Singles Unite : deel 5!!! 😄
zondag 6 december 2020 om 11:17
Goedemorgen allemaal,
Lekker de croissants, hier ook lekker van gegeten vanmorgen.
Julus, ik vind het een mooi filosofie voor de zondagochtend
Ik ben een kreeft. Heb totaal niets met sterrenbeelden en horoscopen. Te rationeel voor denk ik.
Ik ben vooral ook een meelezer merk ik. Heb ook niet zoveel te vertellen.
Heb nog nooit gedate via datingsites ed. Dat ook niet van plan. Lijkt me enorm vermoeiend de standaard praatjes, checken of het kan matchen, afspreken, tot de conclusie komen het toch niet matcht.
Omdat ik me wat somber voelde wel wat meer afgesproken met vrienden en kennissen die ik door Corona weinig zag.
Maakt het toch weer wat gezelliger allemaal.
Lekker de croissants, hier ook lekker van gegeten vanmorgen.
Julus, ik vind het een mooi filosofie voor de zondagochtend

Ik ben een kreeft. Heb totaal niets met sterrenbeelden en horoscopen. Te rationeel voor denk ik.
Ik ben vooral ook een meelezer merk ik. Heb ook niet zoveel te vertellen.
Heb nog nooit gedate via datingsites ed. Dat ook niet van plan. Lijkt me enorm vermoeiend de standaard praatjes, checken of het kan matchen, afspreken, tot de conclusie komen het toch niet matcht.
Omdat ik me wat somber voelde wel wat meer afgesproken met vrienden en kennissen die ik door Corona weinig zag.
Maakt het toch weer wat gezelliger allemaal.

zondag 6 december 2020 om 11:18
Zullen we gaan wandelen?

zondag 6 december 2020 om 11:19
Goedemorgen.... alle lieve forumvriendjes.
Ik ben eens niet de eerste heerlijk uitgeslapen en mijn lijf had het zoooo nodig. Nu koffie en ik heb lekker terug gelezen.
Ik ben tweeling ik zou, mocht het ooit nog gebeuren, wel een keer een tweeling willen daten. Het lijkt mij heerlijk om mijn snelle verveling met iemand te kunnen delen die ook weet wat het is. Volgens vele horiscopen kunnen tweelingen eigenlijk het beste met elkaar of de waterman.
Ram nooit meer. Ik val vooral op maagden en weegschalen.
Nu vooral mijn buik vol van mannen. Nu alleen tijd voor de meisjes hier in huis.
Zo ontbijt maken en dan effe huishouden doen en dan mag ik wederom werken.
Ik ben eens niet de eerste heerlijk uitgeslapen en mijn lijf had het zoooo nodig. Nu koffie en ik heb lekker terug gelezen.
Ik ben tweeling ik zou, mocht het ooit nog gebeuren, wel een keer een tweeling willen daten. Het lijkt mij heerlijk om mijn snelle verveling met iemand te kunnen delen die ook weet wat het is. Volgens vele horiscopen kunnen tweelingen eigenlijk het beste met elkaar of de waterman.
Nu vooral mijn buik vol van mannen. Nu alleen tijd voor de meisjes hier in huis.

zondag 6 december 2020 om 11:21
Oh mijn god heb nog nooit gekeken wat mijn katten zijn!! Mijn kat die compleet idolaat van mij is is gewoon Leeuw!!
Ram en Leeuw zijn de beste combinatie volgens de astrologie.
Mijn andere kat is Maagd en lees dat deze combinatie kan maar ze wat meer moeite moeten doen en ook dat klopt met haar. Wat grappig zeg!
Mijn andere kat is Maagd en lees dat deze combinatie kan maar ze wat meer moeite moeten doen en ook dat klopt met haar. Wat grappig zeg!

zondag 6 december 2020 om 11:24
Dit is toch een relatie?? Of hoe zie jij dat dan?

Dat zeg je vandaag...dat is morgen vast weer anders

Werk ze!Datertje schreef: ↑06-12-2020 11:19Goedemorgen.... alle lieve forumvriendjes.

zondag 6 december 2020 om 11:25
Grappig he?Qiyara schreef: ↑06-12-2020 11:21Oh mijn god heb nog nooit gekeken wat mijn katten zijn!! Mijn kat die compleet idolaat van mij is is gewoon Leeuw!!

zondag 6 december 2020 om 11:28
Tomcat, elkaar de weekenden zien kan ook in een relatie toch?
Mijn ex-man was ook enkel de weekenden thuis, af en toe doordeweeks.
Afg voorjaar gedate met een man waar ik echt wel wat kriebels voor had, klikte ook goed ed. Deze man vond echter je elkaar ook doordeweeks moest zien (liefst dagelijks) en daar ben ik op afgeknapt helaas. Om van elkaar te houden hoef je elkaar niet dagelijks te zien en het zegt mi ook niets over hoe serieus en echt de relatie is.
Mijn ex-man was ook enkel de weekenden thuis, af en toe doordeweeks.
Afg voorjaar gedate met een man waar ik echt wel wat kriebels voor had, klikte ook goed ed. Deze man vond echter je elkaar ook doordeweeks moest zien (liefst dagelijks) en daar ben ik op afgeknapt helaas. Om van elkaar te houden hoef je elkaar niet dagelijks te zien en het zegt mi ook niets over hoe serieus en echt de relatie is.

zondag 6 december 2020 om 11:33

zondag 6 december 2020 om 11:35
Ik herken het, dat van links naar rechts zwalken. Het is een fase die best lang kan duren. Omdat je nog niet goed weet wat je echt wil. Je wil iets en je wilt dat nu, maar als je dan een rotdag hebt of juist een hele goede dag is de behoefte ineens anders. Heel normaal. En Tom je bent nog niet heeel lang alleen. Dus je zit nog in die aftastfase. Wat wil ik? Hoe wil ik het etc.

zondag 6 december 2020 om 11:36
Dat dus..dat wil ik nietPeertjes schreef: ↑06-12-2020 11:28Afg voorjaar gedate met een man waar ik echt wel wat kriebels voor had, klikte ook goed ed. Deze man vond echter je elkaar ook doordeweeks moest zien (liefst dagelijks) en daar ben ik op afgeknapt helaas. Om van elkaar te houden hoef je elkaar niet dagelijks te zien en het zegt mi ook niets over hoe serieus en echt de relatie is.

zondag 6 december 2020 om 11:42
Denk dat we dat allemaal wel herkennen na een lange relatie. Het uitzoeken wat alleen zijn betekent. Hoe geef je daar invulling aan. Wat wil ik nou echt en hoe.
Het schommelen erin etc. Volgens mij zit je nog hartstikke in het afrond proces van wat was en niet meer is. Geef jezelf de tijd.

zondag 6 december 2020 om 11:47
Dat vooral.... ik word vast oud maar live contact vind ik toch leuker.
Tomcat: ik sta zolang de cijfers niet goed zijn achter de maatregelen maar ik word het ook wel een beetje zat en ik vind het saai worden.
En shoppen was al niet mn hobby maar zonder horeca is het echt niks meer aan...

zondag 6 december 2020 om 11:53
Mijn god ik kijk echt uit naar de eerste festivals, ik hoop dat ik een kaartje kan bemachtigen. De euforie op zo'n feestje dan..

zondag 6 december 2020 om 11:54
De horeca heeft plannen om 17 januari open te gaan, maaar ze hebben toezeggimg van financiele steun dus ik denk dat we er ons niet op moeten verheugen. Ze hebben een akkoordje bereikt. Ik durf te stellen dat ze dus niet open gaan op 17 januari. Dit is vaker gezegd en ze pakken nooit door.
Het is dreigen uit onmacht, wat ik wel begrijp. Maar niemand wil enorme boetes.
Het is dreigen uit onmacht, wat ik wel begrijp. Maar niemand wil enorme boetes.