December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou wat flauw! Ik ging de laatste lessen van Evy op mn telefoon zetten... blijkt dat het maar tot les 27 gaat! (tijd geleden dat ik er naar gekeken heb) dus ik ga vandaag de laatste les met Evy lopen en dan moet ik de 30 minuten maar zelf doen?! Ga maar eens kijken hoe de eerste les van 5-10 km begint Vandaag in ieder geval de laatste keer 10 en 20 minuten

Oh nou les 1 van reeks 2 begint met 30 minuten dus ik denk dat het maar gewoon op naar de 10 km gaat worden
Zooooo lees net Mettes nieuwtje! WAT GAAAAAF!!! Ben je helemaal in de wolken, ja zeker??? Cool man, gefeliciteerd!
Grappig dat jullie het na mijn posting nog hadden over dat boek van Tess Gerritsen. Inderdaad, dat is 'm: Koud Bloed!!

En dat alleen vanwege mijn verhaal over kraamkoorts. Brrr, tis niet echt een lekker boek geloof ik maar stiekem vind ik dat ook wel weer leuk...
Nou Tinus dan heb ik denk ik een heel bericht van je gemist? Ga maar eens even teruglezen..

Ik heb net toch maar les 1 van reeks 2 gelopen.. 30 minuten

maar ik ben weer een illusie armer Ik dacht echt dat dat een soort mijlpaal zou zijn, maar ik vond het echt veel makkelijker dan bijvoorbeeld 10 12 12 want die minuut lopen ertussen vind ik echt dodelijk... Nou ja ik heb nu wel weer wat te doen met reeks 2
Heyyyy!!

nou, het slaapt hier gelijk dus viev-tijd!!

om eerst even wat antwoorden in het algemeen te geven:

R. gaat maandag en woensag naar de psz van 8:45 tot 11:15.

Ze had gisteren niet meer geslapen maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben tot 21:00 met zn alle op de kermis/kroeg rondgehangen en om 21:45 lagen de kids frisgebadderd en moegespeeld in bed.

En nu slapen alledrie mn kids als een os

Ben dr over aan t denken om mn Osteopaat-afpraak af te zeggen, het gaat nu heel goed met ons mannetje. Gebruik nu 2 dagen ook geen johannesbroodpitmeelspul en hij doet het prima! Hij lacht nu ook naar mij/ons... echt om te smelten zeg; zo´n tandloossmoeltje! en dan dat scheel kijken erbij... ben helemaal verliefd!

De melk had ik trouwens niet bewaard die ik had afgekolft tijdens het etentje...had namelijk gerookt en die melk wil ik liever niet gebruiken.

Vind die biertas wel gaaf om mn melk in te bewaren Klets! Goed bezig trouwens met t sporten!

Ik wil ook weer iets gaan doen, wil weer gaan crosstrainen (we hebben zo´n ding) maar ik weet niet waar ik em moet laten... (staat nu opgeborgen langs A. zn kamertje,tis gen optie om daarte gaan sporten maar waar dan wel weet ik nog niet... t liefste voor de tv in de huiskamer maar t is zo´n sta-in-de-weg hè?

Maar goed, ik val nu stukje bij beetje toch nog wel af, gaat alleen niet zo hard als dat ik had gehoopt.

Zit nu nog zo´n 9 kilo van mn streefgewicht. Als ik dat heb gehaald dan weeg ik net zoveel als op ons trouwen in September 2005

Mette;

Had je ookal gefeliciteerd via je Hyves maar hier nogmaals Proficiat! helemaal super!

Fijn dat het nu ook beter gaat met Stef! Kan me voorstellen dat een grauw gezichtje er maar akelig uit ziet ja...

Joni:

Hihi, dat de jongens samen kunnen doen met kleding!

R. zit echt al in maat 98 met broeken, Y. in 86.

Shirtjes zit R in 104 en Y. in 92

Onze knul zit nog in 56 (maar dat duurt niet lang meer of hij gaat naar 62 schat ik zo)

Hier met het eten laten we de dames gewoon maar ´aanmodderen´ R. is van de bonen en Y. van t vlees. We gaan echt niet vechten aan tafel. Je kunt eten wat dr op je bord ligt zo niet dan niet en maken er verder geen woorden aan vuil.

Maar goed, ik heb makkelijk lullen... tot nu toe eten onze meiden nog gewoon goed.

Knor:

Ik schud je de hand...hooikoorts.... klote hè? Toch blijf ik er niet voor binnen hoor (alleen als M. gaat maaien, dan is het echt geen doen...)

Enne, zullen jullie dan niet eens een datum gaan prikken!

Zo, even dit posten, heb zoveel gelezen van jullie dat het regelmatig fout gaat namelijk...

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 12-05-2009 14:27
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Mette wat een leuk nieuws!!! Gefeliciteerd met jullie verloving!

Knorrie we hebben haar kinderkamertje 2de hands gekocht via marktplaats. White wash kleur was ledikant, klerenkast, comode, matras, lamp en noem maar op voor maar 280 euro. Was een net stel en voor maar 1 kindje gebruikt. En de kwaliteit twijfel ik niet aan om eerlijk te zijn. Davina trapt gewoon uitzonderlijk hard (tijdje terug toen verbaasde de cb arts zich nog over haar bovenbeen spieren). We hadden gewoon eerder mijn oude bed naar haar moeten doen, is van ijzer ofzo Klinkt leuk zo'n bellenblaas ding.
Dan zal ik haar maar op voetbal doen, Mainecoon!! Wie weet wordt ze nog een echte voetbalheldin!
Tinus dat ik daar zelf niet aan heb gedacht! Nee Den zegt altijd dat ze als vrouw beter kan gaan tennissen valt meer geld in te verdienen en dan kan ze mama en papa een mooi huis kado doen enzo
Hahaha, nou als het aan Jp ligt gaat Manuel nu al bij de F-jes.

Ik ben benieuwd wat hij zelf zal kiezen. Wat mij betreft gaat ie op ballet! Maar eigenlijk vind ik dat ie eerst moet leren zwemmen.
Zwemles vind ik ook belangrijk ja. En verder als ik zo naar haar kijk dan denk ik dat gymnastiek wel wat voor haar is. Ze is dol op rennen, springen, klimmen en buitelen. Maar goed afgezien van zwemles mag ze het van mij ook zelf uitkiezen.
Y moet verplicht op balletles en op muziekles en op zwemmen en op paardrijden (gelukkig heb ik een geldboom in de tuin eh op mn balkon
Het zou wel goed zijn voor Manuel om te gaan peuterzwemmen of peutergymmen, maar da's allebei precies op een dag dat ik moet werken. Jammer!!
Jeetje KM dat word een multi talent dus.

Ik heb trouwens nog maar 5 dagen dat ik moet werken, kwamen mijn linemanager en ik vandaag achter Waar gaat die tijd heen?! Laatste dag is 27 Mei. Moet deze week nog 2 dagen werken, dan volgende week nog 2 dagen en dan de 27ste nog ...... Heb dan 3 juni nog een etentje met collega's (en leidinggevenden) op kosten van de zaak/sponsor ivm met einde project en mijn afscheid, dus dat is wel leuk.
Oh is er ook zoiets als peutergymen? Hm moet ik maar eens naar kijken en ga ook eens peuterzwemmen uitzoeken want dat wil ik ook graag doen met ons meisje.
Nou ja echt Ballet en paardrijden gaat toch niet samen...

maar ik vind wel dat Y iets met muziek moet.

Paardrijden vind ik zelf gewoon leuk en ballet is omdat ze daar al met 2,5 mee kan beginnen.

Gaat hard mevrouw Mainecoon!
Schiet zeker op Mainecoon! Wat ga je doen in al die vrije tijd? Hard met dat zh-programma aan de slag? Klein beetje vakantie vieren?? Heeeeel hard sollicteren? Een beetje van alles wat ik hierboven zet?

Paardrijden vind ik doodeng, Klets!! Haha!

Als het aan JP lag gaat Manuel op motorcrossen. Whaaaaa!!! Ik zie dat echt niet zitten!! Snap het ergens wel want JP is fan van alles wat snel is en dan hebben we ook nog een zoon die dat alles ook prachtig vindt. Met zijn goeie motoriek zie ik ook wel een kampioentje in hem, maar ik ben wat dat betreft echt een bange mama. Denk dat ik 7 kleuren schijt als mijn kind op zo'n ding zit...
Tinus ja inderdaad een beetje van dat alles hihihi.
Gisteravond was Eize niet in zijn hum. Waarschijnlijk omdat er een tandje doorkomt (de 1e, mijlpaal !!!).

Mette

Wat een leuk nieuwtje. Het kwam dus heel onverwachts voor je. Nova als bruidsmeisje, dat wordt een schatje.

A1mee

Wat goed dat Kaya al wat tekent! Hier zijn het alleen nog maar krassen op het papier. Maar dat vindt hij al heel leuk om te doen.

Knor

Heb je dan geen ‘ja’ gezegd op zijn aanzoek in 2006? Jij bent gek!

Haha, grappig je opmerking over het contact opnemen met de firma van het ledikantje van Davina. Ik zie het al voor me: ahum meneer, mijn dochter van 2 heeft de spijltjes eruit getrapt.

Falcon

De markeerstift-functie kende ik al van Viva.

Nurse

Wat een verschil met alle kinderen onderling op Viva he? Al die verschillende maten.

Wat betreft het eten, er komt een dag dat Boyd hopelijk wel gaat eten. We zien het wel.

KM

Realiseer je je wel, dat jij dan ook allemaal naar die leuke bezigheden met Y. moet????
Wat gaat dat toch hard met kids zeg Joni.

Heb net MRI van mijn benen gehad voor dat onderzoek waar ik aan mee doe. Mocht even de beelden zien na afloop en dat vond ik wel erg leuk (had ik even gevraagd of dat mocht). Kon echt mooi die spieren zien enzo (was een lengte doorsnede). Vond het echt interessant en ze stuurt ook een kopievan haar rapport met de studie resultaten op als alles is afgerond (over een jaar of 2 a 3). Had ik ook nog even om gevraagd hihi.
Joehoeee, hier ben ik weer, hahaha

Zo ik ga het even uit mijn hoofd proberen te doen want ik heb wel wat meegelezen.....

KM, hahahahaaha ballet, paardrijden zwemmen enne wat was het ook alweer? En wat heerlijk dat jij zo'n geldboom op je balkon hebt,hihi.

Met sporten gaat het goed, niet meer naar Zumba geweest, maar gewoon aan het pumpen 3 keer in de week.

En Nee we riepen geen ZUMBA!!!!! Ik heb nog steeds geen Xco gedaan, want die worden bijna allemaal s'avonds gegeven en dan heb ik geen zin. Wel goed man, dat je al bij de laatste les bent gekomen. Hoe is het met Y? Nog steeds into Dora?

Nurse, wat fijn dat het weer zoveel beter gaat met A.

En wat leuk te lezen dat R naar de PSZ is geweest. Leuk is dat he voor die kleintjes. Ze gaan ook allemaal leuke dingen maken voor Mama, vind ik zooo schattig, mijn koelkast hangt inmiddels vol met tekeningen enzo.

En wat een grote voeten hebben die meiden van jou zeg! Dylan heeft maat 24/25 en maat 98.

Leuke foto's op HM, lekker kindjes heb je hoor.

Wat een toestand trouwens van die sigaretten, maar goed dat je meteen naar de eerste hulp bent gegaan. Rook je weer dan? Zonde joh! Ik ben alweer 6 maanden gestopt, maar rookte ook niet zoveel en stop makkelijk.

Mette, Wow gefeliciteerd! Wat lief zeg om je met moederdag ten huwelijk te vragen. Fijn dat het met Stef weer beter gaat. Wat zul je geschrokken zijn. Hoe gaat het meet Noof? Is ze al gewend om grote zus te zijn? Ik was laatst in Enkhuizen, bij sprookjesland, moest daar aan je denken toen ik die kabouter op dat bankje zag zitten (foto HM) hahaha

Knor, wat gaat dat alweer snel met Meike dan zeg, als ik dat zo lees. En wat grappig dat ze zo'n hard stemgeluid heeft. Een pittige tante dus. Hey, moet je dan niet eens echt gaan trouwen dan, of moet je nog effe janken voordat jullie een datum gaan prikken? Ik moest hardop lachen toen ik dat las....

Joni, wat leuk dat Boyd zo aan het helpen was op de camping. Wat worden ze groot he? Dylan wil ook steeds helpen, vooral papa met echte klus werken. Boor erbij (zijn eigen) of meehelpen schuren, stambomen in de kruiwagen, hahaha

Grappig dat Boyd nog steeds zo;n kleintje is en Eize al zowat dezelfde maat heeft.

Tinus, Ik ben benieuwd naar je tuinfoto's....Wat grappig dat Jp zulke hobby's voor Manuel verzint, misschien wil hij wel op ballet, hahahahhaa

Dylan is gek op dansen, wil dat de hele dag door. En houdt ook van roze, hahaha een echte metro-man, maar is nog steeds gek op voetbal, gelukkig.

Zwemmen is inderdaad goed, dat kan wel al toch?

Falcon, hoe is het met jou meis? Al klaar voor je vakantie?

Sannie, leuke foto's op HM, leuke kadoos ook mooi gemaakt dat dekentje. Jammer dat jij niet op de foto's staat.

Schattige kindjes heb je ook. En ook zo lekker aan het sporten dus. Fijn he? Ik vind het zo'n lekkere uitlaatklep.

Ik verstuur dit even voordat het weg is.
Echt een boek voor mij dus :-)

Vandaag voel ik me echt goed. Heerlijk weer tussen mijn kindjes te zijn !!

Mainecoon; ik gym al met Floortje sinds ze kan lopen. Erg leuk en zeker aan te raden !! Kan ze lekker haar energie kwijt. Heeft ze genoeg zo te lezen :-)

shit, kan geen foto plaatsen........
Falcon, leuke schoenen trouwens, ik ben gek op shoesme. Ik zou ze eigenlijk ook gaan verkopen in mijn zaak maar heb het nog steeds niet gedaan.

A1mee, wat goed van Yanhoa, dat ie tijgert, heerlijk he, als ze ineens weer wat nieuws kunnen. Ik weet niet meer wanneer Dylan echt kroop wel dat echt belachelijk vroeg was 6/7 maanden ofzo. Maar Dylan is met alles vrij vlot. Hij praat nu ook echt 5/6 worden zinnen. Bijv mama mag ik Nú drinken alsjeblieft? Laatst zei hij, mama mag ik schoenen aan? Ik zeg ja hoor, dus help hem in zijn schoenen, kijkt ie naar zijn schoenen, zegt ie, oh prachtig!!!

Dan smelt ik helemaal.

Oef, wat knap dat je al zo je ritme hebt gevonden met die kleintjes en Brian. Gelukkig heb je nog wel hulp he, van familie enzo.

Hoe is het met de reflux van Rosanne? Helpt de voeding een beetje?

Flodder, dikke knuffel voor jou met je ontsteking. Wat een dopmper op je kraamtijd. Maar goed, doe maar rustig aan.

Sterkte in ieder geval.

Zo ik ga even een foto zoeken van Dylan op zijn buik van de glijbaan.

In het sprookjesland

Met zijn half zusje.

Heb de link voor foto's op HM gezet.

Kidon: Mooi mannetje !!!! Leuk he dat park ?? Ik wil er ook graag weer een keer heen. Lachen op zijn buik van die glijbaan. Die gaat best hard weet ik nog !!
Wat grappig dat jullie het nu over sporten voor de kleintjes hebben!

Pas waren M. en ik in de bios en toen kwam dr een spotje voorbij voor Peuterjudo.

Heb thuis meteen gegoogeld maar het is pas vanaf de 3 jaar.

Judo lijkt me wel tof

Ach, t maakt allemaal niet uit...misschien moeten we maar es beginnen met gymen ja

En wrs komt dr hier wel ooit een pony aan huis te staan voor de kids (zo´n half dode, mak manege beest) vind ik stiekem alleen maar erg leuk

Kidon:

Leuke foto´s hoor! ben je niet bang dat Dylan op de glijbaan zn eigen remt met zn handen en zo voorover kukelt?

En het is niet zo dat ik ´echt´ een roker ben..zoals iemand een wijntje drinkt oid op zn tijd, neem ik een sigaretje. Vandaag bijv. helemaal niet gerookt, gisteren 2.

Die zinnen maken dat doet R. ook, erg leuk is dat en regelmatig hoor je ook jezelf terug vind ik.

Fijne avond allemaal!

xx
T voordeel van balleten vond ik juist dat ik niet mee hoef te doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven