Singles Unite: deel 4!!
dinsdag 10 november 2020 om 19:31
Het zijn natuurlijk 2 best grote veranderingen. Maar wel positief.Sabbieehhhh schreef: ↑10-11-2020 18:32Hahahh onder andere. Maar nieuwe baan en dit was natuurlijk allemaal nogal overweldigend dus zat lekker in een bubbel.
Julus, zijn we nou ook nog beiden bijna jarig?
Het lijkt er op dat we beiden bijna jarig zijn. Grappig!
dinsdag 10 november 2020 om 19:54
Ja he? Straks blijken we ook nog in dezelfde stad/plaats te wonen!
dinsdag 10 november 2020 om 19:55
dinsdag 10 november 2020 om 21:26
dinsdag 10 november 2020 om 22:05
Jammer! Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd en ik geloof altijd wel dat je met elke date weer steeds meer achter komt wat je zoekt etc. En aantrekking kan je eenmaal niet forceren, wellicht dat iemand na paar wijntjes wat aantrekkelijker wordt maar uiteindelijk moet je er ook nuchter naast wakker kunnen wordenLaFolie schreef: ↑10-11-2020 21:26Hee Sabbieh wat leuk! En onverwacht inderdaad. Geniet ervan!
Date hier was gezellig maar meer niet. Voelde niet die aantrekkingskracht dus helaas. Vind het ook wel een lastige setting hoor, zo koffietje halen en een beetje over de grachten slenteren. Liever doorzakken met rode wijn haha.
dinsdag 10 november 2020 om 22:52
Vivi3338 schreef: ↑10-11-2020 22:05Jammer! Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd en ik geloof altijd wel dat je met elke date weer steeds meer achter komt wat je zoekt etc. En aantrekking kan je eenmaal niet forceren, wellicht dat iemand na paar wijntjes wat aantrekkelijker wordt maar uiteindelijk moet je er ook nuchter naast wakker kunnen worden![]()
Hahaha dat is zo ja! Ik heb eigenlijk voor het eerst pas afgelopen zomer met iemand gehad dat ik hem écht aantrekkelijk vond en wilde aanraken etc, had dat toch nooit echt. Dat heeft de lat weer wat hoger gelegd, maar ook duidelijker inderdaad dat ik dat dan dus zoek.
woensdag 11 november 2020 om 07:31
Aantrekkingskracht is heel belangrijk. Jammer dat deze het niet was.LaFolie schreef: ↑10-11-2020 21:26Hee Sabbieh wat leuk! En onverwacht inderdaad. Geniet ervan!
Date hier was gezellig maar meer niet. Voelde niet die aantrekkingskracht dus helaas. Vind het ook wel een lastige setting hoor, zo koffietje halen en een beetje over de grachten slenteren. Liever doorzakken met rode wijn haha.
woensdag 11 november 2020 om 10:48
Ik lees hier voornamelijk mee (post niet meer zo vaak). Maar erg motiverend, die succesjes van jullie allemaal!
Zelf zit ik nogal in een ''baal'' fase. Mensen zeggen dingen tegen me als ''genoeg mensen die met jou iets willen beginnen''. Maar in de praktijk merk ik er weinig van. Eigenlijk niks. Ik heb nooit eens een contact.
De vraag die je dan al snel krijgt is : neem je wel initiatief. Dat vind ik ook zo'n rare vraag. Alsof je zomaar uit het niets tegen iemand aan gaat praten. Ik moet toch wel iets van een ''uitgestoken hand'' ofzo ervaren. Als ik die eenmaal zie, ben ik echt niet te beroerd het initiatief te nemen en die hand te pakken, maar ik ervaar dat eigenlijk nooit.
Op momenten als deze baal ik gewoon wel eens. Mensen om me heen zitten in (gelukkige) relaties, ik zie op facebook nieuwe profielfoto's van jonge gezinnetjes. En dan kijk ik in mijn eigen whatsapp / messengers, en dan is er in de verste verte geen ''flirterig'' gesprek te bekennen. Alleen maar vriendschappelijk, met familie, etc. Dan denk ik echt : wat doe ik fout? haha
Zelf zit ik nogal in een ''baal'' fase. Mensen zeggen dingen tegen me als ''genoeg mensen die met jou iets willen beginnen''. Maar in de praktijk merk ik er weinig van. Eigenlijk niks. Ik heb nooit eens een contact.
De vraag die je dan al snel krijgt is : neem je wel initiatief. Dat vind ik ook zo'n rare vraag. Alsof je zomaar uit het niets tegen iemand aan gaat praten. Ik moet toch wel iets van een ''uitgestoken hand'' ofzo ervaren. Als ik die eenmaal zie, ben ik echt niet te beroerd het initiatief te nemen en die hand te pakken, maar ik ervaar dat eigenlijk nooit.
Op momenten als deze baal ik gewoon wel eens. Mensen om me heen zitten in (gelukkige) relaties, ik zie op facebook nieuwe profielfoto's van jonge gezinnetjes. En dan kijk ik in mijn eigen whatsapp / messengers, en dan is er in de verste verte geen ''flirterig'' gesprek te bekennen. Alleen maar vriendschappelijk, met familie, etc. Dan denk ik echt : wat doe ik fout? haha
woensdag 11 november 2020 om 12:58
Eigenlijk niet. Natuurlijk door Lockdown. Ik ga hoogstens wel eens bij een vriend of vriendin langs. That's it.
Op tinder behoor ik ondertussen tot het meubilair, maar op de 1 of andere manier ''werkt'' het gewoon niet meer. Gesprekken lopen snel stil, de (wederzijdse) interesse ontbreekt. Iemand op een plaatje is ook gewoon minder interessant dan een ''echt'' persoon, en ik denk dat de meeste mensen een beetje tindermoe zijn. Die ''hee jij bent écht leuk'' factor die je soms hebt als je iemand in 't echt ziet, ontbreekt gewoon bij een paar tinder-fotos.
woensdag 11 november 2020 om 14:09
Wel herkenbaar hoorKai_koura schreef: ↑11-11-2020 10:48Ik lees hier voornamelijk mee (post niet meer zo vaak). Maar erg motiverend, die succesjes van jullie allemaal!
Ik vraag het mij ook regelmatig af.