Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 7 november 2020 om 10:36
Jaaaa. Eens kijken hoeveel series ik kan bingewatchen op een dag. Vanavond ben ik moe maar voldaanPompoenschip schreef: ↑07-11-2020 10:25Goedemorgen allemaal! Op naar een productieve maar rustige dag![]()
zaterdag 7 november 2020 om 10:37
Oo maar die komen echt niet meer terug na een preek van jewelste
zaterdag 7 november 2020 om 10:46
wij hebben altijd kerstboom pas een paar dagen voor de kerst opgezet. Maar ik hou van kerst en kerstversiering dus ik ga wel iets binnenkort in elkaar zetten of kopen
zaterdag 7 november 2020 om 10:48
Ik doe elke avond kaarsjes aan maar kerstversiering sla ik al enkele jaren over.
Hier 2 dagen zonder verplichtingen, heerlijk! Thuis wat rommelen en met de hond op pad... Heerlijk weertje! Niet normaal in november, gaat enkele dagen 18 graden worden maar toch van genieten.
Ik ga normaal niet zonder redelijk complete make up naar buiten maan nu met die mondmaskers enkel eyeliner en wenkbrouwpotlood.
Hier moet ik er trouwens eens aan van het moment dat ik de deur uit stap...
Hier 2 dagen zonder verplichtingen, heerlijk! Thuis wat rommelen en met de hond op pad... Heerlijk weertje! Niet normaal in november, gaat enkele dagen 18 graden worden maar toch van genieten.
Ik ga normaal niet zonder redelijk complete make up naar buiten maan nu met die mondmaskers enkel eyeliner en wenkbrouwpotlood.
anoniem_698a1dcf6b430 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 11:10
2.97% gewijzigd
zaterdag 7 november 2020 om 10:52
Leuk! Ik heb net een topic geopend waarin je foto's kunt plaatsen als je wil. Ik word er blij van.Pompoenschip schreef: ↑07-11-2020 10:46wij hebben altijd kerstboom pas een paar dagen voor de kerst opgezet. Maar ik hou van kerst en kerstversiering dus ik ga wel iets binnenkort in elkaar zetten of kopenik zag al erg leuke spul in intratuin
![]()
zaterdag 7 november 2020 om 10:53
Met kaarsjes kom je al een heel eind. Geniet van je me time!Attraverso schreef: ↑07-11-2020 10:48Ik doe elke avond kaarsjes aan maar kerstversiering denk ik niet.
zaterdag 7 november 2020 om 12:28
Sabbieehhhh schreef: ↑07-11-2020 09:57Is ook gewoon lelijk Julia, het moet wel natuurlijk blijven.
En heerlijk die knuffels! Doet een mens goed!
Heerlijk. Is ook de enige die ik knuffel.
zaterdag 7 november 2020 om 12:35
zaterdag 7 november 2020 om 12:44
Het is week lekker druk op het topic, zo even alles bijlezen.
Op het moment gaat het hier ruk. Stress om de muizen, vannacht bij mijn vader geslapen en net weer thuis, was even fijn om niet bang te zijn. Echter kon ik mijn ex-date al dagen niet bereiken (appjes werden niet beantwoord, telefoon niet opgenomen). Gister eindelijk antwoord en het ging slecht met hem, veel stress. Enfin, toen kwam ook nog eens dat hij niet meer wil afspreken en daarna werd ik geblokkeerd op alle kanalen. Ben zo boos. Ben er ook helemaal klaar mee maar wil het wel fatsoenlijk afsluiten en dat kan op deze manier niet.
Op het moment gaat het hier ruk. Stress om de muizen, vannacht bij mijn vader geslapen en net weer thuis, was even fijn om niet bang te zijn. Echter kon ik mijn ex-date al dagen niet bereiken (appjes werden niet beantwoord, telefoon niet opgenomen). Gister eindelijk antwoord en het ging slecht met hem, veel stress. Enfin, toen kwam ook nog eens dat hij niet meer wil afspreken en daarna werd ik geblokkeerd op alle kanalen. Ben zo boos. Ben er ook helemaal klaar mee maar wil het wel fatsoenlijk afsluiten en dat kan op deze manier niet.
zaterdag 7 november 2020 om 13:01
Ja, vind het heel apart. Ik weet niet zo goed wat ik zou willen zeggen maar ik snap de omslag gewoon niet. Van het weekend nog elkaar gezellig gezien, maandag en dinsdag nog leuk geappt en toen ineens geen antwoord meer. Ik kan gewoon niet snappen dat na 8 maanden iemand zo ineens zoiets kan doen. Vooral ook omdat hij zelf zegt het altijd heel kut te vinden als hij iemand niet meer ziet/spreekt.
flaffy wijzigde dit bericht op 07-11-2020 13:03
9.16% gewijzigd