Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 14 november 2020 om 22:00
zaterdag 14 november 2020 om 22:01
Ik vind het eigenlijk niet eens stinken. Vrouwen uit het Midden-Oosten en belendend willen nogal eens een lichte knoflookzweem hebben, ik kan het wel aantrekkelijk vinden.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 14 november 2020 om 22:02
Die fietsenmakers inderdaad.Pompoenschip schreef: ↑14-11-2020 22:00projectmatige geknutsel in delft? heb je het dan over t/u delft?
kantlijn wijzigde dit bericht op 14-11-2020 22:05
2.56% gewijzigd
zaterdag 14 november 2020 om 22:12
De term 'fietsenmaker' komt toch echt uit Leiden. Maar je hebt niks leuks gemist aan Delft hoor.
Soort Vreemdelingenlegioen.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 14-11-2020 22:14
4.86% gewijzigd
zaterdag 14 november 2020 om 22:14
Vanwaar deze aanval? Het is namelijk wel zo. Of iemand problemen heeft of niet, als een man je ziet zitten hoor en zie je hem vaker dan dit.alongwiththesunshine schreef: ↑14-11-2020 19:43Blijft toch grappig als mensen op basis van één verhaal over mensen en situaties oordelen, terwijl het vaak zo complex in elkaar steekt. Laten we het erop houden dat het mens-eigen is om in hokjes te denken, dit maakt het leven letterlijk overzichtelijk. Verklaart waarom mensen zwart-wit in hun opvattingen kunnen zijn.
Zijn problematiek is te groot. Zijn werkafdeling is door Corona volledig weggevaagd. Hij heeft nog steeds ontzettend veel gezeik met zijn ex en probeert ook nog in de tussentijd zijn zoon opnieuw te helpen leren lopen (die in het ziekenhuis lag). Hij zegt dat hij mentaal sterk moet blijven en dat dat niet gaat als hij verliefd wordt. De scheiding was überhaupt mentaal een klap voor hem (hij heeft letterlijk alles verloren wat je je kunt voorstellen) dus hij is er gewoon niet klaar voor.
Kun jij allemaal bullshit vinden Limo, omdat jij misschien denkt dat de wereld om jou draait als je contact met een persoon hebt. But newsflash. Zo werkt het dus niet. Ik zeg niet dat ik maar eeuwig aan zijn zijde moet blijven wachten. Hij heeft ook gezegd dat ik dat niet moest doen. Dat hij mij het al het geluk van de wereld wenst en ik alles heb om een ander gelukkig te maken.
(Ik heb hem nog gesproken en gezien, het was een heel fijn gesprek)
zaterdag 14 november 2020 om 22:14
Jij bent een vrouw in Delft? Dan kun je moeilijk volhouden dat je hier moet zitten sippen wegens een gebrek aan eligible vrijgezellen in de omgeving.Pompoenschip schreef: ↑14-11-2020 22:10Dat is balen. mijn school uni is niet perfect, maar dat overleef ik wel![]()
zaterdag 14 november 2020 om 22:18
Haha, niet alleen uit het Midden-Oosten.
Als je als vrouw in Delft woont, dan zijn er toch veel meer mannen beschikbaar dan vrouwen?
zaterdag 14 november 2020 om 22:19
Studentikoze terminologie heeft de neiging zich sneller te verspreiden dan gonorroe tijdens een ontgroeningsweek. Ik was er ook niet bang voor dat ik iets gemist zou hebben. Ik ben dan geen Ir, maar ik heb wel geneukt in mijn studententijd, dat is ook wat waard.
kantlijn wijzigde dit bericht op 14-11-2020 22:19
0.32% gewijzigd
zaterdag 14 november 2020 om 22:19
Het was totaal geen lompe reactie van Limo. Wat jij doet m.i. is uithalen naar degene die de vinger op de zere plek legt. Jij verdedigt deze date, en dat moet je zelf weten. Maar iedereen hier reageert vriendelijk maar wel constructief dus jouw agressieve toon is onnodig.alongwiththesunshine schreef: ↑14-11-2020 20:47Vivi, voel je alsjeblieft niet aangesproken, het ging totaal niet om jou, noch over de anderen die mij een bericht hebben gestuurd. Ik waardeer die berichtjes ook ten zeerste.
Ik vond alleen die opmerking van Limo niet netjes... Als je het nodig vindt om lomp te reageren, dan moet je ook niet raar opkijken als je een lompe reactie terugkrijgt. Ik hoef echt niet alles te accepteren omdat het "allemaal zo goed bedoeld" is.
Hoe rot dit ook voor je is mbt deze date, ik kan heel slecht tegen mensen die hun eigen sores afreageren op anderen. En doorgaans reageer ik dan ook niet meer want ik heb geen trek in negatieve energie.
zaterdag 14 november 2020 om 22:20
hahahaha gonorroe tijdens de introductieweek in Delft??
zaterdag 14 november 2020 om 22:23
Mijn god haha kan iedereen even ophouden met het veroordelen van iemand en een situatie die ze nauwelijks kennen. Ik ken hem nog altijd het beste.
Dat typische geneuzel "iemand die ECHt voor je gaAt diE hanDelT weL anderS" zit echt zo diep in de mensheid geworteld en is gebaseerd op een irreëel beeld van de werkelijkheid. Mensen zijn MENSEN. Ze doen niet alles precies hoe jij het graag ziet en dat betekent niet gelijk dat ze het dan minder goed met je voor hebben.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 14-11-2020 22:24
0.44% gewijzigd
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 22:23
Julus schreef: ↑14-11-2020 22:19Het was totaal geen lompe reactie van Limo. Wat jij doet m.i. is uithalen naar degene die de vinger op de zere plek legt. Jij verdedigt deze date, en dat moet je zelf weten. Maar iedereen hier reageert vriendelijk maar wel constructief dus jouw agressieve toon is onnodig.
Hoe rot dit ook voor je is mbt deze date, ik kan heel slecht tegen mensen die hun eigen sores afreageren op anderen. En doorgaans reageer ik dan ook niet meer want ik heb geen trek in negatieve energie.
De toon van AWTS was misschien wat bijtend, maar ze maakt een goed punt dat dateverhoudingen wel wat meer diepgang hebben en menselijke levens meer complexiteit dan 'als jij niet zijn eerste prioriteit bent dan is hij niet echt verliefd op je en is het een lul'.
kantlijn wijzigde dit bericht op 14-11-2020 22:23
0.74% gewijzigd