Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Limo76 schreef:
30-11-2020 22:01
Hij had me trouwens meegenomen als verrassing naar het kurhaus, 5 gangen diner met de crazy piano's en glennis grace. Blijkbaar mag dat in Hotels wel. Kamer met uitzicht op de zee.

Allemaal rete romantisch en dat was ff spannend.

Heb maar niet verteld dat ik glennis echt vreselijk vind 🤣
Sinds een zeker filmpje op een zeker website en daarna nog een keer dat idols USA verhaal..Glennis kan me gestolen worden..
Julus schreef:
30-11-2020 22:06
En er van die krullen creme in doen. Voor de pluis en glans. Werkt bij mij goed.
Ik snap dat jullie fan zijn van mij maar om nou allemaal mijn haar te nemen....

mijn geheim is gewoon niet wassen shampoo..en gewoon met water stylen..dat kan je namelijk tijdens je date even op het toiet ook makkelijk doen
tomcat schreef:
30-11-2020 22:42

mijn geheim is gewoon niet wassen shampoo..en gewoon met water stylen..dat kan je namelijk tijdens je date even op het toiet ook makkelijk doen
Ik heb iedere dag een cap op mn hoofd en zweet dat flink. Wil echt niemand die penetrante paardenlucht aan doen.
tomcat schreef:
30-11-2020 22:40
Sinds een zeker filmpje op een zeker website en daarna nog een keer dat idols USA verhaal..Glennis kan me gestolen worden..
Glennis en crazy piano's met allerlei: je moet er katslam voor zijn muziek, kan mij gestolen worden. Liever iets met veel gitaar of een mooi klassiek stuk.
Limo76 schreef:
30-11-2020 22:47
Ik heb iedere dag een cap op mn hoofd en zweet dat flink. Wil echt niemand die penetrante paardenlucht aan doen.
Van Julia mag je niet eens douchen :rofl:
Limo76 schreef:
30-11-2020 22:48
Glennis en crazy piano's met allerlei: je moet er katslam voor zijn muziek, kan mij gestolen worden. Liever iets met veel gitaar of een mooi klassiek stuk.

Toch vind ik het een leuke date en sympathie gebaar. Hij weet (nog) natuurlijk niet waar je van houdt.
Beter dan de all-you-can-eat pizza
tomcat schreef:
30-11-2020 22:42

Gekkie.
Antoon69 schreef:
30-11-2020 22:57
Toch vind ik het een leuke date en sympathie gebaar. Hij weet (nog) natuurlijk niet waar je van houdt.
Echt wel! Daar zou ik niet blij van worden. Geen vreetschuren voor mij.
Limo76 schreef:
30-11-2020 22:08
Haha dat zeggen al mijn vrienden ook! Geloof dat ze allemaal gebeld hebben met: weten dat jij dit gaat saboteren omdat je het eng vind, maar dit moet je echt niet verkloten 🤣🤣
Luister naar je vrienden! Altijd.
dido68 schreef:
26-11-2020 15:14
LaCasa heb je je date al gesproken over je twijfels ?
Even een update van mijn kant. Ik heb het daten beëindigd. Ze appt mij nog wel dagelijks en begrijpt het moeilijk. Dat begrijp ik ook. Ik heb ook wel met haar te doen. Ze appt soms wel wanhopige dingen, ik voelde echt een klik en ik zag het ook aan jou. Ik kan het weten, want ik heb al veel gedate afgelopen periode. Ze hoopt op een vervolg. Voor mijzelf even rust, even landen. Wat voel en ik en wat wil ik. Ik ga veel wandelen, hardlopen en train thuis. Verder druk met de kinderen en werk.

Wat een leuke date Limo76. Niet saboteren hoor, gewoon rustig aangeven wat jij voelt en wilt.
lacasa wijzigde dit bericht op 30-11-2020 23:29
7.11% gewijzigd
Rot voor haar maar beter voor jou. Het zegt wel iets als iemand het niet kan accepteren. Je ex kon dat ook al niet toch? Die zoekt nog steeds contact. Ben je wel duidelijk? Het is alleen maar pijnlijker als je iets niet helemaal afkapt terwijl het nergens heen gaat.
Julus schreef:
30-11-2020 23:28
Rot voor haar maar beter voor jou. Het zegt wel iets als iemand het niet kan accepteren. Je ex kon dat ook al niet toch? Die zoekt nog steeds contact. Ben je wel duidelijk? Het is alleen maar pijnlijker als je iets niet helemaal afkapt terwijl het nergens heen gaat.
Tegen beide heel duidelijk geweest. Dit heb ik wel geleerd afgelopen twee jaar. Ex wilde heel snel samenwonen, heel duidelijk tegen geweest. En tegen deze laatste was het niet meer dan een tijdje daten, geen relatie. Ik heb ook geen zin in halve eindjes en aan het lijntje houden.
lacasa wijzigde dit bericht op 30-11-2020 23:32
12.44% gewijzigd
Happy new month! Dat het maar een gezellige en liefdevolle decembermaand mag worden.
Met leuke dates en een happy ending.

Het is een prettig idee dat we dit topic hebben, straks rond de feestdagen en de jaarwisseling. Voelt minder alleen :)
Antoon69 schreef:
30-11-2020 22:57
Heb je absoluut gelijk in en heb mijn waardering ook uitgesproken. Niet voor niets heb ik gedaan alsof ik glennis tof vond.
LaCasa schreef:
30-11-2020 23:31
Tegen beide heel duidelijk geweest. Dit heb ik wel geleerd afgelopen twee jaar. Ik heb ook geen zin in halve eindjes en aan het lijntje houden.
Misschien toch maar aangeven dat je ze gaat blokkeren? Want kennelijk lukt het ze niet om je met rust te laten. Dat geeft jou dan onrust.
Ik zou dat niet willen als ik me wil richten op andere zaken. Er blijft dan toch hoop bij die vrouwen als je dagelijks contact hebt.
LaCasa schreef:
30-11-2020 23:31
Tegen beide heel duidelijk geweest. Dit heb ik wel geleerd afgelopen twee jaar. Ex wilde heel snel samenwonen, heel duidelijk tegen geweest. En tegen deze laatste was het niet meer dan een tijdje daten, geen relatie. Ik heb ook geen zin in halve eindjes en aan het lijntje houden.
Blij bij jezelf, volgens mij ben je echt een leuke kerel. Maar je treft net ff de hopeloze gevallen en ik begrijp inmiddels na een jaar daten dat het vol zit met deze gevallen, zowel man als vrouw. Dan schijn ik met mn bindingsangst nog maar een kleintje te zijn qua issues 🤣🤣
tomcat schreef:
30-11-2020 22:51
Van Julia mag je niet eens douchen :rofl:
Van mij moet je douchen 🙄
Ik wil genieten van de geur van een man....

Zo ik ben weer uitgekwijld...weer een jaar wachten. .,,😢
wiriehorn schreef:
30-11-2020 21:00
Kutactiviteit? Of bedoel je sport? Of heb je een hekel aan sport? Of??
Nee, I like sports. Maar ik weet niet of je ooit eens gesquasht hebt, maar het is echt een superirritante en grappige sport, vooral als je de spelregels niet volgt. Dan wordt het een soort van levende flipperkast.
wij slapen nooit.
Limo76 schreef:
30-11-2020 22:48
Score je bij mij geen punten mee.
Glennis Krijs...en de gekke piano's.

Aantal jaar geleden speelde de CP hier op de zomerfeesten. Ik heb gelijk een fles wijn gekocht en ben gaan drinken om het door te komen 😎
Werd daarna best gezellig 😂
Julia_20 schreef:
30-11-2020 23:38
Ik wil genieten van de geur van een man....
Dan moeten we dus niet douchen..anders ruik je zeep..geen man..
Julia_20 schreef:
30-11-2020 23:42
Score je bij mij geen punten mee.
Glennis Krijs...en de gekke piano's.

Aantal jaar geleden speelde de CP hier op de zomerfeesten. Ik heb gelijk een fles wijn gekocht en ben gaan drinken om het door te komen 😎
Werd daarna best gezellig 😂
We kennen elkaar te kort om te weten wat we leuk vinden, dus ik waardeer het enorm van hem. In het vervolg zal het weekend weg een hutje op de hei zijn, omdat we daar allebei blijer van worden. Maar ik schiet hem niet af omdat hij mijn smaak verkeerd inschat.
LaCasa :hug:
julia_20 wijzigde dit bericht op 30-11-2020 23:48
29.03% gewijzigd
Antoon69 schreef:
30-11-2020 21:31
Een sport-date hebben door bijvoorbeeld te gaan squashen of tennissen of hardlopen kan verrassend leuk uitpakken als het iets is dat je allebei graag doet.
Ondanks dat ik competitief ben ingesteld is het veel leuker als iemand niet zo'n zin heeft maar zich wel letterlijk in het zweet wil werken voor je en je die persoon dan genadeloos afmat. En je afsluit met "ik voel de klik niet zo". Haha. Nee dat laatste is een grap.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 30-11-2020 23:51
2.12% gewijzigd
wij slapen nooit.
Ik zie op tv een sportploeg die aangeeft dat ze wel willen winnen en gretig zijn..euhmm..mag het misschien als je (riant) betaald wordt om een spelletje te spelen..heb eens het lef om geen zin te hebben..
tomcat schreef:
30-11-2020 23:45
Dan moeten we dus niet douchen..anders ruik je zeep..geen man..
Welnee ..de keren dat ik rook...nee nooit de zeep. De man en ook de combi met het geurtje wat hij ophad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven