Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Dan is het helemaal bijzonder om er een keer heen te gaan, Olive..

Ik vind het een hele speciale plek, de Waalsdorpervlakte.. ik kan niet uitleggen waarom..dat gevoel heb ik er bij..

En ik moet elke dag om 6u op..maar ben ook nog niet moe. zes uur in de auto is wel heel vroeg!

Ik zit aan de rosé..
Het is een hele speciale plek. Ben er wel een keer heengegaan, gewoon om die bel te zien. Toen kreeg ik het bijna al te kwaad (had ik al gezegd dat ik een emotioneel mutsje ben, hihihi)

Ik sta normaal ook elke dag om 6 uur op... Maar moet morgen om die tijd al in de auto zitten... en ik ben 's ochtends al zo'n held, hahahaha.

De boterhammetjes liggen al klaar in de koelkast, morgen alleen koffie zetten. Thermosbeker mee, muziek mee en gaan... *zucht*

ik spreek mezelf even moed in.

Eén voordeel... Ik werk met (bijna) alleen maar mannen. Morgen zie ik wel weer een enorme leukerd! (maar zo bezet, dus een no go)

Jij drankorgel Indi! *verstopt eigen glas rosé even snel*
Ik had gewoon even zin in een roseetje Jij dus ook..

Succes met je lange dag morgen!

Ik hoop dat ik de moed heb om "iets" te doen wat betreft stationman..

Ik voel me ineens zo onzeker..hij vindt me vast niet leuk
Hihihi, ja ik had er ook gewoon even zin in

Niet onzeker zijn! Al is het morgen maar een verlegen lachje! Rustig opbouwen... Als je dat een paar keer doet komt er een soort van 'herkenning'.

Heel veel succes meid!!!

Ik ga nu echt weg... Hup mijn bed in...
Hoi!

Ik ben er nog wel hoor! Veel problemen met mn internet verbinding die er vaak zomaar ineens uitvalt.

Lees later wel even bij!

Trusten voor allemaal voor straks!
Slaap lekker, Olive!

Haai Pop! Vervelend internetproblemen! Morgen weer aan de bak???
Hallo Lieve forumdames!!!

Alles goed hier? Jammer zeg Indi dat je net te laat was. Morgen kans 2! Succes en vooral veel plezier! Pop balen dat je internetproblemen hebt. Is het inmiddels opgelost? Olive, lekker geslapen? Kon je een beetje opstaan?

Ik heb een heel fijn weekend achter de rug met PV, gaat echt super fijn! Vanavond gezellig met vriendinnetje uiteten geweest die ook net weer aan de man is! Leuk.

Morgen lekker bij ouders eten en woensdag hebben we juffendag! Ben echt heel erg benieuwd!

Pop...je had het laatst over een leuk boek! Heb je daar nog de titel van?

Appel...voel je je inmiddels vandaag al wat fijner?????
Hallooo!!

Ik ben er ook nog hoor, fijn dat het goed gaat tussen jou en Prik WM! Hier ook alles helemaal fijn, wordt met de dag beter, heel leuk weekend samen gehad!

Indi, lief glimlachen tegen stationsman, dan kijkt ie wel hoor..

Xenia, hoe ist met jou?? En met R. heb je nog contact met hem, of even op een laag pitje?..
Hallo,

Olive hopelijk valt je autodag wat mee

Indi ik heb geduimd!!!!

WM, PV, TP wat leuk

Pop jakkes da internet!

Xen aan je forum op laag pitje begonnen? Hopelijk niet te lang, heb ook even dat gevoel gehad nu kent de rest elkaar maar heb er geen problemen mee.

Vleer, appel drukke dag gehad

Ik ga slapen tot straks
Vandaag mijn laatste werkdag.. Whoehoeeeeee

En dan vakantie !!
Lekkerrrrrr Vleertje!

Hoi!

Nee, internetprobleem nog niet opgelost. Denk dat het aan mijn computer ligt, maar ben te lui om alles te fixen.

Vleer, lekker vakantie!!

Ik ben weer aan de bak gegaan vandaag ja, Indi. Ze waren druk bij mij, wel vermoeiend. Heb jij treinman nog gezien?

WM, dat boek heette: Single en sexy. http://www.bol.com/nl/p/b ... 01004006410399/index.html

Heb ook nog een boek van Jonathan Tropper, die schijnt ook goed te zijn. Ben er nog niet in bezig.

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresu ... stid=81298

Verder kan ik Cecilia Ahern aanraden, die heeft PS I love you geschreven, maar ook " Voor altijd" (een boek dat alleen maar bestaat uit brief/msn/kaart/mailwisselingen, maar daardoor is het echt een superleuk en goed te volgen verhaal.

http://www.bol.com/nl/p/b ... 01004002724392/index.html

Ook heeft ze " Kon je me maar zien" geschreven, dat gaat over een kind dat een onzichtbaar vriendje heeft en dat vriendje wordt zichtbaar voor moeder. Prachtig boek!

http://www.bol.com/nl/p/b ... 01004002908031/index.html

Beide boeken zitten samen in de bundel: zomer voor altijd.http://www.bol.com/nl/p/boeken/zomer-vo ... index.html

Ook aanraders zijn alle boeken van Jill Mansell.

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresu ... stid=81713

Dit is echter wel allemaal categorie chicklit, dus leuke stoere afwisselende verhalen over vrouwen en hun liefdeslevens.

Sommige van mijn links bevatten ook inleesexemplaren, kan je even de schrijfstijl zien.
Niet alle links zijn goed overgekomen, maar je kan alles vinden op bol.com als je titel en of schrijver intypt.
Hallo...

@Vleer: Lekker vakantie! Ga je nog weg?

@Pop: Thanks voor de boekentips... altijd leuk!

@TP en WM: Jullie klinken allebei helemaal happy! Fijn hoor!!

En je zult het niet geloven...Stationman was er vandaag niet.. Wat moet ik nu met mijn goede voornemens???
Bijhouden tot morgen Indi
Ola !

Vandaag dag van de verpleging dus naar een symposium over 'bewust bekwaam' geweest. Op zich best ok, alleen jammer van de twee uur heen en terug reizen.....

Wel lekker gelunched!

Hoest met iedereen hiero?

Pop gaat lekker met PV > leuk om te horen!

Indi: succes met glimlachen!

Olive; wat voor werk doe je? Kan dat ook niet dagelijks aan; zo ver autorijden. Sta je ook veel in de file?

Voor de rest: hallo!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedenavond!

Indi wat jammer dat ie er niet was, jij al je moed verzameld...is ie er niet!! Nou ja morgen dan maar!

Vleer...ga je nog lekker weg in je vakantie? Was je toch van plan?

Olive....hoe was je dagje in de auto? Ik vind heeerlijk juist autorijden, lekker muziekje aan ...beetje nadenken. Lekker!

Hoe gaat dat nu verder tussen jou en je soulmate? (heb je al afkorting voor hem..is hier verplicht . Wel heel bijzonder dat hij voelt als er iets met je is en andersom.

MP...heb je dat leuke kaartje nog gestuurd naar je zoenmeneer?

En hoi to everybody!!
Hey duikdame!

Ik heb met een man gepraat die me afraadde dat kaartje te sturen. Kaartjes sturen betekent ; wil me nog een keer zien, aldus de man. Dus maar niet meer gedaan.

En hey Olive; afkortingen zijn niet verplicht hoor, ik doe er ook niet aan mee! Soulmate is prima (vind ik zelf ook zeker zo begrijpelijk trouwens, ik raak alsmaar de draad kwijt met de TP's en RP's en R's en LRM's en weetikwat!)
MP...dat is wel fijn he...even feedback van een man.

Olive...soulmate is prima benaming toch? Ik haal de afkortingen ook weleens door elkaar, of kan het gewoon niet onthouden.
Ook INgelke raakt een beetje in de war met de afkortingen, denk dat je WM bedoelde met PV!
Ik word elke keer van de Viva-site afgegooid...hebben jullie daar ook last van?
Ja of PV houdt er 2 forummers op na?
quote:Erykah schreef op 12 mei 2009 @ 22:45:

Ja of PV houdt er 2 forummers op na?
Heee Appeltieeee!
Hello Goodbye..alles goed hier en met jullie ook hoop ik?

Ga lekker mn mandje in!

Truste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven