Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 6 november 2020 om 23:04
Ik was aan het googlen geslagen en heb een pagina gezien met daarop allerlei suggesties. Er zitten hele mooie tussen. Net eentje besteld.Sabbieehhhh schreef: ↑06-11-2020 22:35Zo een kalender waar je vakjes open maakt en er dus een kadootje uit krijgt![]()
Die van Clinique heeft nu een fikse korting bij Ici paris.
Poeder is ook makkelijk hoor Julus, met bijgeleverd kwastje, kind kan de was doen.
vrijdag 6 november 2020 om 23:05
Precies. Ik zou dan dingen los kopen die ik echt zou gebruiken.Pompoenschip schreef: ↑06-11-2020 22:36Nou ja, ligt eraan wat erin zit. Daarom koop ik ze ook niet echt meer, wel leuk voor kinderen met snoepjes en zo, of als een cadeau nu aan een ander (het is net een cadeauset van cosmetica). Maar ik ben persoonlijk erg kieskeurig wat betreft cosmetica of skincare, dus ik koop die dingen liever zelf dan kopen dat ik maar iets goeds krijg in een kalender...
vrijdag 6 november 2020 om 23:05
Die van Rituals gaan ook altijd best hard, zijn altijd heel vroeg uitverkocht.Julus schreef: ↑06-11-2020 23:02Ik ben overstag en heb net deze besteld als cadeau voor iemand die gek is op chocola
https://www.ditmagiketen.nl/lakrids-adv ... -2020.html
Die van Rituals zijn schitterend maar al uitverkocht.
vrijdag 6 november 2020 om 23:07
Dit is leuk: ik heb al allerlei Mymuesli producten en dat is echt super lekker en gezond. Vooral de porrage ( om pudding van te maken is heerlijk). Zij hebben ook een adventkalender
https://www.adventskalenderkopen.nl/mym ... nder-2020/
https://www.adventskalenderkopen.nl/mym ... nder-2020/
vrijdag 6 november 2020 om 23:08
Yup. Maar ik koop wel gewoon los producten.Pompoenschip schreef: ↑06-11-2020 23:05Die van Rituals gaan ook altijd best hard, zijn altijd heel vroeg uitverkocht.
vrijdag 6 november 2020 om 23:09
Ik zou dat nu maar meteen doen. Waarom niet?Qiyara schreef: ↑06-11-2020 22:35Nee echt niet ok. En zelfs nu dat ik wederom zeg geen interesse te hebben en dat ik wil dat hij me met rust laat. Is hij verontwaardigd, had die reactie niet verwacht en zegt hij alsnog dat hij open staat voor een wandeling of wat ik graag zou willen doen
Als hij me ooit nog weer wat stuurt dan gaat hij voor eeuwig op de blokkeer.
zaterdag 7 november 2020 om 00:23
Het is ook geen shampoo in traditionele zin maar een spuitbus met poeder dat je in je haar spuit als je het net gewassen hebt. Mijn haartechnische houdbaarheiddatum is er wel vijf jaar door verlengd. Ik ben net Harry Styles daarna! Ik denk dat jij er een soort afro van krijgt maar als je stijl haar hebt doet het echt wonderen. Als ze er een beetje stoerdere fles bij zouden verzinnen zie ik een zeer succesvol mannen verzorgingsproduct.
zaterdag 7 november 2020 om 00:36
Zo 2 heerlijke knuffels van mijn vriendin gehad
Lekker....
Ik gebruik voor mijn wenkbrauwen niks.
Maar ze zijn ook goed aanwezig of hoe je dat noemt.
Ik wordt eng van die vierkante in gekleurde of hoe je dat noemt. Misschien beledig ik iemand, maar vind het lelijk.
Trusten allen...
PS wie verzorgt ontbijt morgen? Beetje rustig want ik wil uitslapen
Lekker....
Ik wordt eng van die vierkante in gekleurde of hoe je dat noemt. Misschien beledig ik iemand, maar vind het lelijk.
Trusten allen...
PS wie verzorgt ontbijt morgen? Beetje rustig want ik wil uitslapen
zaterdag 7 november 2020 om 00:52
Love het gesprek tussen Antoon & Tomcat over (droog)shampoo.
Lol kantlijn die opmerking, maar ik snap Vivi volkomen. Echt frustrerend als je je zelf wel in allerlei bochten wringt. Ik heb mijn al minuscule verjaardagsfeestje nog meer opgesplitst. Morgen ontvang ik mijn eerste en enige gast. Party hard.
Lol kantlijn die opmerking, maar ik snap Vivi volkomen. Echt frustrerend als je je zelf wel in allerlei bochten wringt. Ik heb mijn al minuscule verjaardagsfeestje nog meer opgesplitst. Morgen ontvang ik mijn eerste en enige gast. Party hard.
wij slapen nooit.
zaterdag 7 november 2020 om 01:07
alongwiththesunshine schreef: ↑07-11-2020 00:52Love het gesprek tussen Antoon & Tomcat over (droog)shampoo.
Dus je bent nou jarig!? Wha! Proficiat!!
zaterdag 7 november 2020 om 06:12
Omdat ik na 1,5jaar met dat geblokkeerde nummer geconfronteerd werd en zijn foto en dus ongewenste herinneringen. Dat blijft blijkbaar in je mobiel staan. Ik heb zo geen zin in die kerel, dus blokkade opgeheven om er vanaf te zijn
Heb hem gisteren direct alweer verwijderd dus als hij nogmaals contact zoekt dan reageer ik niet eens meer en weer op de blokkeer dan maar.
WhatsApp zou iets moeten verzinnen zodat je geblokkeerde nummers ook voor eeuwig kunt verwijderen na blokkade.
zaterdag 7 november 2020 om 07:14
Vind ik ook, zie alleen redenen om dat meteen te doen. Hij gaat je niet met rust laten.
Oh je had al gereageerd... Ben nog niet helemaal wakker....
Kijk ik al dagen uit naar een weekend zonder wekker, trok ik om 5u15 al mijn ogen open en kon ik niet meer slapen...
zaterdag 7 november 2020 om 09:52
Vreemde vogel Qiyara!Qiyara schreef: ↑06-11-2020 22:35Nee echt niet ok. En zelfs nu dat ik wederom zeg geen interesse te hebben en dat ik wil dat hij me met rust laat. Is hij verontwaardigd, had die reactie niet verwacht en zegt hij alsnog dat hij open staat voor een wandeling of wat ik graag zou willen doen
Als hij me ooit nog weer wat stuurt dan gaat hij voor eeuwig op de blokkeer.
zaterdag 7 november 2020 om 09:52
Hard! Gaan!alongwiththesunshine schreef: ↑07-11-2020 00:52Love het gesprek tussen Antoon & Tomcat over (droog)shampoo.
zaterdag 7 november 2020 om 09:53
De verkeerde versie van een paradijsvogel. Deze maakt het wel erg bont dus we noemen hem de specht
zaterdag 7 november 2020 om 09:55
zaterdag 7 november 2020 om 09:57
Is ook gewoon lelijk Julia, het moet wel natuurlijk blijven.Julia_20 schreef: ↑07-11-2020 00:36Zo 2 heerlijke knuffels van mijn vriendin gehad
Lekker....
Trusten allen...
PS wie verzorgt ontbijt morgen? Beetje rustig want ik wil uitslapen![]()
En heerlijk die knuffels! Doet een mens goed!