Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Datertje schreef:
07-12-2020 22:11
Gelukkig heb ik een jonge klussert gevonden die ik dan weer bel en hij komt dan op zijn fiets een vrouw in nood helpen!
ouwe cougar you ;-D
fladder schreef:
07-12-2020 21:02
Misschien moest ik dat ook maar eens doen, naar een dorp. Maar ik vind een dorp meestal enger dan de stad :)
Maar schieten vind ik dan wel een brug te ver.
Ik kan 't van harte aanbevelen. Ben 5 jaar geleden van de grote stad naar een dorpje verhuist met ex. 10 minuten met de metro en ik sta op 't Weena maar je kan nu een kanon op straat afvuren en niemand raken. De combinatie rust (en betaalbare huizen) en in no-time in de stad zijn is heerlijk.
Net ook maar weer even alle dating apps eraf gegooid.. Weer even klaar mee! Niks meer gehoord van de date van gister (ookal was het meer vriendschappelijk), vandaag met iemand anders gezellig wezen videobellen en leuk gesprek. Later een app ‘ik voel toch de klik niet, dus bedankt’. Kan natuurlijk en trek het niet persoonlijk aan, maar merk dat het allemaal toch erg vermoeiend is.. Ergens zijn het toch weer afwijzingen, waardoor ik toch weer naar gevoel in m’n buik van krijg.

Voelt wel goed om even te schrijven hier :)
chesta schreef:
07-12-2020 22:52
Ik kan 't van harte aanbevelen. Ben 5 jaar geleden van de grote stad naar een dorpje verhuist met ex. 10 minuten met de metro en ik sta op 't Weena maar je kan nu een kanon op straat afvuren en niemand raken. De combinatie rust (en betaalbare huizen) en in no-time in de stad zijn is heerlijk.
moest serieus google gebruiken om uit te vinden wat het weena is ;-D
Vivi3338 schreef:
07-12-2020 23:04
Net ook maar weer even alle dating apps eraf gegooid.. Weer even klaar mee! Niks meer gehoord van de date van gister (ookal was het meer vriendschappelijk), vandaag met iemand anders gezellig wezen videobellen en leuk gesprek. Later een app ‘ik voel toch de klik niet, dus bedankt’. Kan natuurlijk en trek het niet persoonlijk aan, maar merk dat het allemaal toch erg vermoeiend is.. Ergens zijn het toch weer afwijzingen, waardoor ik toch weer naar gevoel in m’n buik van krijg.

Voelt wel goed om even te schrijven hier :)
ik had vandaag een match en leuk gesprek maar vervolgens geef ik even een uurtje geen antwoord en ben ik ontmatched..wtf..volgens mij is de combi van corona en dating app intussen toxic aan het worden voor veel mensen
Pff beetje lomp berichtje van die nieuwe jongen, maar goed, hij was wel eerlijk en bedankte je voor je tijd. Zijn ook veel mensen die dat niet durven en voor de makkelijke weg gaan en ghosten.
Die date van zondag...had misschien dezelfde tactiek als jij? Even kat uit de boom kijken of de ander nog wat stuurt? Of misschien voelde hij de romantische klik ook niet zo. Als jij hem ook niets meer hebt gestuurd dan kun je er helaas niet zoveel van zeggen. Maar snap heel goed dat het wel anders aanvoelt. :hug:
Blijft lastig dat daten. Is goed dat je even een pauze neemt.
wij slapen nooit.
Misschien zijn veel mensen ondertussen ook date-moe geworden inderdaad, door alle Corona-maatregelen. Hoorde het ook van een vriendin dat veel mannen niet reageren op de apps.
wij slapen nooit.
Jeetje mensen..er is een skateboardmeisje op tv..skaten wordt een olympische sport en zij mag voor NL er heen.. dan krijgt ze de vraag

wat wil je liever, een olympische gouden medaille of 1 miljoen volgers op instagram

en dan weet ze het gewoon niet..serieus...misschien word ik oud,,maar dit is toch waanzin
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 07-12-2020 23:49
0.16% gewijzigd
Viv wat vervelend dat je zo voelt. Ik snap dat het stiekem toch voelt als een afwijzing. Jammer dat dat date gebeuren toch allemaal zo stroef loopt. Ik gun jullie allemaal een toffe vent/meid en evt gezinnetje.

Tom lekker hoor zo'n goedkoop jong ding :rofl:
tomcat schreef:
07-12-2020 23:38
Jeetje mensen..er is een skateboardmeisje op tv..skaten wordt een olympische sport en zij mag voor NL er heen.. dan krijgt ze de vraag

wat wil je liever, een olympische gouden medaille of 1 miljoen volgers op instagram

en dan weet ze het gewoon niet..serieus...misschien word ik oud,,maar dit is toch waanzin
Je wordt niet oud, je bent oud 🤪
wij slapen nooit.
Denk dat jullie inderdaad gelijk hebben Tom en Along, merk ook dat het echt stuk stroever gaat met gesprekken en daten dan bijv. begin dit jaar. Het moeite blijven doen, energie insteken (wat toch ook met die date en videobellen was) lijkt even allemaal voor niks. Even een dipje haha 😅

Denk dat ik komende weken terug in m’n eigen bubbel kruip en ga vermaken met vrienden/familie en films/gamen. En hier op forum natuurlijk!
Datertje schreef:
07-12-2020 23:47
Viv wat vervelend dat je zo voelt. Ik snap dat het stiekem toch voelt als een afwijzing. Jammer dat dat date gebeuren toch allemaal zo stroef loopt. Ik gun jullie allemaal een toffe vent/meid en evt gezinnetje.

Tom lekker hoor zo'n goedkoop jong ding :rofl:
Lief 😘 Ook goed om te horen dat jij je nu helemaal fijn voelt in je huisje, is ook echt wat waard!
Ik denk dat velen zich nu niet heel top voelen, niet op hun best. Maar wel graag aanspraak willen en dan ga je chatten. Uit verveling en voor aandacht. Maar ik denk dat de zin om af te spreken ontbreekt. Logisch als je je niet op je best voelt. En dan krijg je dit dus. Mannen die best even die afleiding willen, maar ook snel weer afhaken.

Ik zou het nu laten zitten, omdat het meer kost dan oplevert. En dan in het voorjaar weer eens kijken hoe en wat.
Vivi3338 schreef:
07-12-2020 23:51
(...)
Denk dat ik komende weken terug in m’n eigen bubbel kruip en ga vermaken met vrienden/familie en films/gamen. En hier op forum natuurlijk!
https://youtu.be/qBsEF7Qx09o
Deze is voor ons 😂
Tomcat mag ook meezingen 😜
wij slapen nooit.
haha..nou deze is van mij dan

https://www.youtube.com/watch?v=C1dCWu8 ... sicChannel

en zing ook gerust mee.. Sylvia Jeanette Natalie en Fiene
Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine..hee..Sabbiehh !!!!
Greet Magreet Magriet Marie Marije en Angeline
Wies Marjan Marjo Marlyn en kleine Tine
https://youtu.be/9YF7eyuo8SE
wij slapen nooit.
Dit is wel meer mijn stemming van de laatste tijd..delen van dit nummer dan..de nutteloosheid en leegheid van het bestaan..samen of alleen maakt dan ook niet zoveel uit in dat kader
https://www.youtube.com/watch?v=ZwOAR7S ... oeMaarVEVO

werelband was het ook he..
en daar gaan we..

https://www.youtube.com/watch?v=fUNTk5x ... l=10ccVEVO

zo maken ze ze niet meer ;-D
tomcat schreef:
08-12-2020 00:17
en daar gaan we..

I don't like cricket
I LOVE it
wij slapen nooit.
Julus schreef:
07-12-2020 23:57
Ik denk dat velen zich nu niet heel top voelen, niet op hun best. Maar wel graag aanspraak willen en dan ga je chatten. Uit verveling en voor aandacht. Maar ik denk dat de zin om af te spreken ontbreekt. Logisch als je je niet op je best voelt. En dan krijg je dit dus. Mannen die best even die afleiding willen, maar ook snel weer afhaken.

Ik zou het nu laten zitten, omdat het meer kost dan oplevert. En dan in het voorjaar weer eens kijken hoe en wat.
Mooi gezegd, het kost inderdaad meer dan het oplevert! Heb geen zin in om iemand z’n tijdelijke opvulling te zijn
tomcat schreef:
08-12-2020 00:17
en daar gaan we..

https://m.youtube.com/watch?v=nGAupVJSO0k

Pas echt een klassieker en vind de tekst nog steeds fantastisch! Maar heb ook een zwak voor 70’s muziek, en dat als twintiger haha
Vivi :hug: Heerlijk even op pauze stand, de rust die je daarvan krijgt is mij in elk geval veel waard. Hopelijk doet dat jou ook goed.
Niet continu die afwijzingen, ook al zijn ze klein, ze doen toch wat met je.
Vivi ik begrijp hoe jij je voelt, heb een hele hoop date stops achter de rug. Je merkt zelf wel wanneer je er terug zin voor hebt.
Let wel op valkuilen, je ziet zelf geen potentieel in je laatste date, je hebt zelf ook niets laten horen maar ervaart het als een afwijzing dat hij niets laat stuurt Ik gebruik niets laten horen ook soms als test om te zien of de ander uit zichzelf iets stuurt. Doe je dat beiden dan is dat een gemiste kans.

Wij hebben onverwacht onze tweede date gehad! Erg gezellig.
Zo dat was snel! Wat leuk Attra. Dat klikt dus goed!
Ik kom net deze quote tegen die sinds het uit is m'n motto al was, dus vind het geinig:
Never go in search of love, go in search of life, and life will find you the love you seek

Ik ga in elk geval niet meer op zoek voorlopig. Maar gewoon mijn leven, leven. En openstaan voor ontmoetingen met wie dan ook. Zonder verwachtingen. Zelfliefde dat is de enige liefde wat ik nog wil najagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven