Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Datertje schreef:
05-11-2020 08:11
Het is via mijn werk. Ik ga eens effe bellen met ict. Thanks

Als je op je profielfoto klikt, kun je ook zelf controleren op nieuwe versies. Ik heb versie 1.3.00.26064. Te vinden onder profielfoto, info en dan versie.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Zo ik ben een Playstation rijker en 3 games.
The last of us deel 1 en 2. Kreeg deel 2 er gratis bij.
En god of war.

Nou ben benieuwd 😁
Qiyara schreef:
05-11-2020 13:01
En god of war.

Nou ben benieuwd 😁
Ik las net op het nieuws dat Nintendo dit jaar al 1.74 miljard omzet heeft gedraaid in tegenstelling tot vorig jaar 505 miljoen :biggrin:
Ja dat geloof ik!
Had nooit gedacht dat ik ooit een Playstation zou kopen.. Zag het bij m'n ex de lol dat hij had ervan, dat sprak m'n innerlijk kind erg aan.
Vroeger deed ik non stop spelletjes. En met de games van tegenwoordig dan nu vast nog.

En the last of us is dus ontzettend feministisch. En zo zijn er nog meer feministische spellen. Heerlijk!

Ben benieuwd. Ben nu zo blij als een kind met m'n aankoop.
Wat leuk Qiyara!!
Ik hou erg van Mario Kart, maar geen idee of dat ook jouw genre is
Contact met mijn date van vorige zaterdag is doodgebloed omdat ik andere leuke matches had... Straks een wandeldate...

Verder was ik al enkele dagen leuk aan de babbel met een hoger opgeleide man die momenteel in Portugal op verlof is maar vlakbij woont. Vraagt hij gisteravond om volgende week af te spreken wanneer hij terug is. Ik stem in 'maar enkel corona proof, in open lucht met afstand.' Reageert hij dat heel dat corona gedoe een opgeklopte farce is en dat het in feite een doodgewoon griepje is.
Heb hem in 3 woorden mijn mening gezegd en geblokkeerd....
Qiyara schreef:
05-11-2020 13:01
En god of war.

Nou ben benieuwd 😁
haha..have fun!

Na dit avontuur ben ik niet snel meer tevreden :D
https://www.youtube.com/watch?v=5WlVFdl ... utsidexbox
Attraverso schreef:
05-11-2020 14:13
Contact met mijn date van vorige zaterdag is doodgebloed omdat ik andere leuke matches had...
Wat suf..als je geen andere matches had was het wel "aan" gebleven?
Have fun hier wordt er driftig op gespeeld...

Teams lukt niet het is een app via mijn werk grrr
wat wil je doen in teams dan?
tomcat schreef:
05-11-2020 14:30
Nou nee, het was een aangename wandeling maar was ik enthousiaster dan hadden die andere matches me niet kunnen boeien.
Hij wou trouwens op termijn naar Spanje gaan wonen wat voor mij uitgesloten is.
tomcat schreef:
05-11-2020 14:30
Ik zal wel een lampie zijn, maar ik kan dat echt niet, met meerdere mannen tegelijk chatten en daten. Als met een via de chat klinkt dan gaat de rest ff de ijskast in.
Leuk Qiyara, veel plezier met je aankoop. Ik had vroeger een PlayStation 2 en heb daar erg veel plezier aan beleefd.

Ik ben niet vooruit te branden vandaag. Zo maar echt even boodschappen doen, koken en nog even sporten.
Ik ben vanmiddag wezen hardlopen, was wel een tijd terug maar toch echt schrikbarend hoe slecht mijn conditie is..zwaar ademen en bloedsmaak enzo..ook belachelijk langzaam zag ik achteraf..jaren geleden dat ik zo heb afgezien..zou bijna denken dat ik ergens onderweg corona heb gehad.
Hahaha tomcat! Doe je dan niet aan een opbouw schema?
Ik ben een beelddenker dus ik zie je al gaan, half strompelend, bloed uit de mond... Net je huis nog kunnen halen..
Qiyara schreef:
05-11-2020 13:09
Ja dat geloof ik!
Had nooit gedacht dat ik ooit een Playstation zou kopen.. Zag het bij m'n ex de lol dat hij had ervan, dat sprak m'n innerlijk kind erg aan.
Vroeger deed ik non stop spelletjes. En met de games van tegenwoordig dan nu vast nog.

En the last of us is dus ontzettend feministisch. En zo zijn er nog meer feministische spellen. Heerlijk!

Ben benieuwd. Ben nu zo blij als een kind met m'n aankoop.
Yeahh super leuk! Voelde me ook net een kind toen in PS4 had gekocht en al helemaal met Switch 😁

Zal weer meer gaan gamen dit weekend, nieuwe Ziggo box doet het ook niet en schijnt aan kabel signaal te liggen.. Monteur kan pas maandag komen. Zucht.
Wat vind je leuker aan de switch?
Zat daar nog over te twijfelen want Mario en Zelda zijn m'n meest favoriete spellen. Maar dacht ik kies maar voor een ps4. Even wat nieuws.
En kan altijd nog crash bandicoot en Sims halen, ook jeugd sentiment.

God of war is echt moeilijk.
The last of us vind ik erg leuk al.
En koop een chromecast. Kost iets van 35 euro, ben je niet afhankelijk van ziggo. Kan je tv streamen via apps.
Ja met name door de spellen van Switch inderdaad! Hou wel beetje van kneuterige spellen als Animal crossing etc 🙈 PS4 is kwaliteit wel weer mooier en spellen stuk goedkoper, dus met beide erg blij 😁 En ook handig dat je op PS4 ook Netflix, Disney+ en dvd’s kan afspelen.

Goed idee inderdaad, ga dit weekend maar even kijken naar Chromekast. Die mediabox van ziggo zet echt aan zo’n oud kastje met coax kabel aangesloten. Bijzonder wel, want modem zit aan hetzelfde kastje en die doet het wel gewoon met internet..
Limo76 schreef:
05-11-2020 15:51
Ik zal wel een lampie zijn, maar ik kan dat echt niet, met meerdere mannen tegelijk chatten en daten. Als met een via de chat klinkt dan gaat de rest ff de ijskast in.
Als iemand me echt boeit gaat de rest ook on hold hoor.
Mazr het is momenteel er druk op Tinder dus veel matchen. Ga gewoon even stoppen met swipen.
Kan je met iPhone ook de ziggo app streamen via Chromekast? Want dan ga ik ‘m straks nog even halen bij Coolblue 🙈
Geen idee, ik kan met m'n Huawei alles streamen. Neem aan met iPhone ook en zeker als je ziggo member bent lijkt me.
Tom gewoon wandelen is toch veel gezonder ?
Op Lexa is het ook erg druk. Veel mannen die berichtjes sturen. In de leeftijd van 22 jaar tot 60 jaar en alles er tussen...
Wel goed voor mijn eigenwaarde voor zover je dit serieus moet nemen.
Vivi3338 schreef:
05-11-2020 17:50
Kan je met iPhone ook de ziggo app streamen via Chromekast? Want dan ga ik ‘m straks nog even halen bij Coolblue 🙈
nee, ziggo app doet het niet op chromecast helaas
normaal ga ik 2 a 3 keer per week 10 tot 12 k hardlopen, ik stop in de winter en in het voorjaar begin ik dan weer met een paar keer 5 k en een lager tempo en dat gaat altijd prima..

Daarom nu ook zo verbaasd dat het nu zo zwaar ging..ik ga denk ik zaterdag weer, zou dan toch wel beter moeten gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven