Singles Unite: deel 4!!
woensdag 4 november 2020 om 12:50
Still, ik vind hem overkomen als iemand met een te groot ego. Want waarom gaat hij er vanuit dat jij meer van hem wil? Hij kent je al 10 jaar en zet hiermee de vriendschap op het spel.
Ik had een soortgelijke situatie met een vriend die ik al 10 jaar ken. Maar we wilden de vriendschap niet op het spel zetten en konden er goed over praten.
Ik vind het vreemd dat je vriend er zo mee omgaat.
Ik had een soortgelijke situatie met een vriend die ik al 10 jaar ken. Maar we wilden de vriendschap niet op het spel zetten en konden er goed over praten.
woensdag 4 november 2020 om 12:52
Balen dat je slecht nieuws kreeg. Hopelijk niks ernstigs? Geluk bij een ongeluk dat je een date hebt. Dat heb je nu wel even nodig.RedRoseThorn schreef: ↑04-11-2020 09:45Ik heb binnenkort een datewe kletsen al even en de klik lijkt via de app heel erg aanwezig. We gaan binnenkort even gezellig videobellen en daarna ergens de date. Leuk!
Verder gaat het even ruk. Niet zulk leuk nieuws gekregen uit het ziekenhuis en dan neig ik ernaar om mijn hele leven op pauze te zetten, terwijl dat nergens voor nodig is nog. Dus komende tijd even proberen veel leuke dingen te doen en te plannen.
woensdag 4 november 2020 om 12:54
OKC ken ik zelf niet maar ik ben te lui om honderden vragen in te vullen. En ik wil liever geen date die alleen Engels spreekt. Ik had op Tinder vaker contact met mannen uit andere landen en ik vond het vermoeiend om alles in het Engels te moeten doen. Veel misinterpretaties en de heren hadden vaak een andere visie dan ik. Voor mij zou het niet werken.
woensdag 4 november 2020 om 12:55
Ik moet zelf ook wel waken voor dat emotionele hoor, tot nu toe gaat het goed.Qiyara schreef: ↑04-11-2020 12:22Still wat fijn het contact met je ex. Heerlijk dat hij een blijvertje is. Dat hoop ik ook van harte met mijn ex, alleen heb ik daar zelf wel de tijd voor nodig emotioneel eerst helemaal los te komen.
Wat gek van die man om dat zomaar aan te nemen. Hoe reageerde hij op je en is het contact nog te herstellen als vriendschap?
Nou, hij gaf zelf aan dat het wellicht een aanname was van zijn kant maar dat hij toch wilde uitspreken dat hij mij misschien het gevoel had gegeven van valse hoop. Dus ik bevestigde dat het inderdaad een enorme aanname was en dat hij dingen voor mij in zat te vullen. Dat mij dat een rotgevoel gaf omdat ik oprecht was in mijn aandacht richting hem maar dat zoiets niet meteen betekent dat ik verliefd ben. Hij zei dat hij mij absoluut geen rotgevoel wilde geven, dat we het beide wellicht anders hebben ervaren.
Toen stipte ik aan dat het erg over deed komen alsof hij mijn energie wel even fijn vond om zichzelf beter te voelen en dat ik daar voor pas.
Het gesprek viel toen stil.
Paar dagen later appte hij of hij mij later op de dag kon bellen, heeft hij uiteindelijk niet gedaan.
Mijn idee is dat hij met dat appje wilde peilen hoe ik er in stond.
Het kan imo zeker wel hersteld worden maar niet als de ander zich zo blijft gedragen, mijn energie is niet voor iedereen en op dit moment vind ik dat de bal bij hem ligt. Zolang hij er niets mee doet, doe ik dat ook niet
woensdag 4 november 2020 om 12:57
Nou, dat vind ik dus ook! Ik vond het best een arrogante aanname. En de grap is dat juist hij degene was die zei dat hij altijd wel een beetje een crush op mij heeft gehad.Julus schreef: ↑04-11-2020 12:50Still, ik vind hem overkomen als iemand met een te groot ego. Want waarom gaat hij er vanuit dat jij meer van hem wil? Hij kent je al 10 jaar en zet hiermee de vriendschap op het spel.
Omdat ik wel aanvoelde dat dit misschien grootspraak was, ben ik er nooit op in gegaan.
Gek he, hoe zo'n brein dan werkt.
Mij meerdere malen per week bellen en dan beweren dat ik er meer energie in stak..
woensdag 4 november 2020 om 12:58
En mijn telefoon kent geen engelse woorden dus om de paar woorden staat er weer iets verkeerdsJulus schreef: ↑04-11-2020 12:54OKC ken ik zelf niet maar ik ben te lui om honderden vragen in te vullen. En ik wil liever geen date die alleen Engels spreekt. Ik had op Tinder vaker contact met mannen uit andere landen en ik vond het vermoeiend om alles in het Engels te moeten doen. Veel misinterpretaties en de heren hadden vaak een andere visie dan ik. Voor mij zou het niet werken.
woensdag 4 november 2020 om 13:04
Komt over alsof hij de aandacht nodig heeft, maar vooral doodsbang is dat het meer zou worden. Ik zou er inderdaad geen energie in stoppen nu.Still-i-Rise schreef: ↑04-11-2020 12:57Nou, dat vind ik dus ook! Ik vond het best een arrogante aanname. En de grap is dat juist hij degene was die zei dat hij altijd wel een beetje een crush op mij heeft gehad.
Omdat ik wel aanvoelde dat dit misschien grootspraak was, ben ik er nooit op in gegaan.
Gek he, hoe zo'n brein dan werkt.
Mij meerdere malen per week bellen en dan beweren dat ik er meer energie in stak..![]()
woensdag 4 november 2020 om 13:11
Het klinkt alsof hij je probeert te testen Still. Hij komt wat wispelturig over, mogelijk weet hij zelf niet wat hij wil.
Ik weet trouwens niet of ik me moet voorstellen voor ik mee mag schrijven. Ik ben een single volwassen vrouw in de 30 die alleen woont met kat. Addertje onder het gras is dat ik chronisch ziek ben en niet werk. Voor gezonde mannen voel ik me vaak te onzeker, ik zit er soms best erg slecht bij een tijdje en mannen die ook wat onder de leden hebben is toch vaak ook niet helemaal ideaal, soms heb je dan steun, maar ook soms dubbel de stress.
Ik weet trouwens niet of ik me moet voorstellen voor ik mee mag schrijven. Ik ben een single volwassen vrouw in de 30 die alleen woont met kat. Addertje onder het gras is dat ik chronisch ziek ben en niet werk. Voor gezonde mannen voel ik me vaak te onzeker, ik zit er soms best erg slecht bij een tijdje en mannen die ook wat onder de leden hebben is toch vaak ook niet helemaal ideaal, soms heb je dan steun, maar ook soms dubbel de stress.
woensdag 4 november 2020 om 13:24
Precies! Wel jammer want om eerlijk te zijn is het echt een lekker ding, en zaten we behalve dit akkefietje wel altijd op dezelfde lijn.
woensdag 4 november 2020 om 14:07
Welkom Spinaziebietje. Is een gezellig topic dit.Spinaziebietje schreef: ↑04-11-2020 13:11Het klinkt alsof hij je probeert te testen Still. Hij komt wat wispelturig over, mogelijk weet hij zelf niet wat hij wil.
woensdag 4 november 2020 om 14:43
Welkom!Spinaziebietje schreef: ↑04-11-2020 13:11Het klinkt alsof hij je probeert te testen Still. Hij komt wat wispelturig over, mogelijk weet hij zelf niet wat hij wil.
woensdag 4 november 2020 om 14:49
Julus schreef: ↑04-11-2020 12:54OKC ken ik zelf niet maar ik ben te lui om honderden vragen in te vullen. En ik wil liever geen date die alleen Engels spreekt. Ik had op Tinder vaker contact met mannen uit andere landen en ik vond het vermoeiend om alles in het Engels te moeten doen. Veel misinterpretaties en de heren hadden vaak een andere visie dan ik. Voor mij zou het niet werken.
Ik typ gewoon nederlands.
Want dat wil ik ook spreken
woensdag 4 november 2020 om 20:03
Ik snap niet waarom zijn aanname arrogant was, Still? Als je flirt, is het aannemelijk dat dat op een bepaalde manier kan worden opgevat. Ik vind het eerder een egokwestie van jou dat jij je beledigd voelt. En als je hem toch een lekker ding vindt waarmee je helemaal op één lijn zit, zou ik zeggen: ga er voor.
wij slapen nooit.