Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Tiana_76 schreef:
31-10-2020 13:34
Ach, Sean Connery overleden. De meest charismatische James Bond voor veel mensen. Mooie leeftijd.

Afbeelding
Helemaal mee eens. De enige "echte".
Everything you see I owe to spaghetti!
Ondanks de mooie leeftijd schrok ik echt van dit bericht.
Legendarische acteur met een legendarische stem. Rust zacht Sean :heart:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Rip
Afbeelding
Damned if I don’t
Connery begon vanaf zijn 21e zijn haar te verliezen en heeft daarom in alle James Bond-films een toupet opgehad.[6] Toen hij Bond niet meer speelde verscheen hij steeds vaker kalend in de films. In de film Wrong Is Right uit 1982 stak hij hier zelfs de draak mee door in een scène zijn toupet af te werpen.

Grappig weetje

Mooie man
Frankly my dear, I don"t give a damn
De sinds vorige week vermiste Belgische Youtube influencer Kastiop (22) is dood aangetroffen in NL.

De 22-jarige Belgische Kacper Pryzbylski, beter bekend als YouTuber Kastiop, is na meer dan een week vermist te zijn geweest, dood teruggevonden in het Limburgse plaatsje Stein. Vissers zagen zijn levenloze lichaam vanochtend drijven in het Julianakanaal.
Kacper verliet op vrijdag 22 oktober de woning van zijn moeder in Hasselt. Sindsdien ontbrak van hem ieder spoor. De grootschalige zoekacties in het Albertkanaal van afgelopen week leverden niks op.
Pryzbylski was een van de grootste en bekendste YouTubers van Vlaanderen. Op zijn kanaal zijn maar liefst 290.000 mensen geabonneerd. Zijn laatste video werd twee weken voor zijn vermissing geüpload.
Over de doodsoorzaak van Kacper is nog weinig bekend. Er zijn in elk geval geen aanwijzingen die duiden op betrokkenheid van een ander persoon.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
himalaya schreef:
31-10-2020 14:09
Mooie man, in meerdere opzichten. Voor mijn gevoel bleef hij altijd een charismatische zestiger, maar hij was alweer 90!

😢
https://m.youtube.com/watch?v=uu4PgZUKmg0

Weinig veranderd door de jaren heen
Nathalie Hoop is overleden. De partner van Pepijn Padberg ( ex van Bridget) en assistente van Hans Klok. Ze was sinds 2016 ziek.
ik las het net ja. wat erg, zo jong nog. 43 jaar.. rust zacht :rose:
Julus schreef:
03-11-2020 15:39
Nathalie Hoop is overleden. De partner van Pepijn Padberg ( ex van Bridget) en assistente van Hans Klok. Ze was sinds 2016 ziek.
Verschrikkelijk. Nog een jong kind, en Mees die zijn stiefmoeder verliest. Echt erg
Always look on the bright side of life
Veel te jong ja. Triest.
niet zo heel bekend in NL maar :

Jeopardy-presentator Alex Trebek overleden

Alex Trebek, vooral bekend als presentator van de Amerikaanse spelshow Jeopardy!, is op tachtigjarige leeftijd overleden. Dat maken de makers van het programma bekend op sociale media.

„Jeopardy! is bedroefd te delen dat Alex Trebek vanmorgen vredig is overleden in zijn huis. Hij was omringd door familie en vrienden. Bedankt, Alex”, is te lezen op het Twitter-account van de spelshow.

Trebek maakte begin 2019 bekend te lijden aan alvleesklierkanker. Hoewel hij destijds vastberaden was de ziekte te verslaan, heeft hij de strijd dit weekend verloren.
De presentator was sinds 1984 het gezicht van de razend populaire show in de Verenigde Staten, waar kandidaten hun kennis moeten inzetten op verschillende vlakken.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge,
Ik hoorde het net van mijn man,wij hadden het gisteren nog over Alex omdat ik ook alvleesklierkanker heb en ik net als hij tot de uitzonderingen behoor,en wij niet binnen 2 maanden overleden zijn.
Nee niet Alex Trebek :|

Ik kijk graag naar Jeopardy! Tijdje terug stonden er heel wat op Netflix.
Vlinder1963 schreef:
08-11-2020 21:42
Rouge,
Ik hoorde het net van mijn man,wij hadden het gisteren nog over Alex omdat ik ook alvleesklierkanker heb en ik net als hij tot de uitzonderingen behoor,en wij niet binnen 2 maanden overleden zijn.
:hug: sterkte
Relax we're all crazy, it's not a competition
Vlinder1963 schreef:
Rouge,

:hug:
Such fun!1
Pim Doesburg is overleden. De Rotterdammer stond in de jaren zestig, zeventig en tachtig in totaal 687 eredivisiewedstrijden onder de lat bij Sparta en PSV. Daarmee is Doesburg nog altijd recordhouder. Hij kwam acht keer in actie voor het Nederlands elftal.
Doesburg werd met PSV tweemaal kampioen in de eredivisie. Na zijn carrière werd hij keeperstrainer: eerst bij Sparta en later ook bij Feyenoord en Oranje.
Ook startte hij een sportzaak in Rotterdam. Die werd later overgenomen door zijn zoons. Sporthuis Pim Doesburg met vestigingen in Rotterdam en Lansingerland werd mei dit jaar failliet verklaard.
Pim Doesburg was 77 jaar.
MasterChef Junior kandidaat Ben is overleden aan kanker, hij werd 14 jaar.
5 jaar geleden verloor hij zijn ouders aan een moord-suïcide.

Wat een ellende voor zo'n jong kereltje :cry:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
18-11-2020 13:39

Wat ontzettend verdrietig.RIP.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
AeonOfWinter schreef:

Wat heftig :'(
AeonOfWinter schreef:

.

Wat verschrikkelijk. :cry:
Vlinder1963 schreef:
Rouge,
:hug:
Sterkte lieve Vlinder.
https://www.linda.nl/nieuws/buitenland/ ... -verloren/

Jeetje wat verschrikkelijk toch...De zoon van Bobby Brown overleden. In 2012 verloor hij Whitney Houston, in 2015 verloor hij zijn dochter en nu zijn zoon. :cry:
Wat verdrietig.
Dominic Grant is overleden hoor ik net op het nieuws.
Hij kreeg bekendheid als zanger van de Guys and Dolls.
Hij is 71 geworden.
Marjo41 schreef:
20-11-2020 14:05
Dominic Grant is overleden hoor ik net op het nieuws.
Hij kreeg bekendheid als zanger van de Guys and Dolls.
Hij is 71 geworden.
Jeetje. Jong zeg.
Dominique, mijn moeder vond hem vroeger zo’n lekker ding. Met zijn wapperende manen
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
20-11-2020 14:35
Jeetje. Jong zeg.
Dominique, mijn moeder vond hem vroeger zo’n lekker ding. Met zijn wapperende manen

Ach...
Ik vond hem ook een lekker ding btw. Maar waarschijnlijk kon ik idd je moeder zijn :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven