Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Yes please!
Doe mij er maar twee.

Of de hele fles.

Ik heb intens verdriet weg te drinken.

Heb namelijk een echte Valse Draak gebaard 4 jaar geleden.

Een hele valse.

Het enige voordeel daarvan is; je kunt er blogjes over schijven op de vriendjessite...

~maakt een gaatje in de zak over haar hoofd en steekt een rietje in de fles~

Wat wilde ik nou toch typen?
Arme Mims

Kom wel regelmatig om de hoek spieken, maar heb weinig te melden merk ik. Beetje moe en vol in hoofd. Thuis loopt het niet echt lekker momenteel. En dat slokt nogal veel op.

Foto's van de nieuwe casa staan op de vriendjessite.

Kjong, is het nog goedgekomen met het werkstuk van Kjongen?

Wat leuk al die gezinsuitbreidingen overal. Wij denken er ook over een om een poes te nemen. Maar dan wel een volwassen poes uit het asiel.
He jakkes, Mado. Vervelend, zeg! Is het ook nog het naijlen van alle drukte en stress rondom verhuizen? Aan mezelf merk ik dat wel; beetje meer "depri"/somber gestemd (voor mijn doen dan), ik maak opeens dubbele afspraken (gisteren een superbelangrijke vergadering COMPLEET vergeten. Vanwege dubbele afspraak kon ik ook niet verlaat komen na hun belletje.... Ernstigernstig lullig /zwaar kut....), ben snauwerig enz. 'k Denk echt dat dat komt van alle drukte. Als ik ook alles op een rijtje zet denk ik ook wel dat het een beeeeetje veel geweest is, maar jee.... ik ben niet zo goed in drukte herkennen. En volgens mij is dat een valkuil voor overspannen raken / burn outs krijgen. Nah ja..beetje warrig, maar mss snap je 'm? Anyway; sterkte, meid!

Bam, als ik er zo strak uit zou zien als jij, dan zou je mij niet zo fanatiek zien sporten. Grmblbl, ik ren me het apelazerus, val bijna van mijn spinningfiets, maar blijf gewoon een laten we zeggen zeer volslanke Hollandse struise vrouw. Nah ja, er zijn erg veel ergere dingen in het leven, hoor. Maar soms is het frustie dat ik ondanks mijn inspanningen niet strak-in-'t-pak zit, zeg maar. Dus Bent en Dream, ik doe ook weer mee, helaas.

Pim...ik val van mijn stoel. Meid, wat ben je goed bezig! Door hardlopen en spinning krijg je echt rap een superconditie; heerlijk is dat! (En rennen door de frisse buitenlucht vind ik gewoon verslavend lekker!)

Jammerjammer dat ik die vriendjessite nog niet alive heb. Ben wel benieuwd naar al die dingen .
Xop, heeft denk ik niet zo veel met de verhuizing te maken. Dat ging allemaal heel soepeltjes eigenlijk. Voelde ook niet als heel erg druk. De jongens gingen de eerste paar weken hier ook erg lekker, maar Bikkel is de laatste paar weken erg onrustig. Ik denk door oververmoeidheid. En dat geeft nogal een vervelende wisselwerking tussen de jongens waar weinig mee te beginnen valt. Daarnaast heeft madokus de laatste 5 weekenden op rij moeten werken, met dus weinig gelegenheid om een beetje op te splitsen of samen te "ouderen".
Goedemorgen ANWB ALARMcentrale. (Alármcentrale. Alsof je je niet lullig genoeg voelt.)

Euh. Alarmcentrale. Alarm klinkt zo vol nood een levensbedreigend. Maar dat heb ik geloof ik niet. Nou. Ja. Toch een goedemorgen denk ik. Hihi. (Niet leuk)

Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Euhm, nou. Ik heb... hihi. Ach jeweetwel hoe dat gaat. Teveel tassen, kind op de heup, iedereen had honger dus haast, en nooit meer ergens op gelet, dus zomaar deur dicht geknald. En toen zattie erin. Me vanmorgen rot gezocht. En alles vervloekt. Maar uiteindelijk bleek dattie erin zat.

Wat bedoelt u precies mevrouw?

Nou de sleutel. Die ligt er nog in. In de auto.

U bedoelt dat u een Mimsey heeft, mevrouw?

Euh. Ja. Dat bedoel ik. Zeg maar je, en koningin hoor.

Heeft u uw ANWB ALÁRMpasje bij de hand mevrouw?

Ja.

Mag ik het lange nummer op het pasje van u?

Ja. Zoveelnummerzoveel.

Heeft u ook een 2000 NEGEN pas mevrouw?( Holy fok, nee! 2008. Heb ik rekening betaald heb ik rekening betaald ligt er niet een incassoherinnering van hullie errugus, wat nu wat nu, ze komen dan toch wel? )

Goh. Nee nu u het zegt, er staat 2000 acht op de pas.

U heeft géén nieuwe pas gekréeegen begin dit jaar mevrouw?

(Jezus man, weet ik veel, zit je net te vertellen van kind op heup 14 tassen en tegelijkertijd stoeien met de brievenbus enzo, lekker belangrijk een nieuwe pas. Oh als ze komen natuurlijk wel belangrijk. Áls ze komen. Kutsmoesverzinkutsmoes) Oh vast wel, waarschijnlijk heeft mijn man hem in zijn portemonee.

Heeft u twee auto's mevrouw?

Nee. (Waarom moet hij dat weten? Gaat dat je eigenlijk wel aan? Oh nee,, straks denkt hij dat wij, man en ik frauderen. 1 abonnement, maar twee auto's... )

Staat de auto op uw naam mevrouw?

Ja.(Moettie dat oók al weten?)

Wat is het kenteken van uw auto?|

Weet ik niet. Dat vind ik een mannending om te onthouden.

Heeft u een kentekenbewijs bij de hand?

Ja? Nee? Wacht even.( Waar is mijn tas. Ligtie niet in de auto? Heb ik wel een kentekenbewijs? Ben ik vast verloren. Of ik heb deel 3 weggooid en alleen een onbenullig oud verzekeringspapiertje gehouden. Of heb ik het bij de garage laten liggen? Ohnee.) Nog even hoor.

Ja mevrouw.

Oh kijk, hierop staat inderdaad het kenteken. XX-XX-22.

Dus dat klopt. Van een het merk Limousine?

Ja.

Mijn collega is binnen zes-tig minuten bij u.

Wauw dat is écht snel! Denkt u dat..

Een goedemorgen mevrouw.

Oh. Ja. Beter ophangen. Want er kan iemand misschien in de wacht staan die echt alarm moet slaan. Hihi.(niet leuk)

Goedemorgen mevrouw.

Oh ja. Dag.

...

(Een Mimsey. Hoe wíst hij dat?)
Hoe hij dat weet?

Ik betaal verdorie zijn salaris!

En, is jouw prins op het witte paard in het gele busje jou al komen redden? Gaat snel he, zo'n legale auto-inbraak.
Hahaha, legendarisch. 60 minuten....... Sjee. Ik blij dat ik mijn eigen Prins-in-een-blauw-busje heb! (Alhoewel, ik denk dat die prinsen in gele busjes niet zo tekeer durven te gaan als ik eens een Mimsey heb )

En inderdaad, nadat ik Xoplief het eens heb zien doen, vroeg ik me af waarom in in vredesnaam mijn auto eigenlijk op slot klik.....
Ben ivm te druk niet bijgelezen, heb alleen Kjong's ANWB sketch voor 2 personen gezien en ben nog slap van de lach.

~wist nog wat tranen uit ogen zodat ze scherm weer kan zien~

Hehe, dat was fijn.

Hier helemaal druk, maar gelukkig. Lekker weekend (op festivalletje hier in town nota bene Boris gezien, die van Idols, met band & optreden: die is GOED! Niet. Te. Geloven. Had ik helemaal niet verwacht, geen idee waarom, puur idols-achtig vooroordeel, vermoedelijk). Zondag moederdagfeessie, waarbij Zoon kaas en aardbei in hartjesvorm op beschuit had gelegd, met hulp van GG, en Dot zich nuttig had gemaakt door de restanten kaas en aardbei alvast op te eten , zoals ze zelf blij en stralend aan mijn bed kwam melden. Lekkere kinders ook. Verder had Dot in de voorafgaande week dagelijks driemaal met rode konen gemeld dat er sprake was van een "Geheim, mama! Mag niet zeggen! Maar het ligt in de kast!", wat ook al erg geweldig aan voorpret was. Kortom: hier louter huiselijk geluk, en veel werkdruk. En verder niks spannends

~rent weer terug naar bureau~
Ik heb Mops tussen de middag de foto van de kittens van Pimpel laten zien, en verteld dat er eentje bij ons komt wonen.

Ze ging uit haar dak! Stond helemaal te stuiteren. Zelfs Malley werd met haar snufferd op mijn laptop geduwd; " Kijkus, dit is jouw nieuwe vriendje en mijn babypoesje!" .

Maar nu is ze dus namen aan het verzinnen;

Kathleen

Karen

Kristel

Hello Kitty ( )

Mega Mindy

Purk

Schatje

Snoesje

Snoepie

Poepie (gevolgd door een schaterlach van Mops)

Babietje

Park

Floddertje

Barbie (waarop ik paaldanseres voorstelde, maar dat vond ze niet grappig...)

Blokkendoos

Komeet

Kabouterschool

Glijbaan

Prakprika

Komkommer

Pindakaas

Pizza

Frietjes (weer een schaterlach van Mops)

En dit was maar een deel van alle namen die hier de afgelopen uren de revue zijn gepasseerd.

Zucht, eht worden nog hele lange weken, zo.

Waarom vertel ik zoiets ook neit later (voorpret, Mims, voorpret)
Park?? Een poes die Park heet?

Bij O'Malley hoort toch een O'Lacy ofzoiets? Haggis, ook leuk

(Loch) Ness

Ik had vandaag EHBO en was lekker een uur eerder klaar dan gedacht.. Helft van de groep kwam niet opdagen, dus ging alles oefenen lekker snel. Toch prettig. Hoop alleen dat Elvis m'n sms gelezen heeft (hij is niet zo van 't smssen). Anders komt hij zo voor niets op tijd thuis. Was al gemopper vanmorgen dat hij er niets van wist (en als IK iets van hem niet weet, heb ik niet geluisterd. Als HIJ iets van mij niet weet, heb ik het niet doorgegeven ) Hoop dat ie nog weet dat ik vanavond vergadering heb

Vervelend Madootje, dat het even niet loopt. Kan het niet een verlate reactie zijn van Bikkel? Of is ie gewoon toe aan school. Daar worden kinderen wel vaker ongedurig van.

Zo, ik ga eventjes nog de tuin in, voordat ik weer ga verzinnen wat we gaan eten

Toedels

Later is nu
Ik vind Hello Kitty wel briljant, eigenlijk.

En ANWB ALARMcentrale-verhaal is ook weer briljant. Zie het zo voor me.

En Q-time met Bikkel, Mado, werkt dat misschien een beetje? Hier is Y. echt een tijdje heel goed te pruimen als ze een dag met 1 van ons op stap is geweest. Sterkte, hopelijk is je vent snel weer een heel weekend thuis!

Juf hield me vanmiddag aan voor een gesprekje over Y. Ze is in de klas een tijd geobserveerd door kinderpsych en deze vond na afloop dat Yentl 'extreem gecompliceerd' is. *haartjes omhoog* Hele uitleg erbij uiteraard en dat zijn allemaal geen nieuwe bevindingen en totaal herkenbare zaken voor zowel ons als de juffen. Die (terecht) stellen dat het geen nut heeft om haar groep 3 te laten doubleren als vooral haar motivatie en sociale gedrag niet gaan veranderen. Nou ja prima, zij willen verder onderzoek dus dat wordt nu in gang gezet. Baat het niet, schaadt het niet. En kan me goed voorstellen dat de juffen graag tips en trucs willen voor komend schooljaar.

(wel weer die tweestrijd hoor: 'kind hoeft niet in een hokje omdat het afwijkt van een gemiddelde' versus 'maar wat is er dan met haar aan de hand en hoe kunnen we haar het beste begeleiden') Dus dat. En aangezien deze dingen met Yentl niet iets is van de laatste jaren maar al van kleins af aan (en het dus niet door zieke moeder/verhuizing gegooid kan worden) kiezen we voor 'hoe kunnen we haar het beste begeleiden'. Verder gaat het best lekker met ons 'extreem gecompliceerde' meisje.
extreem gecompliceerd? Oeps, dat is wel effe een statement zeg.... Hoop dat ze een beetje advies kunnen geven tzt.

Lieve kjong, zal ik je eerlijk zeggen dat ik echt tot aan de een na laatste regel dacht dat het mims`s haar verhaal was? Echt eerlijk! Solly mims!

KK heeft ook al dat soort namen, die kwam met theelepeltje en televisietje op de proppen!

Grrr, heb net megawoorden met de koters gehad. Die waren echt enorm te vroeg wakker, maar als gevolg dat ze niet niet te genieten zijn (met name KK), grote mond,schreeuwe en gillen, niet te kort. Kan ze wel naar bed kijken zeg! KK ligt al en helaas kan GG klokkijken.

Mado, hopelijk gaat het wel gauw beter! Hoe ging het de laatste tijd (tav van AK verhaal destijds?)?
Net na een dramatische dag Bikkel ook maar via een ermstig verkorte procedure in bed gemikt. Bink nog wel op, want die heeft vanmiddag tot 17 uur geslapen. Ik ben nogal ingestort vrees ik. Is niet leuk meer zo. Zelfs met een oxezapam in mijn mik trek ik het niet.
Wow mado! Een pammetje helpt niet?

Ga slapen kind, ga slapen. Morgen gaat alles weer een beetje anders, en hopelijk een beetje beter.
Ohjee, Mado. Kans om eigen tijd in te plannen in 1 van de komende dagen? Een dag helemaal Mado-tijd en dat de jongens worden opgevangen? Zorg goed voor jezelf en knuffel!
ach mado, wat rot!!! Wat nu? Heb jij wel een beetje hulp eigenlijk, al is het maar een praatpaal?
Slapen helpt helaas niet. Instortmoment komt niet doordat ik moe ben, maar doordat er maar geen verbetering is. We komen nog geen steek verder met Bikkel dan zo'n anderhalf jaar geleden toen het hele circus is gaan draaien. Het is dus meer de machteloosheid en frustratie waardoor ik zo heftig reageer dan wat Bikkel doet an sich. Dingen waarvan ik letterlijk al duizenden keren heb gezegd dat het niet mag die hij nog steeds in al zijn onschuld doet. En dat de hele dag door. Doordat hij momenteel zo onrustig is is het probleem dus weer groter geworden.

Hulp hebben we wel in de vorm van ambulante begeleiding, maar die weet zelf niet waar ze mee bezig is. Vrijdag gaan we het hulpverleningsplan evalueren dus dan gaan we het ook daar maar over hebben. Madokus wilde dat gesprek niet eerder aan gaan. Sinds kort hebben we ook ouderbegeleiding vanuit de GGZ instelling die ook de diagnose heeft gesteld. We hebben goede hoop dat we daar wel verder mee gaan komen. We kunnen in ieder geval een recept melatonine op gaan halen vanmiddag. Hopelijk gaat Bikkel daar beter van slapen en is dan ook de onrust overdag wat minder. Hij vliegt nu echt van prikkel naar prikkel de hele dag door en is daar niet in af te remmen/bij te sturen.
Ach Madootje, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je hier behoorlijk moedeloos van wordt.
Later is nu
Ach Madootje, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je hier behoorlijk moedeloos van wordt. (f)

Wel een leuk motto, trouwens

Ik ben de hele dag met feestje LE bezig en heb er helemaal geen zin in .. Dat is gewoon niet mijn ding..
Later is nu
Huh? Was m'n eerste reactie wel geplaatst, en stond het reactieschermpje er nog.. raar.
Later is nu
Hm, pammetje in plaats daarvan in Bikkel is waarschijnlijk ook niet zo'n strak plan? Arme Mado, kon je wel beetje uitgerust weer aan nieuwe dag beginnen?

Hier voor de verandering eens echt bijtijds op gang gekomen en echt bijtijds Dot op creche, doet de werkserver het niet!!!! En het is al zo druk en ik zit dus nu te wachten totdat alles het wel weer doet ( "ze zijn ermee bezig, het kan 3 minuten duren, maar ook 3 uur"). Sja.

Koffie, iemand?

Zag paar dagen terug trouwens aankondiging van 2 Vandaag of iets vergelijkbaars, dat het snabbelcircuit zo instort, kwam ook Dries nog even in beeld Achgossie, straks kannie z'n zonnebankje niet meer betalen!!!
Tsss, ik heb een half uu rlopen klooien met MIJN computer omdat ik dacht dat het aan mij lag, lag het dus aan werkserver. Grommmm. Nou ja, hij doet het weer, dus ga maar aan het werk (had de meest dringende mailtjes al wel gedaan net, maar moest echt even twee dagen bijlezen hier voordat ik verder kon werken). Dank voor alle heerlijk verhalen over Mimsey's, poezennamen en geheimen.

voor alle minder leuke dingen. Zoen!
Sterkte vandaag, Mado! Klinkt erg zwaar, zo'n dag met stuiterende Bikkel. Ducktape wellicht een idee? Plakt best goed aan verwarming of een paaltje in de tuin ofzo. En een stukje over z'n mondje, wel even het neusje een beetje vrij laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven