Op zoek naar... de àllerfijnste pantoffels!!
donderdag 3 december 2020 om 14:31
Als rasechte koukleum ; lees ; winterdekbed, elektrische deken, flanellen pyjama... Heb ik echt dagelijks, de hele dag, pantoffels aan. Heb bijna altijd koude voeten. Pantoffels in herfst/ winter zijn bij mij echt een must.
Maar het is ook een haat/liefde- verhouding. Ik heb ze nodig, maar ze zijn ook zomaar stuk. Nu heb ik een paar aan, 3 weken jong, de hele zool is door.
Spaanse pantoffels vind ik wel fijn, maar niet superwarm.
Welke pantoffels heb jij? En blijven goed? Minimaal 1 herfst/ winter. Harde zool mag ook, maar wel comfi.
We hebben laminaatvloeren, geen vloerverwarming.
Maar het is ook een haat/liefde- verhouding. Ik heb ze nodig, maar ze zijn ook zomaar stuk. Nu heb ik een paar aan, 3 weken jong, de hele zool is door.
Spaanse pantoffels vind ik wel fijn, maar niet superwarm.
Welke pantoffels heb jij? En blijven goed? Minimaal 1 herfst/ winter. Harde zool mag ook, maar wel comfi.
We hebben laminaatvloeren, geen vloerverwarming.
donderdag 3 december 2020 om 14:38
donderdag 3 december 2020 om 15:12
Hoge Spaanse sloffen van Fellhof: https://www.spaansesloffen.nl/spaanse- ... blauw.html
Heerlijk warme voeten en enkels.
Heerlijk warme voeten en enkels.
donderdag 3 december 2020 om 21:18
Nee hoor.Bladiebladiebla2016 schreef: ↑03-12-2020 20:47De Glerups zien er comfortabel uit. Is de leren zol niet glad op de trap?
zaterdag 5 december 2020 om 22:45
Voor mij ook, dubbel en dwars!
vrijdag 11 december 2020 om 11:34
dat kan ik me voorstellen, ik vind ze ook echt heel tof!!nadine1988 schreef: ↑11-12-2020 11:22Heb die Shepherd's nu bijna een week aan. Wàt een genot!! Heerlijk warm, ze zien er tof uit, en goeie kwaliteit. Ben ook erg blij mee de zool. Top!!