Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
*Pauze* schreef:
08-11-2020 21:29
Ja, ik vind het wel een leuk programma
Wie is je favoriet? Ik vind Wolf zo'n leuk type.
wij slapen nooit.
Ik heb het nog niet gezien, maar wel een vergelijkbaar programma uit de UK. was inderdaad erg leuk (en dat zeg ik zelf als artiest haha)
Ik ken het ook niet. Maar ben eerst mijn nog te kijken series aan het wegwerken.

Dank iedereen voor de lieve berichtjes, was eigenlijk nog niet zover, maar soms gebeuren dingen gewoon. Nu rustig elkaar leren kennen.
Pompoenschip schreef:
08-11-2020 21:47
Ik heb het nog niet gezien, maar wel een vergelijkbaar programma uit de UK. was inderdaad erg leuk (en dat zeg ik zelf als artiest haha)
Je verft niet alleen je haar dus haha. Sorry, was heel slecht. Maar interessant, een echte Bob Ross in het topic of wat moet ik me bij je voorstellen?
Maar Casa, ze heeft je tijdens de wandeldate al vol op de bek gepakt? Impressive!
Antoon69 schreef:
08-11-2020 23:04
Maar Casa, ze heeft je tijdens de wandeldate al vol op de bek gepakt? Impressive!
We waren al eerder een keer gaan wandelen, toen hadden we best een leuk en goed gesprek en een klik. Vervolgens weer gaan wandelen, ook ergens gezeten etc. was zo drie uur verder. Dus bracht haar thuis met mijn auto en toen keken we elkaar aan en begon ze me te zoenen. Het was voor mij wat onverwacht, ik was nog onderzoekende. Ik dacht ze is zo mooi, met zoveel volgers etc. Why me? Nu verder uitzoeken hoe haar karakter is etc. Ik weet wel dat ze niet zo wispelturig is.
LaCasa schreef:
08-11-2020 23:16
We waren al eerder een keer gaan wandelen, toen hadden we best een leuk gesprek en een klik. Vervolgens weer gaan wandelen, ook ergens gezeten etc. was zo drie uur verder. Dus bracht haar thuis met mijn auto en toen keken we elkaar aan en begon ze me te zoenen. Het was voor mij wat onverwacht, ik was nog onderzoekende. Ik dacht ze is zo mooi, met zoveel volgers etc. Why me? Nu verder uitzoeken hoe haar karakter is etc. Ik weet wel dat ze niet zo wispelturig is.

superleuk man! Hoop dat het wat wordt tussen jullie
Antoon69 schreef:
08-11-2020 23:03
Je verft niet alleen je haar dus haha. Sorry, was heel slecht. Maar interessant, een echte Bob Ross in het topic of wat moet ik me bij je voorstellen?
Heb je mijn schilderij niet op tv gezien dan? ..meerdere artiesten hier ;-D
Klinkt heerlijk Casa, geniet ervan!
tomcat schreef:
09-11-2020 00:02
Heb je mijn schilderij niet op tv gezien dan? ..meerdere artiesten hier ;-D

Oh ja hoe kon ik dat mooie op LLDL geïnspireerde doek nou vergeten.. Was het jouw idee om te gaan schilderen? ;)
Een oude date blijft maar in mijn hoofd zitten. Ik twijfel om contact op te nemen, maar aan de andere kant denk ik als hij me had willen zien dan had hij toch wel contact opgenomen? Hij draait er altijd omheen maar zegt wel je mag me altijd bellen en appen. Ik weet niet wat nou wijsheid is, gewoon stoppen of nog eens proberen?
Casa wat leuk!!!

Antoon das toch niet gek op een date?
alongwiththesunshine schreef:
08-11-2020 21:44
Wie is je favoriet? Ik vind Wolf zo'n leuk type.
Ik vind Lucienne heel leuk! Ik herken heel veel van mezelf in haar. Wolf vind ik uiteraard ook leuk.
Antoon69 schreef:
09-11-2020 00:35
Oh ja hoe kon ik dat mooie op LLDL geïnspireerde doek nou vergeten.. Was het jouw idee om te gaan schilderen? ;)
Volgens mij schildert bijna iedereen daar haha..je ziet ze ook heel vaak met een doek vertrekken terwijl het niet in beeld geweest is.

Maar ik vind schilderen wel leuk om te doen, komt er alleen thuis nooit van omdat het zo'n gedoe is..dus het was een mooie gelegenheid dat het daar kant en klaar staat.
Ik ben overigens wel benieuwd wat Pompoenschip dan maakt voor kunst.. wat maak je Pompoen?
Illustraties en tekeningen vooral. Liefst mensen, maar soms ook natuur. aquarel is mijn favoriete medium, heel soms pak ik olieverf of andere medium. Maar het liefst gebruik ik inkt en aquarel.

Ik heb wel wat kunstopleiding achter de rug, en heb ook wat online dingen staan, maar die ga ik hier even niet delen ivm herkenbaarheid :-?

Laatst wilde ik wel even wat anders gaan doen, vooral met klei (en dan bedoel ik bustes of borstbeelden, geen potten of kommetjes)

Maar het blijft maar een hobby (en zo wil ik het ook houden), want op het werk zit ik goed op de ICT afdeling :proud:
Gelukkigworden schreef:
09-11-2020 10:09
Een oude date blijft maar in mijn hoofd zitten. Ik twijfel om contact op te nemen, maar aan de andere kant denk ik als hij me had willen zien dan had hij toch wel contact opgenomen? Hij draait er altijd omheen maar zegt wel je mag me altijd bellen en appen. Ik weet niet wat nou wijsheid is, gewoon stoppen of nog eens proberen?
Ik zou het laten.. Ervaring leert dat hij inderdaad wel zelf contact opgenomen, vooral nu in deze tijd dat iedereen thuis zit. Is niet dat hij nou erg druk of afgeleid kan zijn. Het ‘’je mag me altijd bellen of appen’’ is meestal beetje om de boel te sussen en wellicht voor hem om nog lijntje bij je open te houden. Het opnieuw contact opnemen met ex dates heeft mij in ieder geval nooit iets goeds gebracht, altijd reden waarom het de eerste keer ook niet lukte samen.
Limo76 schreef:
09-11-2020 10:10
Casa wat leuk!!!

Antoon das toch niet gek op een date?
LaCasa komt soms wat gereserveerd over op mij, dus ik was positief verrast :)
Vivi3338 schreef:
09-11-2020 14:12
Ik zou het laten.. Ervaring leert dat hij inderdaad wel zelf contact opgenomen, vooral nu in deze tijd dat iedereen thuis zit. Is niet dat hij nou erg druk of afgeleid kan zijn. Het ‘’je mag me altijd bellen of appen’’ is meestal beetje om de boel te sussen en wellicht voor hem om nog lijntje bij je open te houden. Het opnieuw contact opnemen met ex dates heeft mij in ieder geval nooit iets goeds gebracht, altijd reden waarom het de eerste keer ook niet lukte samen.
Hier sluit ik mij bij aan. Niet aan beginnen.
RedRoseThorn schreef:
09-11-2020 10:32
Ik vind Lucienne heel leuk! Ik herken heel veel van mezelf in haar. Wolf vind ik uiteraard ook leuk.
Wolf is leuk. Rob en Jarno vind ik ook leuk.
Lucienne vind ik een vreemde. Hoe kun je als huisarts zo schaamtevol moeten lachen om een piemel?
En ik ben blij dat Liselotte afviel, haar vond ik het minst leuk.
*Pauze* schreef:
09-11-2020 21:55
Wolf is leuk. Rob en Jarno vind ik ook leuk.
Lucienne vind ik een vreemde. Hoe kun je als huisarts zo schaamtevol moeten lachen om een piemel?
En ik ben blij dat Liselotte afviel, haar vond ik het minst leuk.
Ja dat lachen was echt niet oké. Nu heb ik sowieso geen hoge pet op van huisartsen (excuus als ik iemand hiermee beledig) dus dat werd weer eens bevestigd met haar actie.
wij slapen nooit.
Rob is ook leuk hè, zo'n soort indianen type. En dan oud-danser van Het Nationaal Ballet, hoe gaaf.
Ik ben altijd zwaar onder de indruk van het talent van de deelnemers. Misschien omdat ik zelf totaal niet kan schilderen. Alhoewel ik toch een redelijk creatieve familie heb. Helaas :p
wij slapen nooit.
Ik kijk ook altijd jaloers naar het schilderen. Lijkt me heerlijk om dat te kunnen! Helaas is het niet één van mijn talenten.
Iedereen kan leren tekenen...het is net als leren tennissen of zwemmen. Sommigen moeten daar alleen wat meer tijd en energie in steken maar het kan wel.

Maar dat extra creatiefs kan inderdaad niet iedereen (ik ook niet haha). Ik kan dan misschien 'mooi' tekenen (of ja, technisch goed tekenen), maar ik ontbreek de echte creativiteit om een gewone tekening tot iets bijzonders te brengen. Een goeie vriendinnen van mij is ook een kunstenares, bij haar schilderijen denk ik altijd 'wow, dat zou ik nooit zo bedenken/maken, wat gaaf'.

Is ook de reden waarom ik uiteindelijk de artistieke pad niet had gevolgd.
Ik weet het niet... dat leren tennissen is ook nooit helemaal goed gekomen. Dat je met héél véél oefenen iets redelijks kan neerzetten, dat geloof ik graag, maar dat is toch niet hetzelfde als talent hebben.
Het blijft dan toch te vaak een leuk kunstje in plaats van dat het Kunst wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven