Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Gewoon doen. Clinique is inderdaad top spul. Ooit gebruikte ik hun 3-stappen plan en dat vond mijn huid heel fijn. Tegenwoordig ben ik van de Biodermal. Bij het Kruidvat is er vaak de 1+1 actie.

Fijne kinderverjaardag!
Julus schreef:
07-11-2020 09:53
De verkeerde versie van een paradijsvogel. Deze maakt het wel erg bont dus we noemen hem de specht ;-)
Hahaha lijkt me een prima benaming :-)
Gheh die zijn ook irritant.
Vooralsnog geen spechten in mijn app.
Niet dat ik daar een bonte verzameling van heb, maar er zaten er een paar tussen..
Goedemorgen allemaal! Op naar een productieve maar rustige dag :cheer:
Julus schreef:
07-11-2020 10:03
Vooralsnog geen spechten in mijn app.
Niet dat ik daar een bonte verzameling van heb, maar er zaten er een paar tussen..
Haha duimen dat die weg blijven dus.
Pompoenschip schreef:
07-11-2020 10:25
Goedemorgen allemaal! Op naar een productieve maar rustige dag :cheer:
Jaaaa. Eens kijken hoeveel series ik kan bingewatchen op een dag. Vanavond ben ik moe maar voldaan :cheer:
Sabbieehhhh schreef:
07-11-2020 10:31
Haha duimen dat die weg blijven dus.
Oo maar die komen echt niet meer terug na een preek van jewelste :mrgreen:
Hebben jullie nu onderhand die kerstboom/kerstversiering in orde gemaakt?
Zouden we dit jaar weer een "hoe ziet jouw kerstboom er uit- topic" krijgen? Ik vind het zo mooi om te zien altijd.
Julus schreef:
07-11-2020 10:39
Hebben jullie nu onderhand die kerstboom/kerstversiering in orde gemaakt?
Zouden we dit jaar weer een "hoe ziet jouw kerstboom er uit- topic" krijgen? Ik vind het zo mooi om te zien altijd.
wij hebben altijd kerstboom pas een paar dagen voor de kerst opgezet. Maar ik hou van kerst en kerstversiering dus ik ga wel iets binnenkort in elkaar zetten of kopen :hyper: ik zag al erg leuke spul in intratuin :love:
Ik doe elke avond kaarsjes aan maar kerstversiering sla ik al enkele jaren over.
Hier 2 dagen zonder verplichtingen, heerlijk! Thuis wat rommelen en met de hond op pad... Heerlijk weertje! Niet normaal in november, gaat enkele dagen 18 graden worden maar toch van genieten.

Ik ga normaal niet zonder redelijk complete make up naar buiten maan nu met die mondmaskers enkel eyeliner en wenkbrouwpotlood.
Hier moet ik er trouwens eens aan van het moment dat ik de deur uit stap...
anoniem_698a1dcf6b430 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 11:10
2.97% gewijzigd
Kerstversiering heb ik nooit. Hier ook elke avond kaarsjes aan. Heerlijk knus en gezellig ❤️

M'n kerst plannen zijn al wel helemaal rond. Fijn vooruitzicht.
Pompoenschip schreef:
07-11-2020 10:46
wij hebben altijd kerstboom pas een paar dagen voor de kerst opgezet. Maar ik hou van kerst en kerstversiering dus ik ga wel iets binnenkort in elkaar zetten of kopen :hyper: ik zag al erg leuke spul in intratuin :love:
Leuk! Ik heb net een topic geopend waarin je foto's kunt plaatsen als je wil. Ik word er blij van.
Heb je nu al een kerstboom dan Julus?
Attraverso schreef:
07-11-2020 10:48
Ik doe elke avond kaarsjes aan maar kerstversiering denk ik niet.
Hier 2 dagen zonder verplichtingen, heerlijk! Thuis wat rommelen en met de hond op pad... Heerlijk weertje! Niet normaal in november, gaat enkele dagen 18 graden worden maar toch van genieten.

Ik ga normaal niet zonder redelijk complete make up naar buiten maan nu met die mondmaskers enkel eyeliner en wenkbrouwpotlood.
Hier moet ik er trouwens eens aan van het moment dat ik de deur uit stap...
Met kaarsjes kom je al een heel eind. Geniet van je me time!
Qiyara schreef:
07-11-2020 10:51
Kerstversiering heb ik nooit. Hier ook elke avond kaarsjes aan. Heerlijk knus en gezellig ❤️

M'n kerst plannen zijn al wel helemaal rond. Fijn vooruitzicht.
Goed geregeld!
Hardlopen ging al een stuk beter vandaag..nog niet top maar niet meer zo'n drama als donderdag ook. :)

Kerstboom..ok..laat ik even wachten nog haha
Qiyara schreef:
07-11-2020 10:52
Heb je nu al een kerstboom dan Julus?
Ja ik heb alles al staan
tomcat schreef:
07-11-2020 12:15
Hardlopen ging al een stuk beter vandaag..nog niet top maar niet meer zo'n drama als donderdag ook. :)

Kerstboom..ok..laat ik even wachten nog haha
Fijn!
Sabbieehhhh schreef:
07-11-2020 09:57
Is ook gewoon lelijk Julia, het moet wel natuurlijk blijven.

En heerlijk die knuffels! Doet een mens goed!

Heerlijk. Is ook de enige die ik knuffel.
Hier ook geen kerstversiering. Wel kaarsjes en soms met hoge uitzondering wat lichtjes op de kast.

Make up... Oogpotlood en mascara.
Verder een combi van clinique en the ordinary op mijn tere huidje 😂😂😂. Had pas een serum proef van Estee Lauder. Lekker maar best wel prijzig.
Het is week lekker druk op het topic, zo even alles bijlezen.

Op het moment gaat het hier ruk. Stress om de muizen, vannacht bij mijn vader geslapen en net weer thuis, was even fijn om niet bang te zijn. Echter kon ik mijn ex-date al dagen niet bereiken (appjes werden niet beantwoord, telefoon niet opgenomen). Gister eindelijk antwoord en het ging slecht met hem, veel stress. Enfin, toen kwam ook nog eens dat hij niet meer wil afspreken en daarna werd ik geblokkeerd op alle kanalen. Ben zo boos. Ben er ook helemaal klaar mee maar wil het wel fatsoenlijk afsluiten en dat kan op deze manier niet.
Wat apart Flaffy, die jongen heeft echt een beetje issues.
Rot dat je niet kunt afsluiten, wat zou je dan nog willen zeggen?
Julus schreef:
07-11-2020 10:36
Jaaaa. Eens kijken hoeveel series ik kan bingewatchen op een dag. Vanavond ben ik moe maar voldaan :cheer:
Haha veel plezier! Ben benieuwd welke series je gaat kijken.
Qiyara schreef:
07-11-2020 12:47
Wat apart Flaffy, die jongen heeft echt een beetje issues.
Rot dat je niet kunt afsluiten, wat zou je dan nog willen zeggen?
Ja, vind het heel apart. Ik weet niet zo goed wat ik zou willen zeggen maar ik snap de omslag gewoon niet. Van het weekend nog elkaar gezellig gezien, maandag en dinsdag nog leuk geappt en toen ineens geen antwoord meer. Ik kan gewoon niet snappen dat na 8 maanden iemand zo ineens zoiets kan doen. Vooral ook omdat hij zelf zegt het altijd heel kut te vinden als hij iemand niet meer ziet/spreekt.
flaffy wijzigde dit bericht op 07-11-2020 13:03
9.16% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven