was jij ooit the date from hell?

04-05-2009 20:33 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden

ik las al verschillende date-blunders, maar was jij ooit the date from hell?

Ik heb er wel zo eentje:

Date 1: het klikte

Date 2: etentje op Valentijnsdag, jaja

Date 3: en nu komt het

We spraken ergens af en ik kwam met de trein. Hij zou me terug naar huis rijden met zijn auto. Maar eerst zouden we iets gaan eten.

Onderweg voelde ik het al opkomen. Ik heb nogal snel last van wagenziekte.

Maar ik zei niets, want dat ik ook niet verleidelijk he.

Nog geen 300 meter van het restaurant riep ik opeens: "stop, laat me eruit, ik voel me niet goed, rij maar door, ik kom te voet"

Ik stapte met elastieken benen uit de wagen en hoopte dat die jongen snel door zou rijden zodat ik kon kotsen.

Hij wist niet waar hij het had!

In het restaurant was de ober nog niet geweest of ik was al een paar keer naar het toilet gelopen om te :puke:

Eten heb ik niet gedaan, ik kon geen eten zien of ruiken en een conversatie was er al helemaal niet! Alleen stilte en "sorry, ik moet nog even naar het toilet"

Ocharme die jongen zat daar de helft van de avond alleen aan de tafel.

Hij heeft me nadien nog afgezet bij me thuis en heb er nadien niets meer van gehoord. Ik was dan ook zijn date from hell!
Als dat op de eerste date gebeurt kan ik me nog een beetje voorstellen dat hij het erbij laat, maar vind dit een beetje flauw eerlijk gezegd. Al twee leuke dates gehad (neem ik aan want je hebt een derde date) en omdat jij ziek wordt laat hij niets meer van zich horen?
tja, daar heb je gelijk in.

De twee eerste waren wel leuk, maar er was nog geen vlam hoor.

Maar de derde was écht zooooooooooooo erg.

Ik had echt medelijden met mezelf en nu toch wel met hem.

Maar ach, hij weet niet wat hij mist he.

Ondertussen heb ik wel iemand héél leuk en lief leren kennen hoor. Ik ben to-taal verliefd!
Date from hell..?

Hmm ben misschien niet altijd de leukste en vriendelijkste date geweest nee, maar heb ook niet zulke erge ervaringen gehad!!

Mijn ergste vond ik..

Had een iemand leren kennen via het hele foute relatie planet, hij bleek in de zelfde woonplaats te wonen als ik!!

Msn uitgewisseld en een tijd leuk contact met elkaar gehad. Toen afgesproken om een date te doen, we zouden wat in de stad gaan drinken. Daar aangekomen gezellig gekletst en gedronken. Bij het afrekenen kwam de aap uit de mouw ( ik ben geen type die de man alles laat betalen) maar hij vertelde dat had niet veel geld bij zich had terwijl ik mijn portemonee viste uit mijn tas, dacht al nahja kan he.. We hadden wat in een cafe gedronken waar ik zelf 3x naar de bar ben gelopen om een drankje te bestellen en te halen, bediening was dus 0,0. Dus ik vond geen fooi nodig, wat deed meneer, die vond dat ik fooi moest geven.. Nou toen brak mijn klomp.. Heb buiten netjes verteld dat hij dan zelf maar moest betalen.. Hierna zaten we nog samen in de tram naar huis, toen begon hij dat hij overal veelste veel fooi geeft e.d toen ben ik beetje boos geworden dat hij dan ook wel zelf zijn drankjes had kunnen betalen, ben gewoon een aantal haltes er eerder uit gegaan omdat ik het zo **** zat was.. Daarna nooit meer gezien of wat van me laten horen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven