December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha KM wat ontzettend grappig! Hoe heb je dat trouwens gedaan met Y's slaapje toen je daar was?

Lijkt me echt leuk met de kinderen naar de Efteling. Deden wij vroeger ook. We gingen dan elk jaar (nou ja, dat was tenminste in mijn beleving zo) met opa en oma daar heen. Ik wil óók foto's van onze kinderen die op zo'n paddestoel hangen te luisteren...

Mainecoon: Jez*s! Dat verwacht je niet zeg, zo'n spijltje doormidden... Ik zou me ook een rotje schrikken als dat hier zou gebeuren. Niet dat dat kan, want Kaya slaapt sinds 2 nachtjes in haar "nieuwe" peuterbed. Ze is er helemaal blij mee. Ik had het niet verwacht, maar ze is er nog geen 1 keer uit geweest en ze heeft ook niet moeilijk gedaan met de overstap. Wij blij want nu kan Yahnoa binnenkort in haar ledikantje... het arme schaap ligt nog steeds in het gepimpte campingbed!

Lijkt me wel heftig hoor als je 2-jarige dochter nu al fysiek zo sterk is...

Mette: Hoe gaat het met de apneu's van Stef? En is er al wat meer bekend van Tess? (f)

Ainne: Wat relaxed dat het kdv zo veel aandacht aan de zindelijkheidstraining van Leah geeft. Kan ik Kaya niet even opsturen? Ze moet er namelijk nog helemaal niets van hebben. Ik ben hier de halve dag bezig met luiers te verschonen.

Oja, en wbt die discussie over een zoon krijgen na een dochter (HM) ik heb dat ook, elke luierwisseling zo'n "Hee daar zit een extra dingetje"-moment. Ik vind het trouwens wel gemakkelijk poetsen, maar dat komt vast omdat Yahnoa zo'n keurig zakkie heeft hahahaha!

Moederdag: Ik heb van Kaya haar eerste echte tekening gekregen. En met eerste echte bedoel ik dat ze echt geprobeerd heeft om wat te tekenen: een brug, en mij met naast mij een grote berg dreads èn twee mama-bloemen Ze weet ook precies wat ze getekend heeft, ook al herken ik mezelf en die bloemen niet. De brug wel, da's echt een brug wahaha... wat heerlijk toch!

En ze had bloemetjes geplukt in de tuin (in de wei, de borders zijn taboe en dat weet ze gelukkig).

Verder bezoek gehad van vrienden dus de hele dag in de tuin gehangen. Ik had lekkere cupcakes gebakken en 's middags een heerlijke Mojito gedronken, mjammm... smaakt naar zomer!

Yahnoa ontwikkelt zich ook echt snel op het moment, hij zit los, tijgert als een gek door de kamer en probeert soms ook het echte kruipen uit. Verder brabbelt hij heel erg veel, vooral als we met zijn allen aan tafel zitten te kletsen, dan wil hij meedoen. Voor mijn gevoel is ie heel vlug, ik dacht altijd dat jongens motorisch wat langzamer zijn, maar misschien scheelt het ook dat ie een zus heeft en dat hij haar wil bijhouden ofzo?

Nou, kinders liggen op bed, ik ga even een stofzuiger door het huis trekken.
Hoi lieverds!!!

Zo....eindelijk weer eens vivatijd!

laatste pagina:

A1mee

sjee hee, nu al tijgeren en poging tot kruipen? Leuk!!! En met 8 maanden? Hmmm...even denken, Joeri was geloof ik 8 a 9 maanden dat hij kroop dus is ongeveer wel de goede tijd volgens mij.Wel leuk hoor dat ie nu al begint te kruipen, maar zal wel wat drukker weer worden voor jou dan!

Spannend Kaya in hara nieuwe peuterbed! Foto's!! En fijnd at Yahnoa dan ook een "echt" ledikant krijgt eindelijk!

Ik moest juist erg wennen aan al die plooitjes van Meike met verschonen, dat dingetje van Joeri was en is makkelijker met schoonmaken!

En wat lief die tekening! Joeri vindt tekenen super om te doen maar dan op zo'n uitveegding (heeft zoiets een naam?) snap je wat ik bedoel?

En wat lief dat Yahonoa zo brabbelt!

Mainecoon

super dat je op gesprek mag komen! 26 mei is nog wel wat ver maar bekijk het maar zo dat je nu extra tijd hebt om je voor te bereiden voor je gesprek, toch? Wel spannend! Locatie klinkt in ieder geval ideaal voor jou!

Zo heee!! Davina was dus zo driftig dat ze er een spijltje uitschopte? Pfoeh! Moet volgens mij niet kunnen! Gelukkig is ze niet gewond geraakt!

Marloes

Ik heb ook al de hele tijd problemen met Viev, ik geloof dat ik nu weer geen kleurtjes mag gebruiken en geen smileys...

Ik zie het al helemaal voor me dat jullie in Tshirt rondwandelen teriwjl het wel herfst lijkt! Ik ben best een koukleum dus ik heb eigenlijk altijd wel iets met lange mouwen mee, en dus voor Joeri en Meike ook. Joeri lijkt meer op zijn paps in dat opzicht, hij heeft het niet zo snel koud, maar toch neem ik het wel mee voor hem.

En wat lief dat jij je moederdag hebt opgeofferd voor H.! Hahaha! Nog ontbijt op bed gehad?

Floddertje

Jeej, een baarmoederontsteking, meissie, doe rustig aan, laat je nog even lekker vertroetelen en wordt maar snel weer beter!

Ben trots op je dat je kolft om daarna weer borstvoeding te geven! Wel fijn dat je nog verlengde hulp krijgt! Fijn dat je zoveel hulp om je heen hebt, dat is echt super!!!

Joni

Hopelijk neemt Boyd Eize als voorbeeld met het eten van groenten! Misschien is het zo dat goed voorbeeld doet volgen?

Wat lief zoals je dat beschrijft dat Boyd zijn papa helpt met het opvouwen! Klinkt inderdaad als een superhulp! Ik geloof dat Joeri eerder van de regen in de drup zou helpen!

Joeri heeft ook 24 van schoenen maar van kleding toch wel al 98 a 104!

Oef

jij dus ook al problemen met Viev...ligt dus niet aan mij!

Enneh, dat jij al na 2 weken op kunstvoeding overging, ik snap wel dat je dat hebt gedaan hoor! Anders had je je helemaal een melkkoe gevonden, zeker met die wisselende voedtijden! Hoe gata het nu met de nachten? Worden ze alletwee nog wakker voor een voeding? En zit Rosanne nu al op het schema van haar broer?

Joeri is ook gek op vissticks, en grappig dat Brian de sperciebonensticks zo eet!

Ik had met 1 kind al moeite met op tijd komen, en nu met 2 heb ik nog steeds problemen ermee! (eerlijk gezegd had ik al problemen met op tijd komen vóór ik kinderen had! Hahaha!)

Mette

ook al problemen met Viev! Nou ja!

Sannie

Jullie (jij, Marloes, Klets) hebben me wel aangestoken hoor met rennen! Ik ga binnenkort ook met oortjes in naar Evy luisteren! (en rennen erbij hè? Dat is wel de bedoeling geloof ik!)

Joeri begint nu ook met dat hij niet wil eten, dan zegt ie nee, wil niet warm eten, wil een boterham eten!

Maar dan schuif ik zijn warme hap voor hem neer en dan gaat alles er weer gewoon in....

Tinus

Wat lief dat Manu zei dat Susanne de pastaketting had gemaakt! Hahaha! En een lekkere crème, ook lekker!

Hier had ik ontbijt op bed met roosjes van Meike en chocolaatjes van Joeri! Ook nog een mooi geknutseld potje met van die lekkere hartjes van Joeri!

Nursie

Klinkt als een superdrukke maar wel gezellige moederdag!

Spannend de eerste peuterspeelzaaldag! Ben benieuwd hoe R het vond en of jullie nog op tijd waren!

Ainne

Morning!

Ah, jammer dat Aimee het over heeft genomen die dritbuien van Leah! Klinkt als een echte peuterpuber! Hahaha!

Wat super dat de crèche zo helpt met de potty-training! Echt super! Ben benieuwd hoe het gaat!

En wta lief dat Aimee al zo lekker aan het zingen is!

Kletsmajoor

Hmm..hij postte al voor ik klaar was..maar goed, ik was bij jouw verhaal gebleven met reageren...

Kan me voorstellen dat je schrok de 1e keer dat Y de deur opendeed toen ze uit haar ledikant geklommen was! Hahaha!

En wat leuk naar de efteling! Klinkt super!!!

Ik denk dat Joeri het ook nog te eng zou vinden hoor!

Hier:

vriendlief is buiten het ledikant van Meike aan het schuren, dan kan mijn moeder het gaan schilderen, want Meike kruipt omhoog in haar wiegje... Nu kan ze het nog wel even volhouden in de wieg, maar ik denkt dat het niet lang meer gaat duren!

Meike is trouwens giga op haar handje aan het sabbelen, ik denk dat zij echt een duimkindje gaat worden als dat zo doorgaat! Verder gaat ze super, wil al heel veel rechtop gehouden worden, als ze te lang ligt gaat ze huilen (en MèN wat een stemgeluid heeft zij!).

Joeri geniet van het buitenspelen, wil continu buiten zijn... Helaas voor hemd at hij een mama heeft met (dit jaar) heeeeel heftige hooikoorts, dus die zit het liefst de hele dag binnen. Tja, dat kan natuurlijk niet, dus mama gaat wel naar buiten, met zonnebril op en houdt dat ongeveer een half uurtje vol, dan begint het gekriebel in de keel, neus, ogen echt te erg te worden...

Vandaag een schoonmaakdag/opruimdag/veranderdag in huis, dus ga nu snel beginnen! In mijn pauzes kom ik wel even koekeloeren hier!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hey!

Zal je altijd zien, R. wilt niet slapen na de psz avontuur... Ze vond het geweldig! Al liet ze zich blijkbaar niet altijd vertellen wat te doen door de leidsters (op ´commando´ in een kring gaan zitten bijv. ze deed dit wanneer zij het wilde/het even afgekeken had)

Ze deed het verder super; geen gehuil, meteen meespelen in de groep.

Maar nu dus niet slapen... zucht... en we krijgen vanavond bezoek waarmee we mee naar de kermis gaan met de kids... tis dus eigenlijk wel noodzaak dat ze éven slaapt anders houdt ze het denk ik niet vol tot een uur of 20:00.

We waren trouwens netjes op tijd hoor!

Pffff, ga nu maar weer es naar boven, ze roept heel hard dat ze niet kan slapen en wilt aankleden

Hopelijk snel weer (meer) tijd voor jullie en niet alleen maar ego!

Dikke kus!
KM tsja nou zelfs met slaapzak zou ze het voor elkaar krijgen, want zelfs als we hem andersom doen dan krijgt ze nog dr benen vrij dus dat heeft weinig zin hihi. Wat grappig dat Y Langnek nadoet haha.

A1mee ja tis me wat, is ook best lastig af en toe want met aankleden in de ochtend gaat ze vaak lopen trappen omdat ze niet wil aankleden ...... niet zo fijn zo'n harde trap in je ribben. Daarom heb ik haar vorige week ook gewoon doodleuk in pyama op het kdv afgezet. Zat al aan de pijnstillers voor mijn schouder en had geen behoefte aan een worsteling (die ik vervolgens alsnog kreeg omdat mevrouw niet op de fiets wou). Wel fijn dat alles zo makkelijk ging met het nieuwe bedje.

Knorrie wat balen van de heftige hooikoorts! Davina wil ook veel buiten en dan vooral bellenblazen hihi. En ja het spijltje was gewoon door midden, ik had ook niet gedacht dat dat zou kunnen. De locatie zou inderdaad super zijn en veel tijd om voor te bereiden is zeker niet verkeerd. Moet wel eerst even langs de kapper enzo natuurlijk hihi.

Nursie knap hoor met 3 kids op tijd komen, ik heb al soms moeite met 1 haha! En leuk dat R. het naar dr zin heeft gehad. Hier is het middag slaapje er trouwens echt uit zoals ik het nu bekijk. Wel even wennen want ik ging ook nog wel eens even liggen als Davina sliep. Op het kdv slaapt ze meestal nog wel maar ook niet altijd meer. Ze is er echt een beetje overheen, jammer.
Mainecoon: Klopt! Y heeft haar slaapzak altijd verkeerd om maar dan nog zijn soms haar benen vrij (trappen of peuteren aan rits) maar volgens mij lukt het dan niet om haar been over de rand te zwaaien zeg maar. Wat voor ledikant was het eigenlijk? Vind het nou niet echt reclame dat dat bedje stuk was!

(Komt ineens weer een heeeeel oud topic naar boven over een kindje wat met het hoofd klem zat tussen de spijlen of iets en toen is overleden)

Y kan soms best laaaaang brullen in haar bed en ik ga niet altijd meteen kijken.

A1mee: Y is tot nu toe 3 keer in de efteling geweest, maar dan tel ik 1x in mijn buik ook nog mee maar de oma's en mijn zusje en haar vriend gaan dan ook mee. Y had nu nog niet heel veel interesse in de paddestoel met muziek maar dat huisje met die trappen vond ze wel erg interessant. De buggy was mee en daar lag ze in te slappen met haar gezicht achter haar bodywarmer. (maar er komen nog foto's op Hyves)

Nurse: Misschien gewoon teveel indrukken en daarom niet willen slapen. Fijn dat het zo goed ging. Wanneer gaat ze weer?

Lijkt me trouwens wel heel goed voor haar om straks de overstap naar echte school niet zo groot te maken.

Knor: Vervelend van die hooikoorts! Lekker zo'n poetsdag. Ik gebruik daar heel vaak 1 dag van het weekend voor.

Goed van je dat je wil beginnen met hardlopen! Ik moet even onthouden om de laatste lessen in mn telefoon te zetten! Ik ben nu weer helemaal 'fanatiek' aan het sporten want ik ben geen gezellige dikkerd word er erg mopperig van, van te kleine broeken.

Kidon: Hoe gaat het nu bij jou? Al zo'n Xco les gedaan? Ik vind Xco toch leuker dan body pump denk ik.

Sannie: Dat cache-gedoe dat doe je toch met de auto? Ik ga wel eens even googlen
Nou wat flauw! Ik kan mijn bericht niet meer aanpassen!

Metteeeeeee hoe is t nu?
Zo lekker aanloop geweest hier!

Mainecoon: Zo zeg wat een driftig meissie zeg! Ik herken het op zich wel die buien, maar meestal duren ze nooit zo lang dat Manuel er in blijft hangen zeg maar... Ik ga er nu ook redelijk relaxed mee om en dat heeft weer positief effect op Manu. Maar kan me voorstellen dat het erg lastig is soms. Ik heb Manuel een keer in zijn blote kont in zijn bed gepleurd gezet toen hij niet wilde meewerken met aankleden. Toen de deur van zijn kamer dichtgedaan en 2 minuten laten krijsen. Hij was zo geschrokken dat ie meteen meewerkte. En ik had even de tijd om rustig tot 10 te tellen op de gang.

Manu wil juist persé zijn slaapzak aan en doet hem echt niet uit. Ik vind dat hij zo langzamerhand wel te groot wordt voor dat ding en ga ook geen nieuwe kopen, maar ik vind het afleren wel lastig. Laatst geprobeerd om zonder in bed te doen maar hij ging piepen en toen heeft Jp hem weer bij hem aangetrokken. Als het aan mij had gelegen had ik het wat langer geprobeerd maar goed... hopelijk lukt het van de zomer als het warmer weer wordt.

Klets: Wat leuk de Efteling!! Moest je tussendoor nog lang wachten bij de attracties? Dat lijkt me zo irritant namelijk met een peuter, die heeft daar vast geen geduld voor.

Nurse: Super zeg dat R zo heeft genoten op de psz!!! Het is toch helemaal nieuw voor haar. Ze was er blijkbaar echt aan toe om lekker met leeftijdsgenootjes te spelen. En zo heb jij ook wat meer tijd voor de kleintjes.

Floddertje: Ik zit net een boek te lezen met een stukje over vrouwen met kraamkoorts zo rond 1880. Ik zal niet in detail treden maar geloof me... is niet prettig... Ik moest meteen aan jou denken en ben erg blij dat jij gewoon in de 21e eeuw leeft en antibiotica krijgt!!!

Knorretje: Fijn dat het weer beter gaat met je vent als hij weer aan het klussen is!

Wel klote van die ernstige hooikoorts zeg. Mag je geen medicijnen gebruiken doordat je bv geeft? Zo jammer van die mooie lentedagen!

Ik ben ook de hele middag met Manu buiten geweest. Was heerlijk, alleen waaide het nogal hard! Zo hard dat van de net aangeplante boompjes in de straat er een paar zijn geknakt. Jammer!

Ainne: Wat leuk dat je zo bezig bent met zindelijksheidstraining zeg!! En dat ze er op het kdv ook zo serieus mee aan de slag gaan. Ik zal eens vragen hoe dat bij ons gaat, weet ik eigenlijk niet... Manuel gaat helemaal niet meer op het potje, helaas.

Loewyz: Hoe was je eerste werkdag weer? Kindjes erg gemist??
he tinus, dat boek heb ik ook laatst gelezen... van tess gerrits??

knorretje, ga jij ook al rennen, knap joh..

cachen hoeft niet met de auto.. sommige routes zijn echt voor auto's, maar er zijn ook veel wandelingen door natuurgebieden of stadswandelingen.. maar ook veel losse punten waar je naar toe kan... dus voor elk wat wils, zelfs in ierland en belgie...

en nog gelukt met slapen nurse, fijn dat ze het zo leuk vond...
Nou, de yoghurt-truc werkt ook niet meer bij Boyd. Ik geef Eize vanavond yoghurt en Boyd reageert er niet eens meer op.

Omdat Boyd zijn bordje niet wilde leegeten, ging hij nep-huilen. Ik ging dus ook zogenaamd met hem mee huilen. Boyd vond dat zo zielig dat hij zijn bordje naar mij toeschoof en zei: mamma, mag opeten.

Boyd is nog wel een kleintje hoor, maat 92 past hij nog prima. Ik heb zelfs de korte broeken van vorig jaar nog uit de kast gehaald om te passen. Maat 74 en zelfs eentje van 68 past hem nog gewoon. Zo’n dun middeltje en platte billen. Boyd en Eize kunnen nu samen met de kort broeken doen.

Oef

Zo ongelukkig voel ik me niet in mijn huidige job, maar 1 of 2x per jaar heb ik even een dip. Maar dat heb ik ook bij andere banen gehad, dus het hoort gewoon bij mij. En mijn baan ervoor opzeggen, vind ik wat teveel van het goede. Ik verdien goed en heb een vast contract, kan werk en prive goed kombineren, dat wil ik toch ook niet zomaar weggooien.

Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor.

Mette

Ja, de koffie is tijdens je zwangerschap niet gelukt. Maar over 2,5 week gaan wij op vakantie en al mijn vrije dagen tot dan zitten al zo’n beetje vol. Dus na onze vakantie (eind juni) spreken we zeker eens een keertje af.

Tinus

Boyd kan natuurlijk op zijn eigen manier goed helpen. En soms is dat voor mij van de regen in de drup. Maar dat geeft niet, is goed voor zijn zelfvertrouwen en ontwikkeling. Soms is het maar voor even dat hij wil meehelpen. Ik kan hem beter even laten aanklooien, dan is hij na een paar minuten weer tevreden en gaat weer zelf spelen.

Mainecoon

Snap het nu met je werk. Succes met solliciteren.

Zooo, wat een driftkikkertje die Davina. En waarom laat je haar gewoon niet op de grond liggen, dat wil ze dan toch zelf?

Floddertje

Fijn hoor dat er zoveel mensen voor je zorgen. Maar zelf ben jij ook zo’n typje, dus wat je geeft, krijg je vanzelf weer eens terug.

Knor

Lekker he, zo’n babytje die al lekker beweeglijk is. Eize zit in zijn kinderstoel ook alleen maar te hupsen en als hij ligt, gaan zijn beentjes altijd heen en weer.
Hahaha toch maar begonnen aan een Tess boek Sannie?

Ik ken kraamvrouwenkoorts alleen van de middelbare school... van zo'n vak waar ik nu de naam van vergeten ben...

Heb ik nu over de titel gelezen of zit je gewoon echt toevallig heel goed te raden misschien?

Misschien moet ik met Y dan ook maar eens gaan cachen
Zo héhé,

Nu weer een andere browser, kijken of dit wel goed gaat, word echt niet goed van het forum op het moment..

Maar goed, ik probeer dus al de hele dag in te loggen om jullie te vertellen dat ik gister bij het moederdagontbijt een aanzoek van Tris heb gehad

En ik heb natuuuuurlijk ja gezegd

We gaan ergens in september trouwen, en we houden het klein. We gaan op de dag zelf met de families uit eten, en dan samen een paar dagen weg, en de week erop geven we een feestje voor de vrienden.

Ga nu even kolven, kom morgen terug om te kletsen!

O ja, Stef is nog steeds onrustig maar als we hem omhoog houden gaat het wel. De draagdoek is TOP!!

Apneu's heeft hij af en toe nog..

Hoop toch dat dat ook over gaat, wat een naar gezicht vind het, zo'n grauw gezichtje..

Noof gaat super, ondanks het huilen van Stef is ze in geen maanden zo zoet en lief geweest
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 11-05-2009 21:37
Reden: Lief niet Leif ;-)
% gewijzigd
ik zit al heel hard te denken over de titel, koud bloed of koud hart?? het was inderdaad op jouw advies dat ik het boek heb gelezen en ik de afgelopen jaren niet zoveel gelezen over kraamvrouwenkoorts in 1880 (of over kraamvrouwenkoorts in het aalgemeen) vandaar dat ik er gelijk aan moest denken
ff snel onder het kolven, ik heb dat boek ook laatst gelezen daarom moest ik er ook meteen aan denken toen Flodder dat schreef.

Koud hart was het volgens mij, en heeft ze ook een boek Koud Bloed (heb ik ook, heb nog nagekeken toen of ik het boek al niet had omdat de titel mij zo bekend voor kwam)
Mette GEFELICITEEEEEEERD

Zo en om je nu maar eens met je eigen plaatjes om de oren te slaan:

Sannie: was t eigenlijk wat?

En Mette hoezo 'we houden het klein' wat dacht je dan van je viva familie Ik vind dat wij als familie ook allemaal een uitnodiging moeten krijgen! *en een huwelijk schijnt the place to be te zijn om een leuke nieuwe vent op te duikelen*

* en nu ga ik echt stoppen met mijn studieontwijkend gedrag*
Ah Mette, wat een geweldig nieuws, gefeliciteeeerd!

Mette, GEFELICITEERD!!!!!!!!
Oja Nurse: nog even over je koeltas... hoe is dat gegaan trouwens? maar ik zag in de bushalte een hele grote poster voor een grolsch koeltas. Is da nie leuk voor jou? Hebbie later ook nog wat an. Kan hij tegen zijn vrienden zeggen dat ons mam daar vroeger zn tietmelk in bewaard heeft...

Wouhaaa!!! Mette, gefeliciteerd!!!!!

(ik moest van vriendlief vragen of je moest huilen...?)

(Waarom vriendlief dat vroeg is omdat hij mij in september 2006 al gevraagd heeft en ik net zei dat wij nog steeds niet getrouwd zijn....Toen zei vriendlief dat dat kwam omdat ik geen tranen had...)

Hmm..ik kan nog steeds geen kleurtjes kiezen, weet wel de code uit mijn hoofd gelukkig!!

Ah, vriendlief is klaar op de laptop! Ik zit nu op onze oude pc, erg traaaaaag!!!! Ik post dit even snel end an zien jullie me zo weer verschijnen!
Mette gefeliciteerd, wat leuk nieuws!

ook even testen wat dit voor functie is

Ik heb geen tijd helaas om verder te reageren..morgen met de trein van 7 uur dus vroeg naar bed. Groetjes!
o leuk, een markeerstift dus
http://tbn2.google.com/im ... loads/2007/05/trouwen.jpg

Mette; wat leuk !!!! Gefeliciteerd !!
Zo...ben ik weer! En ik zie nu dat ik op de laptop wel weer de keuze heb om kleurtjes te kiezen en dikgedrukt enzo...

Hmm...strange...

Nursie

en heeft R nog geslapen? Tja, als het moet doen ze het niet en als het niet hoeft of je wil het niet doen ze het juist...

Wel fijn dat ze zo genoten heeft!

Mainecoon

is het geen optie om contact op te nemen met de verkoper van het ledikant? Ik vind het echt niet kunnen...

Bellenblazen vind Joeri ook geweldig, hij heeft laatst zelfs een soort van fohnpistool gehad om bellen mee te blazen, vind ie ook zuper!

Ja, kappertje is altijd fijn!

Kletsmajoortje

Ik help je nu even te onthouden dat je de laatste lessen nog in je telefoon moet zetten!

Ik moet mezelf er even toe gaan zetten te gaan sporten, binnenkort moeten we op het werk ook jaarlijks een sporttest/conditietest af gaan leggen en ik wil ook nog wat kilo's kwijt en ik wil mezelf weer wat strakker in het velletje steken zeg maar...

Ik ken dat trouwens wel...ik baal altijd mega als mijn broeken te strak zitten en dat is nog wel een beetje het geval. Ik zit nu nog 1,5 kilo boven mijn gewicht van voor ik zwanger werd van Meike, maar goed dat is nog altijd 10 kilo te veel dan...

Tinus

Ja, ik bala ook mega...ik mag inderdaad geen medicijnen gebruiken ivm borstvoeding...

Ik wil wel eventueel accupunctuur proberen, even informeren her en der.

Hmmm...hoe zou je Manu van zijn slaapzakje af kunnen helpen... misschien met een gaaf dekbedovertrek? bv van Cars?

Ja, het waaide behoorlijk. Ben er uit geweest om Joeri te brengen en te halen naar kinderdagverblijf en de hond uit te laten. Helaas was het gras hier valkbij vanmorgen gemaaid, dus extra last...

Sannie

Tja, knap? Ik moet wel rennen....werk hè?

Mette

ben het eens met kletsmajoortje, je vievfamilie moet er ook bij hoor!

Zo, brood zit in de oven, heb een lekker brood gebakken voor morgenochtnd, ruikt altijd zo lekker!!!
wow mette, gefeliciteerd...

dan moeten we maar in september een viva meeting houden daar!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven