December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik moet me echt eens gaan verdiepen in de mogelijkheden qua sporten voor peuters zie ik.

Flodder fijn dat het vandaag weer een stukje beter gaat en je lekker een beetje met je kids bezig kon zijn! En ja zou niet verkeerd zijn voor Davina om ergens nog wat extra energie kwijt te kunnen haha.

Nu lukt ie wel dus....gek ding
Ach wat een mooi menneke!! Wat zul je weer verliefd zijn!

Net Roxanne weggebracht naar het psz; geen centje pijn.

En nu zelf even een boterham eten!!
Ah wat een prachtige foto van Pepijn!! En fijn dat je je weer beter voelt, Floddertje!

Haha Nurse, peuterjudo! Gaat dat ook op gewichtsklasse? Anders vind ik het een beetje zielig voor Manu... stel je voor dat ie tegen R moet, ooit... hihi.

By the way, hij heeft schoenmaat 21 nog. Van de winter schoentjes maat 22 maar bij een ander merk moest hij weer een kleinere maat. Kledingmaat 86.

Ik voel me een beetje 'zozo' vandaag. Slecht geslapen en niet zo lekker. Manuel werd om 4u wakker omdat zijn schaapje uit zijn bedje was gevallen. Bij ons in bed viel hij wel weer in slaap maar erg onrustig.

Weet niet of ik zin heb in de cursus vanavond. Is altijd tot zo laat!
wat een prachtmannetje, Floddertje!

Haha, ik zie het al voor me Tinus, die mini van jou die R even in de houdgreep neemt. Enne, het was mij ook al opgevallen wat een grote voeten die R en Y hebben, jemig!

Leah heeft 23, Aims 20 (geloof ik, hier zijn de maten wat anders).

Wat heerlijk dat R het zo goed doet op de psz Nurse!

Kidon, wat een lekker ding heb je toch!
Mette gefeliciteerd meis! Leuke dag om gevraagd te worden.

Flodder wat een lief mannetje heb je erbij zeg! Lekker ventje hoor.

Mainecoon jeetje zeg dat Davina zo driftig is! Slaapt zij nog overdag of is dat ook al over? Omdat ze niet wil slapen 'svonds?

Kidon leuke foto's! wat stoer zeg van Dylan dat ie op zn buik van de glijbaan gaat! Brian gaat wel van een kleine glijbaan maar van een hogere durft hij echt nog niet hoor.

De voeding van Rosanne werkt als een (spreekwoordelijke) tiet. Ze heeft bijna niet meer gespuugd en sinds ze deze voeding krijgt drinkt ze ook om de 4 uur dus dat is een grote verbetering.

Ja ik heb nog steeds hulp thuis, de maand iig nog. En in juni ga ik wat vaste oppasmiddagen afspreken met mn moeder als alle 3 de kinderen thuis zijn.

Nursie leuk dat R het zo naar dr zin heeft op de peuterspeelzaal! zowiezo knap dat je op tijd was haha.

Sporten

Ik denk dat Brian echt op voetbal gaat als hij 4 is. Dat kan hier bij een club. Hij voetbalt zo veel en hij kan t ook best wel goed al.

Peuterjudo lijkt mij heel leuk maar ik denk dat Brian daar niks aan vind.

Schoenmaat

R en Y hebben volgens mij idd grote voeten hoor. Brian heeft maat 25.

Net even naar het cb geweest met David en Rosanne. David weegt al 6,5 kilo en Rosanne 5,5. Verder een doorverwijzing gekregen voor fysiotherapie want David heeft nog steeds een behoorlijke voorkeurshouding en is erg gespannen. Hopelijk helpt t m een beetje.

met Brian alles goed. Ik ben deze week begonnen om m wat meer te stimuleren om naar de wc te gaan. Dus iedere 1,5-2 uur zet ik m op de wc. Ik wil graag dat ie zindelijk wordt 's kijken of ie zich laat dwingen... waarschijnlijk niet maar ik probeer t gewoon.

Ik ga even een leuke foto op HM zetten van David in zn ledikantje met het lakentje wat jullie gegeven hebben.

groetjes weer!

x
Hihi, ja volgens mij hebben onze meiden flinke voetjes maar ze zijn in lichaamslengte ook niet klein

Óf wat ook nog kan:

Dat jullie met zn alle een keer naar de schoenzaak moeten om de voetjes van jullie kids op te laten meten... Bedoel, dit moet je wel regelmatig doen hè?

(Mij is het iig nog niet overkomen dat ik daar sta en ze heeft meteen 2 maten groter nodig; al een paar keer gehoord van schoenverkopers dat dat regelmatig voorkomt)

Oef:

Wat fijn dat de kids het zo goed doen!

Ben benieuwd ofdat je zindelijkheidstraining gaat werken

Oh, Grmbl... onze jongen huilt...

R. vond het trouwens weer super op de psz!

xx
Jaaa daahaaa Nurse, die meiden van mij krijgen twee keer per jaar schoenen en dat is het, dan af en toe maar een beetje wrikken hoor, om die pootjes in de vier-maten-te-klein-schoentjes te krijgen. ;o)

Oef, wat een leuke foto van David op HM! En wat groot is ie al!

Aimee is pas 9 kilo, hij haalt 'r straks nog in!
Eize is net bij het CB geweest. 71cm lang en 8300 gram. Scheelt in dezelfde leeftijd met Boyd ongeveer 700gram en lengte zijn ze hetzelfde. Maar Eize toont veel langer omdat hij wat gevulder is.

Kidon

Boyd heeft ook een echte kinderboormachine van Bosch. We willen ook nog even een hamertje kopen en deze dan inpakken. Als we dan klaar zijn met het uitvouwen van de vouwwagen, krijgt hij het kadootje en kan hij helpen haringen erin slaan.

Boyd helpt opa ook altijd in de tuin, eigen kruiwagen en daar dan het onkruid in. Helaas jammer, dat hoe ouder ze worden, ze steeds minder willen helpen.....

Dat Boyd nog de korte broeken aankan, komt omdat hij zo’n smal middeltje heeft en Eize nog een baby-buik heeft (bol) . Ik moet altijd met een meetlintje broeken voor Boyd kopen, anders zijn ze veel te wijd bij zijn middel (lang leve het knoopsgaten elastiek)

Hoe gaat het trouwens met jou persoonlijk? (ik bedoel dus de reden van je terugkomst naar NL)

Stoer hoor, van Dylan op zijn buik van die hele grote glijbaan. En wat voor ding heb je over de kraan in het bad hangen? Lijkt me handig. (tegen stoten dan)

Nurse/Mainecoon

Zag vandaag ook een foldertje bij het CB over peutergym, maar dat is vanaf 3 jaar.

Flodder

Meid, wat een schatje !!!!!!!!!!!! Ik vind mijn eigen kindjes al supermooi, maar de jouwe wint het van Eize.

Oef

Eize heeft ook fysio gehad vanwege voorkeurshouding. Ze is bij ons aan huis gekomen. Het heeft goed geholpen, door de behandelingen is het de goede kant uit gegaan. Dus zal het bij David ook zeker goed gaan, je bent er in ieder geval op tijd bij. Eize was ook zo’n beetje 2-3 maanden.

Ainne

Aimee is zeker niet zwaar nog. Eize is al 8300 gram, en Aimee dus nog maar 9 kilo. Grappig dat verschil hoor.
En nu ga ik weer even heel trots wat mooie foto's plaatsen.

Ahaaaaa! Zie je wel Ainne! Zo kan ik t ook!

(scheelt ook een hoop centen maar dat komt goed uit zo met de crisis hè? )

Joni:

Mooie foto´s hoor! Ik zie echt wel overeenkomsten tussen de gebroeders!

Maar waar zit Floortje van Flodder dan op? toch ook op gym?

*zucht*

A. is nog steeds aan het huilen...

Ga maar weer es kijken.

xx
Nurse: Y was de laatste keer dat ik naar de schoenenwinkel ging (april/mei? wanneer was t ook alweer :p) ook van maat 22 (januari gekocht) naar maat 24 gegaan. (Maar van haar eigen merk heeft ze nu alsnog maat 23 sandalen en schoenen in maat 24)

Jouw kinders hebben gewoon grote voeten! Maar maakt dat uit dan?

Joni: Nee ik voel nog steeds niks voor camperen als ik die tent zo zie Ik zou hoe jij het trouwens aangepakt hebt met Boyd om hem te laten eten nooit zo aangepakt hebben met Y. Ik denk niet dat het werkt. Maar gelukkig mag iedereen dat zelf beslissen ;)

Floortje zit ook op gym en Dylan zit ook op (hele dure) gym.

Ik wil ook nog steeds gaan gymmen tot ik Y op ballet kan 'doen' maar komt steeds niet uit met tijden voor mij. En ook qua geld niet.

Over die sporten... ik vind helemaal niet dat Y een 'multitalent' hoeft te zijn in allerlei dingen maar ik vind het wel belangrijk dat ze bepaalde vaardigheden aanleert en dat ze ook de kans krijgt om bepaalde dingen te ontwikkelen. Een muziekinstrument en een sport vind ik er eigenlijk gewoon bijhoren. Zie mezelf al elke week met een spartelende Y onder mn arm en die vreselijke blokfluit naar de les gaan

Flodder: Ik vond hoe jij het aangepakt hebt met Timo en gewoon cdtje opzetten tijdens het douchen een hele goede aanpak... ga ik ook proberen bij nr. 2 want ik had eigenlijk echt wel wat meer tijd voor mezelf kunnen gebruiken tijdens de babytijd van Y.
Zeg Flodder!!! Ik zag gisteren(?) jouw laatste reactie op het andere topic en toen heb ik dus even kunnen lezen over die nieuwe baan van P(?) Klinkt erg leuk! maar waarom staat dat hier niet ook? of lees ik daar gewoon steeds overheen?
Oef hopelijk helpt de fysio voor David. En ja Davina kan behoorlijk driftig zijn hihihi. Ze slaapt nu over het algemeen niet overdag als ze thuis is, maar op het kdv wisselt het nog (daar is ze drukker natuurlijk). Ze hangt er dus een beetje tussenin.

Flodder wat een mooie knul.

Joni ik ga het allemaal eens bekijken hoe het hier in de buurt is dat wil nog wel eens verschillen. Wat een leuke foto's ook. Heerlijk he zo'n vouwwagen. Davina wilde vorig jaar ook helpen, maar dan moet je echt oppassen dat je niet plotseling over dr struikeld hhahaha.

Op het ziekenhuis ging het allemaal prima, volgende week moet ik er weer heen. Ga nu gauw eten.
Ik heb een peutergym gevonden in een naburige woonplaats op een ochtend dat ik WEL kan! Kost maar 3 euro per keer. Daar word ik nou blij van. Ik wacht alleen nog op antwoord op mijn mail of er wel plek is.

Het kdv belde vanmiddag dat ze Manuel maar niet wakker kregen... Ze hadden het al een paar x geprobeerd maar hij wilde echt niet wakker worden! Ze vroegen wat ze moesten doen dus ik heb gezegd dat ze het maar ieder 10 minuten moesten blijven proberen.

Niet zo gek ook, als je bedenkt dat ie vanaf 4u vanmorgen al liep te klooien. Grmmmblll. Nou hopen dat ie vanavond gewoon naar bed wil. Ik heb de cursus maar een keertje afgebeld want ik ben echt te moe om tot 22.45 op te letten...
naja Tinus ik vind het een beetje raar dat ze jou gaan bellen dat hij niet wakker wilde worden?

Of lees ik t nu verkeerd. Wilde hij niet wakker worden in de zin van dat ze zich ongerust maakten of gewoon dat hij sjaggie was en dat hij zich steeds omdraaide.

Ik ga ook s zoeken naar peutergym oid eigenlijk wel leuk om apart met Brian te doen.

We wilde eigenlijk naar muziek op schoot maar dat was meer voor kinderen met opvoedproblemen blijkbaar.
oh nou dat was makkelijk. Peutergym is hier vlakbij op zaterdagmorgen. Wel leuk alleen jammer dat je meteen per kwartaal moet betalen.

Nee toch nog maar s zoeken naar iets met muziek
Hoi!

Klets:

T maakt ook helemaal niet uit hoor!

Maar ik moet héél eerlijk zeggen dat ik wel eens kriegelig reageer als voor de tigste keer mensen in onze omgeving opmerken dat onze meiden wel érg groot zijn voor hun leeftijd. (heb ik het niet speciaal over de voetjes hoor )

Heb het idee dat als dit maar vaak genoeg gezegd wordt tegen/in het bijzijn van het kind ze zich op een gegeven moment als een soort freak gaan voelen oid.

Maar goed.

Speel je trouwens zelf een muziekinstrument?

Mainecoon:

Fijn dat t goed ging in het zkh!

Tinus:

Nu dan lekker vroeg naar bed hè?!

Is jullie Manuel wel lief gaan slapen?

Wat goed zeg dat gymen voor 3 euro! kun je niet eens googlen rondom onze woonplaats

Kusss!
Oh shit Nurse, ik bedoelde het niet verkeerd hoor, over hun voetjes, dat weet je toch wel he? Het viel me alleen op, da's alles.

Aims is juist weer zo'n mini'tje (al is ze wel lang, maar doordat ze zo petite is qua gelaatstrekken enzo valt dat niet op), en mensen staan altijd zo verbaasd dat ze al zoveel kan, denken dat ze veel jonger is dan ze werkelijk is, moet ik ook tig keer zeggen dat ze niet zo jong is als ze eruit ziet.
Sorry meiden, ik laat een beetje verstek gaan deze dagen, heb het zo druk en ben zo moe. Gister 6 uur in de trein gezeten, pfff. Verder hadden ze de dag ervoor M laten slapen op de creche, was een invaller, en dat hebben we gemerkt: hij was tot half 12 's avonds wakker.

Lees wel mee, en wens Flodder sterkte met de bm-ontsteking, gaat het al beter? Wat een prachtig ventje, mooie foto's ook op HM.

Ik las nog twee gerichte vragen aan mij,

van Kidon: we gaan pas in september op vakantie en regelen het later pas, ik denk een huisje in Engeland of in Frankrijk. Maar volgende week eerst naar Antwerpen, heerlijk!

en Joni: ik heb de schoentjes durven bestellen omdat hij hetzelfde merk nu ook heeft, die had ik wel eerst in een winkel gepast. Ze zijn trouwens nog steeds niet binnen, grrrrrr.

Lieve mannetjes heb je daar op de foto's staan!

Voor de rest: ik leef van een afstandje mee, over een paar daagjes weer meer tijd.

Doedoe!
Nee nee! je/jullie hoeven het zo niet op te vatten! Van jou/jullie kan ik t hebben

Ik moet juist vaak zeggen dat onze meiden nog geen 1,5 en 2,5 zijn... ze verwachten meer van ze dan dat ze doen.

Soms werkt dat behoorlijk op mn zenuwen en reageer ik misschien wat snibbig.

(bijv. als de opa en oma van M. voor de zoooveelste keer zeggen dat ze toch ooow zooo groot is/zijn. Hou toch op denk ik dan, het zijn geen reuzen... Ttsssk)

xx
Da's oke dan!
Zekers!

*Hè wat klef *
Ik ben mijn "balkje kwijt, dus kan alleen maar smilies gebruiken waarvan ik de code ken, dus je hebt mazzel dat ik de klap-voor-je-kop-smiley niet ken, haha.

En nu ga ik afsluiten, Apprentice begint zo op BBC en daar ben ik verslaafd aan.
Wahaha! Dus ik kreeg een hartje ipv een knal?

Lekker is dat

Even iets anders hoor..

Zat pas wat op het forum te neuzen en kwam een stukje tegen van iemand die haar mening gaf over een spiraaltje.

Tuurlijk weet ik wat een spiraaltje doet, wat de werking is zeg maar haar mening heeft me aan het denken gezet en me achtergelaten met een beetje naar gevoel.

Zij wilt namelijk geen spiraaltje omdat er wel een eitje bevrucht is/kan zijn maar deze alleen niet kan innestelen en je zo dus ongesteld wordt.

Er was dus een begin van leven... Nee, geen kloppend hartje, het ´is nog niets´ maar het had wel wat kunnen worden.

Tis toch anders dan een miskraam (dus dat er wrs iets mis was) of alleen een zaad- of eicel, dit gaat over een bevrucht ei.... Eeeh, hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik probeer te zeggen.

Nu ik er echt een tijdje over heb lopen nadenken krijg ik er toch een beetje een vervelend gevoel bij.. terecht?

Geen idee... wat zijn jullie meningen hierover?

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven