Singles Unite : deel 5!!! 😄

dinsdag 1 december 2020 om 09:40
Thanks komt goed. Het is ook wel fijn om effe door te pakken. Vrijdag staan al mijn spullen weer hier.
Het jammere is dat we toch vast zitten aan elkaar door de hond.
Straks eerst de leuke dingen doen. Dozen halen, shoppen voor Sint en de kerstboom halen!!!
Dat is toch gezellig kerst met de kids!
dinsdag 1 december 2020 om 11:47
Jeetje jongens, wat schrijven jullie veel
Ik heb niet meer gekeken op bumble....van wat ik zag zitten er niet veel mensen met wie ik echt match. Okcupid loopt langzaam maar heb er nu ff geen zin in...binnenkort kerst en vakantie in eigen land (geen NL) dus dan ben ik omringd door familie en vrienden, gelukkig niet alleen met de kerst.

Ik heb niet meer gekeken op bumble....van wat ik zag zitten er niet veel mensen met wie ik echt match. Okcupid loopt langzaam maar heb er nu ff geen zin in...binnenkort kerst en vakantie in eigen land (geen NL) dus dan ben ik omringd door familie en vrienden, gelukkig niet alleen met de kerst.
pompoenschip wijzigde dit bericht op 01-12-2020 11:59
1.48% gewijzigd

dinsdag 1 december 2020 om 16:39
Niet! En eraf gegooid.
Tig vragen ingevuld. Geen match, geen reacties op mijn commentaren. Waarschijnlijk moet je daar een match voor hebben??
Dus nu date-app loos....wat een rust

dinsdag 1 december 2020 om 16:57
Same here. Super drukke werkdag en het is niet bij te houden. Ik houd het bij lezen.Sabbieehhhh schreef: ↑01-12-2020 13:54Jemig wat een drukte hier! Lees net ff bij en geen idee waar te beginnen met reageren![]()

dinsdag 1 december 2020 om 16:58

dinsdag 1 december 2020 om 18:04
Haha ik moest nog antwoorden en liep alweer pagina’s achtertomcat schreef: ↑30-11-2020 16:45Wij daten ook hoor, een aantal dan in ieder geval, had je specifieke vragen?
In het voorjaar ben ik een paar keer met een date gaan picknicken, nu recent wel gaan wandelen ergens..maar het is gewoon naar dat de horeca dicht is. Ook als het leuk is en je ziet ekaar vaker..in het voorjaar al gemerkt dat zo snel bij elkaar thuis op de bank zitten ook best weird is.

Ik ben gewoon een beetje aan het worstelen met hoe en wat met dating apps. Ik heb er weer een geactiveerd en krijg eigenlijk direct allerlei leuke gesprekken. Aan de ene kant wil ik niet te lang chatten, liever gewoon redelijk snel afspreken en kijken of er irl een klik is. Maar aan de andere kant is er corona...
Merkte bij de 2 op afstand dates die ik de afgelopen maanden gehad heb, dat ik het lastig vind om te daten maar toch afstand te houden maar misschien toch te flirten maar wel op afstand - nou ja dat dus. Hoe dit aan te pakken? Wandelen, of zich leuk - maar het is rotweer! En als ik thuis ben uit m’n werk is het alweer donker.
Ik heb nu voor eind deze week een wandeldate staan met iemand met wie ik nu zo ongeveer een week leuk contact heb via een app. Er is nog een andere man met wie ik ook een grappig gesprek had en die ook heel graag af wil spreken, maar ik merk dat ik dat een beetje af hou. Twee afspraken tegelijkertijd maken, helemaal nu, is dat wel slim? Of zeggen jullie: gewoon in het donker en de regen in het Vondelpark gaan lopen met die app-meneren en dan zie je vanzelf wel of het wat wordt?
dinsdag 1 december 2020 om 18:16
Die vrouw is misschien ook alleen maar bang waardoor ze bepaald gedrag vertoont. Zelf ben je ook bang en vind je het ook fijn als je er begrip voor krijgt. Waarom dan wel een ander negatief afschilderen? Dat snap ik niet zo goed.Limo76 schreef: ↑30-11-2020 23:38Blij bij jezelf, volgens mij ben je echt een leuke kerel. Maar je treft net ff de hopeloze gevallen en ik begrijp inmiddels na een jaar daten dat het vol zit met deze gevallen, zowel man als vrouw. Dan schijn ik met mn bindingsangst nog maar een kleintje te zijn qua issues![]()
Overigens dat hele desperate gedoe vind ik ook zo'n dingetje waar ik moe van word. Het is nog steeds niet "cool" om toe te geven dat je behoefte kunt hebben aan liefde, of dat je voor iemand wilt 'strijden'. Terwijl liefde gewoon een basisbehoefte is. En nee, natuurlijk moet je iemand de ruimte geven, maar het kan allemaal best lastig zijn en het is ook oké om verdrietig te zijn als het niet lukt zoals je het graag voor ogen zag of als je hart gebroken is. Volgens mij schreef LaFolie dat laatst ook.
wij slapen nooit.
dinsdag 1 december 2020 om 18:19
alongwiththesunshine schreef: ↑01-12-2020 18:16Die vrouw is misschien ook alleen maar bang waardoor ze bepaald gedrag vertoont. Zelf ben je ook bang en vind je het ook fijn als je er begrip voor krijgt. Waarom dan wel een ander negatief afschilderen? Dat snap ik niet zo goed.
Overigens dat hele desperate gedoe vind ik ook zo'n dingetje waar ik moe van word. Het is nog steeds niet "cool" om toe te geven dat je behoefte kunt hebben aan liefde, of dat je voor iemand wilt 'strijden'. Terwijl liefde gewoon een basisbehoefte is. En nee, natuurlijk moet je iemand de ruimte geven, maar het kan allemaal best lastig zijn en het is ook oké om verdrietig te zijn als het niet lukt zoals je het graag voor ogen zag of als je hart gebroken is. Volgens mij schreef LaFolie dat laatst ook.
Haha, ik zat helemaal "Preach preach!" je stukje te lezen en toen zag ik je laatste zin

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

dinsdag 1 december 2020 om 18:43
Swipe, swipe, swipe, swipe swipe.. pfff vermoeiend. Ik vraag me af of mensen nu juist meer of minder op de dating apps zitten. Ik swipe naast Tinder af en toe ook op Facebook dating.
Ik vermeld eigenlijk altijd mijn lengte en ik ben niet zo lang. Maar ik wil dat liever gelijk duidelijk hebben. Straks heb je een match is zij 1,80 en gelijk 10 CM langer! Volgens mij is lengte best een dingetje voor een vrouw. Zeker als je ook nog eens letterlijk kan kiezen tussen duizenden mannen. Correct me if I'm wrong.
Lelijk vind ik mijzelf niet, dom ook niet. Misschien moet ik een dating profiel 'expert' inhuren.
Hoe vaak swipen jullie? En hoe lang?
Door het tekort aan vrouwen dat ik ontmoet in RL ga je denk ik ook nog eens te snel je 'likeability' ontlenen aan het aantal matches dat je krijgt. Het doet een beetje afbreuk aan je zelfvertrouwen.
Ik kan natuurlijk ook mijn benen laten breken en ze operationeel 2CM laten verlengen. En dan herhaal ik dat gewoon 5 keer.
Ik vermeld eigenlijk altijd mijn lengte en ik ben niet zo lang. Maar ik wil dat liever gelijk duidelijk hebben. Straks heb je een match is zij 1,80 en gelijk 10 CM langer! Volgens mij is lengte best een dingetje voor een vrouw. Zeker als je ook nog eens letterlijk kan kiezen tussen duizenden mannen. Correct me if I'm wrong.
Lelijk vind ik mijzelf niet, dom ook niet. Misschien moet ik een dating profiel 'expert' inhuren.

Hoe vaak swipen jullie? En hoe lang?
Door het tekort aan vrouwen dat ik ontmoet in RL ga je denk ik ook nog eens te snel je 'likeability' ontlenen aan het aantal matches dat je krijgt. Het doet een beetje afbreuk aan je zelfvertrouwen.
Ik kan natuurlijk ook mijn benen laten breken en ze operationeel 2CM laten verlengen. En dan herhaal ik dat gewoon 5 keer.

dinsdag 1 december 2020 om 18:57
Oh lengte vind ik echt absoluut totaal oninteressant. Of hij nou een kop langer of net korter is (veel korter gaat niet lukken, zo lang ben ik zelf niet): boeien. Sterker nog, als hij niet veel langer is dan hangen de spiegels en dergelijke eindelijk eens op de goede hoogte voor allebei 
Ik herken ook niet echt wat je schrijft over eindeloos swipen. Ik ben best kritisch, dus ik ben ook nieuwsgierig naar de mannen met wie ik match en wil er graag een gesprek mee beginnen. Anders had ik ze niet op ‘ja’ gezet. Dus dan wil ik niet te veel matches tegelijkertijd hebben, want dan wordt het bijna werk om het bij te houden!
Waarom heb je het idee dat je heel veel matches nodig hebt?

Ik herken ook niet echt wat je schrijft over eindeloos swipen. Ik ben best kritisch, dus ik ben ook nieuwsgierig naar de mannen met wie ik match en wil er graag een gesprek mee beginnen. Anders had ik ze niet op ‘ja’ gezet. Dus dan wil ik niet te veel matches tegelijkertijd hebben, want dan wordt het bijna werk om het bij te houden!
Waarom heb je het idee dat je heel veel matches nodig hebt?
dinsdag 1 december 2020 om 19:28
Wat een drukte weer hier.
Limo, dat klinkt als een heel fijn weekend! Fijn dat hij zo begripvol is, probeer er ook van te genieten.
Ik zit nu niet op datingapps maar als ik dat wel doe swipe ik meestal wel dagelijks, een halfuurtje tijdens het Netflixen ofzo. Ik vind overigens kleine mannen leuk omdat ik zelf ook klein ben maar is lange man is zeker geen no-go, mijn ex ook 30cm langer.
Hier nog geen duidelijke kerstplannen. Kerstavond gaan we normaal naar de kerk en eten bij mijn vader en dat zal niet gaan, dus misschien dat ik alleen daar heen ga. 1e kerstdag komen mijn moeder en broertje gourmetten en 2e kerstdag niks. Oud en nieuw thuis bij vrienden met veel drank en spelletjes denk ik.
Limo, dat klinkt als een heel fijn weekend! Fijn dat hij zo begripvol is, probeer er ook van te genieten.
Ik zit nu niet op datingapps maar als ik dat wel doe swipe ik meestal wel dagelijks, een halfuurtje tijdens het Netflixen ofzo. Ik vind overigens kleine mannen leuk omdat ik zelf ook klein ben maar is lange man is zeker geen no-go, mijn ex ook 30cm langer.
Hier nog geen duidelijke kerstplannen. Kerstavond gaan we normaal naar de kerk en eten bij mijn vader en dat zal niet gaan, dus misschien dat ik alleen daar heen ga. 1e kerstdag komen mijn moeder en broertje gourmetten en 2e kerstdag niks. Oud en nieuw thuis bij vrienden met veel drank en spelletjes denk ik.

dinsdag 1 december 2020 om 19:33
Flaffy, hoeveel gesprekken heb je dan tegelijkertijd? Krijg dan toch een beetje dit effect haha
https://youtu.be/UXkvUe8lIvI
https://youtu.be/UXkvUe8lIvI
dinsdag 1 december 2020 om 19:36
Ja zolang het erop staat ga je toch zitten kijken.
Nog leuke mannen, is er een match, reactie op een match of gesprek.
Ook al stond ik er de laatste tijd wat anders in, frustrerende het soms wel als ik hier las over vele matches en wandeldates. Of als ik vriendinnen erover hoorde... . Ook al weet dat niet elke date slaagde.
Maar toch dat gevoel dat ik niet eens zover kwam.
Blijkbaar kom ik op foto/online niet over zoals ik irl ben. En mijn online humor mist ook de gezichtsuitdrukkingen van mij.
Dus ja dan daar mijn energie maar niet meer insteken.
Maar in iets anders.
dinsdag 1 december 2020 om 20:17
Goed om te horen dat iedereen leuke plannen heeft voor kerst! Hier altijd standaard 1e kerstdag bij m’n ouders, hele gezin komt nu ook gewoon bij elkaar mits iemand klachten heeft. 2e kerstdag kom ik vaak de restjes opeten bij m’n ouders haha. Oud en nieuw ben ik niet zo van, wellicht even bij vriendin langs.
Ik vind lengte stiekem wel een ding
Kan het niet helpen, val nou eenmaal op lange mannen.. Ik swipe af en toe op Bumble, daar komt m’n date voor aankomend weekend ook vandaan haha. We gaan het zien!
Ik vind lengte stiekem wel een ding

dinsdag 1 december 2020 om 20:23
Veel matches zijn deels nodig omdat veel ook nooit wat zeggen..ik heb afgelopen weekend 12 matches een bericht gestuurd en er zijn er 4 die antwoord hebben gegeven intussen. ..nu is mijn ervaring zoiezo dat je als man het gesprek moet beginnen..heel af en toe is er een dame die het gesprek start maar dat is redelijk zeldzaam. Ik neem aan dat jullie dat probleem dan ook niet hebben..mannen beginnen het gesprek wel en zo niet dan zullen ze dat ook niet gaan doen denk ik?
Lengte is bij mij nooit een ding, ik ben 1.89 zou wel erg grappig zijn als ik iemand tref die 1.50 is ofzo.
Lengte is bij mij nooit een ding, ik ben 1.89 zou wel erg grappig zijn als ik iemand tref die 1.50 is ofzo.

dinsdag 1 december 2020 om 20:25
Ik heb een grote stap gezet. Lid geworden van een groep die grijs en geweldig heet. Allemaal vrouwen die in de transitie zitten naar volledig grijs haar. Die het verven spuugzat zijn.
Ook foto's van vrouwen die al grijs zijn en wat zijn die mooi! Ze lijken ook niet ouder. Ik wil die stap ook gaan zetten.
Het is tijd. Ik ga in januari naar de kapper en dan eens kijken wat het wordt.
Ook foto's van vrouwen die al grijs zijn en wat zijn die mooi! Ze lijken ook niet ouder. Ik wil die stap ook gaan zetten.
Het is tijd. Ik ga in januari naar de kapper en dan eens kijken wat het wordt.

dinsdag 1 december 2020 om 20:47
dinsdag 1 december 2020 om 20:48
Ik vind jouw humor anders goed overkomen online. Je bent een leuk mensJulia_20 schreef: ↑01-12-2020 19:36Ja zolang het erop staat ga je toch zitten kijken.
Nog leuke mannen, is er een match, reactie op een match of gesprek.
Ook al stond ik er de laatste tijd wat anders in, frustrerende het soms wel als ik hier las over vele matches en wandeldates. Of als ik vriendinnen erover hoorde... . Ook al weet dat niet elke date slaagde.
Maar toch dat gevoel dat ik niet eens zover kwam.
Blijkbaar kom ik op foto/online niet over zoals ik irl ben. En mijn online humor mist ook de gezichtsuitdrukkingen van mij.
Dus ja dan daar mijn energie maar niet meer insteken.
Maar in iets anders.
wij slapen nooit.