Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
ClumsyNinja schreef:
01-12-2020 19:33
Flaffy, hoeveel gesprekken heb je dan tegelijkertijd? Krijg dan toch een beetje dit effect haha
https://youtu.be/UXkvUe8lIvI
Haha dat valt eigenlijk wel mee. 1 of 2, maar heb ook niet altijd een gesprek lopen.
Oh spannend Julus! Mijn moeder en tantes zijn daar nu ook mee bezig en ik vind het geen succes. Maar wie weet kan jij het wel heel goed hebben :)

Klinkt ook gezellig viv! En veel plezier alvast met je wandeldate.
ClumsyNinja schreef:
01-12-2020 18:04
Wandelen, of zich leuk - maar het is rotweer! En als ik thuis ben uit m’n werk is het alweer donker.

Ik heb nu voor eind deze week een wandeldate staan met iemand met wie ik nu zo ongeveer een week leuk contact heb via een app. Er is nog een andere man met wie ik ook een grappig gesprek had en die ook heel graag af wil spreken, maar ik merk dat ik dat een beetje af hou. Twee afspraken tegelijkertijd maken, helemaal nu, is dat wel slim? Of zeggen jullie: gewoon in het donker en de regen in het Vondelpark gaan lopen met die app-meneren en dan zie je vanzelf wel of het wat wordt?
Herkenbaar! Ik heb hetzelfde het is al donker wanneer ik klaar ben met werken dus afspreken om te wandelen lukt alleen in het weekend. Ik maak gerust twee afspraken tegelijk als dat zo uitkomt. Het is een eerste ontmoeting dus ik voel mij vrij om andere dates te hebben tot ik iemand echt meer dan leuk vind.

Ik heb Okcupid trouwens ook geprobeerd, maar ik vond het niks. Veel matches maar er worden weinig gesprekken gevoerd. Ik ben trouwens nooit te beroerd om een gesprek te starten (met gewoon kunnen). Maar ik heb wel het idee dat gesprekken die ik open minder vaak tot een date leiden dan wanneer de mannen het gesprek starten.
anoniem_6390fa22b7775 wijzigde dit bericht op 01-12-2020 21:02
0.08% gewijzigd
Flaffy schreef:
01-12-2020 20:53
Oh spannend Julus! Mijn moeder en tantes zijn daar nu ook mee bezig en ik vind het geen succes. Maar wie weet kan jij het wel heel goed hebben :)

Klinkt ook gezellig viv! En veel plezier alvast met je wandeldate.
Dank! We gaan niet wandelen, maar naar een museum. Weer eens wat anders, mocht het niks zijn dan is er nog wat afleiding haha. Jij alles met ex date nu verwerkt?
tomcat schreef:
01-12-2020 20:23
(...) Nu is mijn ervaring zoiezo dat je als man het gesprek moet beginnen..heel af en toe is er een dame die het gesprek start maar dat is redelijk zeldzaam. (...) Mannen beginnen het gesprek wel en zo niet dan zullen ze dat ook niet gaan doen denk ik?
Ehm, nee. Sommige mannen beginnen soms iets later het gesprek omdat ze (o.a.) nog niet eerder online zijn gekomen... Omdat ze jou dan al eerder hadden gematcht, dus dan zijn ze niet altijd gelijk aanwezig op het moment dat jij ze terugmatcht (of hadden ze geen tijd, zin of whatever). Als ik met iemand wil praten dan begin ik gewoon het gesprek. Heb ik vaak genoeg gedaan op Tinder. Zaten ook gewoon mensen tussen die terug bleven praten. Vind het nergens op slaan om te wachten totdat de man begint.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
01-12-2020 20:48
Ik vind jouw humor anders goed overkomen online. Je bent een leuk mens
😊 Thanks
Julus schreef:
01-12-2020 20:25
Ik heb een grote stap gezet. Lid geworden van een groep die grijs en geweldig heet. Allemaal vrouwen die in de transitie zitten naar volledig grijs haar. Die het verven spuugzat zijn.
Ook foto's van vrouwen die al grijs zijn en wat zijn die mooi! Ze lijken ook niet ouder. Ik wil die stap ook gaan zetten.
Het is tijd. Ik ga in januari naar de kapper en dan eens kijken wat het wordt.
Haha wat geinig dat daar een groep voor is en dat je dit een grote stap vindt... Zeg ik met m'n natuurlijk grijze haar 😁 Nooit bij nagedacht en de natuur z'n gang laten gaan toen het kwam. Verfen was voor m'n haar gewoon geen optie, alles breekt dan steeds af.

Ik word nog steeds wat jonger geschat dan ik ben. En krijg volop complimenten over m'n haarkleur. Komt vast goed!
Grijs is heel wijs (letterlijk en figuurlijk gesproken 😏😇)
Leuk Julus! Als ik het goed begrijp is je haar nu gekleurd en wil je het laten uitgroeien? Dat vraagt wel veel moed en doorzettingsvermogen, vooral bij lang haar. Het mijne is al jaren naturel, kleurde vroeger altijd en ik laat het gewoon grijs worden al heb ik er amper ondanks mijn leeftijd.

Wat wandeldaten betreft, je werkt toch geen 7/7? Spreek op vrije dagen af.
Ik ben totaal niet bezig met 'hoe kan ik flirten tijdens een wandeldate?' Er is bij mij corona gewijs geen sprake van aanraken laat staan kussen op een eerste of tweede date, heb er wel wekelijks een, veel te veel risico. Maar hier in B zijn de regels dan ook veel strenger.
Wat de feestdagen betreft mag een gezin 1 persoon uitnodigen en een single 2. En dat moeten dan ook vaste contacten zijn. Die 2 mogen dan op hun beurt niet naar iemand anders. Ik werk gelukkig veel, zeker rond kerst en ze vragen een vrijwilliger voor 1/1. Ik denk me daarvoor op te geven.

Heb een super chat met een 'blind match'. Die man heeft een anoniem profiel met 1 foto en een opvallende tekst, was zo nieuwsgierig wat daar achter zat dat ik toch rechts swipete, we matchten en nu hebben we al uren geschat waarbij tranen met tuiten gelachen worden.
Ik vermoed dat hij niet knap is. Wel intelligent, grappig, op vriendschappelijk gebied klikt het enorm. Ik vind niet de moed om naar foto's te vragen, als ik dat wil stuurt hij ze want hij wil graag afspreken maar ik wil mijn chat maatje niet kwijt.
Qiyara schreef:
02-12-2020 05:50
Haha wat geinig dat daar een groep voor is en dat je dit een grote stap vindt... Zeg ik met m'n natuurlijk grijze haar 😁 Nooit bij nagedacht en de natuur z'n gang laten gaan toen het kwam. Verfen was voor m'n haar gewoon geen optie, alles breekt dan steeds af.

Ik word nog steeds wat jonger geschat dan ik ben. En krijg volop complimenten over m'n haarkleur. Komt vast goed!
Grijs is heel wijs (letterlijk en figuurlijk gesproken 😏😇)
Ik weet niet of jij blond of donker haar had? Want als je blond bent dan ziet het er veel natuurlijker uit als je grijs wordt. Bij donker haar valt grijs enorm op. Ik ben donker en heb lang haar. Dus ik moet iets doen om die overgangsfase minder op te laten vallen en het er natuurlijker uit te laten zien. In die groep worden veel tips gedeeld en ook veel transitiefoto's gedeeld. Handig.

Leuk dat je jonger wordt geschat! Dat lees ik daar ook vaak.
Vivi3338 schreef:
01-12-2020 21:01
Dank! We gaan niet wandelen, maar naar een museum. Weer eens wat anders, mocht het niks zijn dan is er nog wat afleiding haha. Jij alles met ex date nu verwerkt?
Benieuwd hoe het zal zijn!
Attraverso schreef:
02-12-2020 08:31
Leuk Julus! Als ik het goed begrijp is je haar nu gekleurd en wil je het laten uitgroeien? Dat vraagt wel veel moed en doorzettingsvermogen, vooral bij lang haar. Het mijne is al jaren naturel, kleurde vroeger altijd en ik laat het gewoon grijs worden al heb ik er amper ondanks mijn leeftijd.

