Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Flauw hoor Julia..je moet ook wel een beetje je best doen
Ja ik vind het eerlijk gezegd ook behoorlijk kinderachtig van je, Julia.
Dus jullie zeggen....😫😩 dat ik....euhhh...

You wish 🖕
op het strand doe je toch ook je shirtje uit..no big deal...
Qiyara schreef:
08-12-2020 07:18
Ik kom net deze quote tegen die sinds het uit is m'n motto al was, dus vind het geinig:
Never go in search of love, go in search of life, and life will find you the love you seek

Ik ga in elk geval niet meer op zoek voorlopig. Maar gewoon mijn leven, leven. En openstaan voor ontmoetingen met wie dan ook. Zonder verwachtingen. Zelfliefde dat is de enige liefde wat ik nog wil najagen.
Alhoewel ik het met je insteek zeker eens ben kom ik gewoon géén date-bare vrouwen tegen in mijn normale leven en ik denk dat voor vrouwen die bijvoorbeeld in 't basisonderwijs werken en geen gemengde/mannelijke hobbies dat vergelijkbaar is. Dan kan je er hélemaal voor open staan, maar zonder effort gebeurt er gewoon niets.

Ik heb me ook voorgenomen december date-vrij te houden om eens te kijken hoe dat voelt.
chesta schreef:
08-12-2020 22:58
Alhoewel ik het met je insteek zeker eens ben kom ik gewoon géén date-bare vrouwen tegen in mijn normale leven en ik denk dat voor vrouwen die bijvoorbeeld in 't basisonderwijs werken en geen gemengde/mannelijke hobbies dat vergelijkbaar is. Dan kan je er hélemaal voor open staan, maar zonder effort gebeurt er gewoon niets.

Ik heb me ook voorgenomen december date-vrij te houden om eens te kijken hoe dat voelt.
Ja, daar worstel ik ook mee
Hoe kan de liefde mij in hemelsnaam vinden? Ik ben echt enorm onvindbaar. Terwijl ik echt wel leef hoor :)
Haha, #decemberdate-vrij.
Stopcember
Vergeet de zorg niet. Bijna geen man te vinden...
fladder schreef:
08-12-2020 23:34
Ja, daar worstel ik ook mee
Hoe kan de liefde mij in hemelsnaam vinden? Ik ben echt enorm onvindbaar. Terwijl ik echt wel leef hoor :)

Moet je fulltime voor de kinderen zorgen? Overeen paar maanden lacht het leven ons weer toe.
Hoi Hoi, zo ik meld mij hier ook weer even aan. Net 10 week thuis geweest en nou ja elke weekend lekker aan het daten geweest. Leuke mensen ontmoet en geen tijd gehad voor viva forum. Nu aan boord wel weer natuurlijk.
Hoop gemist zie ik al, mijn laatste post was nog in deel 4.

En zoals sommigen hier wel weten ben ik een crosdresser. Is mij gemeld door meerdere vrouwen nu dat ze mij als vrouw leuker vinden dan als man. Toch een iets wat ik totaal niet had verwacht. Tot op heden niks geen vaste relatie aan over gehouden, wel een hoop vriend(innen) waar ik zo langs kan huppelen.
fietsen varen vrouwelijk doen
chesta schreef:
08-12-2020 22:58

Nu tijdens corona is het natuurlijk niet echt te doen nee. Maar als corona onder controle is wel.
Je komt alleen niet vaak iemand tegen, misschien eens per jaar ofzo. Maar dat vind ik niet erg, zo ging dat vroeger toch ook.

Dat mega vele daten kan pas doordat we zijn gaan internet daten.
Zelf wil ik uit die rush blijven, dat heeft me echt geen goed gedaan. En heb bij mijzelf het gevoel dat ik irl niet open stond, want daten deed ik toch via internet. Nu ga ik gewoon leven, open staan voor mensen, focus op mijzelf.
Ik hoef ook niet perse meer een relatie, dat scheelt natuurlijk ook.
En wbt videobellen, dat heb ik met m'n laatste vriend gedaan. Eerste date was videobellen. Was erg geslaagd en een week later spraken we af.
Weet je veel sneller of er een klik is en scheelt enorm, dan hoef je tenminste de deur niet uit. Is het niks maakt het ook niet uit dat je na 15 min al ophangt.

Zeefietser welkom terug.
Welkom terug zee fietser 😃

Goede morgen iedereen.
Goedemorgen allen!

Blijf lekker onder de dekens als het kan. Het is koud buiten brrrr

Nu lekker aan de koffie en viervoeter ligt naast me, na een half uur pitbull gespeeld te hebben.

Als dochter wakker wordt lekker ontbijten.

He Zeefietser gezellig dat je er weer bent.
Dat koude vind ik heerlijk!! Zonnetje hopelijk erbij vandaag en tegen het vriespunt. Genieten.
Antoon69 schreef:
09-12-2020 00:46
Moet je fulltime voor de kinderen zorgen? Overeen paar maanden lacht het leven ons weer toe.
Yep fulltime
LaCasa schreef:
08-12-2020 23:39
Haha, #decemberdate-vrij.
#no-datecember
En goedemorgen
Datertje schreef:
08-12-2020 23:59
Vergeet de zorg niet. Bijna geen man te vinden...
Nouja, of ze zijn 40 jaar ouder

Hier ook in de zorg, enkel vrouwelijke collega’s, nu ook geen hobby waar ik mannen tegen kom maar naar de gym ga je ook niet om een man te scoren. Ik sport in het krachthonk en daar zijn de meeste mannen gemiddeld 20 jaar jonger. . Kwam regelmatig een leuke man een praatje maken en nadien gaf een andere sporter een opmerking waaruit bleek dat hij getrouwd is.
En ik ga wel eens wat drinken met vriendinnen maar niet zo vaak. Sinds internetdaten spreken mannen je ook niet meer zo vaak aan op café merk ik.
Zonder app ben ik nog jaren single en al vind ik het niet ideaal, zo verschrikkelijk vond ik het nu ook weer niet. Zeker nu niet, al die gezellige wandeldates waren er zonder app niet geweest. Regels zijn hier veel strenger dan bij jullie.
Attraverso schreef:
09-12-2020 09:03
Nouja, of ze zijn 40 jaar ouder

Hier ook in de zorg, enkel vrouwelijke collega’s, nu ook geen hobby waar ik mannen tegen kom maar naar de gym ga je ook niet om een man te scoren. Ik sport in het krachthonk en daar zijn de meeste mannen gemiddeld 20 jaar jonger. . Kwam regelmatig een leuke man een praatje maken en nadien gaf een andere sporter een opmerking waaruit bleek dat hij getrouwd is.
En ik ga wel eens wat drinken met vriendinnen maar niet zo vaak. Sinds internetdaten spreken mannen je ook niet meer zo vaak aan op café merk ik.
Zonder app ben ik nog jaren single en al vind ik het niet ideaal, zo verschrikkelijk vond ik het nu ook weer niet. Zeker nu niet, al die gezellige wandeldates waren er zonder app niet geweest. Regels zijn hier veel strenger dan bij jullie.
Haha of ze zijn twintigers of dertigers.
Groot deel hier. Wel leuk om te zien sommigen.
De ouderen zijn onder de pannen. Behalve ik 🤣🤣🤣🤣🤣
RedRoseThorn schreef:
09-12-2020 08:54
#no-datecember
Hahah we komen in opstand! We weigeren deze maand 😂

Maar het is zeker ook waar dat het nu bijna onmogelijk is om iemand in het wild tegen te komen.. Nu werken er bij mij overigens ook veel vrouwen en de sportlessen die ik volg ook alleen maar 😅 Dus opzich zijn de apps in dat geval ideaal, heb het ook nooit heel erg gevonden. Maar toen reageerde iedereen gewoon nog gezellig en regelmatig dates.. Nu begint niemand het gesprek meer of überhaupt een leuke reactie als je het zelf doet. Vandaar deze maand even no date december haha
tomcat schreef:
08-12-2020 22:41
op het strand doe je toch ook je shirtje uit..no big deal...

Dit heeft iemand echt een keer tegen me gezegd :rofl: "Wat is het probleem, op het strand laat je iedereen naar je kijken..." Needless to say dat ik héél gauw weg was toen (was in het echt ook, niet eens via videobellen..).

Zie dat iedereen een beetje in de december-date-dip zit! Hier hetzelfde. Toch beetje besloten dat ik pas weer ga daten als de horeca weer open mag, vind het geen doen zo.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
09-12-2020 11:40
Dit heeft iemand echt een keer tegen me gezegd :rofl: "Wat is het probleem, op het strand laat je iedereen naar je kijken..." Needless to say dat ik héél gauw weg was toen (was in het echt ook, niet eens via videobellen..).

Zie dat iedereen een beetje in de december-date-dip zit! Hier hetzelfde. Toch beetje besloten dat ik pas weer ga daten als de horeca weer open mag, vind het geen doen zo.
Ik had er onlangs een die dreigde de match te verwijderen als ik niet zou gaan videochatten. Was ik bang zeg... :mrgreen:

Nee hoor, volgende date aan’t plannen, niet in een date dip... nog niet ;-)
Ik heb trouwens ook gewoon dit weekend een tweede (of vierde, als je 2 x 2 uur videobellen meetelt) date. Op zich wel zin in. Behalve dat ik erg moe ben en weer nerveus voor het reizen ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven