Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
tomcat schreef:
01-11-2020 12:05
Ik ben niet zo'n hondenmens..vind ze wel lief maar heb meer met katten.

Hetzelfde hier. Leuk van een ander sommige honden.
Maar ik heb meer met katten

En nee ik ga geen kat nemen 😂😂😂
Ik ben ook op en top katten liefhebber :love:
Honden vind ik echt schatjes, alleen vragen zij toch net wat meer verantwoordelijkheid en aandacht dan katten.
Ergens nog een leuke zoomborrel?
tomcat schreef:
01-11-2020 16:07
Nee haha helaas. Ik had tinder gister gedownload en uit ellende vanochtend weer verwijderd. Geen succes (weinig mannen waarvan ik dacht oké dit is leuk). En dat hele swipen ik was er zo weer klaar mee. Ik had nog wel contact met een oude date maar dat loopt ook stroef en beter om mee te stoppen.

Ik lees hier nog wel elke dag mee, maar weinig nieuws te vertellen.
ik heb echt een stuk of 12 dode gesprekken in Tinder..mijn match op FB geeft vooralsnog ook geen antwoord en nog iets van 5 of 6 op Paiq..

Iedereen is app-moe geloof ik..

zit nu wel op een virtueel dansfeestje..maar je ziet alleen de DJ..beetje saai
Iedereen heeft het mentaal wat zwaarder of heel zwaar. Dan staat je hoofd echt niet naar leuke gesprekken met vreemden voeren. Dan is het ook lastig om enthousiast te zijn.

Je kunt een profiel op Tinder hebben zonder actief te zijn. Ik denk dat dat het is.

Als je nagaat dat het voor vele relaties nu al lastiger is, dan is een relatie opstarten al helemaal niet makkelijk. Denk ik. Het zal voor veel relaties een enorme test zijn deze coronatijd.
Dat FB dating is slappe hap. En daar geldt hetzelfde als voor Tinder. Dat wordt hem (nu) niet.
Ik heb net tijdens het schoonmaken een hele mooie en dure fotolijst gebroken. Niet meer te maken. Scherven brengen geluk zeggen ze...
Julus schreef:
01-11-2020 16:54
Dat FB dating is slappe hap. En daar geldt hetzelfde als voor Tinder. Dat wordt hem (nu) niet.
Overal denk ik wel.

Fb zijn dezelfde personen als overal ..happn, Bumble , pancake enz enz.

Dus waarom zou het nu anders zijn denk ik dan. Omdat men likes ziet?
Julus schreef:
01-11-2020 16:55
Ik heb net tijdens het schoonmaken een hele mooie en dure fotolijst gebroken. Niet meer te maken. Scherven brengen geluk zeggen ze...
Positief blijven 😀
tomcat schreef:
01-11-2020 16:07

Wel leesclub op nmlk 😂
Wat dat betreft is de timing van FB knudde. Ik dacht eigenlijk nog dat velen juist nu behoefte hebben aan gesprekken, maar dat blijkt nergens uit.

De mannen die hopen op een seksdate thuis komen ook van een koude kermis thuis. Dus die proberen het niet eens meer denk ik :-D
Team kat hier
wij slapen nooit.
En ik weet niet of ik ooit nog een nieuwe kat neem. Mijn lieve poes is na 16 jaar in mei dit jaar overleden aan nierfalen, en daar heb ik het nog steeds moeilijk mee af en toe.
wij slapen nooit.
Qua mentale Corona-last valt het bij mij weer heel erg mee, vooral als ik het vergelijk met anderen die er echt aan onderdoor gaan of zo. Ik hou van sociale contacten, maar kan prima alleen zijn en vind het heerlijk om me terug te trekken met een boek of muziek. Internet to the rescue.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 01-11-2020 17:42
2.48% gewijzigd
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
01-11-2020 17:13
Wel leesclub op nmlk 😂
Veel online activiteiten zag ik.
Julia_20 schreef:
01-11-2020 17:11
Positief blijven 😀
Altijd!
alongwiththesunshine schreef:
01-11-2020 17:35
En ik weet niet of ik ooit nog een nieuwe kat neem. Mijn lieve poes is na 16 jaar in mei dit jaar overleden aan nierfalen, en daar heb ik het nog steeds moeilijk mee af en toe.
:hug:
Julus schreef:
01-11-2020 17:42
:hug:
Dank je
wij slapen nooit.
01-11-2020 17:39
Qua mentale Corona-last valt het bij mij weer heel erg mee, vooral als ik het vergelijk met anderen die er echt aan onderdoor gaan of zo. Ik hou van sociale contacten, maar kan prima alleen zijn en vind het heerlijk om me terug te trekken met een boek of muziek. Internet to the rescue.
Ik denk dat het voor introverten stukken makkelijker is. Misschien zelfs wel een zegen. De druk is er vanaf.
01-11-2020 17:35
Bluh mijn lieve kater heeft ook nierfalen. Hij zit nu al in z'n reserve tijd, dierenarts dacht dat hij het niet zolang nog zou halen.
Het beestje huppelt gelukkig nog blij rond vol knuffels en liefde. Maar zie wel op tegen het moment dat het niet meer gaat..

Knuffel voor jou!
Rot vooruitzicht Qiyara. Heel akelig. Ik hoop dat je nog een flinke tijd samen mag doorbrengen.
Julus schreef:
01-11-2020 16:55
Ik heb een aantal beschadigde lijsten en een spiegel in huis..werd er net op gewezen dat het bij allemaal de linkeronderhoek is.. iemand??
01-11-2020 17:33
Team kat hier
Boks
Julus schreef:
01-11-2020 17:44
Ik denk dat het voor introverten stukken makkelijker is. Misschien zelfs wel een zegen. De druk is er vanaf.
Ik ben redelijk introvert....maar er zijn grenzen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven