Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Herkenbaar viv...

Dit weekend kwam ik bijna in verleiding door mail villa vibes met week gratis e matchting.
En ik dacht...waarom zou ik dat nu weer opzoeken. Week rondkijken, berichten sturen en geen reactie terugkrijgen.

Tekst klopt niet helemaal maar....

https://youtu.be/3RaHTDNude4
Heerlijk om zo wakker te worden met al die muziek.

Ik kan niet plakken vanaf youtube maar wat jullie nodig hebben is:
Dansen op de vulkaan van de Dijk.

Trouwens daar heb ik zelf ook zin in...
Goedemorgen!

Om alles te kunnen volgen moet ik denk ik stoppen met werken 😉.
Gezellige boel zeg!

Ik herken het gevoel van Viv (ofzo, met t daten en afgewezen voelen) heel goed. Ik denk daarom zelf ook echt dat het gelukkiger maakt om er gewoon niet mee bezig te zijn. Hoewel ik denk iedereen t uiteindelijk fijn vindt om "That special someone" te hebben.

Datertje, misschien heb ik het gemist, maar jij praat over groep en net nieuw wonen in een flat. Hoe zit dat precies?

Ik mag zo weer tot 22 uur vanavond aan het werk. Als mijn kinderen bij hun vader zijn maak ik altijd erg lange dagen :)

Ik lees lekker verder mee!
Oh en trouwens... dat meisje van Instagram en skaten ... duhhhh...

Jeugd van tegenwoordig 🙊😜
Kamiko85 schreef:
08-12-2020 07:58
Goedemorgen!

Om alles te kunnen volgen moet ik denk ik stoppen met werken 😉.
Gezellige boel zeg!

Ik herken het gevoel van Viv (ofzo, met t daten en afgewezen voelen) heel goed. Ik denk daarom zelf ook echt dat het gelukkiger maakt om er gewoon niet mee bezig te zijn. Hoewel ik denk iedereen t uiteindelijk fijn vindt om "That special someone" te hebben.

Datertje, misschien heb ik het gemist, maar jij praat over groep en net nieuw wonen in een flat. Hoe zit dat precies?

Ik mag zo weer tot 22 uur vanavond aan het werk. Als mijn kinderen bij hun vader zijn maak ik altijd erg lange dagen :)

Ik lees lekker verder mee!
Effe in een notendop. Nieuwe functie op een nieuwe groep per 1 jan. Flat is niet nieuw wel is relatie definitief over en zijn nu al mijn spulletjes hier.
Julia_20 schreef:
08-12-2020 07:41

Dit weekend kwam ik bijna in verleiding door mail villa vibes met week gratis e matchting.
Heb ik niet gekregen, ze hebben zeker vrouwentekort bij e-matching.
tomcat schreef:
08-12-2020 09:13
Heb ik niet gekregen, ze hebben zeker vrouwentekort bij e-matching.

Het was een nieuwsbrief. Over het kerstdiner, Curaçao enz. En dan onderaan de mail een link.
ah ok, die krijg ik niet nee..ik dacht vanwege dat singlebells
Julia_20 schreef:
07-12-2020 21:04
Goed plan. En luister goed naar jouw gevoel. En niet wat anderen verwachten of graag zouden willen.

Dat deze dames je bezighouden zegt misschien iets wat je juist niet wil of wat juist wel.
Misschien wil je eigelijk helemaal niets van een met hen.
Gewoon rust.

Maar wordt je in twijfel gebracht omdat je denk dat iets misschien iets zou oplossen wat je anderen gunt. Bijv dat gelukkige gezin met de kinderen en je ex. En je ex die ook nog toenadering zoekt.
Misschien zeg ik daarmee iets heel geks.
Bedankt en de anderen ook.

Ik blijf nu ook in rust. Veel hardlopen en wandelen. Moet echt heel goed bij mijn gevoel komen.

Even niet meer achterom kijken en ook niet meer daten voorlopig.
LaCasa schreef:
08-12-2020 10:34
Bedankt en de anderen ook.

Ik blijf nu ook in rust. Veel hardlopen en wandelen. Moet echt heel goed bij mijn gevoel komen.

Even niet meer achterom kijken en ook niet meer daten voorlopig.
🤗
Fijn om wat herkenning te lezen en de knuffels van jullie :hug: Heb eigenlijk nooit echt een date stop gehad, altijd wel bezig met contact met iemand of afleiding. Alsof er dan toch altijd een bepaalde onrust is om op zoek te gaan, omdat ik uiteindelijk wel graag een gezin wil etc. Zie dus een patroon bij mezelf en wil dat nu doorbreken. Echt even stoppen en met andere dingen vermaken zonder enige druk! Uiteindelijk hoor je toch vaak dat het op de meest onverwachte momenten gebeurd 😁

En leuk Attra dat er al een tweede date is geweest, hopelijk blijft het fijn voelen!
Vivi3338 schreef:
08-12-2020 15:28
Fijn om wat herkenning te lezen en de knuffels van jullie :hug: Heb eigenlijk nooit echt een date stop gehad, altijd wel bezig met contact met iemand of afleiding. Alsof er dan toch altijd een bepaalde onrust is om op zoek te gaan, omdat ik uiteindelijk wel graag een gezin wil etc. Zie dus een patroon bij mezelf en wil dat nu doorbreken. Echt even stoppen en met andere dingen vermaken zonder enige druk! Uiteindelijk hoor je toch vaak dat het op de meest onverwachte momenten gebeurd 😁

En leuk Attra dat er al een tweede date is geweest, hopelijk blijft het fijn voelen!
Even op jezelf richten en goed voor jezelf zorgen! :)

Moet ik zeggen trouwens :') Heb vannacht niet goed kunnen slapen. Er voltrok zich een soort van touwtje trekken in mijn hoofd: ik denk toch al best veel na over mijn date...maar mijn ex zit er ook nog een beetje. Het voelde een beetje als een shift. Weet niet zo goed waar dit zo vandaan komt. Maarja resultaat is dat ik sinds vanochtend al half zit te knikkebollen >:-(
Vergaderen via teams vind ik echt hel en dan vooral voorzitten pfff
Dat betreft wel klaar hoor met corona.

Morgen ook weer een vergadering en dan ga ik aan de overdrachten schrijven.

Donderdag komt de slotenman. Ik ga toch voor de zekerheid mijn slot laten vervangen. Dit omdat ik mijn sleutels nog niet terug heb en ik geen enkel contact meer wil dus er niet om ga vragen.
Vivi3338 schreef:
08-12-2020 15:28

Dit klopt, soms is het echt goed even echt tot jezelf te komen.
droompiloot schreef:
08-12-2020 15:51
Even op jezelf richten en goed voor jezelf zorgen! :)

Moet ik zeggen trouwens :') Heb vannacht niet goed kunnen slapen. Er voltrok zich een soort van touwtje trekken in mijn hoofd: ik denk toch al best veel na over mijn date...maar mijn ex zit er ook nog een beetje. Het voelde een beetje als een shift. Weet niet zo goed waar dit zo vandaan komt. Maarja resultaat is dat ik sinds vanochtend al half zit te knikkebollen >:-(
Herkenbaar, soms moet je echt even alles laten berusten. Hier vannacht ook nog geen vijf uur geslapen en daarna ook maar malen en een beetje Internetten op mijn telefoon. Ik ben dus om 07:00 uur aan het werk gegaan.
Datertje schreef:
08-12-2020 17:34
Vergaderen via teams vind ik echt hel en dan vooral voorzitten pfff
Dat betreft wel klaar hoor met corona.
Ha, ben jij mij? Dat had ik vandaag ook en het is ook zeker niet mijn hobby! Vergadering voorzitten in het echie: geen probleem. Maar nu zit je zo stom tegen je laptop te praten en iedereen staat braaf op mute maar dan is er soms wel heel erg weinig respons...

Ik ben overigens sowieso klaar met corona want ik ben positief getest :( Ik zou afgelopen weekend 2 wandeldates hebben maar die zijn allebei niet doorgegaan natuurlijk. De ene heeft sindsdien 1 berichtje gestuurd en is toen stil gevallen, misschien denkt hij wel dat het een slechte smoes was ofzo. Erg jammer want dat was de dagen daarvoor een leuk gesprek.
De andere man met wie het gesprek eerst iets minder opvallend was, heeft zich nu juist ontplooit tot een heel leuk contact. We zijn ondertussen overgeschakeld van berichtjes via de datingapp naar whatsapp. Maar het blijft toch iets raars vind ik, heen en weer appen met iemand die je nog nooit ontmoet hebt. Ik hoop dat ik snel weer zonder klachten ben en naar buiten mag! (Ook sowieso omdat ik gek word van binnen zitten)
Kapper geweest, baard eraf...oh oh...nieuwe foto's nodig voor happn :rofl:
Clumsy hahaha wat een ellende he. Inderdaad niemand zegt wat en ik vergat structueel mijn lieve collega.
Verschrikkelijk straks maar een lekker glas wijn drinken.

Wat K.. dat je corona hebt. Dan moet je echt binnen blijven verschrikkelijk.

Tom een nieuwe datecoupe whoop whoop
en dan proberen die apps je nog te overtuigen dat je een videogesprek kan voeren als date ook.. dt lijkt me wel zo raar..videocall als 1e date..hebben jullie dat gedaan? Ik heb wel af en toe videocall met bestaande vriendinnen

mijn wijn van het weekend was nog niet op..en mijn zamsalade..en ik heb nog wat kaars en worst..het weekend lijkt elk weekend langer te gaan duren hier ;-D
Een videocall nee hou op zeg! Ik vind dus online vergaderen en videobellen voor werk al awkward genoeg. Ik ga echt niet met m’n gare verkouden hoofd zitten videobellen met een onbekende op wie ik wellicht wel een leuke indruk zou willen maken.

Denk overigens dat dat mijn nieuwe tinder bio maar wordt: vrouw met potentieel dodelijke ziekte zoekt man die desondanks toch wil zoenen.

Moet goedkomen zo XD
ClumsyNinja schreef:
08-12-2020 20:44
Een videocall nee hou op zeg! Ik vind dus online vergaderen en videobellen voor werk al awkward genoeg. Ik ga echt niet met m’n gare verkouden hoofd zitten videobellen met een onbekende op wie ik wellicht wel een leuke indruk zou willen maken.

Denk overigens dat dat mijn nieuwe tinder bio maar wordt: vrouw met potentieel dodelijke ziekte zoekt man die desondanks toch wil zoenen.

Moet goedkomen zo XD
:rofl: :rofl:
Misschien als quote gebruiken onder je tekst hier.
ClumsyNinja schreef:

Moet goedkomen zo XD
🤣🤣🤣🤣
ClumsyNinja schreef:

Moet goedkomen zo XD
🤣🤣🤣🤣
ClumsyNinja schreef:
haha briljante tekst...als ik twijfel bij je foto's zou ik liken voor de tekst
ClumsyNinja schreef:

Moet goedkomen zo XD
Hahahah :biggrin: gegarandeerd succes. Vervelen dat je corona hebt. Ben je erg ziek?

Eens met viv en julus. Na mijn laatste date die op seks uit leek te zijn ook even geen zin in teleurstellingen en moeite doen. Het is er nu zeker met corona ook niet echt de tijd voor.

Thuiswerken lijkt me vooral heel saai. De muren zouden echt op me af komen. .

Wat leuk Attra! Ben benieuwd naar het vervolg.
Ik werk gelukkig meestal gewoon op kantoor. Veel van wat ik nodig heb staat daar.
Vond tijdens corona al erg genoeg 2 weken door mijn huis te slenteren. Af en toe naar beneden voor koffie, lunch...

Bij ons wordt ook veel met teams gewerkt. Groot deel werkt wel thuis.
Als ik zelf niet hoef deel te nemen aan het gesprek en alleen hoef te luisteren zet ik mijn scherm uit.

Tijdens mijn vorige leven wel eens gesproken via camera met een date tot hij vroeg of ik bij een volgend gesprek mijn shirtje wilde uitdoen 😂.
Zwaai zwaai...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven