Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Antoon69 schreef:
30-10-2020 15:22
En anders neemt hij jou mee naar huis naar zijn kelder? Je kent hem hopelijk toch wel?
Ik heb hem om 13.00 voor het eerst gezien. Het was liefde op het eerste gezicht. Hij heeft wat krasjes, maar ach wie niet.
De vorige kwam niet door de keuring. Deze wel gelukkig.
Datertje schreef:
30-10-2020 15:11
Ik heb om 16.00 een date. We gaan een stukje rijden en als hij lekker rijdt dan neem ik hem mee naar huis :cheer:
Welk modelletje? Een oldtimer of een moderne? Spannend!

Hier heb ik heb ik gisteren de adoptie papieren voor een poes getekend 😄
Datertje schreef:
Ik heb om 16.00 een date. We gaan een stukje rijden en als hij lekker rijdt dan neem ik hem mee naar huis :cheer:

Rijd hij lekker je date 😛😉
Schakelt hij lekker.
LaFolie schreef:
30-10-2020 15:28
Hallo!

Ik lees hier af en toe eens wat mee. Ben de enige single in mijn vriendengroep en die snappen het toch niet helemaal merk ik vaak. Dus fijn om af en toe wat van jullie te lezen, al ben ik zelf niet echt een schrijver hier.

Ik vroeg me af hoe jullie het nu met eerste dates doen? Tijd niet gedate want onhandig, maar ik heb nu toch wel 3 leuke gesprekken en wil over twee weken toch weer wat dates inplannen. Maar wat ga je doen? Geen zin om een uur lang in kutweer in het donker rond te struinen o.i.d...

Schaatsbanen zijn open toch?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Datertje schreef:
Hahaha..ik trapte er echt even in he.. wat leuk!
LaFolie schreef:
Hallo!

Ik lees hier af en toe eens wat mee. Ben de enige single in mijn vriendengroep en die snappen het toch niet helemaal merk ik vaak. Dus fijn om af en toe wat van jullie te lezen, al ben ik zelf niet echt een schrijver hier.

Ik vroeg me af hoe jullie het nu met eerste dates doen? Tijd niet gedate want onhandig, maar ik heb nu toch wel 3 leuke gesprekken en wil over twee weken toch weer wat dates inplannen. Maar wat ga je doen? Geen zin om een uur lang in kutweer in het donker rond te struinen o.i.d...
Welkom!

Ik zou in de middag gaan wandelen als het redelijk weer is, en dan net als in het voorjaar maar weer 1,5 meter aanhouden totdat duidelijk is of er wederzijds meer ineteresse is na de eerste indrukken.. bij 2e dates enzo zal het wel weer snel thuis zitten worden..samen koken, borrelen, netflix, pfff..heb al bijna geen zin meer in een date haha
jeeej..de vrijmibo is open.. we hebben wit, rood, biertje, fris, vega bitterballen, blokjes kaas en worst.. tast toe!
Doe maar een rode en een blokje kaas. Die vega dingen sla ik over 🙄
Dank! Ja, tomcat, zo slaat die sleur wel erg rap toe hè... Maar bedankt, denk dat we dit inderdaad maar gewoon gaan doen.
Je moet er echt 1 proberen Julia..bij bitterballen en kroketten proef je het echt niet..er zijn vleesbitterballen die slechter smaken dan de vega's..en ik ben geen vega
De Vegetarische Slager x Mora hybride vega kroketten zijn een aanrader :) !
Ben je vlaamse Folie?
tomcat schreef:
30-10-2020 16:40
Je moet er echt 1 proberen Julia..bij bitterballen en kroketten proef je het echt niet..er zijn vleesbitterballen die slechter smaken dan de vega's..en ik ben geen vega

Oké ik ga het proberen...
De meeste bitterballen lopen niet over van vlees.

Trouwens paar jaar terug in Amsterdam bij een bitterballen festival geweest.
Lekker!
LaFolie schreef:
Hallo!

Herkenbaar hoor! Heb nog niet echt leuke gesprekken lopen (die langer dan 3 dagen aanhouden überhaupt..), maar vind ook lastig om wat te verzinnen. Gelukkig zijn dingen als musea, cultuurhuizen en schaatsbanen etc nog wel open 😁 Overigens zag ik dat het volgende week weer zonnig gaat worden, dus wellicht kan je alsnog stuk wandelen.
tomcat schreef:
30-10-2020 16:43
Ben je vlaamse Folie?
Nee hoor :P ? Kom wel oorspronkelijk uit het zuiden, dus kan wel dat er soms rare woorden doorheen slippen hoor haha.
Kroketten..dan vind ik de rundvleeskroket van Febo echt nog een van de beste.. Heb die hele kwekkeboom heisa nooit zo begrepen.

Wisten jullie dat Febo voor Ferdinand Bol staat? Een bakker, die zelf op de Amstelveenseweg zit, en die maakten destijds kroketten..apart..hoewel..kwekkeboom is ook bakker..vandaar de heisa? Febo na-apers?
Maar Febo zag mensen na het stappen zin hebben in vette hap..die heef toen zowel de automaten als het franchise concept uit Amerika gehaald en de eerste automatiek van Nederland geopend met kroketten..in de jaren 60..sex, drugs, rock&roll en kroketten na afloop :D
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 30-10-2020 17:02
6.90% gewijzigd
LaFolie schreef:
30-10-2020 16:51
Nee hoor :P ? Kom wel oorspronkelijk uit het zuiden, dus kan wel dat er soms rare woorden doorheen slippen hoor haha.
ik dacht het door het rap toeslaan van de sleur.. Altijd charmant wat zuidelijke invloeden..
Vivi3338 schreef:
30-10-2020 16:50
Herkenbaar hoor! Heb nog niet echt leuke gesprekken lopen (die langer dan 3 dagen aanhouden überhaupt..), maar vind ook lastig om wat te verzinnen. Gelukkig zijn dingen als musea, cultuurhuizen en schaatsbanen etc nog wel open 😁 Overigens zag ik dat het volgende week weer zonnig gaat worden, dus wellicht kan je alsnog stuk wandelen.

Oh, fijn, zon! Ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat musea wel nog open waren (even afkloppen misschien...). Denk dat één van de drie daar wel voor te porren is. Dankje!
Like your onderschrift Folie.

Zo, heb net mijn top 5 ingediend voor de Sublime 500 ingediend.
tomcat schreef:
30-10-2020 16:30
jeeej..de vrijmibo is open.. we hebben wit, rood, biertje, fris, vega bitterballen, blokjes kaas en worst.. tast toe!
Ooh ik mis een vrimibo...
Geef mij maar een viognier🥂
Alsjeblieft, nog leuke plannen dit weekend Qiyara? (vrijmibopraat)
Nou m'n plannen vanavond gaan niet door, m'n vriendin moest zich op corona laten testen. Ze stelde videobellen voor maar ik heb niet zo'n zin daarin. Alle tijd voor de vrimibo dus 😎

Morgen wandelen met een andere vriendin. We gaan naar het strand, heerlijk.

En jij Tomcat?
Hahahaha hij staat voor de deur!
Geweldig bakkie voor heeeel weinig geld.
Rijdt en schakelt heerlijk er zit een klein deukje in, maar dat geeft niet.
Nieuwe APK... het was even spannend hoorde dinsdag dat mijn auto niet meer waardig was om door de apk te doen.

Dus moest met spoed naar een goedkope auto opzoek waar ook mijn hond in kan.

Het is een mazda 2 1.4 uit 2005 geworden. Die zocht ik al een tijdje en nu gewoon een dorp verderop te koop voor weinig.

Dus voor mij een heerlijke hefstbok.

Proost allemaal
Oef heb ook nog een Karmeliet in de koelkast staan. Denk dat ik na m'n wijntje van Tomcat overga daarop.

Proost datertje en gefeliciteerd met je nieuwe lover!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven