Wat doen?
zondag 1 november 2020 om 18:31
hoezo? dat een vrouw naar de story gaat om te zeggen dat rene froger seks met haar wilde. En dat Froger dan zegt: ja ik maak dit vaker mee dat vrouwen verliefd op me worden. Maar Natas is de enige voor mij.
Wat is dan de nieuwswaarde?
zondag 1 november 2020 om 18:47
Als TO het vastlegt op beeld is het wel nieuws.
zondag 1 november 2020 om 19:06
Ik vind veel reacties wel héél vermakelijk! Ik ga natuurlijk niet zijn identiteit bekend maken. Maar het is wél een heel aantrekkelijke man uiteraard, vind ik;)
Het verbaast mij inderdaad ook dat hij zulke berichtjes 'durft' te sturen gezien hij mij niet kent. Ik kan er in principe van alles mee doen. Natuurlijk ben ik te vertrouwen, maar van zijn kant ook best naïef. En voor mensen die twijfelen of ik wel met 'de echte' persoon praat; ja. Hij stuurt best vaak spraakberichtjes, bellen en facetimen regelmatig.
zondag 1 november 2020 om 19:13
Ze reageerde op zijn nieuwe album
zondag 1 november 2020 om 19:14
Niets veranderen aan de situatie. Je wil het huis en dat kan niet zonder je vriend qua financiën dus ach af en toe wat ruzie maar...je kan daar wel blijven wonen, ook fijn voor de hond, dus zie het voordeel en probeer ruzie te vermijden, wat niet moeilijk is toch je hebt het immers druk met appen, bellen, facetime.
En verder heerlijk genieten met de BN-er.
Dan zie je wel waar het schip strandt.
En verder heerlijk genieten met de BN-er.
Dan zie je wel waar het schip strandt.
zondag 1 november 2020 om 19:15
zondag 1 november 2020 om 19:17
Te jong.
Ik zet mijn geld eerder in op Jeroen Van der Boom of Guus Meeuwis.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 1 november 2020 om 19:26
Inderdaad haha.