Singles Unite: deel 4!!
zondag 8 november 2020 om 16:36
Oh op die manier. Ik heb nooit relaties gehad waarin ik nooit seks had.*Pauze* schreef: ↑08-11-2020 16:21Het is niet zo ingewikkeld hoor.
Jij schrijft: seks kan ik met iedereen hebben maar die diepere band heb ik niet zo snel met iemand
En ik vraag hoe je dat dan voor je ziet als je een relatie hebt om die diepere band, maar zonder seks. Heb jij dan ook geen seks meer? Of heb je dan seks buiten je relatie om?
zondag 8 november 2020 om 16:38
Hahahaha
Ik denk dat iedereen hem krijgt, man en vrouw, alleen noem je het soms wat anders.
Een periode van ..is dit het...
Alleen de één heeft hem heftiger dan de ander en slaat los.
Ik heb een tijdje deel uitgemaakt van de forum en met mensen contact gehad waarvan de partner( m/v) er in zat.
zondag 8 november 2020 om 16:54
Ik hoor altijd dat 50+ mannen vaak erectiestoornissen hebben.
Maar dan ook dat die soms verdwijnen met een nieuw lief. Is ook zoiets.
zondag 8 november 2020 om 17:03
Attraverso schreef: ↑08-11-2020 16:54Ik hoor altijd dat 50+ mannen vaak erectiestoornissen hebben.
Maar dan ook dat die soms verdwijnen met een nieuw lief. Is ook zoiets.
Nou dat begrijp ik op zich wel. Veel van die erectiestoornissen zitten volgens mij ook tussen de oren. Onvermogen om nog iets bij partner te kunnen voelen. Als die prikkel er wel weer is gaat het veel makkelijker. En het is denk ik toch een kwestie van gevoel versus gevoeligheid van je lijf. Gevoeligheid van je lijf wordt wel minder met leeftijd inderdaad.
zondag 8 november 2020 om 17:39
Zo jullie zijn actief geweest!
Mbt leeftijd en zin in sex, ik heb het idee dat het alleen maar toeneemt ipv afneemt.
Maar dat kan ook te maken hebben met dat mijn ex in bed net zo lui was als in het gewone leven.
Leeftijd........ik zie veel mannen online waarbij de muziek er gewoon uit is. Compleet uitgeblust. Rond de 45 a 50 en het zwaarmoedige straalt er vanaf. Persoonlijk vind ik dat een afknapper.
Date van nu is een stuk ouder dan ik maar heeft ook een hele positieve uitstraling.
Mbt leeftijd en zin in sex, ik heb het idee dat het alleen maar toeneemt ipv afneemt.
Maar dat kan ook te maken hebben met dat mijn ex in bed net zo lui was als in het gewone leven.
Leeftijd........ik zie veel mannen online waarbij de muziek er gewoon uit is. Compleet uitgeblust. Rond de 45 a 50 en het zwaarmoedige straalt er vanaf. Persoonlijk vind ik dat een afknapper.
Date van nu is een stuk ouder dan ik maar heeft ook een hele positieve uitstraling.
zondag 8 november 2020 om 17:45
Nou mijn 'populair profiel' heeft afscheid van me genomen omdat ik niet wou videobellen.
Vind dat ongemakkelijk, zei dat ik liever gewoon bel. Ik wil lichaamstaal zien zei hij. Lichaamstaal bij video bellen? Aan een hoofd en schouders? Ik zei dat ik gewoon wil bellen en als het dan nog steeds klikt lichaamstaal wil zien dmv een date. Hij geeft zijn nr niet graag zei hij.
Nu goed, dan stopt het... Next!
Vind dat ongemakkelijk, zei dat ik liever gewoon bel. Ik wil lichaamstaal zien zei hij. Lichaamstaal bij video bellen? Aan een hoofd en schouders? Ik zei dat ik gewoon wil bellen en als het dan nog steeds klikt lichaamstaal wil zien dmv een date. Hij geeft zijn nr niet graag zei hij.
Nu goed, dan stopt het... Next!
zondag 8 november 2020 om 17:45
Er zijn ook mannen van 30 waar de muziek al uit is. Mijn huidige lief is 50, een paar jaar jonger dus, en straalt gewoon. Ik wil een man die door het leven huppelt, niet een die zich er doorheen worstelt (dat t-shirt heb ik al).Limo76 schreef: ↑08-11-2020 17:39Zo jullie zijn actief geweest!
Fijn Limo dat je huidige date positief in het leven staat. Wij boffen!
zondag 8 november 2020 om 18:17
Oh nou snap ik hem geloof ik pas! Nee als ik seks (ik bedoel niet alle intimiteit) voor iemand op zou geven ga ik er niet van uit dat ik seks met anderen ga hebben. Ik dacht dat je bedoelde dat ik in een relatie de gewoonte heb om met iedereen seks te hebben lol
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 08-11-2020 18:37
1.87% gewijzigd
zondag 8 november 2020 om 18:18
Hyphen wat een stralend nieuws tussendoor, ik heb je even geloopt omdat het kletsen teveel is om bij te houden voor nu.
Maar ik word blij van je berichten en super fijn dat alles zo soepel gaat.
Kinderen ontmoeten is nogal een stap, dan zijn jullie vast heel zeker van jullie zaak
Japan lijkt me ook enorm leuk! Anime heb ik pas ontdekt en daar word ik ook blij van.
Kinderen ontmoeten is nogal een stap, dan zijn jullie vast heel zeker van jullie zaak
Japan lijkt me ook enorm leuk! Anime heb ik pas ontdekt en daar word ik ook blij van.
zondag 8 november 2020 om 18:21
zondag 8 november 2020 om 18:26
Als je de juiste connectie hebt op seksueel vlak, dan spat het er echt wel vanaf toch..
In m'n relaties waarbij die klik was ging het onverminderd door. Kan me echt niet voorstellen dat dit ineens veranderd als ik ouder word nee.
Met m'n ex die ik meer als broer begon te zien, ja daar stopte het wel mee. Alleen maar omdat het in de relatie niet meer goed zat. Is voor mij dus wel een teken aan de wand, mocht ik geen zin meer hebben.
In m'n relaties waarbij die klik was ging het onverminderd door. Kan me echt niet voorstellen dat dit ineens veranderd als ik ouder word nee.
Met m'n ex die ik meer als broer begon te zien, ja daar stopte het wel mee. Alleen maar omdat het in de relatie niet meer goed zat. Is voor mij dus wel een teken aan de wand, mocht ik geen zin meer hebben.
zondag 8 november 2020 om 18:45
Nee, dat bedoelde ik niet. Had al de indruk dat ik het niet goed genoeg uitlegde en dat klopt dus.
Als ik ooit nog aan een relatie begin dan zullen zowel die bijzondere band als de seks aanwezig moeten zijn. Seks opgeven zou voor mij geen optie zijn, juist omdat ik het ook niet buiten een relatie zou willen zoeken.
Zonder seks blijft het voor mij vriendschap, hoe goed de band ook is. Kan wel een hele bijzondere vriendschap zijn dan, maar een relatie zal het nooit worden als de seksuele aantrekkingskracht er niet is.
zondag 8 november 2020 om 19:15
Ja het gaat wonderlijk vanzelf en we hebben allebei het idee voor elkaar bestemd te zijn. Gisteren zei ik tegen hem: ‘ Ik zou kunnen huppelen van blijdschap’. En hij: ‘Let’s do it’ en daar gingen we midden door het winkelcentrum van de stad waar we waren. Zo leuk!Qiyara schreef: ↑08-11-2020 18:18Hyphen wat een stralend nieuws tussendoor, ik heb je even geloopt omdat het kletsen teveel is om bij te houden voor nu.
Kinderen ontmoeten is nogal een stap, dan zijn jullie vast heel zeker van jullie zaak![]()
En wat tof dat je anime hebt ontdekt! Een aanrader is de serie Noragami. Erg raar en leuk!
Hoe is het verder met jou?
zondag 8 november 2020 om 19:19
Ach wat een liefdeHyphen schreef: ↑08-11-2020 19:15Ja het gaat wonderlijk vanzelf en we hebben allebei het idee voor elkaar bestemd te zijn. Gisteren zei ik tegen hem: ‘ Ik zou kunnen huppelen van blijdschap’. En hij: ‘Let’s do it’ en daar gingen we midden door het winkelcentrum van de stad waar we waren. Zo leuk!
En wat tof dat je anime hebt ontdekt! Een aanrader is de serie Noragami. Erg raar en leuk!
Hoe is het verder met jou?
Heel fijn voor je, op nog veel meer huppels, dansjes en sprongetjes van blijdschap.
Hier gaat het wel goed, nog steeds met momenten verdrietig. En ruim hierdoor erg veel oud zeer op merk ik. Alsof m'n rugzakje lichter en lichter word. Fijne bijkomstigheid ondanks de mindere aanleiding natuurlijk.
zondag 8 november 2020 om 19:29
Het is heel louterend als ik dat zo hoor, knap dat je dat nu al kan zien. Mijn scheiding heeft me ook veel gebracht maar dat ontdekte ik pas net voordat ik deze man ontmoette.Qiyara schreef: ↑08-11-2020 19:19Ach wat een liefde
Heel fijn voor je, op nog veel meer huppels, dansjes en sprongetjes van blijdschap.
Hier gaat het wel goed, nog steeds met momenten verdrietig. En ruim hierdoor erg veel oud zeer op merk ik. Alsof m'n rugzakje lichter en lichter word. Fijne bijkomstigheid ondanks de mindere aanleiding natuurlijk.
Sterkte
zondag 8 november 2020 om 20:21
zondag 8 november 2020 om 20:36
Waar zal ik eens beginnen... in de afgelopen dagen weer gewandeld met een hele mooie vrouw. Bij terugkomst zoende ze mij heel intiem rustig, wat heel fijn was. Ik voel mij fijn bij haar, krijg ook veel rust. Helaas vanuit het niets ook dit weekend weer benaderd door de laatste ex (van de passionele relatie), dat ik het allemaal verkeerd zag, weer manipulatie. Verder de meeste tijd doorgebracht en heel fijn gehad met de kinderen, familie en vrienden, echt genoten.
zondag 8 november 2020 om 20:49
Geniet van de mooie dingen en probeer de ex geen aandacht te geven.LaCasa schreef: ↑08-11-2020 20:36Waar zal ik eens beginnen... in de afgelopen dagen weer gewandeld met een hele mooie vrouw. Bij terugkomst zoende ze mij heel intiem rustig, wat heel fijn was. Ik voel mij fijn bij haar, krijg ook veel rust. Helaas vanuit het niets ook dit weekend weer benaderd door de laatste ex (van de passionele relatie), dat ik het allemaal verkeerd zag, weer manipulatie. Verder de meeste tijd doorgebracht en heel fijn gehad met de kinderen, familie en vrienden, echt genoten.
Je herkent de manipulatie en laat het bij haar.