Appen met klasgenoot

zaterdag 21 november 2020 om 17:16
Hoi allemaal,
Ik open dit topic voor een vriendin die anoniem wilt blijven.
Ze appt nu sinds een paar dagen meer met een klasgenoot over van alles en nog wat gewoon gezellig. Ze vind hem zover ze hemt ken aardig en ook wel leuk. Maar op school heeft ze nooit echt veel met hem gesproken dus ze kent hem niet heel goed.
Wat zouden jullie haar voor advies geven om te doen.
Mischien als ze weer op school zijn eens kijken of ze wat langer kunnen kletsen en kijken of ze hem echt leuk vind maar dat vind ze best spannend want het is toch een klasgenoot en vaak zijn et andere bij.
Groetjes
Ik open dit topic voor een vriendin die anoniem wilt blijven.
Ze appt nu sinds een paar dagen meer met een klasgenoot over van alles en nog wat gewoon gezellig. Ze vind hem zover ze hemt ken aardig en ook wel leuk. Maar op school heeft ze nooit echt veel met hem gesproken dus ze kent hem niet heel goed.
Wat zouden jullie haar voor advies geven om te doen.
Mischien als ze weer op school zijn eens kijken of ze wat langer kunnen kletsen en kijken of ze hem echt leuk vind maar dat vind ze best spannend want het is toch een klasgenoot en vaak zijn et andere bij.
Groetjes

zaterdag 21 november 2020 om 21:26
Jeetje. Heftig.
zaterdag 21 november 2020 om 22:14
Dat deed ik vroeger op school ook als ik verliefd op een meisje was. Ik gebruikte haar beste vriendin als tussenpersoon. Alleen was het niet in groep 7 lagere school, maar in het VWO.
zondag 22 november 2020 om 10:08
Ik zou me op het VWO rot geschaamd hebben als een "vriendin" op een forum het hele verhaal zou hebben gedaan over mijn stiekeme crush op een klasgenoot.creativeguy schreef: ↑21-11-2020 22:14Dat deed ik vroeger op school ook als ik verliefd op een meisje was. Ik gebruikte haar beste vriendin als tussenpersoon. Alleen was het niet in groep 7 lagere school, maar in het VWO.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!