M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Oh Indian, dat is wel speciaal om dit jaar op moederdag jarig te zijn, Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Sylvester: ja, bij Emdin denken ze ook altijd dat hij ouder is, wat soms lastige situaties kan opleveren. Maar gelukkig zijn er ook mensen die aan het meeste gedrag kunnen zien dat hij toch nog wat jonger is dan zijn lengte en wijsuitziende hoofd.

Het moederdagcadeau is inmiddels geopend. Zoonlief heeft een prachtige cremekleurig zakdoek geklerud met viltstift. De zakdoek ligt nu te pronken onder 2 nepplantjes op het dressoir. Ga daar zeker mijn neus niet mee snuiten en ook zeker niet wassen, want dan ben ik bang dat het kunstwerk verdwijnt. Morgen ga ik samen met mijn moeder en een oude buurvrouw wandelen in Clingendael in Den Haag en 's avonds uit eten bij de Chinees en dan gaat mijn tante ook mee.

Pips: je hebt helemaal gelijk qua de verzendkosten, een middagje shoppen kost je qua parkeergeld meer. En een hoop frustatie in de pashokjes. Thuis past alles toch makkelijker.

Vandaag gerelaxt, vanmiddag nog naar de kinderboerderij en waterspeeltuin geweest. Ookal was de waterspeeltuin leeg van water, toch heeft Emdin het gepresteerd om tot op zijn onderbroek en sokken na zeiknat te worden. Er zat zelfs een laagje water in zijn kaplaarzen. En hij luisterde vandaag bar slecht of zelfs niet. Gggrrrrrrrrr, daar word ik zo boos om, maar het helpt geen snars. Probeer hem wel te vertellen dat ik het niet leuk vind om zo boos op hem te moeten zijn, en dan maar hopen dat hij het begrijpt. Maar hij heeft vandaag zeker 3x sorry mama gezegd. Dat doet me dan wel weer goed.

Zo, nog even surfen. Geniet van de moederdag en tot schrijfs!
Van harte Indian! En dubbel verwend? (ik hoop het voor je :-).

He Q, hier ook zo'n zakdoek (twee zelfs, ook van Popsie). HIer was er een buideltje van gemaakt met kleine dingetjes erin die geuren, geen idee wat want nog niet open gemaakt. Op de psz heeft Pipsie nog een papieren bord voor mij versierd :-).

Geweldig verhaal van Emdin die in een lege waterspeeltuin toch nog nat wordt :-)
[
GM, dadelijk lekker zwemmen met Yuma!

Kom later weer terug.
Middag!

Ben een beetje erg gaar van een veels te druk weekend.

Xop, hoe gaat t nu met je moeder?
koffie, zwart graag...
sterkte dan Syl!!! Doe rustig aan!
Indian, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar wel erg vermoeiend. We waren met schoonfamilie, dus met 8 personen en elke dag wel wat gedaan. Vrijdagochtend trok ik het niet meer en ben ik thuis gebleven, even een paar uur rust. 's Middags heeft de rest mij weer opgehaald om mee te gaan eten. Gisteren weer thuisgekomen en nu even bijkomen, ben nog steeds moe vandaag. Ik slaap erg slecht, toch misschien dokter eens vragen of er iets tegen rusteloze benen te doen is, maar dacht het niet.

Vanmorgen gezwommen met Lynn, was erg leuk. Nu uitpuffen en even lezen en forummen. Lynn zit voor de tv.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ff denken of ik het nog weet van zwangerschapsgym:

op je rug liggen en met benen omhoog "fietsen"

Volgens mij hielp dat tegen rusteloze benen?
koffie, zwart graag...
Oh Juul, wat vervelend dat je slecht slaapt, zeg! Heeft zo'n invloed op je hele functioneren....

Wat leuk eigenlijk dat zowel jij als Indian zo vaak gaan zwemmen je kind. Heerlijk! Da's zo jammer met twee kids; alleen met ze naar het zwembad / speeltuin / winkelen you name it, wordt veeeeel lastiger!
Syl, bedankt voor de tip, ga het volgende keer (vannacht waarschijnlijk) proberen! Je bericht deed me er ook aan herinneren dat ik me nog voor zwangerschapsgym moet inschrijven, meteen maar gedaan dus.

Ben je weer een beetje bijgekomen van het weekend?

Xop, hoe is het met je moeder?

Lijkt me inderdaad wel wat lastiger met 2 kids. Toch wel handig nu dat we wat langer hebben gewacht met de 2e, baby is pas een half jaar als Lynn naar school gaat, heb ik wat meer tijd met hem/haar alleen. En kan ik gewoon op maandagochtend met baby gaan zwemmen, omdat Lynn dan op school zit.

Lynn is trouwens sinds gisteren luierloos! Ze vindt het enorm stoer, al is een onderbroekje nog even wennen. Ik had haar in de vakantie beloofd dat we het na de vakantie zonder luier gingen proberen. We kwamen thuis, ze plaste haar luier nog even goed vol en wilde toen geen nieuwe meer aan Tot nu toe gaat het goed.

Zwemmen is inderdaad leuk, Lynn mag als ze 4 is dan doorstromen naar echte zwemles. Ze vindt het erg leuk, alleen koppie onder vindt ze nog eng.

Eeeh Scooby, was je er nog aan toe gekomen om het badpak op te sturen?
[
.[
ik doe een poging want ik word echt stapelgek van de foutmeldingen als ik ingelogd ben.

Voel me niet lekker vandaag. Volgens mij heb ik griep ofzo. Doodmoe, hoofdpijn,misselijk, echt een algehele bleeeh gevoel.

Daarnaast ben ik erg sjachie omdat mn auto weer een paar dagen pleite is en wij dus alle op de fiets kunnen doen (wat ik met deze wind dus niet kan)
koffie, zwart graag...
juul, wat goed van lynn!!!

En Indian, rustig aan doen meid!
koffie, zwart graag...
Ik begin weer een beetje bij te komen, vannacht goed geslapen, dat scheelt een stuk. Morgen weer aan het werk...

Doe je rustig aan Indian?

Syl, beterschap! Balen van je auto, is ie kapot?
Syl, als je Safari of Firefox gebruikt heb je geen last van de foutmeldingen, ik gebruik nu Safari voor het forum.
hey
Indian, dat is ook een webbrowser, net zoals Internet Explorer. Mocht je het willen downloaden, safari vind je hier: http://www.apple.com/nl/safari/download/

Oei, das vroeg zeg! Lynn sliep uit tot 8 uur :-) Hele vakantie hebben we heerlijk tot half 9 uit kunnen slapen en een keer zelfs tot kwart voor 10! Zal morgen wel weer afgelopen zijn, dan moet ze weer naar het kdv.
5.15 uur. Mijn god. Ik zou echt zoooooo sjacherijnig zijn dan!

Als t me nu te vroeg is, zeg ik: pak maar een boek en kom maar naast mama liggen.....SNURK.....haha

Heb nooit last gehad met t forum. Pas de laatste week.
koffie, zwart graag...
Ik ook pas de laatste week, hiernaast staat er ergens een mededeling over. Blijkbaar zijn ze bezig het probleem op te lossen, maar lukt dat nog niet zo hard. Probleem zit alleen in IE.

Om 5.15 uur heeft Lynn trouwens heel hard pech en blijft ze lekker in jaar bed. Gaat ze wel van over de zeik, maar dat duurt niet zo lang. Daarna valt ze gedwee in slaap

Het gaat wel goed met de drifbuien de laatste tijd. Vanmiddag nog wel even: ze wilde niet mee boodschappen doen. Uiteindelijk na een krijspartij op de trap schoenen in de auto gegooid, Lynn er achter aan (bij wijze van spreken dan) en vertrokken. Ze was heel snel stil, bij winkel kon ik zo haar schoenen aantrekken en gezellig boodschappen doen.

Ze heeft vanmiddag wel 2 uur bij de buren gespeeld met buurmeisje van 2 1/2, erg leuk!
[
Ja ik kom ook al dagen niet meer op het forum vanwege die foutmelding, nu met google chrome lukte het wel!

Heb helaas maar kort de tijd. Ga zo op pad om samen met mijn collega's iets te eten, gezellig

Hier alles ok verder! Wel 2 drukke weken voor de boeg qua werk enzo, maar daarna weer iets relaxter.

Buik groeit lekker door, voel me verder redelijk. Vandaag wel moe en hoofdpijn maar dat is uitzonderlijk. Morgen naar de fysio, ik had de afgelopen weken last van min rug, nu is het al weg, maar ik ga toch maar voor wat oefeningen enzo.

Dames, dit was een ego bericht! Volgende keer beter

Merel
Hier gaat het nu weer goed met forummen. Denk dat de "problemen" opgelost zijn?

Groeit je buik nu ook sneller Merel? Ik was vanaf week 8 al bang dat mensen het zouden zien. Steeds hele wijde kleding aangehad die eerste maanden.

Heb je niet die rugpijn die bij de eerste weken hoort? (heel laag in de rug, in het midden?). Of heb je wat anders?

Ow... Pipsie is wakker. We waren vandaag in de dierentuin in Emmen. Geweldig leuk, zelfs ik als anti-dierentuinmens vond het leuk (best verfrissend om je principes eens opzij te zetten -grijnz-).

We zijn tot 2 uur geweest, toen naar huis wegens twee erg vermoeide meisjes.

Ga nu nog even naar de poelier (in het kader van die principes LOL).

HOe lang slapen jullie kinders s ochtends dan? Het maakt niet uit hoe laat Pipsie op bed gaat ze wordt altijd tussen 6 en 6.45 wakker. Heel soms iets later.

NB

Hele uitje was omdat we binnenkort 10 jaar getrouwd zijn. We geven een feestje maar wouden ook wat als gezin doen. Was om niets wegens bonnen van De Boer Supermarkt :-)
[

[/fgcolor]
Meiden, ook hier problemen met het forum, zeker als ik de reactie voor de uitgebreide mogelijkheden wil gebruiken, dan loopt het forum vast. Dus dan maar geen gekke bekken en ikoontjes gebruiken.

Emdin ligt nu te slapen. Hij was toch wel moe van bezoek aan oma en haar hulp, alwaar hij dan altijd mee helpt met schoonmaken. Daarna naar Super de Boer geweest in Nootdorp. Dit is de enige winkel in mijn omgeving die nog familiezakken Koffie Verkeerd van Nescafé verkoopt en ik heb de hele voorraad uit de winkel opgekocht. Dit product gaat namelijk eruit en ik vind het super lekker. Emdin had geluk en had een wagentje met een stuur. Nog een leuk sweatvest gekocht voor hem voor maar ¤ 8,00. Dat zijn nog eens leuke prijzen. En daarna gepicknict nabij de kinderboerderij in Rijswijk, die pas om 13.00 uur openging. Daar tot 14.30 uur gebleven en toen naar huis toe. Alle spullen voor onze campingtocht volgende week klaarlegd in de kelder en daarna wilde Emdin Bob de Bouwer kijken. Heel kort gekeken, want hij viel erbij in slaap. Ik trouwens ook heel eventjes. Maar mijn minnaar belde en eventjes met hem gesproken. Hij verwaarloost me enorm, dus even toegesproken (hahahaha).

Net nog een self-inflated matje opgerold. Men, dat is hard werken. Dat was ik alweer vergeten. Dat is toch een nadeel van kamperen, al die spullen die je mee moet nemen.

Pips: dat is toch niet zo erg, de dierentuin. Die in Emmen is zeker leuk.

Indian: hopelijk slaat de bloeddrukmedicatie goed aan. Bij Emdin heb ik de hele zwangerschap bloeddrukverlagers gebruikt en daarna ook nog een hele periode. Tegenwoordig is mijn bloeddruk weer normaal. Leuk die gesprekken voor een andere baan. Ik hoop voor je dat het wat wordt!

Juul: tja, teveel doen in het begin van een zwangerschap breekt je echt op. Rust gewoon, wanneer je moe bent en hopelijk in de gelegenheid bent.

Merel: lastig zeg, dat je zo'n last heb van je rug. Ik hoop dat het niet erg wordt, want je buik wordt naar mate de zwangerschap vordert natuurlijk zwaarder.

Sylvester: wat is er met je auto aan de hand? Nee, zeker niet fietsen met een te harde wind, dat is niet goed voor je hart. Wel lastig zonder auto, kan het me haast niet voorstellen en gelukkig doet mijn auto het altijd.

Ga Emdin even wakker maken, want anders slaapt hij vanavond weer slecht. Hij is gisteren op de KDV tegen een verwarmingsbuis gevallen en heeft een klein gaatje achter op zijn hoofd. Ik werd gebeld door de KDV en ben uiteindelijk met Emdin even bij de huisarts langsgegaan, maar die vond het zo klein dat het niet nodig was om te hechten/plakken. En je ziet er nu trouwens al niets meer van. Emdin heeft gisteren nog een "au-snoepje" (kauwsinasspril) gekregen tegen de pijn en heb het zelf nog 1 keer schoongemaakt met een nat sterielgaasje. Vandaag was er al niets meer van te merken.

Zo, fijne avond allemaal en eet smakelijk nu of strakjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven