Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 30 oktober 2020 om 15:39
vrijdag 30 oktober 2020 om 15:43
LaFolie schreef: ↑30-10-2020 15:28Hallo!
Ik lees hier af en toe eens wat mee. Ben de enige single in mijn vriendengroep en die snappen het toch niet helemaal merk ik vaak. Dus fijn om af en toe wat van jullie te lezen, al ben ik zelf niet echt een schrijver hier.
Ik vroeg me af hoe jullie het nu met eerste dates doen? Tijd niet gedate want onhandig, maar ik heb nu toch wel 3 leuke gesprekken en wil over twee weken toch weer wat dates inplannen. Maar wat ga je doen? Geen zin om een uur lang in kutweer in het donker rond te struinen o.i.d...
Schaatsbanen zijn open toch?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
vrijdag 30 oktober 2020 om 15:50
Welkom!LaFolie schreef: ↑30-10-2020 15:28Hallo!
Ik lees hier af en toe eens wat mee. Ben de enige single in mijn vriendengroep en die snappen het toch niet helemaal merk ik vaak. Dus fijn om af en toe wat van jullie te lezen, al ben ik zelf niet echt een schrijver hier.
Ik vroeg me af hoe jullie het nu met eerste dates doen? Tijd niet gedate want onhandig, maar ik heb nu toch wel 3 leuke gesprekken en wil over twee weken toch weer wat dates inplannen. Maar wat ga je doen? Geen zin om een uur lang in kutweer in het donker rond te struinen o.i.d...
Ik zou in de middag gaan wandelen als het redelijk weer is, en dan net als in het voorjaar maar weer 1,5 meter aanhouden totdat duidelijk is of er wederzijds meer ineteresse is na de eerste indrukken.. bij 2e dates enzo zal het wel weer snel thuis zitten worden..samen koken, borrelen, netflix, pfff..heb al bijna geen zin meer in een date haha
vrijdag 30 oktober 2020 om 16:43
Oké ik ga het proberen...
De meeste bitterballen lopen niet over van vlees.
Trouwens paar jaar terug in Amsterdam bij een bitterballen festival geweest.
Lekker!
vrijdag 30 oktober 2020 om 16:50
Herkenbaar hoor! Heb nog niet echt leuke gesprekken lopen (die langer dan 3 dagen aanhouden überhaupt..), maar vind ook lastig om wat te verzinnen. Gelukkig zijn dingen als musea, cultuurhuizen en schaatsbanen etc nog wel openLaFolie schreef: ↑30-10-2020 15:28Hallo!
vrijdag 30 oktober 2020 om 16:52
Kroketten..dan vind ik de rundvleeskroket van Febo echt nog een van de beste.. Heb die hele kwekkeboom heisa nooit zo begrepen.
Wisten jullie dat Febo voor Ferdinand Bol staat? Een bakker, die zelf op de Amstelveenseweg zit, en die maakten destijds kroketten..apart..hoewel..kwekkeboom is ook bakker..vandaar de heisa? Febo na-apers?
Maar Febo zag mensen na het stappen zin hebben in vette hap..die heef toen zowel de automaten als het franchise concept uit Amerika gehaald en de eerste automatiek van Nederland geopend met kroketten..in de jaren 60..sex, drugs, rock&roll en kroketten na afloop
Wisten jullie dat Febo voor Ferdinand Bol staat? Een bakker, die zelf op de Amstelveenseweg zit, en die maakten destijds kroketten..apart..hoewel..kwekkeboom is ook bakker..vandaar de heisa? Febo na-apers?
Maar Febo zag mensen na het stappen zin hebben in vette hap..die heef toen zowel de automaten als het franchise concept uit Amerika gehaald en de eerste automatiek van Nederland geopend met kroketten..in de jaren 60..sex, drugs, rock&roll en kroketten na afloop
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 30-10-2020 17:02
6.90% gewijzigd
vrijdag 30 oktober 2020 om 16:56
Vivi3338 schreef: ↑30-10-2020 16:50Herkenbaar hoor! Heb nog niet echt leuke gesprekken lopen (die langer dan 3 dagen aanhouden überhaupt..), maar vind ook lastig om wat te verzinnen. Gelukkig zijn dingen als musea, cultuurhuizen en schaatsbanen etc nog wel openOverigens zag ik dat het volgende week weer zonnig gaat worden, dus wellicht kan je alsnog stuk wandelen.
Oh, fijn, zon! Ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat musea wel nog open waren (even afkloppen misschien...). Denk dat één van de drie daar wel voor te porren is. Dankje!
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:18
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:24
Hahahaha hij staat voor de deur!
Geweldig bakkie voor heeeel weinig geld.
Rijdt en schakelt heerlijk er zit een klein deukje in, maar dat geeft niet.
Nieuwe APK... het was even spannend hoorde dinsdag dat mijn auto niet meer waardig was om door de apk te doen.
Dus moest met spoed naar een goedkope auto opzoek waar ook mijn hond in kan.
Het is een mazda 2 1.4 uit 2005 geworden. Die zocht ik al een tijdje en nu gewoon een dorp verderop te koop voor weinig.
Dus voor mij een heerlijke hefstbok.
Proost allemaal
Geweldig bakkie voor heeeel weinig geld.
Rijdt en schakelt heerlijk er zit een klein deukje in, maar dat geeft niet.
Nieuwe APK... het was even spannend hoorde dinsdag dat mijn auto niet meer waardig was om door de apk te doen.
Dus moest met spoed naar een goedkope auto opzoek waar ook mijn hond in kan.
Het is een mazda 2 1.4 uit 2005 geworden. Die zocht ik al een tijdje en nu gewoon een dorp verderop te koop voor weinig.
Dus voor mij een heerlijke hefstbok.
Proost allemaal