zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Fijne dag allemaal dames,

Wij zijn ons klaar aan het maken om naar 'de stad' te gaan. Mijn man moet daar optreden met zn band. Rune heeft zn mooie drumstel-romper aan dus we zijn er helemaal klaar voor!! Zijn eerste koninginnedag en zn eerste optreden

(coop, als je in de buurt bent je herkent me wel aan de kinderwagen-om 13 uur spelen ze in de koningstraat in de grote stad ;) )

Hier is het prachtig weer, ik hoop bij jullie ook!!!

daaaag
Wat een narigheid weer met het hele gebeuren in Apeldoorn. Wat heb je toch een vreemde mensen op deze wereld. Nu heel Nederland van slag. Is ongetwijfeld de bedoeling van deze meneer geweest, maar om andere onschuldige mensen erin mee te nemen, zo bizar!

Net de persconferentie gezien. Was niet echt een leuke eerste koninginnedag voor Rune of is het doorgegaan het spelen van je man??

Wij vanmorgen heerlijk over rommelmarkt in centrum geweest en daarna even lekker op een terras gezeten. Nu thuis eindelijk het fietsstoeltje goed gezet en mijn fietstassen erop.

Groetjes Ukkie
He jammer Xaar, lees nu je berichtje pas. Had ik je (en Rune natuurlijk) eens in levende lijve kunnen zien. kom wel een keer op de koffie.
idd wat een narigheid in Apeldoorn, verschrikkelijk wat een idioot!!... dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd....

vanmiddag ff gezellig op terrasje gezeten, Syenna was gezellig en zat gezellig op schoot en om haar heen te kijken!!...

Ze ligt nu net in bed, bek af van alle indrukken...

Ukkie, wok is besproken voor 16 mei :-)..
hallo meiden

vreselijk he wat er is gebeurd, wat een idioot, wie haalt er nou zoiets in zijn hoofd?

ik ben naar enschede geweest met vrienden, alle optreden zijn afgelast, was wel muziek van cd's.

heb alleen nogal weinig geslapen, en vandaag van 9 tot 9 werken, dus vanavond ga ik bank hangen en lekker niks doen.

ik moet binnen een paar dagen ook weer ongesteld worden.

voel me niet anders dan anders en hebben maar 1 keer geprobeerd deze maand, dus zal wel niks zijn...
Lekker koe, oppas ook geregeld nu!

Knappekloon, waardeloos dat lange werken, heb ik ook wel gedaan ooit toen ik bij een bouwmarkt werkte als weekendbaantje.

Vandaag bij dietiste geweest, niks van opgestoken! Verloren tijd dus, maar goed.

Gisteravond wilde Joya niet slapen. Had ergens last van, lag te huilen, te kreunen, te steunen, gillen, oren te grijpen, in elkaar duiken, zweten, kortom niet lekker. Hele avond met haar bezig geweest. Uiteindelijk om 22.00 uur met haar in ons bed gegaan en haar geprobeerd in slaap te wiegen tegen me aan. Om kwart voor 11 hield ze eindelijk op met huilen en kreunen. Ze was wel enorm aan het zweten en had echt krampen. Om 23.05 uur lag ze eindelijk in haar eigen bed. Vanmorgen was ze ook alweer vroeg wakker. Beetje sneller mopperen vandaag, maar verder wel oke.

Zal zo even weer wat foto's op mijn hyves zetten. Jayden wil niet meer op de foto, loopt er voor weg of trekt gekke gezichten, maar heb wel weer aantal leuke van Joya geschoten geloof ik.

Dames fijn weekend

Ukkie
Leuke foto's ukkie!!!
heey meiden....

alles goed hier... strakies visite totaal geen zin in.. heb niet zoveel met ze, zijn kennissen van mij mannetje van eerder!! en ze willen elke x als zij hier komen of wij bij hun altijd direct een nieuwe data plannen om te visiten, pffffffff dus voor over een wk of 6 alweer zeg maar, heb ze echt niet zoveel te vertellen, maar goed de mannen kunnen het wel goed vinden ... das dan weer lastig he!!! ach tja hoop dat ze optijd weg gaan... zal wel niet de vorige x bleven ze ook tot 7uur hangen heel irri!!

ik zal ff naar mijn meisje, is heel moe maar komt ff niet in slaap!!
ik ga maandag naar de huisarts icm eczeem, ik ga dan ook laten vallen dat lief en ik al een tijd bezig zijn maar dat het niet lukt. vriend wilt nog geen verdere akties, ivm onzekerheid baan ivm kredietkrisis, maar ik ga toch maar vragen aan de huisarts wat hij nodig heeft (ovutesten of temp.schema's) en wanneer hij iemand doorverwijst.
hallo meiden

ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, ook effe over gehad dat we niet makkelijk zwanger kunnen worden.

zijn opmerking was "jullie zijn al wel lang bezig, maar je bent nog jong (ik ben 25) dus jullie hebben nog alle tijd."

grr... wat heeft leeftijd er nou weer mee te maken?

hij zei wel dat hij liever heeft dat ik toch ga temperaturen, ondanks de ovulatietesten, en daarna terug moet komen.

het eerste wat hij dan gaat doen is sperma van lief testen (dat doet hij dus zelf en niet het ziekenhuis !!??) en daarna doorverwijzing naar gyn / zh.

dus we zijn weer een heeeeel klein stapje verder...

nog 2 dagen en dan 3 dagen naar londen!!!!!

hoe gaat het verder met iedereen?

van wie zijn die foto's op onze hyves van onder de douche?? echt heeeeele mooie foto's zijn dat!!

ringel hoe zit het met je trouwdatum??
He wat goed KK dat je het toch aan de huisarts gevraagd hebt! Toch weer een stapje dichter bij. Heeft hij ook gezegd hoe lang je moet tempen voordat hij er iets mee kan? En wat zei je vriend ervan?

En behalve dat natuurlijk enorm veel plezier in London!!! Geniet er in volle teugen van!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Erg druk met het opnieuw ontdekken van mijn grenzen. Alleen erna handelen gaat nog niet zo goed Vind het moeilijk om af en toe een stapje terug te doen, maar komt wel goed.
@KK; wat een klote-opmerking van de HA, zeg. Wat doet leeftijd er nu toe. Apart dat hij idd zelf test. Wel goed van je dat je het hebt aangekaart. Je kunt op internet handige lijstjes downloaden om je temp. bij te houden, of heb je van hem een kaart meegekregen?
quote:knappekloon schreef op 04 mei 2009 @ 12:28:

ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, ook effe over gehad dat we niet makkelijk zwanger kunnen worden.

zijn opmerking was "jullie zijn al wel lang bezig, maar je bent nog jong (ik ben 25) dus jullie hebben nog alle tijd."

grr... wat heeft leeftijd er nou weer mee te maken?

Dat heeft er in zoverre mee te maken dat als je nu 37 had geweest dat je met enige spoed de vooronderzoeken in zou moeten. IUI bijna uitgesloten zou zijn , en je veel vlotter op IVF aangewezen zou zijn.

IUI is heftig , maar is peanuts vergeleken met de impact die IVF op je lichaam heeft.

om nog maar over kansen reductie te zwijgen.

dát heeft je leeftijd er mee te maken.
Waarom moet ik dat nou van yamuna

Horen en niet van de huisarts...

Ben hartstikke ongesteld en nu op weg naar londen. Dus wordt een paar leuke seksloZe dagen...

Nou meiden wel plezier/ succes met wat jullie doen en ik spreek jullie snel weer.
@Yam en KK: uiteraard is dat de reden, maar dan zeg je het toch ff anders? Die doc heeft niet veel tact.

Vanochtend weer naar de gyn geweest: zaadtesten waren wat beter, maar niet top. HSG was redelijk, en omdat de eileiders ook samen kunnen trekken door de vloeistof, (wat dus gebeurde, samentrekkende eileiders) en ze dus niet zeker weten of dat echt zo altijd is, of dat het komt door de vloeistof, raadde ze me een kijkoperatie aan. Dan weten ze het echt zeker, of er nu wel of niet wat aan de hand is daar benee.

Maar goed: ik sta op het standpunt: checken die handel, dan weten we het zeker. Maar Cooperman vindt van niet, laten we het voorlopig nog even proberen, en dan pas verder kijken. Klinkt naiëf misschien, maar zo is het niet bedoelt. Ik zie het glas zeg maar half leeg, en hij half vol.

We hebben dus besloten om voorlopig het nog maar even gewoon te proberen en na x maanden dan alsnog de kijkoperatie te doen.

Gyn adviseerde me wel om, als ik zwanger raak/ben, ff een echo te laten doen ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap, omdat het eitje in mijn eileider kan blijven hangen.

Dat is dan ff de korte versie zeg maar. Mochten jullie meer willen weten, let me know.

KK: veel plezier in Londen!!
KK, dat zijn mijn foto's.. mooi he??

Ds toch een klein stapje dichterbij, fijn meid!! Lekker genieten van de daagies in London!

Coop, je hebt groot gelijk dat je verder wil testen, dat had ik ook gedaan hoor!!, wel spannend allemaal als je wel zwanger word dat het nog wel eens buitenbaarmoedelijk kan zijn!! Ik duim zo voor je meid... Knuffel

Hier al een paar nachten aan het rommelen met Syenna!! gelukkig ging het vannacht weer wat beter half 6 werd ze hoestend/niezend wakker! zo zielig ze is erg verkouden, arme schat!! heb haar flesje gegeven en ze licht heerlijk te slapen!!

Ik ga me ff klaar maken voor laatste daggie werken, dan weer weekend!!

Later meer meiden!!

Liefs Koe
eff snel berichtje uit londen

ben even mijn voeten wat rust aan het gunnen ze doen zoooooon pijn

cooper ik zeg testen die handel, stel: je w8 ermee, gaat nog een half jaar niet goed, en dan blijkt na de operatie dat er toch iets is ofzo dan is het toch zonde van dat halve jaar???

koe succes met syenna, ik hoop dat ze snel weer beter is!!

groetjes uit londen nog!!!
Hallo Meiden,

Sorry beetje drukke tijden gehad. Weinig tijd voor mezelf/pc!

Cooper, ik zou wel de kijkoperatie doen, dan weet je het tenminste zeker en anders ben je inderdaad zo weer een half jaar verder. Maar jullie zullen samen deze beslissing moeten nemen

Knappekloon, aan het genieten in Londen? En ik zou dus zeggen tempen en dan eens zien wat er gebeurd!

Aapje, ja nu moet je soms naar je lichaam luisteren. Voel je de kleine al bewegen?

Oh Joya is wakker, even heen! Slaapt al dagen zeer onrustig, veel huilen s nachts en wederom pijn in oren en buik. Ik zal blij zijn als het 15 mei is, kan ik eindelijk naar de KNO-arts.

Groetjes Ukkie
bedankt voor het advies meiden, zo denk ik er inderdaad ook over. Maar ja, de beslissing neem je met zijn tweeen en cooperman vindt een operatie wel ver gaan (nou is het ook wel een schijterd hoor, gewoon bang voor witte jassen) en hij vindt het knap van mij dat ik zo ver wil gaan. Ik vind het zelf niet zo ver gaan, hormoonbehandelingen/ivf/etc, gaat wat mij betreft nog veel verder
Heey meiden!!

Zo ff tijd voor een krabbel vanaf deze kant ;)

Gister avond naar Tribute to the Cats geweest, met mijn ouders, mijn mannetje, mijn oom, mijn schoonvader en een hele goeie vriend van ons!! Syenna ging bij mijn schoonmoeder slapen.. Super leuke avond gehad, erg gezellig ff lekker weg!! Heb zelfs nog sjans gehad, ha ha!! Toen we mijn schoonvader vannacht thuis brachten, dacht ik toch wel ff zal ik ff bij der gaan kijken, maar hebt niet gedaan hoor, strakies werd ze wakker!! Wij vanmorgen ff heerlijk uitgeslapen, nou ja 9uur was ik wakker en kon niet meer slapen en al met al was het bijna 3uur dat we in bed lagen dusse echt veel slaap heb ik nog niet gehad!!

Gister ochtend heeft onze topper de laatste borstvoeding gehad, er kwam wel ff een brok in mijn keel hoor!! En zei tegen der, nu moet je het zelf doen meid!! Tja baal er toch wel van dat ik het haar niet meer kan geven't is gewoon op! Heb nergens last van, geen stuwing oid...Ze doet het super op de poedermelk hoor, gelukkig!! Ook krijgt ze sinds deze week fruit hapje en een halve liga geprakt en diksap!! Ze vind het allemaal lekker... Wanneer is het verstandig om met een warme hap te beginnen??????

Ze is laatste 1,5 week wel steeds 's nachts aan het spoken, vaak wakker, is dan haar fop kwijt, en wil op moment eerder voeding dan voorheen!! Miss een sprongetje in haar ontwikkeling, dat is wel rond deze periode... dus ga er gewoon vanuit dat het snel over is en dat ze 's nachts weer heerlijk doorslaapt!....

Dinsdag is ons wonder alweer 4 maand!!... en ja ja morgen mijn 1ste moederdag!! Mannetje is nu naar de stad :-) ha ha zo lief!!

Heb vanmorgen ff boodschappen gedaan, dat is het voordeel van flesvoeding! kan gewoon ff wat makkelijker weg, ff 2 nieuwe bh's gekocht, mijn oude zijn echt te klein, dat zit echt niet fijn!!

Voor Syenna nog een super leuk zomerbroekje gekocht...

En nu ff tijd voor mezelf...heerlijk!!

Zo een heel verhaal over mezelf, hoe gaat het met iedereen?? lekker aan het genieten van het mooie weer vandaag?

meiden ik ga ff op hyves kijken en dan lekker koppie thee drinken!!

Fijn weekend en 'n leuke moederdag!!!

Liefs Koe
@Koe: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat allemaal.

@KK: hoe was Londen, portemonnee leeg en pijnlijke voeten zeker?

@Aapje: als ik goed reken, dan ben je inmiddels al over de helft, he?

@Xaar: tijd niks van je gehoord? Vast heel erg druk met alles.

@Ukkie: balen dat je zo lang moet wachten totdat je naar de KNO kunt.

Fijne moederdag aan jullie allemaal! (kk, lola, onze tijd komt nog wel!)
Hallo Allemaal,

Het zal wel een vervelende moederdag worden denk ik. Vanaf half 7 een huilende Jayden in zijn bed. Kom ik bij hem helemaal gloeiend, rode wangen en inderdaad 39,1 Best hoog voor hem, komt gelukkig niet vaak voor. Hij kan niet zeggen waar hij last heeft, maar zijn keel ziet er weel heel dik en rood gezwollen uit. We zullen afwachten wat vandaag brengt. Gisteren na het avondeten nog zo gezellig naar de AH gefietst. Hij was helemaal in zijn nopjes en daarna thuis nog in de zandberg van de buren, helemaal super gezellig. Hij ligt nu op de bank Dora te kijken. Hij eet en drinkt tot nu toe niks en is op zijn manier best zielig!

Gisteren een enorm koopje gedaan. Ik was immers op zoek naar een buggy. Nu viel mijn oog ineens op een quinny buggy die erop stond. Ik kijken op de foto, want leek erg veel op een zapp en die vinden wij dus veel te duur. Was het inderdaad een zapp, stond er alleen in de advertentie niet bij. Ik gelijk mail gestuurd en na uurtje niks gehoord, gebeld. Kon het ding voor 50 euro ophalen. Mijn man heeft hem dus opgehaald gisteravond was klein half uurtje rijden voor ons. Het ding ziet er nog helemaal goed uit, met alles erop en eraan. Joya is er nog wel echt te klein voor, maar Jayden past er ook wel in en we hebben even gekeken op marktplaats, maar daar gaan ze weg tussen de 80 en 100 euro. Met recht een koopje dus!

Vandaag in plaats van op visite dus maar een dagje thuis. Hopen dat hij morgen weer beter is, want zal toch wel moeten werken eigenlijk. We zullen zien...

Fijne moederdag allemaal!

En inderdaad ooit zullen we hier allemaal moederdag vieren met onze eigen kinderen!

Knappekloon, hoe is het met je voeten gesteld na dat gewandel in Londen?

Xaartje hoe is het met jou en je kleine man?

Cooper, tja inderdaad de beslissing neem je samen, zal niet anders kunnen inderdaad. Succes in elk geval

Koe, heftig om die periode met bv af te sluiten he? Is wel gek, maar ze heeft het er super op gedaan en op is op en niks meer aan te doen. Heeft Syenna op de creche ook haar eerste moederdagcadeautje gemaakt???

Ga nu even naar mijn kleine mannetje, even extra knuffel dan is het vast morgen weer over......

Groetjes Ukkie
Ukkie, mijn kleine topper is morgen toch wel beter he??? doe hem maar een dikke knuffel van zijn vriendinnetje!!

Ja Syenna heeft een bloempotje geverfd, kippevel!! zo mooi he en heb 2 dvd's gekregen: marco borsato:WIT LICHT't concert en 25jaar Tineke Schouten!! Leuk leuk....

Gister avond verjaardag gehad, voor het eerst sinds hele lange tijd ff een borrel gehad, HEERLIJK!!!!!!! en gelukkig niks aan over gehouden ha ha!! mijn ouders waren hier om op te passen.. maar goed als Syenna slaapt, dan hoor je haar n's avonds niet meer!!

Ukkie, ben toch van mening, huggies luiers zijn de besten.. heb ook kruitvat geprobeert, maar bijna elke x als ze poept komt alles erbij langs , dusse ik ga voor huggies, net aankomende week weer in de aanbieding he bij etos!!

Vanmiddag ff gezellig met zijn drie-tjes naar het voetbalveld, heerlijk weer!! Ga nu ff onder de douche Syenna ligt heerlijk te slapen...

Fijne dag ladies
Hey,

Koe, ik heb s nachts kruidvat, want die houden haar droog, dan wel maatje groter dan overdag en overdag of huggies, maar die geven snel doorlekvlekken/plekken of nu net pampers in de aanbieding gekocht. 3 pakken voor 20 euro, met zo'n bonnetje.

Jayden even afwachten, hoop het wel. Zal balen als het niet zo is, maar goed dat zien we morgenvroeg wel weer, Heeft voor het slapen gaan lekker en appeltje gegeten en goed gedronken. Vanmiddag ook 2 uur liggen pitten. Is alleen maar goed, dan kan de koorts zijn werk doen en hij lag me toch te zweten!

Slaapt nu heerlijk en ook lekker rustig. Nu is Joya alleen erg onrustig. Ik ga dus nu douchen en dan lekker te bedde. Man werkt laat en dus niet voor half 12 thuis vanavond nou dan hoop ik allang te slapen.

Groetjes Ukkie
Alle mama's nog een hele fijne moederdag. Ik zal morgen terugkomeb in te reageren en vertellen over londen.

foto's staan op mijn hyves, veel liefs!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven