Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 11 mei 2009 om 18:59
Dat uitprinten is wel een goed idee trouwens! En dan stiekem voor em laten vallen. Of als je inderdaad écht de stoute schoenen aan trekt, gewoon geven.
Autorijden... tja noodzakelijk kwaad, ik heb wel de luxe van een leasewagen, maar beleef er verder weinig plezier aan (of is dat dan ondankbaar/verwend...)
Autorijden... tja noodzakelijk kwaad, ik heb wel de luxe van een leasewagen, maar beleef er verder weinig plezier aan (of is dat dan ondankbaar/verwend...)
maandag 11 mei 2009 om 21:13
maandag 11 mei 2009 om 21:35
Ik wil er volgend jaar heen. De laatste keer dat de federatie erbij is. Dodenherdenking doet me altijd veel vanwege mijn opa. Als ik zijn verhalen hoor, voel ik gewoon de pijn...
Mijn opa heeft er heel lang niet over gepraat... tot ik er naar vroeg. Dat is wel heel speciaal voor me.
Nu woon ik dichtbij de Waalsdorpervlakte, en die bel was zo indrukwekkend, ondanks dat het hier maar een beetje te horen was.
Ik wilde dit jaar al gaan, maar wilde niet alleen, dat trek ik gewoonweg niet.
Oef, ben nog verschrikkelijk wakker, maar moet mezelf dwingen te gaan slapen... Moet morgen om 6 uur al in de auto zitten...
Mijn opa heeft er heel lang niet over gepraat... tot ik er naar vroeg. Dat is wel heel speciaal voor me.
Nu woon ik dichtbij de Waalsdorpervlakte, en die bel was zo indrukwekkend, ondanks dat het hier maar een beetje te horen was.
Ik wilde dit jaar al gaan, maar wilde niet alleen, dat trek ik gewoonweg niet.
Oef, ben nog verschrikkelijk wakker, maar moet mezelf dwingen te gaan slapen... Moet morgen om 6 uur al in de auto zitten...