Singles Unite : deel 5!!! 😄

woensdag 9 december 2020 om 12:19
Attra volgens mij heeft cupido bij jou gewoon weer raak geschoten. En nu voor langere tijd!
En snap dat je bang was haha, wat debiel zo'n dreiging. Maar als ik nu zou daten dan ook alleen videobellen en anders niet. Eerst checken of er überhaupt een klik is voor ik die persoon ontmoeten wil. Maar dreigen zal ik dan wel laten. Het is dan momenteel gewoon geen match.
LaFolie, het lijkt me nu inderdaad ook geen doen. Loop je daar te blauw bekken met een random iemand. Lijkt me vreselijk. Dat zet niet echt een sfeer.
En snap dat je bang was haha, wat debiel zo'n dreiging. Maar als ik nu zou daten dan ook alleen videobellen en anders niet. Eerst checken of er überhaupt een klik is voor ik die persoon ontmoeten wil. Maar dreigen zal ik dan wel laten. Het is dan momenteel gewoon geen match.
LaFolie, het lijkt me nu inderdaad ook geen doen. Loop je daar te blauw bekken met een random iemand. Lijkt me vreselijk. Dat zet niet echt een sfeer.

woensdag 9 december 2020 om 12:23
Coronagewijs omdat je met ov moet?RedRoseThorn schreef: ↑09-12-2020 12:18Ik heb trouwens ook gewoon dit weekend een tweede (of vierde, als je 2 x 2 uur videobellen meetelt) date. Op zich wel zin in. Behalve dat ik erg moe ben en weer nerveus voor het reizen ben.

woensdag 9 december 2020 om 12:33
Ja absoluut. Ligt er ook aan waar iemand woont, is het in mijn eigen stad dan wil ik iemand best zien.Attraverso schreef: ↑09-12-2020 12:25Qiyara zou je echt een leuk contact stoppen omdat hij niet wil videobellen? Ik maakte het gelukkig maar een keer mee en hij was ook de enige die het ooit vroeg.
Ik vind videobellen niet daten.
Maar moet ik er het ov voor in, dan ga ik dat niet doen. Ik beperk m'n reis bewegingen zoveel mogelijk.
woensdag 9 december 2020 om 12:47
Ik heb echt een hekel aan autorijden naar een plek waar ik nog niet geweest ben

woensdag 9 december 2020 om 13:00
oeh..das wel lastig spreek ik uit ervaring..had een paar maanden terug een date die best leuk was maar fulltime haar kindje had. Nu was dat kindje pas 2 dus dat is weer specifiek, die gaat dan ook mee op een tweede/derde date. Dat was niet raar voor mij, zo lang geleden is het niet dat die van mij 2 waren, maar in een date setting..en om dan meteen maar in zo'n tweede gezinnetje te passen. Moet wel heel erg klikken dan.
Hoe oud zijn jouw kinderen?

woensdag 9 december 2020 om 13:10
Ik zou best willen videobellen maar alleen met een telelens op mijn webcam
Niet met mijn telefoon. De meeste webcams/telefoons hebben volgens mij iets van een groothoeklens die bij mij dan net op haarlijnhoogte zit, waardoor het lijkt alsof ik een enorm voorhoofd heb. Mij lijkt een speciale opstelling wel wat, met de camera tenminste 2 meter weg en mooie belichting. Misschien beetje vaseline op de lens.. Autocue met one-liners.. Dan wil ik wel videobellen.

Niet met mijn telefoon. De meeste webcams/telefoons hebben volgens mij iets van een groothoeklens die bij mij dan net op haarlijnhoogte zit, waardoor het lijkt alsof ik een enorm voorhoofd heb. Mij lijkt een speciale opstelling wel wat, met de camera tenminste 2 meter weg en mooie belichting. Misschien beetje vaseline op de lens.. Autocue met one-liners.. Dan wil ik wel videobellen.

woensdag 9 december 2020 om 13:16
Antoon69 schreef: ↑09-12-2020 13:10Ik zou best willen videobellen maar alleen met een telelens op mijn webcam![]()

woensdag 9 december 2020 om 13:33
Ik sta regelmatig versteld van wat vrouwen om hun oren krijgen bij dating apps en dates. Een date heeft mij een keer laten zien wat ze allemaal kreeg van mannen, soms zelfs al in de eerste zinnen van een chat.LaFolie schreef: ↑09-12-2020 11:40Dit heeft iemand echt een keer tegen me gezegd"Wat is het probleem, op het strand laat je iedereen naar je kijken..." Needless to say dat ik héél gauw weg was toen (was in het echt ook, niet eens via videobellen..).
Zie dat iedereen een beetje in de december-date-dip zit! Hier hetzelfde. Toch beetje besloten dat ik pas weer ga daten als de horeca weer open mag, vind het geen doen zo.

woensdag 9 december 2020 om 13:40
Ik denk eigenlijk dat die mannen er een pervers genoegen uit halen om vrouwen zo in verlegenheid te brengen. En helemaal geen serieuze intenties hebben. Soort potlood venters maar dan op internet. Lekker anoniem
woensdag 9 december 2020 om 14:08
Ik werk in een echte mannenomgeving en kom ook bij veel bedrijven voornamelijk in zakelijke gesprekken met mannen. Maar nog nooit heb ik de insteek gehad om mijn gesprekspartner te bekijken als date materiaalAttraverso schreef: ↑09-12-2020 09:03Nouja, of ze zijn 40 jaar ouder
Hier ook in de zorg, enkel vrouwelijke collega’s, nu ook geen hobby waar ik mannen tegen kom maar naar de gym ga je ook niet om een man te scoren. Ik sport in het krachthonk en daar zijn de meeste mannen gemiddeld 20 jaar jonger. . Kwam regelmatig een leuke man een praatje maken en nadien gaf een andere sporter een opmerking waaruit bleek dat hij getrouwd is.
En ik ga wel eens wat drinken met vriendinnen maar niet zo vaak. Sinds internetdaten spreken mannen je ook niet meer zo vaak aan op café merk ik.
Zonder app ben ik nog jaren single en al vind ik het niet ideaal, zo verschrikkelijk vond ik het nu ook weer niet. Zeker nu niet, al die gezellige wandeldates waren er zonder app niet geweest. Regels zijn hier veel strenger dan bij jullie.

woensdag 9 december 2020 om 15:21
Hahaha ja idd, dit verlof even mee gekeken bij een vriendin op haar tinder. Maar echt tussen 1300 wachtende berichten vallen al die droog geilers echt niet op, met hun rare berichten. Mogemn dan echt wel met iets originelers komen.
Ikzelf trouwens als CD ook wel last van. Willen de mannen ook meteen dingen zien, nou doe je dat dan niet pfff krijg je ook wel rare dingen over je heen.
fietsen varen vrouwelijk doen
woensdag 9 december 2020 om 16:11
Ik heb nog nooit gedate met iemand die ov moet gebruiken en gebruik het zelf ook nooit. Dat scheelt natuurlijk.
woensdag 9 december 2020 om 16:17
7 en 10tomcat schreef: ↑09-12-2020 13:00oeh..das wel lastig spreek ik uit ervaring..had een paar maanden terug een date die best leuk was maar fulltime haar kindje had. Nu was dat kindje pas 2 dus dat is weer specifiek, die gaat dan ook mee op een tweede/derde date. Dat was niet raar voor mij, zo lang geleden is het niet dat die van mij 2 waren, maar in een date setting..en om dan meteen maar in zo'n tweede gezinnetje te passen. Moet wel heel erg klikken dan.
Hoe oud zijn jouw kinderen?
Voorheen gingen ze een keer per week logeren, maar dat gaat de laatste tijd wat moeizaam. Nu is het 1 a 2 x in de maand.
En als ik weet dat het de moeite waard is, schakel ik wel een oppas in. Maar niet voor een eerste date.

woensdag 9 december 2020 om 16:47
Zeker een leuk verlof gehad met veel positieve dingen. Heerlijke dates gehad. Sommigen met sex, sommigen zonder. En leuke vrienden aan overgehouden. Ander nieuws dat ik toen ik vorige keer op zee zat op afstand een huis had gekocht, deze dus kunnen bekijken deze keer en helemaal goedgekeurd (zelfs door mijn moeder). Volgende keer thuis woon ik erin, sleutel overdracht 1 feb. Dan ben ik of net thuis of 2 week erna. Maar dat is net hoe de komende reis eruit komt te zien.
fietsen varen vrouwelijk doen

woensdag 9 december 2020 om 17:34
Sorry ik kom zo even binnen vallen, maar ik kan het nergens vinden op internet. Als je al een hele tijd niet op happn bent geweest, staat er dan maanden of blijft er staan aantal dagen niet online geweest?
Ik kan nu trouwens van helemaal niemand meer zien wanneer die voor het laatst online is geweest. Hebben meer mensen hier last van?
Ik kan nu trouwens van helemaal niemand meer zien wanneer die voor het laatst online is geweest. Hebben meer mensen hier last van?