Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!



en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Wat een leuk nieuws dat Drazic op netflix komt! Kan niet wachten :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alweer bijna door The Crown heen. Jammer hoor, zit je er zo lang op te wachten, zou je eigenlijk gewoon zuinig maximaal een aflevering per dag moeten doen. Ik vind overigens de actrice die Thatcher speelt helemaal niet zo briljant als ik in de recensies lees. Van haar stem en slepende manier van praten krijg ik echt de kriebels. Olivia Colman wordt steeds beter.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
17-11-2020 09:46
Ik ben alweer bijna door The Crown heen. Jammer hoor, zit je er zo lang op te wachten, zou je eigenlijk gewoon zuinig maximaal een aflevering per dag moeten doen. Ik vind overigens de actrice die Thatcher speelt helemaal niet zo briljant als ik in de recensies lees. Van haar stem en slepende manier van praten krijg ik echt de kriebels. Olivia Colman wordt steeds beter.
Eens!
Ik vind Gillian Anderson een zeer goede actrice maar nu ze Thatcher speelt, het lijkt wel een typetje van de Tv kantine.
Heel erg over de top.
Jammer!
Marjo41 schreef:
17-11-2020 09:51
Eens!
Ik vind Gillian Anderson een zeer goede actrice maar nu ze Thatcher speelt, het lijkt wel een typetje van de Tv kantine.
Heel erg over de top.
Jammer!
Dat viel me ook op aan 'Thatcher'.
Een goede imitatie qua acteren en kleding/haar/make-up,
maar het wordt een karikatuur.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
17-11-2020 09:46
Ik ben alweer bijna door The Crown heen. Jammer hoor, zit je er zo lang op te wachten, zou je eigenlijk gewoon zuinig maximaal een aflevering per dag moeten doen. Ik vind overigens de actrice die Thatcher speelt helemaal niet zo briljant als ik in de recensies lees. Van haar stem en slepende manier van praten krijg ik echt de kriebels. Olivia Colman wordt steeds beter.
ik ben nog niet begonnen maar vind haar net een karikatuur lijkt ook wel alsof die pruik te strak zit
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
17-11-2020 09:46
Ik ben alweer bijna door The Crown heen. Jammer hoor, zit je er zo lang op te wachten, zou je eigenlijk gewoon zuinig maximaal een aflevering per dag moeten doen. Ik vind overigens de actrice die Thatcher speelt helemaal niet zo briljant als ik in de recensies lees. Van haar stem en slepende manier van praten krijg ik echt de kriebels. Olivia Colman wordt steeds beter.
Super kriebels! Zo jammer.

Maar verder weer helemaal 100% top.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer 1 jaar geleden 2 afleveringen gekeken van the Crown en kwam er niet doorheen. Ik lees nu heel veel positieve verhalen over S4 en ben best nieuwsgierig. Gewoon een kans geven en doorzetten?
Arizona15 schreef:
17-11-2020 13:28
Ik heb ongeveer 1 jaar geleden 2 afleveringen gekeken van the Crown en kwam er niet doorheen. Ik lees nu heel veel positieve verhalen over S4 en ben best nieuwsgierig. Gewoon een kans geven en doorzetten?
Ik zou zeggen nee.
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
17-11-2020 13:28
Ik heb ongeveer 1 jaar geleden 2 afleveringen gekeken van the Crown en kwam er niet doorheen. Ik lees nu heel veel positieve verhalen over S4 en ben best nieuwsgierig. Gewoon een kans geven en doorzetten?
Als je er toen niet doorheen kwam omdat je meer in de stemming was voor een comedy of zo, dan zou je het nog een kunnen proberen. Maar anders is het waarschijnlijk gewoon niks voor jou.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
17-11-2020 13:38
Ik zou zeggen nee.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
17-11-2020 09:46
Van haar stem en slepende manier van praten krijg ik echt de kriebels.
Dat kreeg ik van de echte Thatcher vroeger als kind ook als ik haar eens op het journaal of zo zag dus ik vind het wel goed gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je goed terughoren hoe Thatcher sprak.
Als jongere vrouw sprak ze vlotter dan nu in de serie wordt gespeeld.

https://www.debatrix.com/nl/2013/04/margaret-thatcher/
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
17-11-2020 13:28
Ik heb ongeveer 1 jaar geleden 2 afleveringen gekeken van the Crown en kwam er niet doorheen. Ik lees nu heel veel positieve verhalen over S4 en ben best nieuwsgierig. Gewoon een kans geven en doorzetten?
Als je er toen niet doorheen kwam nu ook niet denk ik eerlijk gezegd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
17-11-2020 15:17
Hier kun je goed terughoren hoe Thatcher sprak.
Als jongere vrouw sprak ze vlotter dan nu in de serie wordt gespeeld.

https://www.debatrix.com/nl/2013/04/margaret-thatcher/
Ik had geen echte herinnering aan haar stem, hoewel ze toch tot 1990 premier was dus ik het vast wel gehoord heb als kind. In het echt klinkt het normaler dan in de serie.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja normaal...https://www.youtube.com/watch?v=odb8ux3g9_8
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Thatcher ook een karikatuur in The Crown. Behoorlijk irritant.
Nieuws over de koninklijke familie in het VK hou ik niet bij en ik weet er ook niets van, maar ik vind dat degenen die deel uitmaken van de huidige generaties behoorlijk debiel worden neergezet. Ze zijn zo'n beetje allemaal gestoord, ziek, zwak, laf, overspelig, enzovoorts. De liefde voor die familie spat er niet af :) (Dat vind ik dan wel weer grappig, omdat ik geen hoge pet op heb van monarchieën.)
Wie heeft Aunty Donna al gezien?
Enn schreef:
15-11-2020 22:48
Kijk vooral ‘la vita davanti a sé’. Echt een ontroerend mooie film.
Wat een mooie film.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
15-11-2020 22:37
Wat een onwijs leuke mini serie is
The Queen's Gambit.
Ik ben bij aflevering 3 en enthousiast!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben denk ik ook 1 van de weinige die the Crown nog niet heeft gezien.
Missschien ook maar een poging wagen :)
Is die serie helemaal op de waarheid gebaseerd? Of alles verzonnen?
twilight84 schreef:
18-11-2020 22:35
Ik ben denk ik ook 1 van de weinige die the Crown nog niet heeft gezien.
Missschien ook maar een poging wagen :)
Is die serie helemaal op de waarheid gebaseerd? Of alles verzonnen?
Wat denk je zelf..
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
18-11-2020 22:35
Ik ben denk ik ook 1 van de weinige die the Crown nog niet heeft gezien.
Missschien ook maar een poging wagen :)
Is die serie helemaal op de waarheid gebaseerd? Of alles verzonnen?
Ze hebben geprobeerd naar waarheid, maar zich ook wat vrijheden veroorloofd en sommige dingen is de koninklijke familie het niet mee eens of niet blij mee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vond Tatcher ook iets over de top neergezet, dat vond ik overigens ook van Diana in de eerste afleveringen.

Van Olivia Collman vind ik het altijd fijn dat ze een personage altijd op haar eigen manier speelt, dat maakt het natuurlijker om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
lotconje schreef:
19-11-2020 12:25
Ik vond Tatcher ook iets over de top neergezet, dat vond ik overigens ook van Diana in de eerste afleveringen.

Van Olivia Collman vind ik het altijd fijn dat ze een personage altijd op haar eigen manier speelt, dat maakt het natuurlijker om naar te kijken.
Ik vroeg me dat af van Diana. Als klein meisje was ik natuurlijk grote fan, maar wat is het kind voor de leeuwen gegooid. Was ze echt zo naïef en kinderlijk?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
19-11-2020 08:13
Wat denk je zelf..
Ik dacht zelf dus inderdaad dat wat Lollypop zei :) Maar zeker weten deed ik het dus niet :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven