Mode & Beauty alle pijlers

Zelftanner gezicht

27-11-2020 18:05 48 berichten
Welke gebruiken jullie?
Van die druppels die je door je dagcreme doet of een aparte creme?
Ik zoek er 1 waarbij je wel mag zien dat je een kleurtje hebt; dus niet zo één die je amper ziet.
BosscheBol1984 schreef:
27-11-2020 19:18
Oh, oké als je er een jaar mee doet is het echt helemaal prima idd!

Mijn kapper verkoopt het en die heeft mij de eerste keer gratis gesprayd. Om te proberen.
En dat beviel zo goed dat ik de €40 er wel voor over had.
Cateautje schreef:
27-11-2020 19:19
Deze zweet er niet af, je kan er zelfs mee douchen. Blijft echt een tijdje goed zitten.
Als je eenmaal een kleurtje hebt niet, maar ook als het er net op zit?
Antoon69 schreef:
27-11-2020 19:24
Als je eenmaal een kleurtje hebt niet, maar ook als het er net op zit?
Is binnen een paar minuten droog. Niet gebruiken als je in de sauna zit. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Als puber gebruikte ik het wel maar later vond ik mezelf mooier als ik mijn eigen kleur had.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je vaak worteltjes eet krijg je ook een oranje kleur. En het is nog gezond ook,
retrostar schreef:
27-11-2020 19:29
Als je vaak worteltjes eet krijg je ook een oranje kleur. En het is nog gezond ook,
Als dat ook met chocola werkt.. :lightbulb:
Ik heb bondi sands met zo’n tanningmit. Ik doe mijn lijf en met wat over is mijn gezicht. Laatst geen zin in lijf maar wel gezicht en toen wat minder genomen en ging ook goed. Heel naturel effect. Wel die ranzige tan geur helaas. Maar goed dat trekt ook wel weer weg.
Die bondi die ik wel maar die vind ik wel erg heftig!
Antoon69 schreef:
27-11-2020 19:35
Als dat ook met chocola werkt.. :lightbulb:
Nee, maar het moet ook in pilvorm bestaan.

https://www.kruidvat.nl/lucovitaal-brui ... /p/4132710
https://holistik.nl/getest-oenobiol-autobronzant/

Heb jij ze geprobeerd? Anders kunnen we misschien eerst Roelie een potje cadeau doen en kijken wat er gebeurt ;)
Antoon69 schreef:
27-11-2020 20:11
Heb jij ze geprobeerd? Anders kunnen we misschien eerst Roelie een potje cadeau doen en kijken wat er gebeurt ;)
Ik eet gewoon peentjes, dus de natuurlijke vorm. Ik ben niet zo gemotiveerd dat ik pillen daarvoor ga kopen. :)
Antoon69 schreef:
27-11-2020 20:11
Ja hoor, kom maar op met die pot! :lol:
BosscheBol1984 schreef:
27-11-2020 19:09
Thanks! Doe je dat dan elke dag? Want hij is wel vrij prijzig?
Ik gebruik deze. Iedere dag even smeren en dan dagcrème er overheen. Gaat heel geleidelijk.
https://www.douglas.nl/Lichaam-Bondi-Sa ... 74270.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Henk-en-Roelie schreef:
27-11-2020 19:11
Ja lekker is dat, he? Door de corona ik ook niet dus test ik allerlei hacks van youtube op mezelf uit. Bananenschillen met ducttape over een likdoorn, moedervlekjes bleken met citroen, wonderolie in je haar, wenkbrauwen en wimpers. Ik leef me helemaal uit al proefkonijn.
Bruiningscreme is ook een leuke, staat op mijn lijstje :angel:

edit: mijn tip over de bruiningsampullen die je kunt inspuiten niet proberen, schijnt niet goed te zijn voor je gezondheid :!:
Ik ben heel benieuwd naar de resultaten van je hacks?! Yeeeh or Neehh?
Ik gebruik die van Vision.
Balea magic summer gezichts creme. Spot goedkoop ( 3 euro bij de DM) en werkt super.
Ik smeer het in de zomer zelfs op mijn witte onderbenen ;-)
.....
Mmaartje schreef:
28-11-2020 10:22
Balea magic summer gezichts creme. Spot goedkoop ( 3 euro bij de DM) en werkt super.
Ik smeer het in de zomer zelfs op mijn witte onderbenen ;-)

Hoe is die qua nattehondengeur?

Ik zag dat er ook een bodylotion van is.
Vroeger werd ik echt altijd superbruin, maar het lijkt wel dat hoe ouder ik word hoe minder mijn pigment werkt of zo (?) :|
BosscheBol1984 schreef:
29-11-2020 12:25
Vroeger werd ik echt altijd superbruin, maar het lijkt wel dat hoe ouder ik word hoe minder mijn pigment werkt of zo (?) :|
Heb hetzelfde.
PoezzinBoots schreef:
28-11-2020 17:41
Hoe is die qua nattehondengeur?

Ik zag dat er ook een bodylotion van is.
Helaas. Nattehondengeur is niet te vermijden. De zelfbruiner zelf kan wellicht aangenaam geparfumeerd zijn, maar als het product gaat werken, komt de geur van het werkzame bestanddeel vrij, DHA. Dat zit nou eenmaal in zelfbruiner. Dat ruik je pas als het zich begint te ontwikkelen. Voor mij echt één van de redenen dat ik ondanks mijn pijnlijke bleekheid geen zelfbruiner meer gebruik. Ik vind het een afgrijselijke geur die de hele dag om je heen hangt.
Bij zo'n spray voor over je gezicht valt het nog enigszins mee, maar toch. Mijn lichaam doe ik sowieso niet meer. Enige optie als je niet de hele dag wil meuren is om het's avonds te doen en dan 's ochtends te douchen. Maar dan heb je weer het probleem dat je dan elke keer direct je bed moet verschonen.
nimue_iparis schreef:
28-11-2020 09:40
Ik ben heel benieuwd naar de resultaten van je hacks?! Yeeeh or Neehh?
Ik weet niet of het mag in dit topic maar eventjes dan :)
Appelazijn tegen bolle moedervlekjes ( goedaardige ) werkt perfect!
Momenteel zit ik met wonderolie in mijn haar, wenkbrauwen, wimpers en gezicht, ik ben bang dat het heel erg moeilijk eruit te wassen is maar soît, dat zie ik zo dan wel weer. Het is toch zondag.
Citroensap om kleine pigmentvlekjes te bleken heb ik nog niet gedaan, 'k ben daar ook een beetje huiverig voor omdat citroensap uitbijt en uitdroogt.

edit: ooit vroeger eens wolvet creme gehad van dr. Vogel en de wonderolie ruikt er verdacht veel naar. Wat een neppert die dr. Vogel :(
Jufjoke schreef:
29-11-2020 12:47
Helaas. Nattehondengeur is niet te vermijden. De zelfbruiner zelf kan wellicht aangenaam geparfumeerd zijn, maar als het product gaat werken, komt de geur van het werkzame bestanddeel vrij, DHA. Dat zit nou eenmaal in zelfbruiner. Dat ruik je pas als het zich begint te ontwikkelen. Voor mij echt één van de redenen dat ik ondanks mijn pijnlijke bleekheid geen zelfbruiner meer gebruik. Ik vind het een afgrijselijke geur die de hele dag om je heen hangt.
Bij zo'n spray voor over je gezicht valt het nog enigszins mee, maar toch. Mijn lichaam doe ik sowieso niet meer. Enige optie als je niet de hele dag wil meuren is om het's avonds te doen en dan 's ochtends te douchen. Maar dan heb je weer het probleem dat je dan elke keer direct je bed moet verschonen.

Dat doe ik dus met de spray van Marc Inbane. Savonds sprayen en dat is zo droog. En zwarte kussenslopen dus ik zie verder niet of het afgeeft.
BosscheBol1984 schreef:
27-11-2020 19:49
Die bondi die ik wel maar die vind ik wel erg heftig!
Bondi Gradual is niet heftig.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven