Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Flaffy schreef:
07-11-2020 13:01
Ja, vind het heel apart. Ik weet niet zo goed wat ik zou willen zeggen maar ik snap de omslag gewoon niet. Van het weekend nog elkaar gezellig gezien, maandag en dinsdag nog leuk geappt en toen ineens geen antwoord meer. Ik kan gewoon niet snappen dat na 8 maanden iemand zo ineens zoiets kan doen.
laat gaan, de mannen van tegenwoordig zijn echt heel raar.
wij slapen nooit.
Flaffy schreef:
07-11-2020 12:44
Het is week lekker druk op het topic, zo even alles bijlezen.

Op het moment gaat het hier ruk. Stress om de muizen, vannacht bij mijn vader geslapen en net weer thuis, was even fijn om niet bang te zijn. Echter kon ik mijn ex-date al dagen niet bereiken (appjes werden niet beantwoord, telefoon niet opgenomen). Gister eindelijk antwoord en het ging slecht met hem, veel stress. Enfin, toen kwam ook nog eens dat hij niet meer wil afspreken en daarna werd ik geblokkeerd op alle kanalen. Ben zo boos. Ben er ook helemaal klaar mee maar wil het wel fatsoenlijk afsluiten en dat kan op deze manier niet.

Kun je niet een ONS met een straatkat doen? Gewoon een ontvoeren voor een paar dagen (grapje). Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je zo'n sterke band met die persoon voelt. Kan natuurlijk, maar jullie kenden elkaar toch maar pas?
Antoon69 schreef:
07-11-2020 13:03
Kun je niet een ONS met een straatkat doen? Gewoon een ontvoeren voor een paar dagen (grapje). Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je zo'n sterke band met die persoon voelt. Kan natuurlijk, maar jullie kenden elkaar toch maar pas?
Haha, dat zou wel handig zijn ja! Helaas geen straatkatten hier middenin de stad. We kenden elkaar 8 maanden, niet super lang maar ook niet pas vind ik.
Flaffy schreef:
07-11-2020 13:01
Ja, vind het heel apart. Ik weet niet zo goed wat ik zou willen zeggen maar ik snap de omslag gewoon niet. Van het weekend nog elkaar gezellig gezien, maandag en dinsdag nog leuk geappt en toen ineens geen antwoord meer. Ik kan gewoon niet snappen dat na 8 maanden iemand zo ineens zoiets kan doen. Vooral ook omdat hij zelf zegt het altijd heel kut te vinden als hij iemand niet meer ziet/spreekt.
Akelig, Flaffy...maar mijn andere relaties zijn ook zo gegaan. In een dag is het helemaal verzuurd (vanuit de kant van de ex). Ik heb daar ook veel moeite mee gehad. Vond het heel vreemd en tot vandaag weet ik eigenlijk niet wat er is gebeurd. Maar ik heb het wel losgelaten.
zal ik mijn haar eens verven? wat vinden jullie?
Flaffy schreef:
07-11-2020 13:04
Haha, dat zou wel handig zijn ja! Helaas geen straatkatten hier middenin de stad. We kenden elkaar 8 maanden, niet super lang maar ook niet pas vind ik.
Rot Flaffy. Denk dat dit ook wel is waarom wij ons een beetje zorgen maakten om het hernieuwde contact. Vorige keer pakte hij het ook niet echt netjes aan. Hou de eer aan jezelf, netjes afsluiten gaat niet altijd. Helaas. Even lief voor jezelf zijn en dan door. :hug:
tomcat schreef:
07-11-2020 13:19
Euh nee, waarom zou je dat doen?
tomcat schreef:
Nou inderdaad, waarom?
Ik ben zelf ook vrijwel helemaal grijs, geen haar op m'n hoofd die erover denkt om te verven.
Vind het gaaf staan bij mijzelf.

En als je verft, bedenk dan dat je continu met uitgroei zit. Maar goed, je bent natuurlijk een man dus je kan alles afscheren als je de uitgroei zat bent 😁
Flaffy, dikke knuffel! Snap dat het heel rot voelt. En de tijdsduur van daten is echt totaal niet belangrijk, jouw gevoel wel. Wees inderdaad maar lief voor jezelf en steek geen energie meer in denken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Is het niet waard, deze kerel had vanaf het begin al issues.

Trek er een wijze les uit om zo iemand al eerder uit je leven te bannen.
Qiyara schreef:
07-11-2020 13:46
Nou inderdaad, waarom?
Ik ben zelf ook vrijwel helemaal grijs, geen haar op m'n hoofd die erover denkt om te verven.
Vind het gaaf staan bij mijzelf.

En als je verft, bedenk dan dat je continu met uitgroei zit. Maar goed, je bent natuurlijk een man dus je kan alles afscheren als je de uitgroei zat bent 😁
Hier moest ik even schakelen.. in mijn gedachten was/ben jij totaal niet grijs! Grappig hoe je toch een beeld vormt :biggrin:

Hier geen spannende dates/plannen. Lekker met kind het hele weekend cocoonen, ga denk ik ook eten bestellen..heerlijk lui!!
Still-i-Rise schreef:
07-11-2020 13:55
Hier moest ik even schakelen.. in mijn gedachten was/ben jij totaal niet grijs! Grappig hoe je toch een beeld vormt :biggrin:

Hier geen spannende dates/plannen. Lekker met kind het hele weekend cocoonen, ga denk ik ook eten bestellen..heerlijk lui!!
Haha ik heb er ook absoluut de leeftijd niet voor. Maar ja, het is wat het is 😏

Lekker lui! Fijn van genieten.

Ik heb net een bordspel gekocht machikoro. Morgen met een vriendin heerlijk de hele dag spelen. Wijntje en hapjes erbij. Knus.
Vandaag gewandeld al 10km en nu weer gamen op m'n ps4.
Flaffy heel veel sterkte.
Maar als iemand zegt dat hij/zij geen contact meer wenst is dat toch 'afsluiten'?
Praten is nodig zolang er iets te redden valt maar als een van de 2 niet meer wil stopt het. En dan hou je best de eer aan jezelf, zegt 'OK' en gaat door.
Je krijgt trouwens zelden de echte reden te horen. Meestal is er gewoon iemand anders.
Als dat er hier al toe doet want jullie waren geen stel.
Dat 'vrienden blijven' na daten gaat vaak verkeerd.
Knuffel voor jou Flaffy! Heel vervelend dit, 8 maanden is toch redelijk lang en jullie zagen elkaar regelmatig. Maar er waren helaas al aardig wat issues wat je aangaf vanaf het begin, feit dat je het nog steeds ‘ex date’ moest noemen ipv vriend na al die maanden zegt ook al genoeg. Lekker de tijd voor jezelf nemen nu en niet proberen te overdenken (ookal is dat heeeel lastig). Zegt genoeg over hem hoe hij het heeft afgehandeld en klinkt niet als relatiemateriaal voor jou. Hopelijk heb je alsnog een fijn weekend :hug:
Attraverso schreef:
07-11-2020 14:04
Maar als iemand zegt dat hij/zij geen contact meer wenst is dat toch 'afsluiten'?
Praten is nodig zolang er iets te redden valt maar als een van de 2 niet meer wil stopt het. En dan hou je best de eer aan jezelf, zegt 'OK' en gaat door.
Je krijgt trouwens zelden de echte reden te horen. Meestal is er gewoon iemand anders.
Klopt inderdaad.. Weet dat mijn laatste date toen ik zei; was zo gezellig met je, maar niet toe aan iets serieus. Vervolgens zag ik hem al snel online op dating app waar we elkaar van kende en helaas kom ik hem nu tegen op andere apps.. Dat doet altijd wel even zeer.
tomcat schreef:
In paars
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
07-11-2020 14:28
In paars

Oranje 😂😂😂
tomcat schreef:

Als je dan droogshampoo gebruikt wordt je Bob Ross!
Rood, wit, blauw. Lekker chauvinistisch.
alongwiththesunshine schreef:
07-11-2020 14:28
In paars
Dan lijkt hij op zo'n oud omaatje wat haar haar laat permanenten. Dat slaat paars uit.
Julus schreef:
07-11-2020 15:03
Dan lijkt hij op zo'n oud omaatje wat haar haar laat permanenten. Dat slaat paars uit.

Dame Edna https://youtu.be/YV6Q4Q9u1pU
Julus schreef:
07-11-2020 15:03
Lekker punky wel
wij slapen nooit.
Paars kan best leuk zijn. Ben alleen bang dat als ik het zelf probeer ik eruit kom te zien als een extreem verlate puber.
Moet zeggen dat ik het wel heel knap vind als iemand lang jeugdig blijft. Zo zag ik ooit eens een oudere vrouw op een longboard door de straten van Den Haag 'sliden'. Toen dacht ik wel van: jij bent cool.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 07-11-2020 23:21
1.37% gewijzigd
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
07-11-2020 15:09
Dame Edna https://youtu.be/YV6Q4Q9u1pU
Jaaaaaaaaaaaa
Attraverso schreef:
07-11-2020 14:04
Flaffy ik sluit me hierbij aan. Hij is er nooit voor gegaan, maar kreeg wel alle leuke dingen zonder commitment. Als iemand je zo makkelijk aan de kant schuift en je ook nog eens blokkeert dan moet je hem nooit meer in je leven laten. Dit was niet oprecht.
Kop op, jij bent meer waard maar dan moet je wel je eigenwaarde inzien.
Ik heb weer een gave serie ontdekt: A million little things. Op Videoland. Al direct greep het me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven