Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Ik had op Linkedin ineens een nieuwe volger die iets van me likete. En reageerde op een posting met helko, how are you doing? Zo te zien een leeg profiel, met alleen maar die like aan mij. Wel een profielfoto. Ik vind dat zo raar. Weer zo'n scammer denk ik.
Ik heb hem gemeld. Weg met die scammers.
Voor de videoland kijkers. Ik ben net begonnen aan liar.
Best aardig vermaak.
Limo76 schreef:
03-11-2020 14:21
Ik vind het wel wat zeggen over haar karakter. Ik zou persoonlijk dat een enorme afknapper vinden. Zo ga je niet met je partner om.
Ja, dat dacht ik ook. Blijkbaar heb ik zwak/kom ik vaak in contact met vrouwelijke femme fatale’s. 😂
Qiyara schreef:
03-11-2020 16:52
Best aardig vermaak.
Ik zal eens kijken. Tnx!
De maatregelen zijn bekend. Las net wat het gaat worden.
Limo76 schreef:
03-11-2020 14:19
Ik heb op Tinder mannen waar ik 1 date mee heb gehad en die ik heb afgewezen, die mij nog steeds liken. Dan heb je de boodschap niet begrepen volgens mij......

Ik moest vandaag naar kantoor in Papendrecht. Maar jeetje wat druk is het op de weg!
Dat viel mij al een tijdje op. De eerste golf was het echt zo rustig op straat en nu lijkt het wel drukker. Vooral rond 15.00. In het bos wordt nog druk gesport door groepen van 30 man. Ik snap dat je door wilt maar aan hun hebben we nu onder andere de nieuwe regels te danken.
Soms kan ik er gewoon niet bij met mijn verstand, maar dat is voor een ander topic.
Julus schreef:
03-11-2020 17:44
De maatregelen zijn bekend. Las net wat het gaat worden.
Wat bedoel je, zijn er weer nieuwe corona maatregelen?
Ik volg daar helemaal niks van in het nieuws. Ben benieuwd :)
Ja. Er gaat nogal wat sluiten.
Vanavond om 1900 de persco en vanaf morgen of donderdagavond 22.00 gaan ze in voor minimaal 2 weken.
-Het kabinet geeft een negatief reisadvies af voor vakantiereizen naar het buitenland in de kerstvakantie.

-Het sluit musea, bioscopen, bibliotheken en theaters vanaf donderdag 22.00 uur voor twee weken.

- Ook pretparken en dierentuinen gaan dan twee weken dicht. Sportscholen zouden uitgezonderd worden.

-Het kabinet beperkt het maximum aantal mensen dat samen op straat mag samenscholen: van vier naar twee.

-Het kabinet komt daarnaast met een maximum aantal personen dat bij uitvaarten aanwezig mag zijn. Dat worden nog maar 30 personen. Bij bruiloften wordt een maximum van 20 personen ingesteld.

-Het is nog onzeker of Rutte iets gaat zeggen over wanneer de horeca weer open zou kunnen.

-Burgemeesters is gevraagd om plannen te maken voor regionale lockdowns en de invoering van een lokale avondklok. Dat hiertoe wordt besloten vanavond is niet de verwachting.
Qiyara schreef:
03-11-2020 16:52
Best aardig vermaak.

Is dat die Engelse serie over die schooljuf die op date gaat met de vader van een leerling?

Die is goed. Inmiddels ook 2e seizoen van gezien.
LaCasa schreef:
03-11-2020 16:59
Ja, dat dacht ik ook. Blijkbaar heb ik zwak/kom ik vaak in contact met vrouwelijke femme fatale’s. 😂

Ik zou gaan lopen 😂
Zegt inderdaad wat over haar karakter.
Julia_20 schreef:
03-11-2020 18:25
Is dat die Engelse serie over die schooljuf die op date gaat met de vader van een leerling?

Die is goed. Inmiddels ook 2e seizoen van gezien.
Ja klopt. Vind hem wel geinig. Niet de beste serie, maar leuk vermaak zeker.
Ik ben benieuwd, klinkt wel als luchtig vermaak.
Nou het gaat om verkrachting en revenge. Niet zo luchtig dus.. Wel makkelijk te volgen en daardoor makkelijk vermaak.
Julus schreef:
03-11-2020 18:23
Vanavond om 1900 de persco en vanaf morgen of donderdagavond 22.00 gaan ze in voor minimaal 2 weken.
Staat niks bij waar ik last van heb..

Snap er inderdaad ook niks van dat mensen niet gewoon thuis blijven tenzij...maar ik snap ook niet dat de vliegtuigen nog gewoon vliegen..je mag niet met 30 man in een restaurant zitten maar wel met 300 man schouder aan schouder van het ene naar het andere coronagebied vliegen..
hebben jullie ook een groenbak? ik sinds ik hier woon maar ik snap niet zo goed hoe dan..tuinafavl ok..das toch droog maar moet ik nou etensresten zo in die bak gooien? das toch vies? hoe doen jullie dat? en dat ding staat in de tuin..heb je dan een bakje binnen en die leeg je buiten ofzo?

gelukkig is de grijze bak groot genoeg tot nu toe :D
Qiyara schreef:
03-11-2020 18:32
Ja klopt. Vind hem wel geinig. Niet de beste serie, maar leuk vermaak zeker.

Af en toe irriteerde ze mij 😂
Haar stem.
julia_20 wijzigde dit bericht op 03-11-2020 19:11
2.84% gewijzigd
Irma!!!!
tomcat schreef:
03-11-2020 18:55
hebben jullie ook een groenbak? ik sinds ik hier woon maar ik snap niet zo goed hoe dan..tuinafavl ok..das toch droog maar moet ik nou etensresten zo in die bak gooien? das toch vies? hoe doen jullie dat? en dat ding staat in de tuin..heb je dan een bakje binnen en die leeg je buiten ofzo?

Ik gooi mijn etensresten er meestal niet in.
Of als het iets droogs is wel zoals brood bijv.

Sommige doen het wel en leggen een krant onderin of een speciale vuilniszak die afbreekbaar is.

Ik heb geen grijze. Hier een ondergrondse en betalen per lediging.
Hier gelukkig geen bakken, maar een ondergrondse container. Je mag zoveel zakken storten als je wilt. Glas in de glasbak en papier in papierbak heerlijk overzichtelijk geen stank.
Datertje schreef:
03-11-2020 19:12
Hier gelukkig geen bakken, maar een ondergrondse container. Je mag zoveel zakken storten als je wilt. Glas in de glasbak en papier in papierbak heerlijk overzichtelijk geen stank.
Ja hier gelukkig ook. Dacht pasgeleden dat ik zo barbaars was toen m'n ex echt met volle verbazing zat te kijken dat ik geen afval scheidt. Maar had het even opgezocht en dat hoeft hier gelukkig helemaal niet.
Lijkt me gedoe!
LaCasa schreef:
03-11-2020 16:59
:lol: :lol:

Er bestaan echt nog wel leuke vrouwen.......ergens :-D
tomcat schreef:
03-11-2020 18:55

Ja heb ik, en inderdaad een bakje binnen. Alles wat compost kan worden gaat in de groenbak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven