Wat ben je nou tof aan t doen? Ik heb er niks mee gedaan, maar wil gewoon weten hoe een ieder ander hiermee om zou gaan. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga lekker ergens anders reageren.
Anoniem_64cfe301a7422
dinsdag 3 november 2020 om 14:07
Bij mezelf nagaan of ik mijn vriend vertrouw. Misschien is het wel een chick waar hij stiekem contact mee heeft of kent zij iemand met wie hij contact heeft.
Geen idee. Daar kan ik pas echt over oordelen als zoiets gebeurd. Ik zou het niet gelijk naast mij neerleggen, maar wel eerst over nadenken of ik iets gemist zou kunnen hebben.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik zou dan toch wel even de telefoon van betrokken vriend willen zien. Zo'n waarschuwing is nooit voor niks.
Het is vast iemand die jou goed kent en jou wil behoeden voor een hoop ellende.
was het zo vaag als je het zelf stelt of met zijn naam erbij? Ik vertrouw mijn vent volledig maar zou wel willen weten wie hier achter zit zodat ik die meteen kan ontvrienden, ik zou mijn vriend wel informeren.
Ik zou dan toch wel even de telefoon van betrokken vriend willen zien. Zo'n waarschuwing is nooit voor niks. Het is vast iemand die jou goed kent en jou wil behoeden voor een hoop ellende.
Als iemand mij goed kent, zou ik zo'n berichtje via Instagram heel raar vinden. Zeg het dan gewoon tegen me.
was het zo vaag als je het zelf stelt of met zijn naam erbij? Ik vertrouw mijn vent volledig maar zou wel willen weten wie hier achter zit zodat ik die meteen kan ontvrienden, ik zou mijn vriend wel informeren.
Tsja, vriend en ik pakken regelmatig elkaars telefoon om iets op te zoeken, als die toevallig het dichtstbij ligt. Dus ik zou er alleen maar heel hard om kunnen lachen.
Anoniem_698a1dcf6b430
dinsdag 3 november 2020 om 14:19
Waar rook is, is vuur. Ik zou vragen me screenshots te sturen als die er zijn.
Ik zou denken: wat een idioot. En het waarschijnlijk wel mijn vriend vertellen, want die vertel ik zo'n beetje alles wat ik meemaak. En hij zal dan zijn telefoon willen laten zien.
Anoniem_64fb637ab3e9a
dinsdag 3 november 2020 om 14:24
Waarom verwijder je je reacties TO? Ga je je openingspost ook verwijderen dan?
Ik zou denken: wat een idioot. En het waarschijnlijk wel mijn vriend vertellen, want die vertel ik zo'n beetje alles wat ik meemaak. En hij zal dan zijn telefoon willen laten zien.