Wat wandeldaten betreft, je werkt toch geen 7/7? Spreek op vrije dagen af.
Ik ben totaal niet bezig met 'hoe kan ik flirten tijdens een wandeldate?' Er is bij mij corona gewijs geen sprake van aanraken laat staan kussen op een eerste of tweede date, heb er wel wekelijks een, veel te veel risico. Maar hier in B zijn de regels dan ook veel strenger.
Wat de feestdagen betreft mag een gezin 1 persoon uitnodigen en een single 2. En dat moeten dan ook vaste contacten zijn. Die 2 mogen dan op hun beurt niet naar iemand anders. Ik werk gelukkig veel, zeker rond kerst en ze vragen een vrijwilliger voor 1/1. Ik denk me daarvoor op te geven.

Heb een super chat met een 'blind match'. Die man heeft een anoniem profiel met 1 foto en een opvallende tekst, was zo nieuwsgierig wat daar achter zat dat ik toch rechts swipete, we matchten en nu hebben we al uren geschat waarbij tranen met tuiten gelachen worden.
Ik vermoed dat hij niet knap is. Wel intelligent, grappig, op vriendschappelijk gebied klikt het enorm. Ik vind niet de moed om naar foto's te vragen, als ik dat wil stuurt hij ze want hij wil graag afspreken maar ik wil mijn chat maatje niet kwijt.
Het is al heel wat dat het zo goed klikt. En je hebt iig 1 foto gezien. Als het zo leuk blijft zou ik toch afspreken. De kans is er zeker dat het daarna klaar is, maar als je maandenlang chat is de teleurstelling nog groter. Je kunt het maar weten toch?
Julus schreef:
02-12-2020 09:55
Ik weet niet of jij blond of donker haar had? Want als je blond bent dan ziet het er veel natuurlijker uit als je grijs wordt. Bij donker haar valt grijs enorm op. Ik ben donker en heb lang haar. Dus ik moet iets doen om die overgangsfase minder op te laten vallen en het er natuurlijker uit te laten zien. In die groep worden veel tips gedeeld en ook veel transitiefoto's gedeeld. Handig.

Leuk dat je jonger wordt geschat! Dat lees ik daar ook vaak.
Donkerblond :) Beetje bruin achtig was het.

Ik heb het geluk dat ik heel er mooi grijs word. En ook dat het net lijkt alsof het geverfd is met high lights. Het kwam overal op. Dus niet in delen of maar 1 kant zoals je ook weleens ziet.

Veel succes met de uitgroei! Hoop dat je er blij mee gaat zijn. Vind het persoonlijk zo jammer dat iedereen maar gaat verven omdat grijs met oud geassocieerd wordt.
Er zijn tig mensen zoals ik die met begin 30 al grijs werden. En jij bent ook pas ergens in de 40.
Echt niet oud dus!
Een vraagje voor jullie allemaal...omtrent appen/berichten sturen op dating sites.

Het is mij opgevallen dat ik vaak mijn berichten stuur die eindigen in een vraag (of ik vraag gewoon ergens iets in het bericht) zodat het gesprek niet still kan vallen. Echter merk ik dat weinig andere mensen (mannen in mijn geval) dat doen....

Dus het gesprek gaat een beetje in de zin van:
Ik: hij wat zijn je hobbies?
Hij: ja dat zijn x y z.

Einde.

Wat nu? Ik vind dit wel een beetje als 'die heeft geen interesse in mijn hobbies want hij vraagt hier niet naar'. Maar ervaren jullie dat ook zo? Of zouden jullie gewoon door gaan met over jullie hobbies praten of iets anders....

Kortom, ben ik gek en denk er te moeilijk over na of is het oprecht een teken van geen/weinig interesse?? :-?
Qiyara schreef:
02-12-2020 10:02
Donkerblond :) Beetje bruin achtig was het.

Ik heb het geluk dat ik heel er mooi grijs word. En ook dat het net lijkt alsof het geverfd is met high lights. Het kwam overal op. Dus niet in delen of maar 1 kant zoals je ook weleens ziet.

Veel succes met de uitgroei! Hoop dat je er blij mee gaat zijn. Vind het persoonlijk zo jammer dat iedereen maar gaat verven omdat grijs met oud geassocieerd wordt.
Er zijn tig mensen zoals ik die met begin 30 al grijs werden. En jij bent ook pas ergens in de 40.
Echt niet oud dus!
Ah ja dat dacht ik dus al. Bij mij is het een landingsbaan en de rest heeft een mooie donkere kleur.
Ik was al vrij jong grijs aan het worden, midden 20. Maar heb het altijd geverfd. Helaas pakt het nu niet meer en ik wil ook van dat moeten verven af. Het is de natuur, dus prima zo. Maar wil wel dat het er verzorgd uitziet.
Pompoenschip schreef:
02-12-2020 10:07
Een vraagje voor jullie allemaal...omtrent appen/berichten sturen op dating sites.

Het is mij opgevallen dat ik vaak mijn berichten stuur die eindigen in een vraag (of ik vraag gewoon ergens iets in het bericht) zodat het gesprek niet still kan vallen. Echter merk ik dat weinig andere mensen (mannen in mijn geval) dat doen....

Dus het gesprek gaat een beetje in de zin van:
Ik: hij wat zijn je hobbies?
Hij: ja dat zijn x y z.

Einde.

Wat nu? Ik vind dit wel een beetje als 'die heeft geen interesse in mijn hobbies want hij vraagt hier niet naar'. Maar ervaren jullie dat ook zo? Of zouden jullie gewoon door gaan met over jullie hobbies praten of iets anders....

Kortom, ben ik gek en denk er te moeilijk over na of is het oprecht een teken van geen/weinig interesse?? :-?
Met veel mensen loopt een gesprek niet vloeiend of vanzelf. Voor mij is dit een indicatie dat het niet matcht. Alleen als het gesprek heel makkelijk loopt en er over en weer veel animo is, met humor dan sprak ik af. Anders niet.
Pompoen ik sluit me aan bij Julus.
Met iemand waarmee het klikt stromen de vragen vanzelf van beide kanten.

Ik probeer in zo'n geval een keer of 3 en blijft iemand vragenloos reageren dan stop ik er mee.
Julus schreef:
02-12-2020 10:11
Ah ja dat dacht ik dus al. Bij mij is het een landingsbaan en de rest heeft een mooie donkere kleur.
Ik was al vrij jong grijs aan het worden, midden 20. Maar heb het altijd geverfd. Helaas pakt het nu niet meer en ik wil ook van dat moeten verven af. Het is de natuur, dus prima zo. Maar wil wel dat het er verzorgd uitziet.

Verven is gedoe inderdaad.
Hoe voel je je onder de landingsbaan en dat hele uitgroeien.
Zie je daar tegen op of ...

Ik verfde mijn haar ook een tijdje rood. En de laatste jaren midden/donker blond wat ik zelf ook ben. In de zomer wordt mijn haar lichter. En dat stond ook wel goed hoorde ik van velen.
Grijs alleen bij de slapen. En af en toe tussendoor. Dus niet heel opvallend. Soms meer voor mijzelf 😉
Laatste keer wat lichter blond door het haar gemengd zodat de donkere uitgroei wat minder opvalt.
Ik hecht niet veel waarde aan chatten..in het echt is het toch anders. Maar als je aan een dood paard moet trekken..tja..dan zakt de interesse ook snel natuurlijk.
Waarom je haar niet een tijdje je eigen kleur grijs verven? Geen last van de uitgroei periode.
Lacasa dat is ook mijn plan. Maar ik wil me laten adviseren door de kapper. Je kunt ook je haar oplichten waardoor het grijs gaat blendem. Even kijken wat de expert zegt.

Maar ik neig ernaar om het maar gelijk helemaal grijs te laten verven.

Andere methode is uit laten groeien ( dan zie je pas welke kleur grijs je hebt) knippen en dan grijs verven.

Ik wil het in januari laten doen. Een nieuwe frisse start dus.
Hoi, ik (man) wil mij voorzichtig aanmelden op een dating site en zo voorzichtig aan beetje kennis gaan maken met leuke vrouwen en kijken wat de toekomst voor moois in petto heeft. Nu heb ik wat apps gevonden Inner Circle, Lexa, Parship, Relatieplanet en Badoo. Ik wil mij niet op allen aanmelden dat lijkt mij niet zinvol, maar wat is nou een site waar gewoon echt serieuze dames op zitten en welke moet ik vooral niet doen. Hoop op goede tips.
anoniem_63de64e2a6ea7 wijzigde dit bericht op 02-12-2020 18:57
Reden: foutje
0.68% gewijzigd
Ik zit op Lexa. Heb voor half jaar betaald. Op Lexa kun je dus gewoon iedereen aanspreken, ook al ben je geen match. Dat vind ik niet altijd fijn, want sommige mannen zijn erg vasthoudend en raken nog geirriteerd ook als je niets terug zegt. Als ik tot 55 jaar zoek heb ik geen zin in chatten met een man van 60. Maar er reageren ook regelmatig hele jonge mannen. En dan echt op zoek zijn naar een serieuze relatie. Ja hoor met mij haha..
Ook als het gesprek met wel een match wat stroef gaat, niet vanzelf loopt of ik krijg er een raar gevoel bij stop ik er weer mee.
Je kunt ook zien wie jou geliked heeft.
Ik ben heel vaak weer date-app moe, maar als je betaald hebt is het toch ook weer zonde om er een tijdje niks mee te doen.
Steeds dezelfde vragen wat je voor werk doet en hoe oud zijn je kinderen kost gewoon energie.
Ik heb nog heel weinig dates gehad. Alleen wat gechat.
dido68 schreef:
02-12-2020 19:09
Ik zit op Lexa. Heb voor half jaar betaald. Op Lexa kun je dus gewoon iedereen aanspreken, ook al ben je geen match. Dat vind ik niet altijd fijn, want sommige mannen zijn erg vasthoudend en raken nog geirriteerd ook als je niets terug zegt. Als ik tot 55 jaar zoek heb ik geen zin in chatten met een man van 60. Maar er reageren ook regelmatig hele jonge mannen. En dan echt op zoek zijn naar een serieuze relatie. Ja hoor met mij haha..
Ook als het gesprek met wel een match wat stroef gaat, niet vanzelf loopt of ik krijg er een raar gevoel bij stop ik er weer mee.
Je kunt ook zien wie jou geliked heeft.
Ik ben heel vaak weer date-app moe, maar als je betaald hebt is het toch ook weer zonde om er een tijdje niks mee te doen.
Steeds dezelfde vragen wat je voor werk doet en hoe oud zijn je kinderen kost gewoon energie.
Ik heb nog heel weinig dates gehad. Alleen wat gechat.
ja idd die standaard shit gesprekken, wordt en nu al moe van hahahaha, vooral omdat ik weer de markt op moet terwijl dit niet mijn keuze was maar goed dat is lang en niet meer relevant verhaal
Misiu77 schreef:
02-12-2020 19:14
ja idd die standaard shit gesprekken, wordt en nu al moe van hahahaha, vooral omdat ik weer de markt op moet terwijl dit niet mijn keuze was maar goed dat is lang en niet meer relevant verhaal
Je "moet" niks he...;-)
Paar tips: foto's zonder mondkapje of zonnebril. Geen foto's van je kinderen, je hond of kat.
Duidelijke foto en liefst meer dan 1 met iets van een sportieve activiteit vind ik wel leuk en ook in je profiel tekst wat je zoekt en wat je leuk vindt om te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven