien opfleuren
Maar inderdaad we kunnen niet allemaal elkaars type zijn.
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:30
vrijdag 30 oktober 2020 om 13:32
Die begrafenisblik is echt erg en die zie je vaak!
vrijdag 30 oktober 2020 om 14:28
Hahaha ook zeker mee eens! Blijft me soms ook wel een verbazen, net zoals op elke foto een zonnebril.
vrijdag 30 oktober 2020 om 15:28
Hallo!
Ik lees hier af en toe eens wat mee. Ben de enige single in mijn vriendengroep en die snappen het toch niet helemaal merk ik vaak. Dus fijn om af en toe wat van jullie te lezen, al ben ik zelf niet echt een schrijver hier.
Ik vroeg me af hoe jullie het nu met eerste dates doen? Tijd niet gedate want onhandig, maar ik heb nu toch wel 3 leuke gesprekken en wil over twee weken toch weer wat dates inplannen. Maar wat ga je doen? Geen zin om een uur lang in kutweer in het donker rond te struinen o.i.d...
Ik lees hier af en toe eens wat mee. Ben de enige single in mijn vriendengroep en die snappen het toch niet helemaal merk ik vaak. Dus fijn om af en toe wat van jullie te lezen, al ben ik zelf niet echt een schrijver hier.
Ik vroeg me af hoe jullie het nu met eerste dates doen? Tijd niet gedate want onhandig, maar ik heb nu toch wel 3 leuke gesprekken en wil over twee weken toch weer wat dates inplannen. Maar wat ga je doen? Geen zin om een uur lang in kutweer in het donker rond te struinen o.i.d...