Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!



en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
17-11-2020 13:28
Ik heb ongeveer 1 jaar geleden 2 afleveringen gekeken van the Crown en kwam er niet doorheen. Ik lees nu heel veel positieve verhalen over S4 en ben best nieuwsgierig. Gewoon een kans geven en doorzetten?
Of begin gewoon bij seizoen 4.
Dat zijn de Diana jaren en ik neem aan dat je genoeg weet om dat te kunnen kijken zonder dat je de eerste 3 seizoenen hebt gezien.
Dit seizoen is zeker wat sappiger (maar ook wat treuriger in bepaalde opzichten) dan de seizoenen ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
17-11-2020 16:03

Nieuws over de koninklijke familie in het VK hou ik niet bij en ik weet er ook niets van, maar ik vind dat degenen die deel uitmaken van de huidige generaties behoorlijk debiel worden neergezet. Ze zijn zo'n beetje allemaal gestoord, ziek, zwak, laf, overspelig, enzovoorts. De liefde voor die familie spat er niet af :) (Dat vind ik dan wel weer grappig, omdat ik geen hoge pet op heb van monarchieën.)
Nou, overspelig waren er veel ook wel in die generatie. Van de vier kinderen van Elizabeth is er maar 1 die niet gescheiden was. Wel grappig als je bedenkt dat trouwen met een gescheiden persoon een huge issue was aan het begin van de serie.

Omdat er weinig focus is op Sarah, weet ik niet of het in seizoen 5 voorkomt, maar de 'toe sucking' scandal was een heel schandaal. Om over tampongate maar te zwijgen.
KamilleT schreef:
19-11-2020 12:30
Ik vroeg me dat af van Diana. Als klein meisje was ik natuurlijk grote fan, maar wat is het kind voor de leeuwen gegooid. Was ze echt zo naïef en kinderlijk?
Ze was nog maar 19 en niet alles was even fijn bij haar thuis (moeder vertrokken etc) en ze had nog nooit een vriendje gehad. Charles was 30 en had veel meer van de wereld gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tijd over en ben op zoek naar een serie om lekker weg te kijken. Hou van die Hallmark achtige series, virgin river, when calls the heart, Anne, the good witch enzovoorts. Jane the virgin heb ik een seizoen gezien, maar ben ik wel klaar mee. The crown pakt me ook niet zo.
Nu hoop ik dat ik zomaar een onmisbare serie heb overgeslagen :-D
Wie heeft er nog tips in dit genre?
Dank alvast
Alle reacties Link kopieren
Appeltaartmetrozijn schreef:
20-11-2020 17:31
Ik heb tijd over en ben op zoek naar een serie om lekker weg te kijken. Hou van die Hallmark achtige series, virgin river, when calls the heart, Anne, the good witch enzovoorts. Jane the virgin heb ik een seizoen gezien, maar ben ik wel klaar mee. The crown pakt me ook niet zo.
Nu hoop ik dat ik zomaar een onmisbare serie heb overgeslagen :-D
Wie heeft er nog tips in dit genre?
Dank alvast
Velvet!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu begonnen aan de serie Dare me. Nu bij aflevering 3 van de 10!
Ik had zin in een makkelijke wegkijk serie maar het neigt toch naar een thriller/drama.. Niet wat ik er van verwacht had maar het blijft me tot nu toe wel boeien!
lisch schreef:
20-11-2020 21:54
Ik ben nu begonnen aan de serie Dare me. Nu bij aflevering 3 van de 10!
Ik had zin in een makkelijke wegkijk serie maar het neigt toch naar een thriller/drama.. Niet wat ik er van verwacht had maar het blijft me tot nu toe wel boeien!
Ik vond hem goed! Zeker geen makkelijke wegkijkserie.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
20-11-2020 22:51
Ik vond hem goed! Zeker geen makkelijke wegkijkserie.
Haha nee he! Ik zag op het plaatje wat cheerleaders en begon er aan zonder te lezen waar het over ging :-D
Maar zeker de moeite waard om te kijken ja :)
Alle reacties Link kopieren
Appeltaartmetrozijn schreef:
20-11-2020 17:31
Ik heb tijd over en ben op zoek naar een serie om lekker weg te kijken. Hou van die Hallmark achtige series, virgin river, when calls the heart, Anne, the good witch enzovoorts. Jane the virgin heb ik een seizoen gezien, maar ben ik wel klaar mee. The crown pakt me ook niet zo.
Nu hoop ik dat ik zomaar een onmisbare serie heb overgeslagen :-D
Wie heeft er nog tips in dit genre?
Dank alvast
Chesapeak shores!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
lisch schreef:
20-11-2020 23:22
Haha nee he! Ik zag op het plaatje wat cheerleaders en begon er aan zonder te lezen waar het over ging :-D
Maar zeker de moeite waard om te kijken ja :)
Dat had ik precies zo :proud:
Ik ben met Fauda begonnen. Wauw.
Alle reacties Link kopieren
Appeltaartmetrozijn schreef:
20-11-2020 17:31
Ik heb tijd over en ben op zoek naar een serie om lekker weg te kijken. Hou van die Hallmark achtige series, virgin river, when calls the heart, Anne, the good witch enzovoorts. Jane the virgin heb ik een seizoen gezien, maar ben ik wel klaar mee. The crown pakt me ook niet zo.
Nu hoop ik dat ik zomaar een onmisbare serie heb overgeslagen :-D
Wie heeft er nog tips in dit genre?
Dank alvast
Sweet Magnolias.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
20-11-2020 23:46
Chesapeak shores!
Hee Nouschi, jij houdt dus ook van dat genre.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Appeltaartmetrozijn schreef:
20-11-2020 17:31
Ik heb tijd over en ben op zoek naar een serie om lekker weg te kijken. Hou van die Hallmark achtige series, virgin river, when calls the heart, Anne, the good witch enzovoorts. Jane the virgin heb ik een seizoen gezien, maar ben ik wel klaar mee. The crown pakt me ook niet zo.
Nu hoop ik dat ik zomaar een onmisbare serie heb overgeslagen :-D
Wie heeft er nog tips in dit genre?
Dank alvast

Lange serie met lange afleveringen (ik ben dus al sinds de zomer bezig): Crash Landing on You. Met een mooi inkijkje in Zuid- en Noord-Korea. Soms best langdradig, maar toch wil ik hem per se afkijken.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Appeltaartmetrozijn schreef:
20-11-2020 17:31
Ik heb tijd over en ben op zoek naar een serie om lekker weg te kijken. Hou van die Hallmark achtige series, virgin river, when calls the heart, Anne, the good witch enzovoorts. Jane the virgin heb ik een seizoen gezien, maar ben ik wel klaar mee. The crown pakt me ook niet zo.
Nu hoop ik dat ik zomaar een onmisbare serie heb overgeslagen :-D
Wie heeft er nog tips in dit genre?
Dank alvast
Northern Rescue
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
20-11-2020 17:59
Velvet!
Dank! Ben begonnen en gelijk de eerste aflevering goed, smaakt naar meer :-)
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
20-11-2020 23:46
Chesapeak shores!
Al gezien, net als sweet magnolia, northern rescue kan ik ook nog kijken.
Ik kan weer vooruit :proud:
Ik ben bijna door seizoen 2 van The Alienist heen. Ik vind het weer goed, wel naar af en toe met die baby's.
Nu ik een baby neefje heb vind ik dat ineens lastig om te zien. Maar goed verhaal wel weer en Dakota Fanning is weer geniaal. Die is goed groot geworden. :proud:

Daarna ga ik ook weer door met Fauda denk ik, was bijna klaar met seizoen 1.

The Crown kwam ik ook niet doorheen, na drie afleveringen was ik het wel zat. Mij te langdradig en kon er niet in komen.
dolfje schreef:
21-11-2020 09:53
Northern Rescue
Die vond ik echt heel slecht.
Klaar met The Lawyer (Advokaten is de originele titel)
Goede Deens/Zweedse serie in 2 seizoenen.

Seizoen 1 staat op Netflix ( en beide seizoenen staan op NPO+)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Appeltaartmetrozijn schreef:
21-11-2020 10:07
Dank! Ben begonnen en gelijk de eerste aflevering goed, smaakt naar meer :-)
Dan kun je je lol op met 4 seizoenen, daarna Velvet Coleccion en dan nog afsluitende film Velvet Grand Finale :jump:
lisch schreef:
20-11-2020 21:54
Ik ben nu begonnen aan de serie Dare me. Nu bij aflevering 3 van de 10!
Ik had zin in een makkelijke wegkijk serie maar het neigt toch naar een thriller/drama.. Niet wat ik er van verwacht had maar het blijft me tot nu toe wel boeien!
Thnx, ik kijk 'm nu vanwege jouw post. Bevalt goed alleen vraag ik me nu af hoe ze nou een luidruchtig 'feestje ' kunnen hebben met een baby boven in bed :@@:
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
21-11-2020 08:00
Hee Nouschi, jij houdt dus ook van dat genre.

Heerlijk af en toe zo'n zwijmelfilm of serie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
@lily, The Durrels zijn weer op npo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
21-11-2020 21:10
@lily, The Durrels zijn weer op npo.
Oh heerlijk! Thanks!
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
21-11-2020 21:42
Oh heerlijk! Thanks!
Ik realiseerde me nu pas dat de oudste zoon Charles in The Crown is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven