Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Goedemorgen!!

Heb ik hier net via IE een heel verhaal zitten typen,gooit ie me er weer af!!GRRRR!dus weer firefox!

Allemaal goed verwend gister?Ik heb een zelfgemaakte puzzel,doos la boheme bonbons,ananasschiller(ofzoiets) gekregen,En gisteravond lekker met kinderen naar de Griek geweest.

Zoebie,ziek gemeld?succes bij de huisarts,snap dat je er onrustig onder bent!

Thanks voor de felicitatie's,dochter is morgen jarig,ze word 11!!pff en wat wordt ze groot!!

We vieren het ook morgen na school,voor de kinderen is er friet en voor de ouders koude schotel,sate met stokbrood en ijs met fruit na......en dat moet ik dus vandaag in huis halen.

Lijst voor vandaag:

boodschappen halen

boven stoffen,zuigen,dweilen

badkamer poetsen

wassen en strijken gaat vandaag niet meer gebeuren

cadeautjes inpakken

Oudste 2 zijn net de deur uit naar school,ukkie is vandaag dagje met opa mee dus ik heb mijn handjes vrij...

Fijne dag allemaal!!
Zoebie, dan woon je niet heel ver bij mij vandaan, ik woon tussen Roermond en Sittard... wat vervelend dat je je zo ziek voelt, beterschap!

MissM, aanmaningen zijn nooit leuk, ga maar gauw betalen voor er ook nog incassokosten bovenop komen!

Vandaag een hele waslijst om te bezemen, heb van het weekend niets gedaan, dus nu een hoop om in te halen.

- stofzuigen

- dweilen

- stoffen

- wc poetsen

- was wegwerken (en dat is een mounteverwash!)

- boven stofzuigen

- keuken poetsen

Fijne dag allemaal!
Rainz voel me niet ziek, alleen maar erg moe. En ik heb me dus vanmorgen maar weer ziek gemeld. Zag er zo vreselijk tegenop dat ik deze week een super drukke week op het werk had. Ik snap het ook niet, ben je net 2 weken weer volledig aan de slag en dan plannen ze me meteen maar weer overal voor in. Nou ja mijn leidinggevende was erg aardig en had het al aan zien komen. Dus toch. En ik slaap gewoon niet. Lig de hele nacht te malen.

Vandaag wordt hier weinig gebezemd. Hoeft ook niet want ik heb gisteren bijna alles al gedaan.

Het enige wat ik nog moet doen is Internetbankieren.

Heb nog een paar rekeningetjes liggen die betaald moeten worden. En vanmiddag naar de HA.

Iedereen een fijne bezemdag.
Ghe ghe, ik ben ook niet bij mijn moeder geweest...

Ben benieuwd of de telefoon eerdaags weer zal rinkelen.

Zoebie, ZEKER even na laten kijken. Zou ik ook altijd doen. Huisarts kan veel zeggen, het is ook belangrijk dat je zelf gemoedsrust hebt. Dit kun/ hoef je er niet ook nog eens bij te hebben.

En heb je je ziek gemeld? Wat zeiden ze?

Mijn kinders hadden wel aan Moederdag gedaan en dat was erg leuk.

Ontbijtje, cadeautjes. (Veel chocola! )

In de middag zijn manlief en ik bij pleegmoeder geweest...Tja en dat was even schrikken. Ze loopt nog..en hoe...

Strompelen is meer het goede woord.

Ze wilde perse het nieuwe speelgoed bekijken en een eindje meerijden, dus dat was nog wat om haar in en terug uit die auto te krijgen! Maar Top dat ze het vond!

Hun huis gaat verkocht worden, want aanpassingen zijn bijna niet mogelijk en alles bij elkaar ook onbetaalbaar. Ze gaan nu in een soort van service-flat wonen, waar je zorg in kan kopen. Ik ben niet zo erg thuis in de zorg-wereld, maar het klonk allemaal heel aannemelijk én onvermijdelijk...

Ik moet echt een keer bij de huisarts langs met kleintje. Zij loop al sinds ze klein is op de tippen van voor voeten. Ze loopt op haar voorvoet, zeg maar.

Nu hebben we al een heel traject achter de rug met fysio, slapen met spalkjes, oefeningen doen, controles bij de orthopeed en continue zeggen dat ze op platte voeten moet lopen..

Othopeed zei de laatste keer dat zolang haar achillespezen lang genoeg zijn er niks aan de hand is... Maar nu is ze ondertussen bijna 11 en loopt nog steeds niet goed. Ze heeft volgens mij ook hele doorgezakte voeten. Als ze nieuwe schoenen past, loopt ze daar al meteen 'scheef' in.

Ik vermoed dat er op z'n minst steunzolen moeten komen.

Even naar laten kijken dus...

Ook eigenlijk net als Zoebie een beetje voor mijn eigen gemoedsrust hoor: Het kind zal me later als ze 20 is en nog steeds niet goed loopt me dat niet in dank af nemen.

Mijn lijstje:

Stofzuigen

Dweilen

Was opvouwen en wegruimen

Huisarts bellen voor kleintje

De stad in voor nieuwe schoenen gaan kijken voor kleintje
Oei, ik heb lang getypt!

Mogguh maisjes!

Zoebie, fijn dat je leidinggevende je ziekmelding begreep!

Coebergh, mijn kleintje is even oud! Die wordt in september 11.

Leuk zijn ze op die leeftijd he?

Nog net overal tussenin..
Boodschappen zijn binnen,nu even zoeken naar een lekkere satemarinade...iemand suggesties?

Ik kom maar moeizaam op gang vandaag,gister iets teveel ouzo gedronken vrees ik...eigen schuld dikke bult!

GL.Wat erg voor je schoon-pleegmoeder!lijkt me toch een hele stap om je zelfstandigheid op te moeten geven.

Middelste hier heeft ook steunzolen,soms best lastig met schoenen kopen(goedkope gaan wel maar das weer niet goed voor zijn voeten)

Heeft jouw kleintje ook al van die pubertrekjes?hier begint t aardig te komen!Ze krijgt trouwens 2 kaartjes voor High School Musical,waar wij dan samen naar toe gaan en daarna hapje eten in de stad.

Zoebie...denk aanjezelf!!
Stofzuigen half klaar

Dweilen

Huisarts bellen voor kleintje Afspraak voor morgenmiddag half 4

Op de fiets naar de stad om broodjes

'Op de fiets' is eigenlijk overbodig om te zeggen want ik ga de komende weken hoofdzakelijk alles op de fiets doen...

Hihi Coebergh, en of ze pubertrekjes heeft!

Dit wordt een heel ander verhaal dan met de oudste. Daar hebben we, op een paar driftbuitjes na, geen kind puber aan gehad!

Vorige week was wel lollig: ze zit op de bank met haar armen omhoog. Zie ik één lange haar in haar oksel staan.

Ik zeg: 'wat is dit nou?'

Zei: iiieeeuuwwww! Haal weg, haal weg, haal weeeeeeg!

Echte puber goldie. Heerlijk. Dat doet me ergens anders aan denken. ik was met mijn zusje en kinderen aan het strand. Haar zoon doet zijn zwembroek aan en roept keihard: "Mam ik heb haar op mijn piemel". Zus helemaal rood: "Sstt niet zo hard joh". Neefje weer: "MAAR IK HEB HAAR OP MIJN PIEMEL".

En ik, ik lag helemaal in een deuk. Geweldig vind ik dat. Maar ja minder als het je kind is en op een vol strand. Ik zag alle mensen gniffelen of afkeurend kijken.

Heb meestal wel genoten van de puberjaren van de kinderen. Hoewel niet altijd natuurlijk. Soms kon ik ze achter het behang plakken.
Zoebie, da's inderdaad ook een mooi verhaal! :rofl

Stofzuigen

Dweilen

Huisarts bellen voor kleintje Afspraak voor morgenmiddag half 4

Op de fiets naar de stad om broodjes

Goed he?

*Applaus voor mezelf!*

Geslaagd! Mooie stevige én hippe stappers in een outlet-winkeltje van 69.95 voor 39.95. Kijk, daar worden wij blij van!

Nu mag ik wel een stukje moederdag-chocolade.
Heb even het een en ander weggestreept!en ga snel weer verder...kom steeds nieuwe dingen tegen die moeten gebeuren!!

En ik moet nog koken....

GL...hahahaha herkenning!!haar??wat moet je ermee??

Zoebie... wat kunnen ze toch leuk uit de hoek komen..

Later meer want drukdrukdruk!
Hoera,heb de zolder,badkamer en andere 3 slaapkamers helemaal opgeruimd,gestoft,gezogen,gedweild en ramen gezeemd!!!!!ben best beetje trots op mezelf!

Koken is erbij ingeschoten,hebben soep met stokbrood op,lekker makkelijk!

Nu ga ik aardappelsalade,gehaktballetjes,eier,tonijn en hamprei salade maken voor morgen..
Zo Coebergh, dan heb je nog een drukke avond voor de boeg!

Lijstje van mij is helemaal afgestreept, maar dat betekent wel dat ik morgen de mounteverstrijk kan gaan doen
Rainz,strijken is ook niet mijn hobby...wel die van mijn moeder(echt waar)dus ik breng hem regelmatig in ruil voor een bloemetje.

Gehaltballetjes koken nu in de buisman(jajajaja),aardappels staan af te koelen en ik zit even aan de koffie met welverdiende bonbon.

Kreeg net heerlijk gevoel toen ik boven kwam!wat fijn dat alles zo netjes is.

Verklaar me voor gek maar...ik kreeg mijn koelkast niet meer helemaal schoon aan de buitenkant...vertelde mijn moeder dat ik autopoets moest gebruiken...BLINGBLLING!!!
Helleu ladies!

Hier is van het weekend keihard gebezemd, het moet toch een beetje fatsoenlijk zijn vlak voor vakantie.

Lijst voor morgen,

- Werken.

- Koffers uit kelder halen.

- Strijken.

- Beginnetje maken met koffers inpakken.

- Gezellig eten met vriendinnen.

Wat een gekloot met de vivasite hè?!

Ik heb alleen de laatste blz. gelezen hier.

Wat erg dat het zo slecht met je schoon-pleegmoeder gaat Goldie.

Zoebie

Ik ga nog even de nieuwe wasmachine aanzetten, wat een genot!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar....

De HA heeft me voor het knobbeltje in mijn oksel toch doorgestuurd naar de chirurg. En het gaat met een sneltreinvaart want vanmiddag belde de mamacare verpleegkundige. Morgen moet ik in de mallemolen. Om 9.45u in het ziekenhuis zijn en dan naar de chirurg, foto, echo en eventueel een punctie. Ieuw gatver. Pijnlijke plek lijkt me. Maar goed, dan weet ik wel dezelfde dag (op de uitslag van de punctie na dan) of het iets is om me zorgen te gaan maken. Het zal toch niet zo zijn he.....

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het niks is. Positief blijven. Maar ik ben wel blij dat het zo snel gaat. Zit ik daar in ieder geval niet dagen over in. Ze hebben er vaart achter gezet omdat ze ons op de poli chirurgie kennen vanwege mijn man en dus weten hoe we ervoor staan. Ik zet dit berichtje daarom ook nog even bij het topic dat over mijn man gaat. Daar zijn weer andere lezers. Dus als je dit dubbel leest weet je waarom.
Ohhh Zoebie wat kut voor je!

Sorry voor de woordkeuze, maar iest anders dekt de lading niet.

Héél véél strekte morgen. Ik hoop zo dat het meevalt voor jullie!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zeker kut en dat mag best gezegd worden. Ik heb voor mijn borstverkleining vaker knobbeltjes in mijn borsten gehad en dat was nooit iets. Misschien dat ik me er daarom nog niet zo druk over maak. Zie wel op tegen die rot onderzoeken. Borstfoto's vind ik altijd zeeeeer pijnlijk en tegen die punctie zie ik ook wel op. Hoewel die altijd best meevielen, maar deze is onder mijn oksel en dat lijkt me een rot plek. Ik vraag wel om een verdoving als dat kan. 't Is wel goed.
Op het andere topic heb ik het ook al gezegd. (ik was er toevallig aan toegekomen het eens door te lezen)

Gewoon zwaar kut.

Ik heb ook geen andere woorden....

Morgenochtend brandt er hier een kaarsje hoor!
Zoeb wat fucking kut!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ook hier brand morgen een kaarsje voor je Zoebie
Met al die kaarsjes moet het toch goed komen?
Goldielocks, je pleegmoeder in jullie speelgoed, dat dan mooi maar weer wel. Verdrietig om te weten wat haar te wachten kan staan.

Zoebie, ik hoop dat ook dit knobbeltje vals alarm blijkt te zijn.

Coebergh, alvast gefeliciteerd met je dochter. Morgen werk en dus geen forum tot later op de dag.

Mijn huis is mbv twee dames weer helemaal pico bello. Nu de mount everwash nog -zoekt een buurvrouw/vriendin/wasserette met droger-
Ik zit hier met verbijstering naar Jomanda te kijken. Jezus is dat mens nog wel helemaal normaal. Ik zie geen kanker zegt ze en ook: "Het maakt allemaal niet meer uit". Nou ja zeg, alsof het verlies van je kind, partner enz. niet meer uitmaakt. Ze had verdomme Silvia Millecam aan haar haren het ziekenhuis in moeten trekken. Silvia wilde gewoon horen wat ze wilde horen en dat was dat ze GEEN kanker had. Hoe graag wil je dat geloven als iemand dat tegen je zegt.
Zoebie ik :puke: werkelijk op dat w*f.

Excuse me my language...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven