Singles Unite : deel 5!!! 😄

maandag 30 november 2020 om 23:53
alongwiththesunshine schreef: ↑30-11-2020 23:47Ondanks dat ik competitief ben ingesteld is het veel leuker als iemand niet zo'n zin heeft maar zich wel letterlijk in het zweet wil werken voor je en je die persoon dan genadeloos afmat. En je afsluit met "ik voel de klik niet zo". Haha. Nee dat laatste is een grap.
Alles op kniehoogte keihard in de hoek slaan, dan win je meestal wel met squash. Sportdates zijn niet romantisch maar vaak wel leuk

maandag 30 november 2020 om 23:53
Snap ik.
Niet dat ik veel date ervaring heb de laatste jaren, maar muziek komt bij mij wel voor vaak in de eerste gesprekken.
Laatste keer Paiq, helaas na 1 gesprek niks meer, zaten we in dat gesprek muzieknummers uit te wisselen.

maandag 30 november 2020 om 23:55
Julus fijn he dat we altijd hier kunnen komen.
Jeetje Casa jammer maar wel goed hoor om het dan af te kappen.
Limo wat klinkt dat heerlijk... gewoon genieten en neem het per dag.
Ik ga vanaf woensdag effe lastige dagen in. Zal blij zijn als het vrijdagmiddag is.
Wat gaan jullie doen met de kerstdagen?
Ik ga vanaf woensdag effe lastige dagen in. Zal blij zijn als het vrijdagmiddag is.
maandag 30 november 2020 om 23:55

maandag 30 november 2020 om 23:57
Vanaf woensdag zonder kinderen?Datertje schreef: ↑30-11-2020 23:55Julus fijn he dat we altijd hier kunnen komen.
1e kerst komen mijn zus en moeder hier eten..chinees laten bezorgen..verder geen plannen

dinsdag 1 december 2020 om 00:00
Lastige dagen met werk of om een privé reden?
Ik kijk ook uit naar het weekend! Drukke dagen en veel zakelijke dingen. Vanaf halverwege de week en het weekend zijn de kinderen er weer. Ik heb het zwembad al gereserveerd en natuurlijk Sinterklaas. Een planning in hoofdlijnen is ook wel fijn en geeft rust voor hun.
Twee flessen op maandag avond? Haha, cheers.

lacasa wijzigde dit bericht op 01-12-2020 00:01
18.20% gewijzigd

dinsdag 1 december 2020 om 00:05
Officieel waren we nog niet uitelkaar. De kogel is nu door de kerk en ik moet binnen een week de rest van mijn spullen halen. Dus nu effe doorpakken. Woensdag en donderdag alles inpakken en naar de stort en vrijdag alles verhuizen. Dus effe pittig maar ik ben nu dus officieel vrijgezel.LaCasa schreef: ↑01-12-2020 00:00Lastige dagen met werk of om een privé reden?
Ik kijk ook uit naar het weekend! Drukke dagen en veel zakelijke dingen. Vanaf halverwege de week en het weekend zijn de kinderen er weer. Ik heb het zwembad al gereserveerd en natuurlijk Sinterklaas. Een planning in hoofdlijnen is ook wel fijn en geeft rust voor hun.
Twee flessen op maandag avond? Haha, cheers.![]()

dinsdag 1 december 2020 om 00:11
Je mag toch niet het squashballetje direct in zijn zak slaan? En anders zet hij een stapje opzij en slaat hem redelijk makkelijk terug toch? Borsthoogte vind ik vaak rotballen.

dinsdag 1 december 2020 om 07:22
Limo, wat een fijne update! Lekker genieten en niet teveel de controle willen op wat je voelt. Daar komt vanzelf een keer een duidelijke ja of nee op. Hij klinkt als een leuke, respectvolle man. Die heerlijk open is over zijn gevoelens voor jou en niet terugdeinst of onzeker wordt als je het iets rustiger aan wilt doen. Waardevol!
Lacasa klinkt als de juiste keuze van je date. Zeker nu ze zo wanhopig reageert. Dat zegt veel over haar en zulke types kan je maar beter vroeg mee stoppen. Het is behoorlijk claimend en ik zou haar ook blokkeren. Ze respecteert je niet bepaald en jij bent er niet om met haar emoties te dealen. Dat mag ze zelf doen.
Datertje wat vervelend dat je een paar pittige dagen tegemoet gaat. Hopelijk gaan ze sneller en makkelijker voorbij dan je nu verwacht.
Wbt kerst, ik heb veel plannen.
Kerst avond komt een vriendin slapen, eten, serie kijken.
1e kerstdag komen m'n moeder en broer bij mij. We zijn alle 3 recent weer single. Hun na lange relaties. Gezellig eten en bordspelletjes.
2e kerstdag naar m'n lieve vrienden en hun kinderen. Zo fijn onderdeel te kunnen zijn van een gezin, op afstand (ik wil zelf geen kinderen). Ik ben favoriete tante en word overladen met kusjes, knuffels en liefde. En kan heerlijk alleen genieten van de lusten
O&N is mijn plan lekker vroeg m'n bed in te duiken. Ik hou al nooit van oud en nieuw. En nu er geen vuurwerk mag worden afgestoken hoef ik er ook niks mee. Zalig!! Gewoon een dag als alle andere dagen dus. Hopelijk blijft het rustig in de buurt.
Wat zijn jullie plannen?
Lacasa klinkt als de juiste keuze van je date. Zeker nu ze zo wanhopig reageert. Dat zegt veel over haar en zulke types kan je maar beter vroeg mee stoppen. Het is behoorlijk claimend en ik zou haar ook blokkeren. Ze respecteert je niet bepaald en jij bent er niet om met haar emoties te dealen. Dat mag ze zelf doen.
Datertje wat vervelend dat je een paar pittige dagen tegemoet gaat. Hopelijk gaan ze sneller en makkelijker voorbij dan je nu verwacht.
Wbt kerst, ik heb veel plannen.
Kerst avond komt een vriendin slapen, eten, serie kijken.
1e kerstdag komen m'n moeder en broer bij mij. We zijn alle 3 recent weer single. Hun na lange relaties. Gezellig eten en bordspelletjes.
2e kerstdag naar m'n lieve vrienden en hun kinderen. Zo fijn onderdeel te kunnen zijn van een gezin, op afstand (ik wil zelf geen kinderen). Ik ben favoriete tante en word overladen met kusjes, knuffels en liefde. En kan heerlijk alleen genieten van de lusten
O&N is mijn plan lekker vroeg m'n bed in te duiken. Ik hou al nooit van oud en nieuw. En nu er geen vuurwerk mag worden afgestoken hoef ik er ook niks mee. Zalig!! Gewoon een dag als alle andere dagen dus. Hopelijk blijft het rustig in de buurt.
Wat zijn jullie plannen?
dinsdag 1 december 2020 om 07:43

dinsdag 1 december 2020 om 08:11
Casa bedankt voor de update.
Over douchen enzo: ik vind verzorgd en schoon erg aantrekkelijk. Man met fris gebit en lekker luchtje, maar ook weer niet zo dat zijn after shave overheerst.
In plaats van 2x per week douchen, liever 2x per dag.
Ik heb vorig jaar ook een leuke oudejaar gehad met NMLK, in de stad vuurwerk kijken. Nu wordt dat niks natuurlijk.
Ben wel benieuwd of de horeca binnenkort weer open gaat.
Over douchen enzo: ik vind verzorgd en schoon erg aantrekkelijk. Man met fris gebit en lekker luchtje, maar ook weer niet zo dat zijn after shave overheerst.
In plaats van 2x per week douchen, liever 2x per dag.
Ik heb vorig jaar ook een leuke oudejaar gehad met NMLK, in de stad vuurwerk kijken. Nu wordt dat niks natuurlijk.
Ben wel benieuwd of de horeca binnenkort weer open gaat.

dinsdag 1 december 2020 om 08:15
Goedemorgen mede alleenstaande!
Kerstavond met familie (hele kleine) en eerste kerstdag avonddienst dus gezellig met de groep en tweede kerstdag vroege dienst dus heerlijke brunch.
Avond heerlijk in mijn eentje. Ik denk met een gourmetpan fles goede wijn en een kerstfilmpje. Nu al zin in.
Oud en nieuw zijn we een paar daagjes weg.
Heerlijk klinkt het bij jou Qiyara.
Kerstavond met familie (hele kleine) en eerste kerstdag avonddienst dus gezellig met de groep en tweede kerstdag vroege dienst dus heerlijke brunch.
Avond heerlijk in mijn eentje. Ik denk met een gourmetpan fles goede wijn en een kerstfilmpje. Nu al zin in.
Oud en nieuw zijn we een paar daagjes weg.
Heerlijk klinkt het bij jou Qiyara.

dinsdag 1 december 2020 om 08:59
poeh..verstand op 0 en doorknallen..sterkte!Datertje schreef: ↑01-12-2020 00:05Officieel waren we nog niet uitelkaar. De kogel is nu door de kerk en ik moet binnen een week de rest van mijn spullen halen. Dus nu effe doorpakken. Woensdag en donderdag alles inpakken en naar de stort en vrijdag alles verhuizen. Dus effe pittig maar ik ben nu dus officieel vrijgezel.