Zwanger worden in Juni/Juli 2020
zaterdag 23 mei 2020 om 12:46
Dames, sluit gezellig aan!
Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?
[...]
Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.
Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?
[...]
Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.
naam | NOD | ronde | leeftijd | bijzonderheden |
CherryBlossom | - | 1 | 29/35 | 2e kindje |
Kokosmakronen | - | 1 | 29 | 1e kindje |
Lizzy | - | 1 | 24 | 1e kindje |
Helmgras | 1 | 31 | 3e kindje =Zwanger! | |
Tweevoeter | - | 1 | 28/31 | 1e kindje |
Senchagreen | 28 juli | 1 | 25/29 | 1e kindje |
Filomena18 | - | 1 | 32/34 | 2e kindje |
Aloe_vera | - | 1 | 30 | 1e kindje |
Beatle1990 | - | 1 | 29 | 2e kindje Zwanger!! |
Revelstoke | - | 1 | 34 | 2e kindje =Zwanger! |
Squirrel8 | - | 1 | 34 | 2e kindje |
MQ11 | 27-6 | 1 | 28 | 2e kindje Zwanger! |
Blueflowers | 8 juni | 1 | 30/31 | 1e kindje |
Nutsaboutbeauty | - | 1 | 27/30 | 1ekindje |
Annelien22 | - | 1 | 25 | 1e kindje |
![]() ![]() |
Revelstoke |
Helmgras31 |
MQ11 |
Beatle1990 |
.. |
.. |
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:20
Jammer squirrel en sencha! Vol goede moed door.
Ja het was (en is) even schakelen maar we zijn er echt blij mee hoor. Het wordt in huis wat passen en meten, en we hadden met een tweede op komst al een andere grotere auto in gedachten maar nu moet er nóg een grotere komen
Ik ben veel vermoeider dan bij mn vorige zwangerschap, misschien was dat een teken maar ik heb echt nooit de link gelegd dat het er twee konden zijn.
Ja het was (en is) even schakelen maar we zijn er echt blij mee hoor. Het wordt in huis wat passen en meten, en we hadden met een tweede op komst al een andere grotere auto in gedachten maar nu moet er nóg een grotere komen

Ik ben veel vermoeider dan bij mn vorige zwangerschap, misschien was dat een teken maar ik heb echt nooit de link gelegd dat het er twee konden zijn.

maandag 2 november 2020 om 18:55
Haha, beter dat je het nu weet dan dat jullie de auto al gekocht hadden 
Is t al bijna jouw NOD, Blueflowers?
Ik ben hier ondertussen begonnen met ovulatietesten. Dat levert mij nu al het inzicht op dat mijn eisprong wel eens later zou kunnen zijn, dan ik dacht. Terwijl ik vaak korte cyclussen heb. Nu al 3 dagen op rij alleen een super licht streepje te zien terwijl de app zegt dat ik nu in mijn vruchtbare dagen zou zitten. Nou ja, we maken er weer wat moois van deze ronde.

Is t al bijna jouw NOD, Blueflowers?
Ik ben hier ondertussen begonnen met ovulatietesten. Dat levert mij nu al het inzicht op dat mijn eisprong wel eens later zou kunnen zijn, dan ik dacht. Terwijl ik vaak korte cyclussen heb. Nu al 3 dagen op rij alleen een super licht streepje te zien terwijl de app zegt dat ik nu in mijn vruchtbare dagen zou zitten. Nou ja, we maken er weer wat moois van deze ronde.
woensdag 4 november 2020 om 09:07
Wow Filomena, wat een mooi nieuws. Vast wel even slikken (en het zal ook best zwaar worden), maar een tweeling is echt heel leuk! Weet je al wat voor een soort tweeling zwangerschap het is?
Jammer meiden dat jullie ongesteld zijn geworden. Ik duim voor jullie. Enne Squirrel; hier heeft het ook mega veel inzicht gegeven, wij zaten er ooo “naast” zonder ovulatietesten..
Jammer meiden dat jullie ongesteld zijn geworden. Ik duim voor jullie. Enne Squirrel; hier heeft het ook mega veel inzicht gegeven, wij zaten er ooo “naast” zonder ovulatietesten..
vrijdag 6 november 2020 om 11:06
Hopelijk helpen de testen squirrel! Ik had ook een korte cyclus en mijn eisprong was ook later dan de schema’s aangeven.
Blueflowers schreef twee weken geleden inderdaad dat ze op het wachtbankje zat, dus dit zijn de dagen van de waarheid! Duimen dus.
Haha, echt iedereen die we het nieuws vertellen zegt ‘oh dat zal pittig worden’. Ik wil het gewoon niet meer aanhoren
Ze zitten volledig gescheiden, dus dat is qua risico’s gunstiger. En waarschijnlijk dus een twee-eiige tweeling, al is er een kleine kans dat de embryo zich in de eerste dagen na bevruchting heeft gesplitst. We zullen het zien! Als het straks jongen-meisje blijkt te zijn is het iig duidelijk.
Blueflowers schreef twee weken geleden inderdaad dat ze op het wachtbankje zat, dus dit zijn de dagen van de waarheid! Duimen dus.
Haha, echt iedereen die we het nieuws vertellen zegt ‘oh dat zal pittig worden’. Ik wil het gewoon niet meer aanhoren

Ze zitten volledig gescheiden, dus dat is qua risico’s gunstiger. En waarschijnlijk dus een twee-eiige tweeling, al is er een kleine kans dat de embryo zich in de eerste dagen na bevruchting heeft gesplitst. We zullen het zien! Als het straks jongen-meisje blijkt te zijn is het iig duidelijk.

maandag 9 november 2020 om 10:57
Ben inderdaad benieuwd naar Blueflowers. We horen het wel 
@Filomena, kan me voorstellen dat je gek wordt van die opmerkingen, haha. Leuk moment straks om te weten wat het geslacht is van je tweeling!
Hier een paar dagen geleden een duidelijke piek op de ovulatietesten, dat is in elk geval fijn om te weten! Heb daarna niks gevoeld waarvan ik dacht: oh dat moet dan de eisprong zijn. En dan nu weer het wachtbankje.
Nod is 19 nov zoiets.
@Sencha, hoe is het bij jou? Ook weer aan het afwachten?

@Filomena, kan me voorstellen dat je gek wordt van die opmerkingen, haha. Leuk moment straks om te weten wat het geslacht is van je tweeling!
Hier een paar dagen geleden een duidelijke piek op de ovulatietesten, dat is in elk geval fijn om te weten! Heb daarna niks gevoeld waarvan ik dacht: oh dat moet dan de eisprong zijn. En dan nu weer het wachtbankje.
Nod is 19 nov zoiets.
@Sencha, hoe is het bij jou? Ook weer aan het afwachten?
dinsdag 10 november 2020 om 03:00
woensdag 11 november 2020 om 09:51
Hoi dames. Hier is het ook nog steeds niet raak. Mijn vorige cyclus was heel vreemd. 21 dagen ipv 29/30 dagen, zoiets heb ik nog niet eerder gehad. Op zich wel fijn dat ik dan meteen weer door kan voor een nieuwe kans deze ronde. Ik zit vanaf vandaag weer op het wachtbankje. nod zal rond 23 nov zijn.

woensdag 11 november 2020 om 13:20

woensdag 11 november 2020 om 19:54
Ja, wat fijn dat je lekker op vakantie kon, Sencha! Dan ben je er vast ook wat minder mee bezig? Hopelijk ben je ook weer goed opgeknapt van de covid.
Hoe is het met jou, Aloe?
@Blueflowers, scheelt he, als je al eerder ongesteld bent. Dan hoef je niet meer in de zenuwen te zitten in elk geval. Gebruik je intussen ook de ovulatietesten?
Hoe is het met jou, Aloe?
@Blueflowers, scheelt he, als je al eerder ongesteld bent. Dan hoef je niet meer in de zenuwen te zitten in elk geval. Gebruik je intussen ook de ovulatietesten?

zondag 22 november 2020 om 13:34
Jammer Sencha! Ik dacht eventjes....zou het? Hopelijk kunnen jullie deze ronde alle kansen benutten! Fijn ook dat het nu wel duidelijk is (je hoort ook wel eens van die hele lange verschuivingen... dat lijkt me echt een mindfuck!)
Hier gaat het weer wat beter! Soms een bijzonder goede dag en soms (qua misselijkheid) even een hele slechte. We hebben het nog niet veel mensen verteld, maar nu de kans op een miskraam kleiner wordt merk ik dat ik dat wel graag wil! Alleen tsja, corona... zou het zo graag face to face doen maar ik zie bijna niemand meer zo regelmatig als vroeger!
Nouja, eerst m’n werk maar. Daarvoor wil ik het liefst de nipt nog afwachten.
Heel veel succes komende ronde weer dames! Ook squirrel en blueflowers!
Hier gaat het weer wat beter! Soms een bijzonder goede dag en soms (qua misselijkheid) even een hele slechte. We hebben het nog niet veel mensen verteld, maar nu de kans op een miskraam kleiner wordt merk ik dat ik dat wel graag wil! Alleen tsja, corona... zou het zo graag face to face doen maar ik zie bijna niemand meer zo regelmatig als vroeger!
Nouja, eerst m’n werk maar. Daarvoor wil ik het liefst de nipt nog afwachten.
Heel veel succes komende ronde weer dames! Ook squirrel en blueflowers!
maandag 23 november 2020 om 13:29

maandag 23 november 2020 om 17:20
Wat leuk, Beatle! Dat weten jullie al vroeg.
Oh en die misselijkheid, hoop voor je dat je daar snel van af bent, AV.
Jammer, Sencha, maar op weer naar de volgende ronde.
Wel bizar om te realiseren dat ik nu poging 7 in ga. Bij jou ook de 7e ronde, Sencha? Vruchtbare dagen staan hier alweer om de hoek.. gaat zo snel. Heb echt het idee dat er zomaar een jaar ineens voorbij gaat zijn zonder dat het zwanger worden gelukt is (maar heb ook gewoon goede hoop hoor).
Ben nog wel benieuwd naar Blueflowers. Vandaag NOD als ik me niet vergis.
Oh en die misselijkheid, hoop voor je dat je daar snel van af bent, AV.
Jammer, Sencha, maar op weer naar de volgende ronde.
Wel bizar om te realiseren dat ik nu poging 7 in ga. Bij jou ook de 7e ronde, Sencha? Vruchtbare dagen staan hier alweer om de hoek.. gaat zo snel. Heb echt het idee dat er zomaar een jaar ineens voorbij gaat zijn zonder dat het zwanger worden gelukt is (maar heb ook gewoon goede hoop hoor).
Ben nog wel benieuwd naar Blueflowers. Vandaag NOD als ik me niet vergis.
woensdag 25 november 2020 om 11:48
Hi dames, ik hou me wat op de achtergrond. Mijn cyclus lijkt om onbekende reden op hol te zijn geslagen. Ik was weer na een cyclus van 18 dagen ongesteld, veel te vroeg. De vorige keer was het een cyclus van 21 dagen. Dus van mij Nod klopt niks meer. Al naar de HA geweest maar geen verklaring. Geen idee wanneer mn nieuwe nod is. Op dit moment hoop ik gewoon dat mijn cyclus weer de oude wordt (28/30 dagen).