Voor het eerst daten

30-11-2020 15:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maand ben ik voor het eerst gaan daten. We hadden al flink gekletst voor de eerste date dus het was gelijk super gezellig. Tijdens de tweede date bleef ik al slapen (ivm met verre afstand, we zijn beiden studenten). Maar voor mij ging dat misschien net te snel. In plaats van dit te overleggen met hem heb ik besloten dat ik niet meer wilde daten. En heb ik dit hem geappt (met als reden dat ik er niet klaar voor was) inmiddels ben ik 3 dagen verder maar kan ik niet stoppen met huilen. Ik betwijfel of ik de juiste keuze heb gemaakt. De jongen was erg leuk en we hadden ook echt een klik. Maar er is zo veel aan de hand in mijn leven dat ik bang was om hem af te schrikken. Ik begrijp dat ik hem geen eerlijke kans heb gegeven maar ik wist gewoonweg niet hoe ik hier mee om moest gaan.

Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Maar ik vind het ook niet eerlijk tegenover hem om weer te appen... hoe kijken jullie hier naar? Hoe kan ik hier nu het beste mee omgaan? Ik zie het even niet meer...
blijven slapen of met hem geslapen?

maakt ook niet uit.

Bel hem en leg het uit, nee heb je, ja kun je krijgen, je bent dan in ieder geval eerlijk tegenover hem en jezelf.
Als er zoveel aan de hand is in je leven, heb je nu geen tijd, rust en aandacht voor een ander.

Dus zet eerst je leven op poten en ga dan pas weer daten. Niet met hem, maar met een ander.
Uithuilen, tranen drogen, de koelkast plunderen en weer over tot de orde van de dag.
Het is niet zo dat je een jarenlange relatie bent verloren. Het was eventjes leuk en nu niet meer, such is life.

Ik zeg maar zo, geen hand vol maar een land vol en hij die bij jou hoort loopt alreeds ergens rond, je hoeft hem alleen nog maar tegen te komen.
Ik denk niet dat hij nog geïnteresseerd is als je nu een bericht stuurt om de contacten weer aan te halen. Ik zou er persoonlijk klaar mee zijn, sorry. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
Gewoon appen dat je een verkeerde keuze gemaakt hebt en dat je op dat moment gewoon veel aan je hoofd had.

Het komt vast goed.
Say it like you mean it.
Of gewoon bellen, dat is denk ik beter.
Say it like you mean it.
Als je nu al niet kan stoppen met huilen en je aangeeft dat er veel speelt in je leven: ben jij dan wel toe aan een relatie?
Eerst leven op orde, je kan hem dan altijd nog berichten.
ik denk dat als je eerlijk deelt wat er speelt je gelijk weet wat je aan hem hebt. misschien denkt hij: poeh, daar heb ik geen zin in, maar dan weet je dat maar vast. wat wel belangrijk is waar ik het mee eens ben, een relatie is zelfden een oplossing voor problemen die je al hebt. maar je kunt toch gewoon aan die problemen werken terwijl je date?
Ik zou zeker contacten. Nee heb je, ja kan je misschien wel krijgen
Bellen, eerlijk zijn en dan zie je wel weer verder.

Maar op zichzelf is het wel beter om eerst in balans te zijn voordat je gaat daten.
Het verhaal vertelt niet genoeg voor 'goed' advies.
Waarom was blijven slapen te snel? Waarom was het misschien een verkeerde keus om te zeggen dat je niet verder wilde daten?
Al drie dagen aan het huilen om iemand waar je 2 dates mee hebt gehad?
Ik denk dat je je beter even op jezelf kan richten aangezien je grotere problemen lijkt te hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven