Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
donderdag 7 mei 2009 om 21:27
Coebergh da's mooi kut.
Meeten kan altijd in Villa Kakelbont. Die staat in het westen van 't land
Morgen voor het eerst van m'n leven op klantbezoek. En meteen alleen, brrrrrrrr. Gaaaaaf!
En dan maandag voor 3 maandjes op project. Leuk! En een beetje naar want nu laat ik 'mijn' afdeling achter
Dus op de vrije dagen toch maar even mijn gezicht laten zien
Meeten kan altijd in Villa Kakelbont. Die staat in het westen van 't land
Morgen voor het eerst van m'n leven op klantbezoek. En meteen alleen, brrrrrrrr. Gaaaaaf!
En dan maandag voor 3 maandjes op project. Leuk! En een beetje naar want nu laat ik 'mijn' afdeling achter
Dus op de vrije dagen toch maar even mijn gezicht laten zien
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 7 mei 2009 om 21:29
donderdag 7 mei 2009 om 22:04
quote:Goldielocks schreef op 07 mei 2009 @ 21:25:
Zoebie, 35 jaar getrouwd!
Jij was er net als ik vroeg bij!
Lekker puh!
Whhaaaa jaaaaa ik was dan wel 20 maar toch. Ach iedereen trouwde toen jong. Ik ben als Zuid Hollandse met een Limburger getrouwd en in Limburg gebleven. Toen zijn vrienden hoorden dat wij gingen trouwen, zeiden ze: "Jij met die Hollandse"??? Dat wordt niks.
Al zijn vrienden zijn al jaaaaaaren gescheiden.
Lekker puh.
Zoebie, 35 jaar getrouwd!
Jij was er net als ik vroeg bij!
Lekker puh!
Whhaaaa jaaaaa ik was dan wel 20 maar toch. Ach iedereen trouwde toen jong. Ik ben als Zuid Hollandse met een Limburger getrouwd en in Limburg gebleven. Toen zijn vrienden hoorden dat wij gingen trouwen, zeiden ze: "Jij met die Hollandse"??? Dat wordt niks.
Al zijn vrienden zijn al jaaaaaaren gescheiden.
Lekker puh.
vrijdag 8 mei 2009 om 06:57
Tante Pip
Succes met je eerste allenige klantenbezoek. Gaat jou als Pippige tante vast lukken.
Er zal hier vandaag weer weinig gebezemd worden. Mijn huis ziet er niet uit, maar goed. 't Is effe niet anders.
Vandaag de 6e cehemo-kuur. Het worden weer stresweken, dat weet ik nu al. Maar ik ga aftellen. Daarna nog 2 te gaan. Over 8 weken zijn we helemaal klaar met die zooi.
Fijne bezemdag voor iedereen.
Succes met je eerste allenige klantenbezoek. Gaat jou als Pippige tante vast lukken.
Er zal hier vandaag weer weinig gebezemd worden. Mijn huis ziet er niet uit, maar goed. 't Is effe niet anders.
Vandaag de 6e cehemo-kuur. Het worden weer stresweken, dat weet ik nu al. Maar ik ga aftellen. Daarna nog 2 te gaan. Over 8 weken zijn we helemaal klaar met die zooi.
Fijne bezemdag voor iedereen.
vrijdag 8 mei 2009 om 07:55
Oef Zoebie, dat is heftig inderdaad. (Er komen nu allemaal vragen bij me op, maar ik realiseer me dat ik beter jouw topic kan lezen...) Dan dus gewoon een heel dikke knuffel voor jou, en ik hoop dat de chemo een beetje goed gaat.
Wat zijn jullie hier allemaal al lang getrouwd zeg! Heel erg leuk, geeft een goed gevoel dat dat nog kan. Het doet me denken aan dat nummer van Guus Meeuwis, Passionele Nachten.
Goldie, ik dacht ook altijd aan een butler!!!
Pippi, veel succes vandaag!!! Leuk hoor, dat je telkens dat vertrouwen krijgt.
Ik ga gauw douchen, moet weer gewoon naar school en stage. En daarna gelukkig weekend!! Ik ben trouwens gister gevraagd of ik op mijn stageplek een waarneming wil doen na de zomer, dus ik kan er (halverwege mijn stage) eigenlijk al wel op rekenen dat ik mijn stage haal!!! Nu alleen voor school nog een hoop verslagen en plannen typen, dan komt het goed..
Wat zijn jullie hier allemaal al lang getrouwd zeg! Heel erg leuk, geeft een goed gevoel dat dat nog kan. Het doet me denken aan dat nummer van Guus Meeuwis, Passionele Nachten.
Goldie, ik dacht ook altijd aan een butler!!!
Pippi, veel succes vandaag!!! Leuk hoor, dat je telkens dat vertrouwen krijgt.
Ik ga gauw douchen, moet weer gewoon naar school en stage. En daarna gelukkig weekend!! Ik ben trouwens gister gevraagd of ik op mijn stageplek een waarneming wil doen na de zomer, dus ik kan er (halverwege mijn stage) eigenlijk al wel op rekenen dat ik mijn stage haal!!! Nu alleen voor school nog een hoop verslagen en plannen typen, dan komt het goed..
vrijdag 8 mei 2009 om 08:24
quote:coeberghmetijs schreef op 07 mei 2009 @ 14:10:
Kom even snel bijlezen hier(nouja snel...)
Voel me &^%$^&**...uhm rot gewoon...moest vanochtend naar gesprek over schulden van ex,die ik dus moet betalen...BAHBAHBAH!!!!
Dacht ik eindelijk nieuw leven op te bouwen krijg ik dit weer op mn dak..komt ook wel weer goed maar ben er gewoon heel kwaad(laaiend)over!!
Jullie hebben allemaal hard gebezemd zeg!!Mijn complimenten!!
Fijn HPL dat jullie het een tijdje kunnen uitzingen!
AE..jurk al aan je moeder laten zien??
Moet jij de schulden van je ex betalen?!??!!
Eigen schulden afbetalen is al niet leuk, maar terug naar af gaan door iemand anders is wel heel zuur.
Moeder is op vakantie. Ik heb besloten dat ze de jurk op de dag zelf ziet. Ik heb geen zin in gezeur vooraf.
Kom even snel bijlezen hier(nouja snel...)
Voel me &^%$^&**...uhm rot gewoon...moest vanochtend naar gesprek over schulden van ex,die ik dus moet betalen...BAHBAHBAH!!!!
Dacht ik eindelijk nieuw leven op te bouwen krijg ik dit weer op mn dak..komt ook wel weer goed maar ben er gewoon heel kwaad(laaiend)over!!
Jullie hebben allemaal hard gebezemd zeg!!Mijn complimenten!!
Fijn HPL dat jullie het een tijdje kunnen uitzingen!
AE..jurk al aan je moeder laten zien??
Moet jij de schulden van je ex betalen?!??!!
Eigen schulden afbetalen is al niet leuk, maar terug naar af gaan door iemand anders is wel heel zuur.
Moeder is op vakantie. Ik heb besloten dat ze de jurk op de dag zelf ziet. Ik heb geen zin in gezeur vooraf.
vrijdag 8 mei 2009 om 09:02
Goeiemorgen
Brrr, er rijden hier al de hele tijd veel ambulances langs. Bah. Nu is dit ook wel wel een plek waar ze normaal langs rijden, want langs rondweg, maar vandaag toch meer dan normaal. Uitslapen ging dus niet echt
Pips, het gaat je gerust lukken!
Zoebie, heel veel succes en sterkte met de chemo. Het lijkt me zo ontzettend zwaar. Soms ben ik gewoon blij dat mijn moeder de keuze niet meer heeft gehad om chemo te kunnen doen omdat het zo'n zwaar rottig traject is! Dikke voor je en een (f)
Goldie, als je nieuwe lavendel nodig hebt: op de site van bn de stem staat een internetbon van intratuin, dan is lavendel een euro. Misschien handig om eens naar te kijken?
Allis, we zijn intussen een week of 2 verder. Hoe is et met je?
Tila mis ik idd ook al een tijdje Goldie
Vandaag hoefde ik niets maar staat er intussen véél op mijn lijstje Ik ga dus maar eens beginnen....
- weekboodschappen
- weekendboodschappen (we gaan asperges eten bij mijn papa, dus dat moet ik even meenemen)
- naar een concert hier in de stad, tussen de middag
- naar het stadskantoor
- naar de aspergeboer
Verder wil i kvandaag nog in het huis van mijn beste vriendin een moederdagontbijtje klaar leggen. Ze is alleen, met haar kindje, en ik ivnd dat ze wel een ontbijtje verdiend Dus ga ik er broodjes en lekker sap wegzetten. Ik weet dat ze vandaag niet thuis is dus dat kan ik lekker stiekem doen
Brrr, er rijden hier al de hele tijd veel ambulances langs. Bah. Nu is dit ook wel wel een plek waar ze normaal langs rijden, want langs rondweg, maar vandaag toch meer dan normaal. Uitslapen ging dus niet echt
Pips, het gaat je gerust lukken!
Zoebie, heel veel succes en sterkte met de chemo. Het lijkt me zo ontzettend zwaar. Soms ben ik gewoon blij dat mijn moeder de keuze niet meer heeft gehad om chemo te kunnen doen omdat het zo'n zwaar rottig traject is! Dikke voor je en een (f)
Goldie, als je nieuwe lavendel nodig hebt: op de site van bn de stem staat een internetbon van intratuin, dan is lavendel een euro. Misschien handig om eens naar te kijken?
Allis, we zijn intussen een week of 2 verder. Hoe is et met je?
Tila mis ik idd ook al een tijdje Goldie
Vandaag hoefde ik niets maar staat er intussen véél op mijn lijstje Ik ga dus maar eens beginnen....
- weekboodschappen
- weekendboodschappen (we gaan asperges eten bij mijn papa, dus dat moet ik even meenemen)
- naar een concert hier in de stad, tussen de middag
- naar het stadskantoor
- naar de aspergeboer
Verder wil i kvandaag nog in het huis van mijn beste vriendin een moederdagontbijtje klaar leggen. Ze is alleen, met haar kindje, en ik ivnd dat ze wel een ontbijtje verdiend Dus ga ik er broodjes en lekker sap wegzetten. Ik weet dat ze vandaag niet thuis is dus dat kan ik lekker stiekem doen
vrijdag 8 mei 2009 om 09:28
Pips, succes vandaag bij de klant!
Zoebie, sterkte met de nieuw kuur
Fus, wat lief dat jij een ontbijtje gaat maken!
Hizzel: ik ben niet helemaal gelukkig met mijn nick, maar hij is redelijk toepasselijk. Ik regel zo'n beetje alles thuis als James door de week weg is (jaja, die geheime missies gaan gewoon door ). En dan mag hij in het weekend mijn butler spelen
Hier gaat het wel goed, mijn symptomen worden wat minder wat aan de ene kant wel fijn is (niet meer zo misselijk!) maar aan de andere kant vraag ik me dan af of 'ie het dan nog wel doet... Ik wou dat ik iedere week een echo kreeg! *zucht*
Zoebie, sterkte met de nieuw kuur
Fus, wat lief dat jij een ontbijtje gaat maken!
Hizzel: ik ben niet helemaal gelukkig met mijn nick, maar hij is redelijk toepasselijk. Ik regel zo'n beetje alles thuis als James door de week weg is (jaja, die geheime missies gaan gewoon door ). En dan mag hij in het weekend mijn butler spelen
Hier gaat het wel goed, mijn symptomen worden wat minder wat aan de ene kant wel fijn is (niet meer zo misselijk!) maar aan de andere kant vraag ik me dan af of 'ie het dan nog wel doet... Ik wou dat ik iedere week een echo kreeg! *zucht*
vrijdag 8 mei 2009 om 14:34
quote:coeberghmetijs schreef op 08 mei 2009 @ 14:24:
van wie was de tip over firefox??
ik probeer al sinds gister hier te posten maar word er telkens afgegooid!nu niet meer!!joepie!!
Ik ga nu naar de advocaat ivm schulden van ex...laat t niet op me zitten!!later meer!!doeidoei
Met firefox geen problemen gelukkig.
Op www.mozilla.com kun je deze gratis downloaden.
Succes bij de advocaat.
Liefs Zoebie
van wie was de tip over firefox??
ik probeer al sinds gister hier te posten maar word er telkens afgegooid!nu niet meer!!joepie!!
Ik ga nu naar de advocaat ivm schulden van ex...laat t niet op me zitten!!later meer!!doeidoei
Met firefox geen problemen gelukkig.
Op www.mozilla.com kun je deze gratis downloaden.
Succes bij de advocaat.
Liefs Zoebie
vrijdag 8 mei 2009 om 15:31
Ben weer terug,wel wat wijzer geworden maar ben benieuwd of het ook daadwerkelijk gaat lukken.Kleine uitleg:ex is 5 jaar geleden vertrokken naar het buitenland.Hij regelde altijd alles(dacht ik)en toen hij weg was kwamen de deurwaarders en incassobrieven.Ik heb toen de scheiding aangevraagd maar omdat hij niet in Nederland woonachtig is,was heeft dit al met al zo'n kleine 3 jaar geduurd,alles moet geplubiceerd worden in staatscourant e.d.Omdat wij in gemeenschap van goederen getrouwd waren moest ik wel de helft van de schulden betalen.Dit heb ik dan ook keurig gedaan en was ik nu net mee klaar,totdat ik deze week weer brieven van deurwaarder kreeg dat gedeelte van ex dus nog open staat en omdat hij niet te vinden is en ik wel moet ik dat dus betalen.
Ik heb nog wel contact met zijn ouders ivm kinderen en daar ben ik gister eerst gaan praten.Volgens hen heeft hij een baan in het buitenland.Dus nu gaan we proberen te achterhalen waar hij is en dan loonbeslag laten leggen.Tot die tijd moet ik wel gaan afbetalen...Als loonbeslag niet lukt ga ik sowieso,mocht hij ooit weer in Nederland komen,een zaak tegen hem beginnen,zodat hij mij alles moet terugbetalen.
Advocaat gaat ook proberen alle extra kosten en rente die ik moet betalen omdat zaken al zo lang lopen eraf te krijgen bij deurwaarder maar of dat lukt..
Pfff ik had zo gehoopt dat ik schuldenvrij was!!
Weer een heel avontuur van mij!
Zoebie sterkte met de nieuwe kuur!!
MissM..herkenbaar dat gevoel of ie t nog wel doet...hoever ben je nu??Als je interesse hebt,ik heb nog een box die je zo mag hebben.
HPL..hoe was je eerste klantenbezoek,je lijkt me sterke vrouw dus volgens mij komt dat wel goed!
Fijn ook om te lezen dat sommige van jullie al zo lang bij elkaar zijn!!Hoop dat ik het met deze,haha,ook zo lang volhoud!
Liefs Coebergh
Ik heb nog wel contact met zijn ouders ivm kinderen en daar ben ik gister eerst gaan praten.Volgens hen heeft hij een baan in het buitenland.Dus nu gaan we proberen te achterhalen waar hij is en dan loonbeslag laten leggen.Tot die tijd moet ik wel gaan afbetalen...Als loonbeslag niet lukt ga ik sowieso,mocht hij ooit weer in Nederland komen,een zaak tegen hem beginnen,zodat hij mij alles moet terugbetalen.
Advocaat gaat ook proberen alle extra kosten en rente die ik moet betalen omdat zaken al zo lang lopen eraf te krijgen bij deurwaarder maar of dat lukt..
Pfff ik had zo gehoopt dat ik schuldenvrij was!!
Weer een heel avontuur van mij!
Zoebie sterkte met de nieuwe kuur!!
MissM..herkenbaar dat gevoel of ie t nog wel doet...hoever ben je nu??Als je interesse hebt,ik heb nog een box die je zo mag hebben.
HPL..hoe was je eerste klantenbezoek,je lijkt me sterke vrouw dus volgens mij komt dat wel goed!
Fijn ook om te lezen dat sommige van jullie al zo lang bij elkaar zijn!!Hoop dat ik het met deze,haha,ook zo lang volhoud!
Liefs Coebergh
vrijdag 8 mei 2009 om 22:41
zaterdag 9 mei 2009 om 07:06
Wat een shitzooi Coebergh!
Klantenbezoek was leuk, we gaan zien wat eruit komt!
Straks weer werken, training geven. Hopelijk zeggen er niet nog meer mensen af, ik zou er 8 hebben nu nog 4
Daar offer je dan je vrije zaterdag voor op. Grrrrrr.
Training geven
Plat op de bank
Af en toe wat was wegwerken
Klantenbezoek was leuk, we gaan zien wat eruit komt!
Straks weer werken, training geven. Hopelijk zeggen er niet nog meer mensen af, ik zou er 8 hebben nu nog 4
Daar offer je dan je vrije zaterdag voor op. Grrrrrr.
Training geven
Plat op de bank
Af en toe wat was wegwerken
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 9 mei 2009 om 07:49
zaterdag 9 mei 2009 om 09:49
Coebergh, wát een gedoe zeg!!! Ontzettend vervelend, ik hou absoluut niet van gezeur over geld.. Het is zó onbelangrijk als je naar het grote geheel kijkt! (Alleen helaas is geld wel verdomd makkelijk....) Red je het financieel nog wel als je ook weer schulden af moet betalen?
Zoebie, hoe is het gisteren gegaan?
Fussie, ik vind het echt ontzettend lief van je dat je een ontbijtje gaat brengen bij je vriendin!!!!
Mijn broer wilde laatst een ontbijtje laten bezorgen, en schrok zich rot van alle bezorgkosten die er vaak bij op komen!! Toen kwam hij erachter dat je ook een plaatselijke bakker kan bellen en kan vragen of zij het ook willen bezorgen. Net zo leuk en lekker, maar een stuk goedkoper!!! (Gewoon een tip voor iedereen die nog eens iemand wil verrassen)
Mamzelle, ik snap dat je liever niet wilt meeten in een ongebezemd huis, maar ik denk dat de mensen van dit topic als geen ander begrijpen dat je er soms gewoon niet toe komt! En als ik die wat jij verder allemaal voor lieve en goede en belangrijke dingen doet, maakt het feit dat je wel of niet bezemt ook echt niks meer uit!
Meeten mag ook hier, maar hahahaha, ik woon "niet zo groot" en ook nog eens heeeul ver weg in het Hoge Noorden.
Ik ga maar eens aan de slag!
- Douchen en ontbijten
- Was draaien en ophangen en een oude was opvouwen
- Afwassen
- Opruimen
- Stof afnemen
- De stad in, gewoon omdat dat gezellig is
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom! Ik ga nu eerst douchen, dan kunnen de gordijnen tenminste open, en dat scheelt!
Fijne dag allemaal!!
Zoebie, hoe is het gisteren gegaan?
Fussie, ik vind het echt ontzettend lief van je dat je een ontbijtje gaat brengen bij je vriendin!!!!
Mijn broer wilde laatst een ontbijtje laten bezorgen, en schrok zich rot van alle bezorgkosten die er vaak bij op komen!! Toen kwam hij erachter dat je ook een plaatselijke bakker kan bellen en kan vragen of zij het ook willen bezorgen. Net zo leuk en lekker, maar een stuk goedkoper!!! (Gewoon een tip voor iedereen die nog eens iemand wil verrassen)
Mamzelle, ik snap dat je liever niet wilt meeten in een ongebezemd huis, maar ik denk dat de mensen van dit topic als geen ander begrijpen dat je er soms gewoon niet toe komt! En als ik die wat jij verder allemaal voor lieve en goede en belangrijke dingen doet, maakt het feit dat je wel of niet bezemt ook echt niks meer uit!
Meeten mag ook hier, maar hahahaha, ik woon "niet zo groot" en ook nog eens heeeul ver weg in het Hoge Noorden.
Ik ga maar eens aan de slag!
- Douchen en ontbijten
- Was draaien en ophangen en een oude was opvouwen
- Afwassen
- Opruimen
- Stof afnemen
- De stad in, gewoon omdat dat gezellig is
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom! Ik ga nu eerst douchen, dan kunnen de gordijnen tenminste open, en dat scheelt!
Fijne dag allemaal!!
zaterdag 9 mei 2009 om 09:54
Ik ben ook maar overgestapt op Firefox, ik werd helemaal gek van dat niet-werkende forum.
Coebergh, ik ben vandaag 10 weken 3 dagen. De 27e krijg ik weer een echo, ik vind het nu alweer spannend!
Vandaag heb ik overdag het huis voor me alleen dus ik ga even flink aan de slag:
- veel wassen, drogen en opruimen
- stofzuigen
- opruimen (James is weer terug, en daarmee ook de puinzooi )
- vaatwasser in- en uitruimen
- naar de markt plantjes kopen
- boodschappen doen
Coebergh, ik ben vandaag 10 weken 3 dagen. De 27e krijg ik weer een echo, ik vind het nu alweer spannend!
Vandaag heb ik overdag het huis voor me alleen dus ik ga even flink aan de slag:
- veel wassen, drogen en opruimen
- stofzuigen
- opruimen (James is weer terug, en daarmee ook de puinzooi )
- vaatwasser in- en uitruimen
- naar de markt plantjes kopen
- boodschappen doen
zaterdag 9 mei 2009 om 10:23
Mogguh..
Gos wat leuk om te zien dat mijn tip van de Firefox zo goed ontvangen is!
Gisteren was manlief thuis en we zijn een lekker ritje gaan maken. De hele middag weggeweest onderweg een lekker visje met frietjes gehapt en we waren net op tijd thuis om de herdenking op tv te kijken.
Mijn haar voelt nu wel als stro. Ik snap nu pas waarom alle vrouwen altijd sjaaltjes dragen als ze in cabrio's rijden!
MissM , spannend! De eerste drie maanden zitten er bijna op!
Mamz, eens met Hizzel!
Succes met je training Pips!
Coebergh, wat een shit-zooi. Ik kan me voorstellen dat je stevig baalt van de situatie. En dan druk ik me zacht uit..
Plannen voor vandaag:
Manlief geeft de deur nog een extra laagje lak
Ik fiets naar de stad om kadoos
Naar de bank voor een afspraak over hypotheek-bla.
Naar een verjaardagsfeestje.
Was draait al. Droger ook.
Ik ben ook al met de swiffert rondgeweest.
Mijn huis is best geschikt voor een meeting (ook eerst grondig bezemen) en desgewenst zelfs logees, maar zoals ik al zei, ik woon echt in een uithoek.
Nou, wie gaat zich geroepen voelen zijn huis open te zetten en een (of meerdere opties) datum te prikken?
Ik wil wel, maar ik ben bang dat er dan niemand komt...
Fijne dag maisjes!
Gos wat leuk om te zien dat mijn tip van de Firefox zo goed ontvangen is!
Gisteren was manlief thuis en we zijn een lekker ritje gaan maken. De hele middag weggeweest onderweg een lekker visje met frietjes gehapt en we waren net op tijd thuis om de herdenking op tv te kijken.
Mijn haar voelt nu wel als stro. Ik snap nu pas waarom alle vrouwen altijd sjaaltjes dragen als ze in cabrio's rijden!
MissM , spannend! De eerste drie maanden zitten er bijna op!
Mamz, eens met Hizzel!
Succes met je training Pips!
Coebergh, wat een shit-zooi. Ik kan me voorstellen dat je stevig baalt van de situatie. En dan druk ik me zacht uit..
Plannen voor vandaag:
Manlief geeft de deur nog een extra laagje lak
Ik fiets naar de stad om kadoos
Naar de bank voor een afspraak over hypotheek-bla.
Naar een verjaardagsfeestje.
Was draait al. Droger ook.
Ik ben ook al met de swiffert rondgeweest.
Mijn huis is best geschikt voor een meeting (ook eerst grondig bezemen) en desgewenst zelfs logees, maar zoals ik al zei, ik woon echt in een uithoek.
Nou, wie gaat zich geroepen voelen zijn huis open te zetten en een (of meerdere opties) datum te prikken?
Ik wil wel, maar ik ben bang dat er dan niemand komt...
Fijne dag maisjes!
zaterdag 9 mei 2009 om 10:40
Lijkt me leuk om te meeten, denk alleen dat het er hier nog effe niet van komt. Ben ook al in een half jaar niet meer naar de fam geweest. Kan manlief niet zo lang alleen laten en die moet verzorgd worden. 'k Zet het er hier maar niet meer bij.
Chemo is goed gegaan gisteren. Rare dag op oncologie. Veel nieuwe gevallen van mensen die een residief hadden Bwhaaa. Dan ga je weer nadenken. Moet er niet aan denken.
Nog 8 weken chemo te gaan. En dan nog een zware operatie. Ik ga aftellen. En ik ben moe. Ben al 2 keer de ingang naar het ziekenhuis voorbij gereden omdat ik er met mijn gedachten niet bij was. En dat is errug. Ga me maandag toch maar weer ziek melden.
'k Heb een lange lijst vandaag:
Wassen en drogen.
Stoffen want er ligt een behoorlijke laag op foto's enz.
Kamer goeie bezembeurt geven. Nat en droog. (Andersom natuurlijk).
Keuken opruimen en bezemen.
Gang en trap naar boven doen.
Boven bezemen
Douche poetsen.
In ieder geval 2 slaapkamers
Deuren afnemen. Dju viel me op dat die vies zijn.
Boodschappen doen
Ik ga meteen beginnen. Muziekje aan en gaan met die banaan, want anders komt het er weer niet van.
Voor iedereen een fijne bezemdag of anders.
Chemo is goed gegaan gisteren. Rare dag op oncologie. Veel nieuwe gevallen van mensen die een residief hadden Bwhaaa. Dan ga je weer nadenken. Moet er niet aan denken.
Nog 8 weken chemo te gaan. En dan nog een zware operatie. Ik ga aftellen. En ik ben moe. Ben al 2 keer de ingang naar het ziekenhuis voorbij gereden omdat ik er met mijn gedachten niet bij was. En dat is errug. Ga me maandag toch maar weer ziek melden.
'k Heb een lange lijst vandaag:
Wassen en drogen.
Stoffen want er ligt een behoorlijke laag op foto's enz.
Kamer goeie bezembeurt geven. Nat en droog. (Andersom natuurlijk).
Keuken opruimen en bezemen.
Gang en trap naar boven doen.
Boven bezemen
Douche poetsen.
In ieder geval 2 slaapkamers
Deuren afnemen. Dju viel me op dat die vies zijn.
Boodschappen doen
Ik ga meteen beginnen. Muziekje aan en gaan met die banaan, want anders komt het er weer niet van.
Voor iedereen een fijne bezemdag of anders.
zaterdag 9 mei 2009 om 10:56
Zoebie:
Ik heb de keuken als opgeruimd. Grr...Schoonzoon is een aardige knul, echt waar. Maar nu heeft ie gisteren gekookt voor hemzelf en dochter en alle vieze pannen, al dan niet met restjes, stonden nog op het fornuis.
Afijn, nu is het schoon.
Ik denk dat het nodig tijd wordt dat ik hem er nog maar eens een keer op wijs dat het hier in huis de bedoeling is dat je opruimt wat je vies maakt.
Nog een keer Grrrr...
Ik hoor net dat er vanmiddag ook nog visite komt: Een vriend die we al een hele tijd niet gezien hebben. Leuk!
Ben ik blij dat ik gisteren in de gauwigheid het stof afgenomen heb. Nu hoef ik straks alleen nog maar even met de stofzuiger rond. Dat doet toch meer dan zo'n swiffertgeval.
Ik heb de keuken als opgeruimd. Grr...Schoonzoon is een aardige knul, echt waar. Maar nu heeft ie gisteren gekookt voor hemzelf en dochter en alle vieze pannen, al dan niet met restjes, stonden nog op het fornuis.
Afijn, nu is het schoon.
Ik denk dat het nodig tijd wordt dat ik hem er nog maar eens een keer op wijs dat het hier in huis de bedoeling is dat je opruimt wat je vies maakt.
Nog een keer Grrrr...
Ik hoor net dat er vanmiddag ook nog visite komt: Een vriend die we al een hele tijd niet gezien hebben. Leuk!
Ben ik blij dat ik gisteren in de gauwigheid het stof afgenomen heb. Nu hoef ik straks alleen nog maar even met de stofzuiger rond. Dat doet toch meer dan zo'n swiffertgeval.
zaterdag 9 mei 2009 om 12:40
Iedereen een dikke
Ik kan de financiele shit goed van me af zetten,heb gelukkig minimale betalingsregeling kunnen treffen en het is maar geld...
Gister nog gebeld met ex-schoonouders en die gaan mij iedere maand wat toestoppen,wat natuurlijk wel heel aardig van ze is!Je zal maar zo'n zoon hebben..(enne mijn tijd komt nog wel....)
Ik moet heel hard aan de bezem,dinsdag dochter jarig en dus huis vol visite,we hopen op mooi weer zodat we lekker buiten kunnen zitten.DUIMDUIM!
Lieverds geniet van deze mooie dag
Ik kan de financiele shit goed van me af zetten,heb gelukkig minimale betalingsregeling kunnen treffen en het is maar geld...
Gister nog gebeld met ex-schoonouders en die gaan mij iedere maand wat toestoppen,wat natuurlijk wel heel aardig van ze is!Je zal maar zo'n zoon hebben..(enne mijn tijd komt nog wel....)
Ik moet heel hard aan de bezem,dinsdag dochter jarig en dus huis vol visite,we hopen op mooi weer zodat we lekker buiten kunnen zitten.DUIMDUIM!
Lieverds geniet van deze mooie dag