Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Sabbieehhhh schreef:
06-11-2020 22:35
Zo een kalender waar je vakjes open maakt en er dus een kadootje uit krijgt ;-)
Die van Clinique heeft nu een fikse korting bij Ici paris.

Poeder is ook makkelijk hoor Julus, met bijgeleverd kwastje, kind kan de was doen.
Ik was aan het googlen geslagen en heb een pagina gezien met daarop allerlei suggesties. Er zitten hele mooie tussen. Net eentje besteld.
Pompoenschip schreef:
06-11-2020 22:36
Nou ja, ligt eraan wat erin zit. Daarom koop ik ze ook niet echt meer, wel leuk voor kinderen met snoepjes en zo, of als een cadeau nu aan een ander (het is net een cadeauset van cosmetica). Maar ik ben persoonlijk erg kieskeurig wat betreft cosmetica of skincare, dus ik koop die dingen liever zelf dan kopen dat ik maar iets goeds krijg in een kalender...
Precies. Ik zou dan dingen los kopen die ik echt zou gebruiken.
Julus schreef:
06-11-2020 23:02
Ik ben overstag en heb net deze besteld als cadeau voor iemand die gek is op chocola

https://www.ditmagiketen.nl/lakrids-adv ... -2020.html

Die van Rituals zijn schitterend maar al uitverkocht.
Die van Rituals gaan ook altijd best hard, zijn altijd heel vroeg uitverkocht.
Dit is leuk: ik heb al allerlei Mymuesli producten en dat is echt super lekker en gezond. Vooral de porrage ( om pudding van te maken is heerlijk). Zij hebben ook een adventkalender

https://www.adventskalenderkopen.nl/mym ... nder-2020/
Pompoenschip schreef:
06-11-2020 23:05
Die van Rituals gaan ook altijd best hard, zijn altijd heel vroeg uitverkocht.
Yup. Maar ik koop wel gewoon los producten.
Qiyara schreef:
Nee echt niet ok. En zelfs nu dat ik wederom zeg geen interesse te hebben en dat ik wil dat hij me met rust laat. Is hij verontwaardigd, had die reactie niet verwacht en zegt hij alsnog dat hij open staat voor een wandeling of wat ik graag zou willen doen :facepalm:

Als hij me ooit nog weer wat stuurt dan gaat hij voor eeuwig op de blokkeer.
Ik zou dat nu maar meteen doen. Waarom niet?
Antoon69 schreef:
06-11-2020 22:51
Is niet helemaal waar trouwens. Ik gebruik al een paar jaar droogshampoo als ik naar een feestje ga. En zie mezelf ook wel eens mijn fronsrimpel wegspuiten.
Ik gebruik al jaren geen shampoo meer..
tomcat schreef:
06-11-2020 23:36
Ik gebruik al jaren geen shampoo meer..

Het is ook geen shampoo in traditionele zin maar een spuitbus met poeder dat je in je haar spuit als je het net gewassen hebt. Mijn haartechnische houdbaarheiddatum is er wel vijf jaar door verlengd. Ik ben net Harry Styles daarna! Ik denk dat jij er een soort afro van krijgt maar als je stijl haar hebt doet het echt wonderen. Als ze er een beetje stoerdere fles bij zouden verzinnen zie ik een zeer succesvol mannen verzorgingsproduct.
Weinig gemist vanavond, make-up gebruik ik niet. 😂
Zo 2 heerlijke knuffels van mijn vriendin gehad

Lekker.... ☺️

Ik gebruik voor mijn wenkbrauwen niks.
Maar ze zijn ook goed aanwezig of hoe je dat noemt.

Ik wordt eng van die vierkante in gekleurde of hoe je dat noemt. Misschien beledig ik iemand, maar vind het lelijk.

Trusten allen...
PS wie verzorgt ontbijt morgen? Beetje rustig want ik wil uitslapen 😎
Love het gesprek tussen Antoon & Tomcat over (droog)shampoo.
Lol kantlijn die opmerking, maar ik snap Vivi volkomen. Echt frustrerend als je je zelf wel in allerlei bochten wringt. Ik heb mijn al minuscule verjaardagsfeestje nog meer opgesplitst. Morgen ontvang ik mijn eerste en enige gast. Party hard.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
07-11-2020 00:52
Lol kantlijn die opmerking, maar ik snap Vivi volkomen. Echt frustrerend als je je zelf wel in allerlei bochten wringt. Ik heb mijn al minuscule verjaardagsfeestje nog meer opgesplitst. Morgen ontvang ik mijn eerste en enige gast. Party hard.

Dus je bent nou jarig!? Wha! Proficiat!!
Antoon69 schreef:
07-11-2020 01:07
Dus je bent nou jarig!? Wha! Proficiat!!
Nee, een week geleden. Maar alsnog bedankt :daisy:
wij slapen nooit.
Julus schreef:
06-11-2020 23:09
Omdat ik na 1,5jaar met dat geblokkeerde nummer geconfronteerd werd en zijn foto en dus ongewenste herinneringen. Dat blijft blijkbaar in je mobiel staan. Ik heb zo geen zin in die kerel, dus blokkade opgeheven om er vanaf te zijn :bonk:

Heb hem gisteren direct alweer verwijderd dus als hij nogmaals contact zoekt dan reageer ik niet eens meer en weer op de blokkeer dan maar.

WhatsApp zou iets moeten verzinnen zodat je geblokkeerde nummers ook voor eeuwig kunt verwijderen na blokkade.
Julus schreef:
06-11-2020 23:09
Vind ik ook, zie alleen redenen om dat meteen te doen. Hij gaat je niet met rust laten.

Oh je had al gereageerd... Ben nog niet helemaal wakker....
Kijk ik al dagen uit naar een weekend zonder wekker, trok ik om 5u15 al mijn ogen open en kon ik niet meer slapen...
Ik was ook al vroeg wakker en nu proberen te rekken. Maar lukte niet helemaal.

Kijken of ik wat opknap met een douche en koffie.

🥱🥱🥱🥱🥱
Ja hier ook weer vroeg wakker, is een beetje standaard aan het worden. Maar ben zelf ook wel echt een ochtendmens.

Balen Attra, als je wilt uitslapen en niet kan..
Ik zat ook vroeg beneden. Wel uitgeslapen, dus dat is prima.

Attra, misschien straks nog een kleine siesta doen?
Antoon69 schreef:
06-11-2020 22:49
Ik zou net als Julus die poeders uit de adventskalender proberen op te eten denk ik?
:rofl:
Julus schreef:
06-11-2020 23:04
Ik was aan het googlen geslagen en heb een pagina gezien met daarop allerlei suggesties. Er zitten hele mooie tussen. Net eentje besteld.
Leuk!
Qiyara schreef:
Nee echt niet ok. En zelfs nu dat ik wederom zeg geen interesse te hebben en dat ik wil dat hij me met rust laat. Is hij verontwaardigd, had die reactie niet verwacht en zegt hij alsnog dat hij open staat voor een wandeling of wat ik graag zou willen doen :facepalm:

Als hij me ooit nog weer wat stuurt dan gaat hij voor eeuwig op de blokkeer.
Vreemde vogel Qiyara!
alongwiththesunshine schreef:
07-11-2020 00:52
Hard! Gaan!
Sabbieehhhh schreef:
07-11-2020 09:52
Vreemde vogel Qiyara!
De verkeerde versie van een paradijsvogel. Deze maakt het wel erg bont dus we noemen hem de specht ;-)
Julus schreef:
06-11-2020 23:05
Precies. Ik zou dan dingen los kopen die ik echt zou gebruiken.
Ik normaal ook, maar ik vind Clinique echt heel fijn en wil toch eens meer voor mijn huid gaan doen dus leek dit me een goede manier :-)

Zo eens op naar een kinder verjaardag
Julia_20 schreef:
07-11-2020 00:36
Zo 2 heerlijke knuffels van mijn vriendin gehad

Lekker.... ☺️

Ik gebruik voor mijn wenkbrauwen niks.
Maar ze zijn ook goed aanwezig of hoe je dat noemt.

Ik wordt eng van die vierkante in gekleurde of hoe je dat noemt. Misschien beledig ik iemand, maar vind het lelijk.

Trusten allen...
PS wie verzorgt ontbijt morgen? Beetje rustig want ik wil uitslapen 😎
Is ook gewoon lelijk Julia, het moet wel natuurlijk blijven.

En heerlijk die knuffels! Doet een mens goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven