Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
tomcat schreef:
05-12-2020 22:41
Het wordt nog een kreeftentopic hier..allemaal onder onze rots verstopt en uithalen als iemand onze rust verstoord ;-D
:proud: :high5:
Oww ik ben het gewend, zus en vader zijn ook kreeft.

:whut: Had iemand het hier over croissantjes???
Goedemorgen :sun: :daisy:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... YLaQJqwYzC

😂

Goedemorgen! Ook aan de nieuwkomers.
Qiyara schreef:
06-12-2020 07:28

😂

:lol: grappig filmpje!

Dank u! :$
Qiyara schreef:

😂

Leuk filmpje om mee wakker te worden
Attra vandaag is de dag! Hoop voor jou dat het een super date wordt. Veel plezier en geniet.
:) Dank voor de lieve reacties gisteren. Lekker een fles wijn open getrokken met een vriendin en nu weer wat vrolijker.

Hier een stier trouwens, geen idee wat mijn ideale match zou zijn :P Geloof er ook niet heel erg in geloof ik.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Goedemorgen!

De broodjes uit de oven zijn bijna klaar, en de koffie is gezet. Dus wie wil aanschuiven, wees welkom!

Ik lees wel mee, maar ik ben niet aan het daten op dit moment.
Wel flink aan het klussen in de weekenden voor nu. Straks komen de hulptroepen meehelpen.

Fijne zondag allemaal!
Wat een gezelligheid hier op Lazy Sunday. Lekker, koffie met een croissantje.

Welkom meelezers! Succes met klussen Erin.

Have fun Attra!
Qiyara schreef:
06-12-2020 09:01
Attra vandaag is de dag! Hoop voor jou dat het een super date wordt. Veel plezier en geniet.
Dankjewel Qiyara! Ben lang niet zo nerveus geweest voor een date, hoe raar het ook klinkt, ik weet dat ik hem leuk en aantrekkelijk ga vinden, alles hangt af van welke indruk ik op hem maak. Heel rare situatie dit hoor...
Attraverso schreef:
06-12-2020 09:56
Dankjewel Qiyara! Ben lang niet zo nerveus geweest voor een date, hoe raar het ook klinkt, ik weet dat ik hem leuk en aantrekkelijk ga vinden, alles hangt af van welke indruk ik op hem maak. Heel rare situatie dit hoor...
Spannend! Komt vast goed. Veel plezier!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Oehh lekker dan ga ik er ook maar eens uitkomen.
Heerlijk geur van verse broodjes en koffie.

Straks lunch bij een vriendin
Sociaal weekend 😃

Ik woon prima alleen nu ruim 6 jaar. Vroeger vond ik dat heel lastig. Nadat ik samen heb gewoond minder/niet meer. Zou nu gaan voor latten.

En dan nu wakker worden naast iemand en daar nog even inkruipen/vouwen en door snoozen. ☺️ Heerlijk en al heel lang geleden.

Ik geloof ook niet echt in horoscopen en perfecte matches van andere sterrenbeelden.

Wat wel grappig is. Ik heb The Pattern op mijn telefoon voor de grap. Had daar een bond gemaakt van mijn beste vriendin en mij . Dus met datum, plaats van geboorte enz. En daar kwam uit dat wij een unieke vriendschap hadden. En dat klopt wel 🤔
Attraverso schreef:
Veel plezier 😃 en rustig ademhalen.
Attraverso schreef:
Nou dat is natuurlijk niet helemaal zo, hierdoor leg je wel erg veel druk op jezelf.
Hij is niet zijn broer dus ook voor hem geldt dat hij indruk op jou mag maken. Lekker jezelf zijn, dan doe je het altijd goed.
Ik ook Julia, zeg nooit nooit maar ik vind alleen wonen heerlijk.
Attraverso: altijd spannend, een date. Ik begin daar overigens niet meer aan...
Ik vind het wel best zo, bovendien ben ik momenteel niet klaar voor een (andere) man.
Ook totaal geen behoefte aan.
Phoebe1982 schreef:
06-12-2020 10:21
Ik ook Julia, zeg nooit nooit maar ik vind alleen wonen heerlijk.
Attraverso: altijd spannend, een date. Ik begin daar overigens niet meer aan...
Ik vind het wel best zo, bovendien ben ik momenteel niet klaar voor een (andere) man.
Ook totaal geen behoefte aan.
Dat heb ik dan weer wel.

Maar klaar met de datingapps. De energie die het je kost, 0 dates en mijn lager zelfbeeld wat daardoor ontstond.
julia_20 wijzigde dit bericht op 06-12-2020 10:40
0.63% gewijzigd
Phoebe1982 schreef:
06-12-2020 06:51
:proud: :high5:
Oww ik ben het gewend, zus en vader zijn ook kreeft.

:whut: Had iemand het hier over croissantjes???
Goedemorgen :sun: :daisy:
Wat grappig, mijn moeder en zus zijn kreeft
Qiyara schreef:

😂

Geweldig!!! al zou deze introvert de extravert in dat filmpje zijn..ik mis dansen echt
LaFolie schreef:
06-12-2020 09:39
:) Dank voor de lieve reacties gisteren. Lekker een fles wijn open getrokken met een vriendin en nu weer wat vrolijker.

Hier een stier trouwens, geen idee wat mijn ideale match zou zijn :P Geloof er ook niet heel erg in geloof ik.
How'you doing? wink wink

Deze twee tekens brengen echt het beste in elkaar naar boven. Ze kunnen een geweldig huwelijk hebben, of gewoon bedrijfspartners zijn. Eigenschappen waar ze allebei over beschikken zijn tederheid, wederzijds vertrouwen, geven en nemen en elkaar begrijpen.
Beide individuen zijn gevoelig wat betreft smaak en aanraking. Kreeft vindt emotionele zekerheid in het aardse comfort waarin Stier voorziet. Stier waardeert weer de emotionele zorg van Kreeft.
Een goedgevulde keukenkast maakt Kreeft blij. Een goedgevulde portemonnee of bankrekening maakt Stier blij. Deze twee tekens zijn emotioneel lichtgevoelig en zullen daarom zelden ruzie maken. Af en toe zul je Stier wat horen mokken, maar Kreeft beschikt over een heel openstaand karakter, en zal Stier zijn zorgen direct doen laten verdwijnen door zijn verzorgende aard.
tomcat schreef:
06-12-2020 10:40
Geweldig!!! al zou deze introvert de extravert in dat filmpje zijn..ik mis dansen echt
Yep, me 2. Ik ga helemaal los met dansen altijd. Mis het ook zo ontzettend! Zin in een festival joh.

Maar ik dans wekelijks in m'n woonkamer om in m'n dans behoefte te voorzien😁
Ik heb relaties gehad met mannen met hele andere sterrenbeelden en met mijn eigen sterrenbeeld. Maakte niks uit voor het eindresultaat :puh:
Er is ook nog zoiets als opvoeding en karakter. Normen en waarden. Allemaal zaken die kunnen maken of breken.
Als eentje een opgever is en de ander een vechter, is het einde relatie.

Net zoals je vaak ziet bij heftige trauma's kunnen 2 mensen heel verschillend omgaan daarmee. Staat compleet los van sterrenbeeld en heeft veel impact.

En zo kan ik nog wel 10 andere factoren benoemen.

Plus wat hier nu vaker voorbij is gekomen, dat bv de ene kreeft introvert is en de ander extravert. Dat kan een relatie flink op de proef stellen.

Het is gewoon een grote uitdaging om diegene te vinden die op alle vlakken goed aansluit. En je moet commitment laten zien, hoe dan ook. Niet opgeven. De ander willen begrijpen. Elkaar alles gunnen en blij willen maken, iedere dag. Daar moet je zin in en energie voor hebben en ik vind dat als je daar geen zin in hebt, je niet aan een relatie moet beginnen. Daarmee doe je de ander en jezelf tekort.

Ik vrees dat velen toch een relatie aangaan, omdat ze een relatie willen maar het commitment niet kunnen opbrengen. En dan eindigt dat altijd in teleurstelling.

Ik ben in een filosofische bui :cheer2:
Qiyara schreef:
06-12-2020 10:51
Yep, me 2. Ik ga helemaal los met dansen altijd. Mis het ook zo ontzettend! Zin in een festival joh.

Maar ik dans wekelijks in m'n woonkamer om in m'n dans behoefte te voorzien😁
Doe ik ook. Heeerlijk! Meezingen en dansen. Alle energie er uit knallen.
Willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen. Je kunt iets willen maar het niet kunnen. Of je hebt het zelfinzicht dat je wel wil maar ( nog) niet kunt. Het zou een hoop mensen verdriet besparen. Mannen en vrouwen die in een relatie springen, daar eigenlijk niet klaar voor zijn en vervolgens mag je dan als gedumpte de brokken weer opruimen.
Dat was mijn punt. Maar ik kan het weer eens niet korter uitleggen :puh:
Haha klinkt goed tomcat :P

Ik ben inderdaad wel heel emotioneel en zoek dat ook echt in een man, niet van dat nuchtere, stoïcijnse gedrag.

Overigens was mijn wijlen lieve hondje ook een kreeft dus ik ben er altijd vanuit gegaan dat dat een match made in heaven is :-)-)
LaFolie schreef:
06-12-2020 11:04
Haha klinkt goed tomcat :P

Ik ben inderdaad wel heel emotioneel en zoek dat ook echt in een man, niet van dat nuchtere, stoïcijnse gedrag.

Overigens was mijn wijlen lieve hondje ook een kreeft dus ik ben er altijd vanuit gegaan dat dat een match made in heaven is :-)-)
:heart:
Mijn hond en ik delen ook eenzelfde sterrenbeeld. Wij snappen elkaar vaak, maar soms... O_O
Ik heb de hond die bij me past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven