Singles Unite: deel 4!!
zondag 1 november 2020 om 16:10
Nee haha helaas. Ik had tinder gister gedownload en uit ellende vanochtend weer verwijderd. Geen succes (weinig mannen waarvan ik dacht oké dit is leuk). En dat hele swipen ik was er zo weer klaar mee. Ik had nog wel contact met een oude date maar dat loopt ook stroef en beter om mee te stoppen.
Ik lees hier nog wel elke dag mee, maar weinig nieuws te vertellen.
zondag 1 november 2020 om 16:52
Iedereen heeft het mentaal wat zwaarder of heel zwaar. Dan staat je hoofd echt niet naar leuke gesprekken met vreemden voeren. Dan is het ook lastig om enthousiast te zijn.
Je kunt een profiel op Tinder hebben zonder actief te zijn. Ik denk dat dat het is.
Als je nagaat dat het voor vele relaties nu al lastiger is, dan is een relatie opstarten al helemaal niet makkelijk. Denk ik. Het zal voor veel relaties een enorme test zijn deze coronatijd.
Je kunt een profiel op Tinder hebben zonder actief te zijn. Ik denk dat dat het is.
Als je nagaat dat het voor vele relaties nu al lastiger is, dan is een relatie opstarten al helemaal niet makkelijk. Denk ik. Het zal voor veel relaties een enorme test zijn deze coronatijd.
zondag 1 november 2020 om 17:10
zondag 1 november 2020 om 17:13
zondag 1 november 2020 om 17:39
Qua mentale Corona-last valt het bij mij weer heel erg mee, vooral als ik het vergelijk met anderen die er echt aan onderdoor gaan of zo. Ik hou van sociale contacten, maar kan prima alleen zijn en vind het heerlijk om me terug te trekken met een boek of muziek. Internet to the rescue.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 01-11-2020 17:42
2.48% gewijzigd
wij slapen nooit.
zondag 1 november 2020 om 17:42
alongwiththesunshine schreef: ↑01-11-2020 17:35En ik weet niet of ik ooit nog een nieuwe kat neem. Mijn lieve poes is na 16 jaar in mei dit jaar overleden aan nierfalen, en daar heb ik het nog steeds moeilijk mee af en toe.
zondag 1 november 2020 om 17:44
Ik denk dat het voor introverten stukken makkelijker is. Misschien zelfs wel een zegen. De druk is er vanaf.alongwiththesunshine schreef: ↑01-11-2020 17:39Qua mentale Corona-last valt het bij mij weer heel erg mee, vooral als ik het vergelijk met anderen die er echt aan onderdoor gaan of zo. Ik hou van sociale contacten, maar kan prima alleen zijn en vind het heerlijk om me terug te trekken met een boek of muziek. Internet to the rescue.
zondag 1 november 2020 om 17:47
Bluh mijn lieve kater heeft ook nierfalen. Hij zit nu al in z'n reserve tijd, dierenarts dacht dat hij het niet zolang nog zou halen.alongwiththesunshine schreef: ↑01-11-2020 17:35En ik weet niet of ik ooit nog een nieuwe kat neem. Mijn lieve poes is na 16 jaar in mei dit jaar overleden aan nierfalen, en daar heb ik het nog steeds moeilijk mee af en toe.
Het beestje huppelt gelukkig nog blij rond vol knuffels en liefde. Maar zie wel op tegen het moment dat het niet meer gaat..
Knuffel voor jou!
zondag 1 november 2020 om 18:00
Ik heb een aantal beschadigde lijsten en een spiegel in huis..werd er net op gewezen dat het bij allemaal de linkeronderhoek is.. iemand??