Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 10 mei 2009 om 11:24
zondag 10 mei 2009 om 11:29
zondag 10 mei 2009 om 11:47
Wonen bij het strand is heerlijk! Ik zou niet anders willen.
Ik ga straks gewoon even toerist spelen in mijn eigen stad
Ben wel benieuwd. Het vriendinnetje dat begin juni gaat trouwen, laat haar bruidsfoto's in die tuinen maken. Ik ga het wel even 'keuren' voor haar.
Ik ga maar eens douchen... ben weer veel te lui, en dat werkt ook niet mee. *doet schop onder eigen kont geeft* Leuk aankleden, beetje tutten, dan voel ik me vast weer een stukje beter.
Ik ga straks gewoon even toerist spelen in mijn eigen stad
Ben wel benieuwd. Het vriendinnetje dat begin juni gaat trouwen, laat haar bruidsfoto's in die tuinen maken. Ik ga het wel even 'keuren' voor haar.
Ik ga maar eens douchen... ben weer veel te lui, en dat werkt ook niet mee. *doet schop onder eigen kont geeft* Leuk aankleden, beetje tutten, dan voel ik me vast weer een stukje beter.
zondag 10 mei 2009 om 12:53
Goedemiddag!
Fijne moederdag voor MP !
Beetje brak van gister; erg gezellig, maar was moe van de hele dag klussen ed. Niet bijgelezen; hopelijk heb ik niets schokkends gemist.
Vandaag maar eens verhuisdozen inpakken; god weet wat ik nog tegen ga komen....
Xen: nog wel contact met mn crush; smsen af en toe wat. Maar heb de rem erop gezet; het is duidelijk dat ik hem leuk vind maar hij mij niet op die manier......
Geniet van het weer moppies!
Fijne moederdag voor MP !
Beetje brak van gister; erg gezellig, maar was moe van de hele dag klussen ed. Niet bijgelezen; hopelijk heb ik niets schokkends gemist.
Vandaag maar eens verhuisdozen inpakken; god weet wat ik nog tegen ga komen....
Xen: nog wel contact met mn crush; smsen af en toe wat. Maar heb de rem erop gezet; het is duidelijk dat ik hem leuk vind maar hij mij niet op die manier......
Geniet van het weer moppies!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 10 mei 2009 om 13:01
zondag 10 mei 2009 om 13:16
Fijn dat je je outfit compleet hebt, pop! Leuk een zwarte bolero!
Gelukkig ben ik geen hele dag bezig met het konijnenhok..hihi
Maar alle dieren zijn weer verschoond, wasjes gedraaid, vuilnis naar beneden gebracht en de afwas is gedaan...
Nu mag ik best even lekker in de zon met een boekje!
Straks nog even heeeeeel goed stofzuigen..kan de buurman beneden lekker meegenieten terwijl hij zijn roes uit slaapt :rollin:
Welke films heb je gekeken gisteren???
Gelukkig ben ik geen hele dag bezig met het konijnenhok..hihi
Maar alle dieren zijn weer verschoond, wasjes gedraaid, vuilnis naar beneden gebracht en de afwas is gedaan...
Nu mag ik best even lekker in de zon met een boekje!
Straks nog even heeeeeel goed stofzuigen..kan de buurman beneden lekker meegenieten terwijl hij zijn roes uit slaapt :rollin:
Welke films heb je gekeken gisteren???
zondag 10 mei 2009 om 14:45
En zo eindigde een middag in het park in een tranendal... Waarom kunnen mensen me niet met rust laten!!!
Zit ik rustig in het gras, in het zonnetje een boek te lezen, komen er tot twee keer toe mensen op me af: "Ach meisje, wat doe je hier helemaal alleen"....
EN BEDANKT, DAT IK ALLEEN BEN WEET IK NU WEL!
Ik was naar het park gegaan om van dat eenzame gevoel af te komen... nou da's lekker gelukt... NOT.
De tranen blijven ook maar komen... ZUCHT...
Zit ik rustig in het gras, in het zonnetje een boek te lezen, komen er tot twee keer toe mensen op me af: "Ach meisje, wat doe je hier helemaal alleen"....
EN BEDANKT, DAT IK ALLEEN BEN WEET IK NU WEL!
Ik was naar het park gegaan om van dat eenzame gevoel af te komen... nou da's lekker gelukt... NOT.
De tranen blijven ook maar komen... ZUCHT...

zondag 10 mei 2009 om 15:14
Het waren geen leuke mensen helaas...
Heb al een vriendinnetje gebeld, maar veel van mijn vriendinnen wonen niet in de buurt (en zitten vandaag natuurlijk bij hun mama).
Krijg ik ook nog out of the blue een smsje van Mr. Soulmate: "wat is er aan de hand schatje?"
Da's ons bizarre ding... We weten precies wanneer er iets met de ander aan de hand is. Ik pak mijn telefoon ook altijd een seconde voor hij belt of smst, en dat doet hij bij mij ook... Zo raar.
Maar ja, zijn aandacht helpt ook niet echt met het stoppen van de tranen...
dank jullie voor de lieve knuffels!
Heb al een vriendinnetje gebeld, maar veel van mijn vriendinnen wonen niet in de buurt (en zitten vandaag natuurlijk bij hun mama).
Krijg ik ook nog out of the blue een smsje van Mr. Soulmate: "wat is er aan de hand schatje?"
Da's ons bizarre ding... We weten precies wanneer er iets met de ander aan de hand is. Ik pak mijn telefoon ook altijd een seconde voor hij belt of smst, en dat doet hij bij mij ook... Zo raar.
Maar ja, zijn aandacht helpt ook niet echt met het stoppen van de tranen...
dank jullie voor de lieve knuffels!
zondag 10 mei 2009 om 15:19
Fout moment, en ook weer het juiste moment... Soms word ik echt gek van die soort 'telepathie'.
Heb wel een balkon, maar zonder zonnetje... En de onderbuurman is vrolijk met een decoupeerzaag bezig... Ik denk dat ik zo heel hard muziek aanzet, me kwaadmaak, en mijn huishouden ga doen (want dat had ik nog steeds niet gedaan)
En dan als beloning een glaasje prosecco! En nee, t is nooit te vroeg voor drank... Na 12-en mag het
Ow... geen prosecco meer in de koelkast, maar nog wel een fles rosé!
Heb wel een balkon, maar zonder zonnetje... En de onderbuurman is vrolijk met een decoupeerzaag bezig... Ik denk dat ik zo heel hard muziek aanzet, me kwaadmaak, en mijn huishouden ga doen (want dat had ik nog steeds niet gedaan)
En dan als beloning een glaasje prosecco! En nee, t is nooit te vroeg voor drank... Na 12-en mag het
Ow... geen prosecco meer in de koelkast, maar nog wel een fles rosé!