Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
zaterdag 31 oktober 2020 om 15:27
Connery begon vanaf zijn 21e zijn haar te verliezen en heeft daarom in alle James Bond-films een toupet opgehad.[6] Toen hij Bond niet meer speelde verscheen hij steeds vaker kalend in de films. In de film Wrong Is Right uit 1982 stak hij hier zelfs de draak mee door in een scène zijn toupet af te werpen.
Grappig weetje
Mooie man
Grappig weetje
Mooie man
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 31 oktober 2020 om 16:04
De sinds vorige week vermiste Belgische Youtube influencer Kastiop (22) is dood aangetroffen in NL.
De 22-jarige Belgische Kacper Pryzbylski, beter bekend als YouTuber Kastiop, is na meer dan een week vermist te zijn geweest, dood teruggevonden in het Limburgse plaatsje Stein. Vissers zagen zijn levenloze lichaam vanochtend drijven in het Julianakanaal.
Kacper verliet op vrijdag 22 oktober de woning van zijn moeder in Hasselt. Sindsdien ontbrak van hem ieder spoor. De grootschalige zoekacties in het Albertkanaal van afgelopen week leverden niks op.
Pryzbylski was een van de grootste en bekendste YouTubers van Vlaanderen. Op zijn kanaal zijn maar liefst 290.000 mensen geabonneerd. Zijn laatste video werd twee weken voor zijn vermissing geüpload.
Over de doodsoorzaak van Kacper is nog weinig bekend. Er zijn in elk geval geen aanwijzingen die duiden op betrokkenheid van een ander persoon.
De 22-jarige Belgische Kacper Pryzbylski, beter bekend als YouTuber Kastiop, is na meer dan een week vermist te zijn geweest, dood teruggevonden in het Limburgse plaatsje Stein. Vissers zagen zijn levenloze lichaam vanochtend drijven in het Julianakanaal.
Kacper verliet op vrijdag 22 oktober de woning van zijn moeder in Hasselt. Sindsdien ontbrak van hem ieder spoor. De grootschalige zoekacties in het Albertkanaal van afgelopen week leverden niks op.
Pryzbylski was een van de grootste en bekendste YouTubers van Vlaanderen. Op zijn kanaal zijn maar liefst 290.000 mensen geabonneerd. Zijn laatste video werd twee weken voor zijn vermissing geüpload.
Over de doodsoorzaak van Kacper is nog weinig bekend. Er zijn in elk geval geen aanwijzingen die duiden op betrokkenheid van een ander persoon.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

zondag 1 november 2020 om 17:59

dinsdag 3 november 2020 om 16:14
zondag 8 november 2020 om 18:52
niet zo heel bekend in NL maar :
Jeopardy-presentator Alex Trebek overleden
Alex Trebek, vooral bekend als presentator van de Amerikaanse spelshow Jeopardy!, is op tachtigjarige leeftijd overleden. Dat maken de makers van het programma bekend op sociale media.
„Jeopardy! is bedroefd te delen dat Alex Trebek vanmorgen vredig is overleden in zijn huis. Hij was omringd door familie en vrienden. Bedankt, Alex”, is te lezen op het Twitter-account van de spelshow.
Trebek maakte begin 2019 bekend te lijden aan alvleesklierkanker. Hoewel hij destijds vastberaden was de ziekte te verslaan, heeft hij de strijd dit weekend verloren.
De presentator was sinds 1984 het gezicht van de razend populaire show in de Verenigde Staten, waar kandidaten hun kennis moeten inzetten op verschillende vlakken.
Jeopardy-presentator Alex Trebek overleden
Alex Trebek, vooral bekend als presentator van de Amerikaanse spelshow Jeopardy!, is op tachtigjarige leeftijd overleden. Dat maken de makers van het programma bekend op sociale media.
„Jeopardy! is bedroefd te delen dat Alex Trebek vanmorgen vredig is overleden in zijn huis. Hij was omringd door familie en vrienden. Bedankt, Alex”, is te lezen op het Twitter-account van de spelshow.
Trebek maakte begin 2019 bekend te lijden aan alvleesklierkanker. Hoewel hij destijds vastberaden was de ziekte te verslaan, heeft hij de strijd dit weekend verloren.
De presentator was sinds 1984 het gezicht van de razend populaire show in de Verenigde Staten, waar kandidaten hun kennis moeten inzetten op verschillende vlakken.
Relax we're all crazy, it's not a competition

maandag 9 november 2020 om 08:39
Vlinder1963 schreef: ↑08-11-2020 21:42Rouge,
Ik hoorde het net van mijn man,wij hadden het gisteren nog over Alex omdat ik ook alvleesklierkanker heb en ik net als hij tot de uitzonderingen behoor,en wij niet binnen 2 maanden overleden zijn.

Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 9 november 2020 om 10:01
Ik hoorde het net van mijn man,wij hadden het gisteren nog over Alex omdat ik ook alvleesklierkanker heb en ik net als hij tot de uitzonderingen behoor,en wij niet binnen 2 maanden overleden zijn.

Such fun!1

woensdag 18 november 2020 om 13:33
Pim Doesburg is overleden. De Rotterdammer stond in de jaren zestig, zeventig en tachtig in totaal 687 eredivisiewedstrijden onder de lat bij Sparta en PSV. Daarmee is Doesburg nog altijd recordhouder. Hij kwam acht keer in actie voor het Nederlands elftal.
Doesburg werd met PSV tweemaal kampioen in de eredivisie. Na zijn carrière werd hij keeperstrainer: eerst bij Sparta en later ook bij Feyenoord en Oranje.
Ook startte hij een sportzaak in Rotterdam. Die werd later overgenomen door zijn zoons. Sporthuis Pim Doesburg met vestigingen in Rotterdam en Lansingerland werd mei dit jaar failliet verklaard.
Pim Doesburg was 77 jaar.
Doesburg werd met PSV tweemaal kampioen in de eredivisie. Na zijn carrière werd hij keeperstrainer: eerst bij Sparta en later ook bij Feyenoord en Oranje.
Ook startte hij een sportzaak in Rotterdam. Die werd later overgenomen door zijn zoons. Sporthuis Pim Doesburg met vestigingen in Rotterdam en Lansingerland werd mei dit jaar failliet verklaard.
Pim Doesburg was 77 jaar.
woensdag 18 november 2020 om 13:39
woensdag 18 november 2020 om 14:08
Wat ontzettend verdrietig.RIP.AeonOfWinter schreef: ↑18-11-2020 13:39MasterChef Junior kandidaat Ben is overleden aan kanker, hij werd 14 jaar.
5 jaar geleden verloor hij zijn ouders aan een moord-suïcide.
Wat een ellende voor zo'n jong kereltje![]()
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

woensdag 18 november 2020 om 20:38
Wat heftigAeonOfWinter schreef: ↑18-11-2020 13:39MasterChef Junior kandidaat Ben is overleden aan kanker, hij werd 14 jaar.

woensdag 18 november 2020 om 21:02
.AeonOfWinter schreef: ↑18-11-2020 13:39MasterChef Junior kandidaat Ben is overleden aan kanker, hij werd 14 jaar.
Wat verschrikkelijk.

woensdag 18 november 2020 om 22:18

Sterkte lieve Vlinder.

donderdag 19 november 2020 om 16:04
https://www.linda.nl/nieuws/buitenland/ ... -verloren/
Jeetje wat verschrikkelijk toch...De zoon van Bobby Brown overleden. In 2012 verloor hij Whitney Houston, in 2015 verloor hij zijn dochter en nu zijn zoon.
Wat verdrietig.
Jeetje wat verschrikkelijk toch...De zoon van Bobby Brown overleden. In 2012 verloor hij Whitney Houston, in 2015 verloor hij zijn dochter en nu zijn zoon.

Wat verdrietig.
vrijdag 20 november 2020 om 14:35
Jeetje. Jong zeg.
Dominique, mijn moeder vond hem vroeger zo’n lekker ding. Met zijn wapperende manen
Always look on the bright side of life

vrijdag 20 november 2020 om 15:07
Flowerspowers schreef: ↑20-11-2020 14:35Jeetje. Jong zeg.
Dominique, mijn moeder vond hem vroeger zo’n lekker ding. Met zijn wapperende manen
Ach...
Ik vond hem ook een lekker ding btw. Maar waarschijnlijk kon ik idd je moeder zijn