Zwanger worden in Juni/Juli 2020

23-05-2020 12:46 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, sluit gezellig aan!

Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?

[...]

Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.


naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
CherryBlossom-129/352e kindje
Kokosmakronen-1291e kindje
Lizzy-1241e kindje
Helmgras131 3e kindje =Zwanger!
Tweevoeter-128/311e kindje
Senchagreen28 juli125/291e kindje
Filomena18-132/342e kindje
Aloe_vera- 1301e kindje
Beatle1990-1292e kindje Zwanger!!
Revelstoke- 1342e kindje =Zwanger!
Squirrel8-1342e kindje
MQ1127-61282e kindje Zwanger!
Blueflowers8 juni130/311e kindje
Nutsaboutbeauty-127/301ekindje
Annelien22-1251e kindje


:cheer2: Zwanger!!!!/b] :cheer2:
Revelstoke
Helmgras31
MQ11
Beatle1990
..
..
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Balen blueflowers, hoop het ook voor je!!

Ja gaat eigenlijk wel weer snel he, ronde 7. Wij zijn “op papier” al wel langer bezig zonder anticonceptie, alleen vanaf mei vorig jaar echt gericht met ovulatietesten ect. Ben echter al wel 2,5 jaar geleden gestopt met de prikpil, en vanaf januari vorig jaar ongeveer ook geen condooms meer gebruikt (waren we ook niet altijd even trouw in). Dus ik herken je gevoel heel goed, dat er ineens een jaar voorbij kan zijn zonder zwanger te raken.. Ik hoop het snel voor ons beide :)
Oh, dat is al een tijdje dan, Sencha. En idd hopelijk is het toch snel raak :)

Wat gek zo'n korte cyclus, Blueflowers. 21 dagen komt bij mij ook regelmatig voor. Hoop dat je snel weer terug komt op wat je gewend bent.

Fijn weekend allen. Hier is de kleine uit logeren, dus heerlijk even tijd voor onszelf 😊
He Blueflowers, wat lastig! Goed dat je al naar de HA bent geweest. Mocht het dan toch niet de oude worden, weet hij of zij iig al dat je er langer mee tobt.

Fijn weekendje weg Squirrel!

Hier gaat het iets beter met de misselijkheid dan in het begin, maar zeker nog niet weg, ben ook 'pas' 11 weken. Kan tot 16 weken aanhouden begrijp ik. Snap wel dat jullie dat er (misschien?) zo voor over zouden hebben hoor. Dus niet bedoeld als klaagzang.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk AV, maar dat betekent niet dat het voor jou niet vervelend is!! Heb je iets van medicatie ofzo? Hopelijk is het binnen nu en vijf weken weg!

Fijn weekeind Squirrel!
Ja, heb sinds week 6 al medicatie... whoops. Heb nu een paar keer geprobeerd pilletje over te slaan maar dat lukt dan toch niet (weer spugen). Maar voel me tussendoor wel steeds beter! En met medicatie zijn veel dagen zonder spugen, dus ik heb goede hoop dat dat binnenkort ook zonder kan.
Ah ik schrijf ff van mij af hoor. Mijn man is heel meelevend, maar over mijn cyclus praten, is niet echt aan hem besteed. Ik had mijn LH piek afgelopen zondag en sinds gisteren heb ik een klein beetje bloedverlies elke keer als ik plas. Wat is dat nu weer :( kan geen innesteling zijn, want uitgaande van de ovulatietesten, dan is de eisprong waarschijnlijk nog maar net geweest. Plus dat houdt niet zo lang aan. Als ik nu al ongesteld wordt, dan weet ik het even niet meer hoor 😅. Dag 16 is het...

Edit: kan een ovulatiebloeding zijn, lees ik. Maar heb ik echt nooit eerder gehad. Nou goed... en maar weer verder :)
Alle reacties Link kopieren
Kan het niet 'gewoon' een blaasontsteking zijn of heb je daar verder geen klachten van?
Een ovulatiebloeding, ook nog nooit van gehoord. Maar het schijnt te bestaan lees ik nu ook op internet.. Hopelijk is het snel over!
Ja, ik dacht ook aan iets heel anders, het klinkt meer als een alarmsymptoom ("bloed plassen"). Maar misschien is het een heel klein beetje? Hopelijk is het inmiddels gewoon voorbij!
Thanks dames. Mjah, ik houd het wel in de gaten. Het is nog niet gestopt. Geen pijn ofzo, dus ik denk toch dat het misschien een hele korte cyclus gaat zijn. Balen... maar dan mogelijk toch maar eens naar de huisarts vanwege die korte cycli.
Alle reacties Link kopieren
Oh balen Squirrel! Misschien toch maar even langs de huisarts dan inderdaad.. Gek zeg!
Gelukkig heeft het toch nog even geduurd voordat mijn menstruatie echt doorzette. 21 dagen cyclus uiteindelijk wat wel kort is, maar goed. En elke dag vanaf de ovulatie heb ik dus een beetje bloedverlies gehad. Echt niet relaxed moet ik zeggen, hoop op een rustiger verloop deze maand.

Hoe is het met jullie dames verder?
Alle reacties Link kopieren
O squirrel, 21 dagen is toch wel kort.. Ga je daarvoor nog langs de huisarts of wacht je het even af?

Hier weer op het wachtbankje, over 6 dagen NOD ongeveer.
Hoe is het verder met jullie ?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer even een berichtje van mij. Alweer bijna 20 weken zwanger! Het gaat erg goed. We willen het geslacht niet weten dus we moeten nog even geduld hebben.

Hopelijk gaat met jullie ook alles goed. Ik duim voor je over 6 dagen Sencha.

Alvast fijne en gezellige dagen toegewenst voor jullie!
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Vandaag NOD, niet ongesteld geworden. Vaker niet dan wel op NOD ondertussen, dus vraag me af of vandaag wel NOD was :) maar geen idee hoe het anders te berekenen dan 14 dagen na positieve ovulatietest..
Alle reacties Link kopieren
@sencha, ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt. Ik ben zojuist wel ongesteld geworden, na 5 dagen over tijd te zijn, maar mijn ovulatie was erg laat deze maand dus daar zal het wel aan liggen. Ik ben in ieder geval blij dat mijn cycles niet zo kort meer waren als voorheen.
Ben benieuwd, Sencha! Is al 2 dagen later intussen. Ik duim nog voor mooi nieuws voor je met de feestdagen ;)

Fijn Blueflowers, dat geeft vast wat rust.
Alle reacties Link kopieren
@Squirrel ja dat wel maar ik blijf het jammer vinden natuurlijk en de moed zakt me toch steeds meer in de schoenen :( ben jij nog naar de HA geweest vanwege je korte cyclussen?
Balen Blue... Dikke knuffel. :hug: Wens jullie alvast hele fijne (rustige) kerstdagen. Kans dat het je laatste kerst zonder (tweede) kindje is, is er alsnog! Ik duim mee.

(P.S. Ik schreef een hele tijd geleden over m'n werk. Ze hebben heel goed gereageerd op de zwangerschap. Leidinggevende is niet de roostermaker, dus in die zin ook makkelijk, maar ben er toch erg blij mee. Overigens had ik nog kunnen wachten want je ziet het nog steeds niet als je me niet goed kent)
Wat fijn om te horen, Aloe. Terecht dat ze er goed op reageren :)

Wat balen, Blueflowers... de hoop niet opgeven hoor! Ik ben niet meer naar de ha geweest. Ik kijk het zeker nog 2 maanden aan. Nu weet ik niet echt wat mijn verhaal dan zou moeten zijn.. een cyclus van 21 dagen is wel kort, maar 24 of 26 dagen kan gewoon ok zijn.

Het is wel super jammer dat het niet gelukt is voor het nieuwe jaar. Niet dat dat een idee was en dat je zoiets kunt plannen, maar dat realiseer ik me nu. Hopen op meer goed nieuws in 2021 :) fijne dagen iedereen!
Alle reacties Link kopieren
De beste wensen allemaal! Op een gezond (& vruchtbaar) 2021!
Beste wensen, Sencha en anderen!

Hoe gaat het met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Gaat goed hier, ik zit weer op het wachtbankje. Hoe is het met jullie?
Spannend, Blueflowers! Ik hoop echt voor je dat het raak is :) mijn duimen draaien weer.

Ik zat bij mijn vorige bericht nog op het wachtbankje, maar helaas er net af gedonderd :(... menstruatie lijkt begonnen te zijn. Het ging zo goed en ik dacht dat ik of zwanger zou zijn of minstens naar een cyclus van 26/28 dagen zou gaan, maar helaas.. 24 dagen is het record :P alhoewel het nog wel echt moet doorzetten. Volgens mij ga ik nu zelfs ronde 9 al in.
Alle reacties Link kopieren
Hi Squirrel wat jammer! Hoe lang heb je er bij je vorige zwangerschap over gedaan? Ik ben al gestopt met het tellen van rondes trouwens :lol:
Haha, verstandig :P ik denk dat ik de tel ook ergens kwijt ga raken. Hoe is het bij jou nu dan? Geen tekenen van een korte cyclus?

De vorige keer had ik net zo korte cycli, maar was het binnen 4 a 5 maanden raak. Dus heus ook niet in één keer, maar wel snel :). Ik vertrouw erop dat alles dus prima goed zit, maar ik vind het wachtbankje zo killing. Dacht dit keer echt dat het wel eens raak kon zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven