Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Ik zou eigenlijk vandaag date hebben maar voel me snotterig en moe (ik heb ook last van hooikoorts dus altijd lastig te onderscheiden). Dus dat gaat niet door. Vind het wel jammer maar kan nu mooi de tijd gebruiken om uit te rusten want man wat was het een hectische week. Er waren ook op het bedrijf (groot bedrijf) weer een paar gevallen corona. Dus we moesten ons vrijdag weer laten testen (wordt intern gedaan). Mede daarom dat ik nu door de snotterigheid denk hmm misschien even niet.
Balen redrose! Dat is momenteel ook zo lastig. De kans dat het niet door kan gaan is groot. Verstandig dat je rust neemt. Die date kan ook een week later.
zeefietser1 schreef:
12-12-2020 06:55
Ook goedmorgen al is het hier over 7 minnuten alweer middag.

32 graden buiten, zonnetje erbij, BBQ time, maar eerst 7 km hardlopen aan dek.

FIjn weekend voor jou Qiyara en een ieder die dit leest.
:mrgreen: :mrgreen:

Groene poppetjes...fijn weekend!
Qiyara schreef:
12-12-2020 06:51
Goedemorgen allemaal, op een dag zonder zorgen en gezelligheid.
Ik ga er zo vast uit ontbijttafel fixen :koffie:

Datertje al met je viervoeter op pad?

En heeft iedereen een fijn weekend voor de boeg? Hoop het.
Jij was er vroeg bij. Heb jij plannen dit weekend? Ik niet. Vorig weekend kon niet doorgaan vanwege een ingreep en nu heb ik niks gepland.
Antoon69 schreef:
12-12-2020 00:16
Praat hij ook terug?
[/quot]

"Sorry ik begrijp je niet" is een hele bekende.

Als ik zeg "tot vanavond" zegt hij " ik wacht hier op je " of " ben ik fantastisch" zegt hij " je bent super cool en je mag iedereen zeggen dat ik dat heb gezegd" (geen grap zegt hij echt"

😂😂😂😂😂😂
Goede morgen trouwens iedereen 😊

"Druk" weekend hier 😉

Gisteren vriendin die kwam eten. Vanavond concertje (max 30 man ) en morgen even bij vrienden langs.
Julus schreef:
12-12-2020 10:02
Jij was er vroeg bij. Heb jij plannen dit weekend? Ik niet. Vorig weekend kon niet doorgaan vanwege een ingreep en nu heb ik niks gepland.
Ik ben altijd vroeg. Met recht een ochtendmens.
Gisteren wijntje gedronken met een nieuwe dame die ik heb leren kennen.
Vandaag komt m'n vriendin wandelen, series kijken en bijkletsen. Super zin in.
En morgen naar m'n andere vriendin en haar gezin, bijkletsen en knuffelen ❤️
Een warm en liefdevol weekend met 2 van m'n liefste vriendinnen.

Hoe staat het er nu voor met je gezondheid, weer opgeknapt?
En een heerlijk rustig weekend is nooit verkeerd.
Een weekend vol warmte dus voor jou. Klinkt heel fijn! Heel veel plezier :)

Het gaat best goed nu. Nog niet helemaal zoals het moet zijn maar stukken beter. Lief dat je het vraagt.
Julia_20 schreef:
12-12-2020 10:19

"Druk" weekend hier 😉

Gisteren vriendin die kwam eten. Vanavond concertje (max 30 man ) en morgen even bij vrienden langs.
Wat heerlijk! En welk concertje ga je?
Julia_20 schreef:
12-12-2020 10:19

"Druk" weekend hier 😉

Klinkt goed. Concert van een bekende band of zanger(es)?
Klinkt goed Julia! Leuk zeg!

Ik kijk even of de snotterigheid wegtrekt tegen het eind van de ochtend. Dan weet ik dat het hooikoorts was en kan ik even de hoognodige boodschappen doen. Al heb ik genoeg boodschappen in de vriezer om nog een weekend door te komen. Lichtjes aan en ik vermaak me wel.
Julus schreef:
12-12-2020 10:25
Een weekend vol warmte dus voor jou. Klinkt heel fijn! Heel veel plezier :)

Het gaat best goed nu. Nog niet helemaal zoals het moet zijn maar stukken beter. Lief dat je het vraagt.
Gelukkig dat het wat beter gaat. Hopelijk op korte termijn weer de oude Julus, of nou ja de verbeterde Julus wellicht door je ingreep!
Redrosethorn, beterschap!
https://www.boredpanda.com/whats-wrong- ... androidapp

😂😂 Ik ga stuk om deze. Dieren zijn fantastisch!
RedRose beterschap!

Julus fijn dat het de goede kant op gaat, straks weer de 'oude'.

Heerlijk zeefietser! Ben ook wel benieuwd waar je nu bent.

Hier vandaag de enige vrije dag deze week, de maatregelen zorgen er hier voor dat vriendinnen bezoeken of ontvangen onmogelijk is. Die kan ik enkel in open lucht zien. Dus ben altijd een beetje verbaasd als ik lees wat in NL toegelaten is.
Ga alleszins deze namiddag met hond op pad voor minstens 1,5uur
Attra dat lijkt me vreselijk.. Pfoe ik zou nu niet zonder m'n vriendinnen kunnen. M'n liefdesverdriet is een hardnekkig verdriet, m'n ex was en is me zo dierbaar dat loslaten me best pittig valt. En corona legt er nu al een vergrootglas op, als ik dan ook nog m'n vrienden niet zou kunnen zien dan zou ik nu wel depressief worden geloof ik. Mis nu echt de normale afleiding. Dingen wat energie geven en waardoor ik sneller weer in m'n kracht kom.

Petje af voor jullie! Vind het knap hoe je je er doorheen lijkt te slaan.
Om al jullie nieuwschierigheid dan even te bevredigen. Ben hier vanmiddag de evenaar over gegaan zo'n 800 Mijl West van Jakarta. Nog 2 week varen en tadah Zuid Afrika. Verder voor nu niet veel te melden, hier lekker in een Corona vrije scheepbubbel. Nu een bakje koffie en dan lekker dek op.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julia_20 schreef:
12-12-2020 10:07
Het is toch dezelfde assisten die je ook op je telefoon kan zetten? Android tegenhanger va Siri
Qiyara schreef:
12-12-2020 10:22
Ik ben altijd vroeg. Met recht een ochtendmens.
Gisteren wijntje gedronken met een nieuwe dame die ik heb leren kennen.
Vandaag komt m'n vriendin wandelen, series kijken en bijkletsen. Super zin in.
En morgen naar m'n andere vriendin en haar gezin, bijkletsen en knuffelen ❤️
Een warm en liefdevol weekend met 2 van m'n liefste vriendinnen.

Hoe staat het er nu voor met je gezondheid, weer opgeknapt?
En een heerlijk rustig weekend is nooit verkeerd.
Geef mij een weekend met zoveel damesbezoek ;-D
RedRoseThorn schreef:
12-12-2020 10:26
Klinkt goed Julia! Leuk zeg!

Ik kijk even of de snotterigheid wegtrekt tegen het eind van de ochtend. Dan weet ik dat het hooikoorts was en kan ik even de hoognodige boodschappen doen. Al heb ik genoeg boodschappen in de vriezer om nog een weekend door te komen. Lichtjes aan en ik vermaak me wel.
Beterschap!
Attraverso schreef:
12-12-2020 10:54
RedRose beterschap!

Julus fijn dat het de goede kant op gaat, straks weer de 'oude'.

Heerlijk zeefietser! Ben ook wel benieuwd waar je nu bent.

Hier vandaag de enige vrije dag deze week, de maatregelen zorgen er hier voor dat vriendinnen bezoeken of ontvangen onmogelijk is. Die kan ik enkel in open lucht zien. Dus ben altijd een beetje verbaasd als ik lees wat in NL toegelaten is.
Ga alleszins deze namiddag met hond op pad voor minstens 1,5uur
Ik snap er in België niets van, als ik dan weer First Dates kijk, dan zie ik ze net mondkapje komen en die binnenkomst af doen en elkaar een zoen geven bij de kennismaking.
lacasa wijzigde dit bericht op 12-12-2020 12:11
47.54% gewijzigd
tomcat schreef:
12-12-2020 11:11
Het is toch dezelfde assisten die je ook op je telefoon kan zetten? Android tegenhanger va Siri
Yep.

Alleen moet je je telefoon pakken, "aanzetten" en met de boxen niet.
@julus @Qiyara

Coverband die muziek speelt van een zangeres die wel van alcohol en drugs hield 🥳.

Alleen zit ik bij de vroege voorstelling.
julia_20 wijzigde dit bericht op 12-12-2020 13:29
30.98% gewijzigd
LaCasa schreef:
12-12-2020 12:09
Ik snap er in België niets van, als ik dan weer First Dates kijk, dan zie ik ze net mondkapje komen en die binnenkomst af doen en elkaar een zoen geven bij de kennismaking.
De horeca is al 2 maand gesloten, dat is daarvoor opgenomen.
Een gezin mag 1 persoon thuis ontvangen, een single 2, dus met date en kind zit ik al aan de limiet want dat moeten vaste contacten zijn. Dit is ook geldig voor de feestdagen. En omdat het vaste contacten moeten zijn mag ik enkel bij deze mensen op bezoek.
Ook buiten zijn we beperkt, gaan winkelen naar de stad moet alleen, je mag nergens met 2 binnen en buiten krijg je vanaf 4 personen een boete voor samenscholing.
En het gaat niet goed dus ze willen voor kerst nog verstrengen.
Antoon69 schreef:
12-12-2020 00:19
Hij moet toch wel een spannend erotisch verhaal kunnen vertellen als jij dat wil? Wat zegt hij dan als je dat vraagt?

Kun je ook ruzie met hem krijgen trouwens?
Van de stem van Google wordt je niet opgewonden hoor 😂

Ruzie nee...oeps of sorry zegt hij.
Julia_20 schreef:
12-12-2020 12:14
@julus @Qiyara

Coverband die muziek speelt van een zangeres die wel van alcohol en drugs hield 🥳.

Alleen zit ik bij de vroege voorstelling.
Leuk! Hoop dat het leuk wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven