Singles Unite: deel 4!!
zondag 15 november 2020 om 10:49
Is mij ook best vaak gebeurt moet ik bekennen..teveel drank, niet verwacht dat we in bed zouden belanden..maar ja, zonder omhoog kan je ook plezier hebben en de rest komt in de ochtend dan altijd wel goed.
zondag 15 november 2020 om 10:50
Je mag mij mee uit eten nemen en daarna flink verwennen en ik reken maar 200 euro per uur.. is dat een deal of wat?
zondag 15 november 2020 om 10:52
zijn pilletjes voor tochvalentinamaria schreef: ↑15-11-2020 01:21Mannen achter de ramen die dan ieder uur bij verschillende vrouwen een erectie moeten hebben. Volgens mij redden maar weinig mannen dat.
zondag 15 november 2020 om 10:53
Beetje vreemd om daar over te beginnen dan ja..Attraverso schreef: ↑15-11-2020 10:29Ik denk dat ik mijn date ga afzeggen. Begon hij gisteravond bij het appen over welke kleur nachtkleding ik aan had. Moeten jullie weten dat we enkel hebben gewandeld en gebabbeld. Hij maakte eerder ook al een opmerking over mooie lingerie dragen voor het wandelen.
Overdrijf ik nu maar ik vind dat zo'n afknapper? Vind zo'n gesprekken passen in een sekscontact of binnen een relatie maar toch niet als je elkaar amper kent?
zondag 15 november 2020 om 10:58
Kleur nachtkleding zou ik nog mee kunnen leven en vrij makkelijk af serveren, maar soort lingerie tijdens de wandeling zou ik me ook niet fijn bij voelen.Attraverso schreef: ↑15-11-2020 10:29Ik denk dat ik mijn date ga afzeggen. Begon hij gisteravond bij het appen over welke kleur nachtkleding ik aan had. Moeten jullie weten dat we enkel hebben gewandeld en gebabbeld. Hij maakte eerder ook al een opmerking over mooie lingerie dragen voor het wandelen.
Overdrijf ik nu maar ik vind dat zo'n afknapper? Vind zo'n gesprekken passen in een sekscontact of binnen een relatie maar toch niet als je elkaar amper kent?
zondag 15 november 2020 om 11:02
Wat een heerlijke mafkees ben je toch. Je lijkt enorm op mijn eerste liefde die nog steeds mijn beste vriend is.
Effe snel thee maken en dan in mijn pyjama onder mijn dekentje F1 met Tom kijken...
zondag 15 november 2020 om 11:13
Het feit dat je ervoor betaalt, hoeft niet te betekenen dat ze het met tegenzin doet. Je betaalt een DvP omdat ze daarvan moet leven, maar daarmee kan ze best plezier hebben aan het werk en kan ze jou een leuke klant vinden waar ze haar best op doet.
zondag 15 november 2020 om 11:51
Wat heerlijk, lekker blijven voorlopig. En weekend voor jezelf is echt fijn ook.Sabbieehhhh schreef: ↑15-11-2020 10:14Hebben even een weekendje onze eigen dingen, zie hem na het weekend weerMaar zit nog op mijn wolkje :-p
Hoe is het met jou?
Ja lekker! Met een beetje melk graag![]()
Hier aan de andere kant van de medaille nog steeds. Het liefdesverdriet raakt nogal wat aan (oud zeer), ik onderga het, het komt echt in golven. En doe verder gewoon m'n ding met lieve mensen om me heen.
zondag 15 november 2020 om 12:28
Ik vind dat niet echt gepast om dat te vragen.Attraverso schreef: ↑15-11-2020 10:29Ik denk dat ik mijn date ga afzeggen. Begon hij gisteravond bij het appen over welke kleur nachtkleding ik aan had. Moeten jullie weten dat we enkel hebben gewandeld en gebabbeld. Hij maakte eerder ook al een opmerking over mooie lingerie dragen voor het wandelen.
zondag 15 november 2020 om 12:37
Naar dat die gevoelens er zijn, maar blijf het bewonderingswaardig vinden hoe goed je ermee om lijkt te kunnen gaan.Qiyara schreef: ↑15-11-2020 11:51Wat heerlijk, lekker blijven voorlopig. En weekend voor jezelf is echt fijn ook.
Hier aan de andere kant van de medaille nog steeds. Het liefdesverdriet raakt nogal wat aan (oud zeer), ik onderga het, het komt echt in golven. En doe verder gewoon m'n ding met lieve mensen om me heen.
zondag 15 november 2020 om 12:39
Oh zo lief. Thx. Dat doet me goedSabbieehhhh schreef: ↑15-11-2020 12:37Naar dat die gevoelens er zijn, maar blijf het bewonderingswaardig vinden hoe goed je ermee om lijkt te kunnen gaan.![]()
zondag 15 november 2020 om 12:43
Jammer dat te lezen Qiyara, de golven gaan steeds minder diep, heeft tijd nodig. Weten allemaal wel wat je nu voelt en deze rare tijd doet er geen goed aan. Dikke knuffel.
Mijn date wringt zich in allerlei bochten om zich te verontschuldigen en beweert zich er niet van bewust geweest te zijn dat ik die opmerkingen slecht zou kunnen ontvangen.
Vraagt om het een paar dagen te laten bezinken en wanneer ik het zie zitten terug af te spreken.
Nouja... Had eerder een reactie van 'nou dan niet, doei' verwacht.
Bedankt voor jullie reacties trouwens. Heel leuk om hier terecht te kunnen met deze kleine dilemma's.
zondag 15 november 2020 om 12:48
zondag 15 november 2020 om 12:58
Mee eens!Sabbieehhhh schreef: ↑15-11-2020 12:37Naar dat die gevoelens er zijn, maar blijf het bewonderingswaardig vinden hoe goed je ermee om lijkt te kunnen gaan.![]()
zondag 15 november 2020 om 12:58
De fantasie van elke klant