Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 6 december 2020 om 07:28

zondag 6 december 2020 om 08:30
Qiyara schreef: ↑06-12-2020 07:28https://m.facebook.com/story.php?story_ ... YLaQJqwYzC
Goedemorgen! Ook aan de nieuwkomers.

Dank u!

zondag 6 december 2020 om 09:00
Leuk filmpje om mee wakker te wordenQiyara schreef: ↑06-12-2020 07:28https://m.facebook.com/story.php?story_ ... YLaQJqwYzC

zondag 6 december 2020 om 09:39

Hier een stier trouwens, geen idee wat mijn ideale match zou zijn

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zondag 6 december 2020 om 09:44

zondag 6 december 2020 om 09:56
Dankjewel Qiyara! Ben lang niet zo nerveus geweest voor een date, hoe raar het ook klinkt, ik weet dat ik hem leuk en aantrekkelijk ga vinden, alles hangt af van welke indruk ik op hem maak. Heel rare situatie dit hoor...
zondag 6 december 2020 om 09:58
Spannend! Komt vast goed. Veel plezier!Attraverso schreef: ↑06-12-2020 09:56Dankjewel Qiyara! Ben lang niet zo nerveus geweest voor een date, hoe raar het ook klinkt, ik weet dat ik hem leuk en aantrekkelijk ga vinden, alles hangt af van welke indruk ik op hem maak. Heel rare situatie dit hoor...
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zondag 6 december 2020 om 10:03
Oehh lekker dan ga ik er ook maar eens uitkomen.
Heerlijk geur van verse broodjes en koffie.
Straks lunch bij een vriendin
Sociaal weekend
Ik woon prima alleen nu ruim 6 jaar. Vroeger vond ik dat heel lastig. Nadat ik samen heb gewoond minder/niet meer. Zou nu gaan voor latten.
En dan nu wakker worden naast iemand en daar nog even inkruipen/vouwen en door snoozen.
Heerlijk en al heel lang geleden.
Ik geloof ook niet echt in horoscopen en perfecte matches van andere sterrenbeelden.
Wat wel grappig is. Ik heb The Pattern op mijn telefoon voor de grap. Had daar een bond gemaakt van mijn beste vriendin en mij . Dus met datum, plaats van geboorte enz. En daar kwam uit dat wij een unieke vriendschap hadden. En dat klopt wel
Heerlijk geur van verse broodjes en koffie.
Straks lunch bij een vriendin
Sociaal weekend
Ik woon prima alleen nu ruim 6 jaar. Vroeger vond ik dat heel lastig. Nadat ik samen heb gewoond minder/niet meer. Zou nu gaan voor latten.
En dan nu wakker worden naast iemand en daar nog even inkruipen/vouwen en door snoozen.
Ik geloof ook niet echt in horoscopen en perfecte matches van andere sterrenbeelden.
Wat wel grappig is. Ik heb The Pattern op mijn telefoon voor de grap. Had daar een bond gemaakt van mijn beste vriendin en mij . Dus met datum, plaats van geboorte enz. En daar kwam uit dat wij een unieke vriendschap hadden. En dat klopt wel
zondag 6 december 2020 om 10:03
Veel plezierAttraverso schreef: ↑06-12-2020 09:56Dankjewel Qiyara! Ben lang niet zo nerveus geweest voor een date, hoe raar het ook klinkt, ik weet dat ik hem leuk en aantrekkelijk ga vinden, alles hangt af van welke indruk ik op hem maak. Heel rare situatie dit hoor...

zondag 6 december 2020 om 10:04
Nou dat is natuurlijk niet helemaal zo, hierdoor leg je wel erg veel druk op jezelf.Attraverso schreef: ↑06-12-2020 09:56Dankjewel Qiyara! Ben lang niet zo nerveus geweest voor een date, hoe raar het ook klinkt, ik weet dat ik hem leuk en aantrekkelijk ga vinden, alles hangt af van welke indruk ik op hem maak. Heel rare situatie dit hoor...
Hij is niet zijn broer dus ook voor hem geldt dat hij indruk op jou mag maken. Lekker jezelf zijn, dan doe je het altijd goed.

zondag 6 december 2020 om 10:28
Dat heb ik dan weer wel.Phoebe1982 schreef: ↑06-12-2020 10:21Ik ook Julia, zeg nooit nooit maar ik vind alleen wonen heerlijk.
Attraverso: altijd spannend, een date. Ik begin daar overigens niet meer aan...
Ik vind het wel best zo, bovendien ben ik momenteel niet klaar voor een (andere) man.
Ook totaal geen behoefte aan.
Maar klaar met de datingapps. De energie die het je kost, 0 dates en mijn lager zelfbeeld wat daardoor ontstond.
julia_20 wijzigde dit bericht op 06-12-2020 10:40
0.63% gewijzigd

zondag 6 december 2020 om 10:37
Wat grappig, mijn moeder en zus zijn kreeftPhoebe1982 schreef: ↑06-12-2020 06:51![]()
![]()
Oww ik ben het gewend, zus en vader zijn ook kreeft.
Had iemand het hier over croissantjes???
Goedemorgen![]()
![]()

zondag 6 december 2020 om 10:40
Geweldig!!! al zou deze introvert de extravert in dat filmpje zijn..ik mis dansen echtQiyara schreef: ↑06-12-2020 07:28https://m.facebook.com/story.php?story_ ... YLaQJqwYzC

zondag 6 december 2020 om 10:46
How'you doing? wink wink
Deze twee tekens brengen echt het beste in elkaar naar boven. Ze kunnen een geweldig huwelijk hebben, of gewoon bedrijfspartners zijn. Eigenschappen waar ze allebei over beschikken zijn tederheid, wederzijds vertrouwen, geven en nemen en elkaar begrijpen.
Beide individuen zijn gevoelig wat betreft smaak en aanraking. Kreeft vindt emotionele zekerheid in het aardse comfort waarin Stier voorziet. Stier waardeert weer de emotionele zorg van Kreeft.
Een goedgevulde keukenkast maakt Kreeft blij. Een goedgevulde portemonnee of bankrekening maakt Stier blij. Deze twee tekens zijn emotioneel lichtgevoelig en zullen daarom zelden ruzie maken. Af en toe zul je Stier wat horen mokken, maar Kreeft beschikt over een heel openstaand karakter, en zal Stier zijn zorgen direct doen laten verdwijnen door zijn verzorgende aard.

zondag 6 december 2020 om 10:51

zondag 6 december 2020 om 10:59
Ik heb relaties gehad met mannen met hele andere sterrenbeelden en met mijn eigen sterrenbeeld. Maakte niks uit voor het eindresultaat
Er is ook nog zoiets als opvoeding en karakter. Normen en waarden. Allemaal zaken die kunnen maken of breken.
Als eentje een opgever is en de ander een vechter, is het einde relatie.
Net zoals je vaak ziet bij heftige trauma's kunnen 2 mensen heel verschillend omgaan daarmee. Staat compleet los van sterrenbeeld en heeft veel impact.
En zo kan ik nog wel 10 andere factoren benoemen.
Plus wat hier nu vaker voorbij is gekomen, dat bv de ene kreeft introvert is en de ander extravert. Dat kan een relatie flink op de proef stellen.
Het is gewoon een grote uitdaging om diegene te vinden die op alle vlakken goed aansluit. En je moet commitment laten zien, hoe dan ook. Niet opgeven. De ander willen begrijpen. Elkaar alles gunnen en blij willen maken, iedere dag. Daar moet je zin in en energie voor hebben en ik vind dat als je daar geen zin in hebt, je niet aan een relatie moet beginnen. Daarmee doe je de ander en jezelf tekort.
Ik vrees dat velen toch een relatie aangaan, omdat ze een relatie willen maar het commitment niet kunnen opbrengen. En dan eindigt dat altijd in teleurstelling.
Ik ben in een filosofische bui

Er is ook nog zoiets als opvoeding en karakter. Normen en waarden. Allemaal zaken die kunnen maken of breken.
Als eentje een opgever is en de ander een vechter, is het einde relatie.
Net zoals je vaak ziet bij heftige trauma's kunnen 2 mensen heel verschillend omgaan daarmee. Staat compleet los van sterrenbeeld en heeft veel impact.
En zo kan ik nog wel 10 andere factoren benoemen.
Plus wat hier nu vaker voorbij is gekomen, dat bv de ene kreeft introvert is en de ander extravert. Dat kan een relatie flink op de proef stellen.
Het is gewoon een grote uitdaging om diegene te vinden die op alle vlakken goed aansluit. En je moet commitment laten zien, hoe dan ook. Niet opgeven. De ander willen begrijpen. Elkaar alles gunnen en blij willen maken, iedere dag. Daar moet je zin in en energie voor hebben en ik vind dat als je daar geen zin in hebt, je niet aan een relatie moet beginnen. Daarmee doe je de ander en jezelf tekort.
Ik vrees dat velen toch een relatie aangaan, omdat ze een relatie willen maar het commitment niet kunnen opbrengen. En dan eindigt dat altijd in teleurstelling.
Ik ben in een filosofische bui

zondag 6 december 2020 om 11:00

zondag 6 december 2020 om 11:03
Willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen. Je kunt iets willen maar het niet kunnen. Of je hebt het zelfinzicht dat je wel wil maar ( nog) niet kunt. Het zou een hoop mensen verdriet besparen. Mannen en vrouwen die in een relatie springen, daar eigenlijk niet klaar voor zijn en vervolgens mag je dan als gedumpte de brokken weer opruimen.
Dat was mijn punt. Maar ik kan het weer eens niet korter uitleggen
Dat was mijn punt. Maar ik kan het weer eens niet korter uitleggen

zondag 6 december 2020 om 11:04
Haha klinkt goed tomcat
Ik ben inderdaad wel heel emotioneel en zoek dat ook echt in een man, niet van dat nuchtere, stoïcijnse gedrag.
Overigens was mijn wijlen lieve hondje ook een kreeft dus ik ben er altijd vanuit gegaan dat dat een match made in heaven is

Ik ben inderdaad wel heel emotioneel en zoek dat ook echt in een man, niet van dat nuchtere, stoïcijnse gedrag.
Overigens was mijn wijlen lieve hondje ook een kreeft dus ik ben er altijd vanuit gegaan dat dat een match made in heaven is

zondag 6 december 2020 om 11:14